Cyber_Spartacus Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Γιατι δεν περνει παράδειγμα την Rimac που κανει βηματα απο το 2008 και οχι λογια απλα παρουσιαζει έργο και για αυτο σχοδον η μιση εταιρία ανήκει στην Porsch Hundai κλπ εβγαλε και το δεύτερο μοντελο σχεδον αλλα εχει και 100 πλας ατομα προσωπικό εντάξει ειναι σαν να εχεις 10 Έλληνες....
mp123 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Ένταξη μην το αγοράσετε ( αν ποτέ το βγάλει ). Εδω πιστέψατε το - λεφτά υπάρχουν - και το όχι που έγινε ναι στον Πανόπουλο κολλήσατε ; Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από mp123
agnostos13 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Cyber_Spartacus είπε Γιατι δεν περνει παράδειγμα την Rimac που κανει βηματα απο το 2008 και οχι λογια απλα παρουσιαζει έργο και για αυτο σχοδον η μιση εταιρία ανήκει στην Porsch Hundai κλπ εβγαλε και το δεύτερο μοντελο σχεδον αλλα εχει και 100 πλας ατομα προσωπικό εντάξει ειναι σαν να εχεις 10 Έλληνες.... Είπαμε έχει υπερβάλει στα λόγια αρκετά και χωρίς λόγο, η ουσία είναι όμως τι θα κάνει με τα έργα... Στα λόγια μπορώ να υποστηρίζω και εγώ και εσύ και ο καθένας ότι του καπνίσει, ελευθερία (λόγου) έχουμε. Από εκεί και πέρα φαντάζομαι όλες οι startup κάπως ξεκινάνε, δεν ιδρύονται με 100+ εργαζόμενους! Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από agnostos13
mechpanos Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Μούφα η δουλειά. Βρωμάει από χιλιόμετρα. Ωραίος χώρος όμως για να στήσεις κανένα home cinema και να κάνεις πρωταθληματάκια στο playstation...θα κάνω κι εγώ το γκαράζ στο χωριό, έτσι θα βάλω και μια ταμπέλα Panos Racing από έξω και θα γουστάρουμε...α! έχω και 3d εκτυπωτή, κι έχω κι εγώ το ANSYS να το δείχνω στις οθόνες. Και φτιάχνω και κεραμικά...μμμ έχω τα προσόντα... 3
ProponitisTouKanape Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως με τη λογική "ας περιμένουμε να δούμε" γιατι δίνει "οξυγόνο" στον κάθε απατεώνα. Διαβάστε λίγο για αυτοκίνητα όπως το Veyron, τί κόστη εξέλιξης και πόσοι μηχανικοί ασχολήθηκαν, πόσα custom εξαρτήματα φτιάχτηκαν απο τρίτους κατασκευαστές είδικα για αυτά τα αυτοκίνητα, πόσες ώρες δοκιμών σε πίστα, νέες διαδικασίες παραγωγής που έπρεπε να εφευρεθούν κτλ. Γίνεται ξεκάθαρο οτι 9 άτομα στην Ελλάδα με νεφελώδη χρηματοδότηση δέν μπορούν να αναλάβουν τέτοιο project. Και ναί, η Ελλάδα είναι μειονέκτημα γιατι πολύ απλά δέν έχουμε βιομηχανική κουλτούρα. Δέν υπάρχουν οι εξειδικευμένοι μηχανικοί, δέν υπάρχουν κατασκευαστές εξαρτημάτων, δέν υπάρχει εμπειρία, δέν υπάρχει εξοπλισμός. Τι τη θες τη βιομηχανική κουλτούρα και τους κατασκευαστές εξαρτημάτων, ο Σπύρος θα σχεδιάσει και την τελευταία βίδα και θα την παράξει in-house. Γατάκι VW που συνεργάζεται με άλλους. Μόνο Σπύρος ρε
exor Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Ολο ασχετες κακιες βλεπω πολυ κομπλεξ το αυτοκινητο οπως και η προσπαθεια ειναι ασυλληπτα μονο και μονο ως ασκηση εχει τεραστια αξια ο ανθρωπος που το φιαχνει με εβο εκανε ρεκορ, παγκοσμιο ρεκορ στα 0-400 στη Μαλτα, και ειχε και προβλημα το μοτερ, και ο ρουλης με τις πυτζαμες εδω πιο πανω και το ρεκορ στο pubg τον κοροιδευει τυπωνει εμβολα απο ανθρακονηματα ! γιαυτο δεν παμε μπροστα γιατι το το μονο στο οποιο επιδιδομαστε ειναι η στειρα κριτικη και το κομπλεξ μπραβο στον σπυρο Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από exor 2 1
polaki Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, exor είπε Ολο ασχετες κακιες βλεπω πολυ κομπλεξ το αυτοκινητο οπως και η προσπαθεια ειναι ασυλληπτα μπραβο στον σπυρο Μπορείς σε παρακαλώ να μας υποδείξεις στο βίντεο σε ποιό σημείο ΕΔΕΙΞΕ κάτι ο "Σπύρος" που λες και για το οποίο του λες μπράβο? Ποιό ΑΚΡΙΒΩΣ αυτοκίνητο είναι ασύλληπτο? Είδες εσύ κανένα αυτοκίνητο, ή να πάω να με κοιτάξει οφθαλμίατρος? Μίλα με συγκεκριμένα πράγματα που είδες λοιπόν εσύ στο video, για να δούμε αν είμαστε όντως κομπλεξικοί ή αν απλώς δεν μας αρέσει να μασάμε σανό. Εγώ στο βίντεο αυτό είδα δύο τυπάκια να μιλάνε περίπου όπως μίλαγα εγώ με κάτι αντίστοιχους "μηχανικούς" (κατά φαντασία ή πραγματικούς) το 1997 στα λιμανάκια και στη Βούτα.. Απλά ο τύπος είναι πιο καλοντυμένος, εμείς τα λέγαμε και φοράγαμε τζινάκια και βερμούδες... ο δε δεύτερος τύπος που του παίρνει συνέντευξη (το λες και καφενειακή συζήτηση) τις μισές φορές που του έλεγε κάτι ο Σπύρος τον κοίταζε σα χάνος. Ούτε ο ίδιος πίστευε τί ακούει.. Παίζει να είχε ακούσει αντίστοιχες μπαρούφες και αυτός στη βούτα ή σε καμια γέφυρα Κερατέα μεριά.. τουλάχιστον τώρα τα ακούει και πληρώνεται ως "δημοσιογράφος".. στα στροφιλίκια τα ακούγαμε και θα πληρώναμε ΕΜΕΙΣ για να σταματήσουμε να ακούμε αηδίες.. Κατά τα άλλα, το "Λεφτά υπάρχουν" σας πείραξε και κατεβαίνατε ορισμένοι στο Σύνταγμα.. hahah, το ότι τρώτε αμάσητο και χωρίς να ζητάτε αποδείξεις ότι λέει ο κάθε άκυρος το περνάμε στο ντούκου.... Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από polaki 4 1
Cyber_Spartacus Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 33 minutes ago, agnostos13 said: Είπαμε έχει υπερβάλει στα λόγια αρκετά και χωρίς λόγο, η ουσία είναι όμως τι θα κάνει με τα έργα... Στα λόγια μπορώ να υποστηρίζω και εγώ και εσύ και ο καθένας ότι του καπνίσει, ελευθερία (λόγου) έχουμε. Από εκεί και πέρα φαντάζομαι όλες οι startup κάπως ξεκινάνε, δεν ιδρύονται με 100+ εργαζόμενους! Το θεμα ειναι το εργο τα λογια ειναι να εχουμε να λεμε... Σημερα αν θες να επιβιώσεις πρεπει να εισαι ανοιχτό μυαλό να βλεπεις οτι θα εχεις πελατες απο παντου το εθνικ προντακσιον εχει νόημα σε χωρες που το κανουν χρόνια βλεπε Γερμανία η την Ιταλια που ακομα και την σημαία την εχει κανει μπραντ δεν πουλας πουθενα με εγω και η εννέα κανουμε για 100 δεν σε περνει κανενας στα σοβαρά ετσι γιατι αυτος δεν νομιζω να θελει να το πουλήσει μονο σε Έλληνες αλλα οπου του δώσουν λεφτά
agnostos13 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, polaki είπε Μπορείς σε παρακαλώ να μας υποδείξεις στο βίντεο σε ποιό σημείο ΕΔΕΙΞΕ κάτι ο "Σπύρος" που λες και για το οποίο του λες μπράβο? Μίλα με συγκεκριμένα πράγματα, για να δούμε αν είμαστε όντως κομπλεξικοί ή αν απλώς δεν μας αρέσει να μασάμε σανό. Εγώ στο βίντεο αυτό είδα δύο τυπάκια να μιλάνε.. ο δε δεύτερος τις μισές φορές που του έλεγε κάτι ο Σπύρος τον κοίταζε σα χάνος. Ούτε ο ίδιος πίστευε τί ακούει.. Κατά τα άλλα, το "Λεφτά υπάρχουν" σας πείραξε και κατεβαίνατε ορισμένοι στο Σύνταγμα.. hahah Έχω την αίσθηση οτι έχει ξαναναφεθεί οτι ασχολείται με την βελτίωση οχημάτων με custom εξαρτήματα ο συγκεκριμένος... Από ότι είδα (γιατί δεν τον ήξερα) έχει βελτιώσει τα τελευταία χρόνια από Lancer και Impreza μέχρι Aventador και P1! Chaos δεν ξέρω αν θα καταφέρει να φτιάξει αλλά φαίνεται πως μάλλον πιάνουν τα χέρια του... Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από agnostos13 1
polaki Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Έχω την αίσθηση οτι έχει ξαναναφεθεί οτι ασχολείται με την βελτίωση οχημάτων με custom εξαρτήματα ο συγκεκριμένος... Από ότι είδα (γιατί δεν τον ήξερα) έχει βελτιώσει τα τελευταία χρόνια από Lancer και Impreza μέχρι Aventador και P1! Chaos δεν ξέρω αν θα καταφέρει να φτιάξει αλλά φαίνεται πως μάλλον πιάνουν τα χέρια του... Σίγουρα δεν τον κρίνουμε ως βελτιωτή αυτή τη στιγμή, αλλά ως αυτό που υπαινίσσεται ότι είναι, δηλαδή κατασκευαστής hyper car. Δεν πάμε να μειώσουμε ή να μηδενίσουμε την επαγγελματική υπόσταση κανενώς, αλλά ο σοφός λαός λέει μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις. Όπως και να έχει, σε ένα χρόνο είπε ότι θα βρίσκεται στη Γενέβη. Φυσικά μέχρι τότε ο καθένας μπορεί να σκαρφιστεί ότι θέλει, ότι δεν θα κατέβει λόγω φόβου για κορονοϊό ή τον όποιο ιό έχουμε σε ένα χρόνο, επειδή κρίναμε ότι το όχημα δεν ήταν ακόμα έτοιμο, ότι εστιάσαμε την προσοχή μας στο τάδε άλλο project κλπ. Μέχρι και ο Trump 3 φορές είχε πει ότι ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ να κατέβει για πρόεδρος, και τελικά το έκανε στα γεράματα.. Από δικαιολογίες και υπεκφυγές άλλο τίποτα (και αυτός ικανότατος ήταν στα ΑΛΛΑ του καθήκοντα). Κοινώς όποιος ενδιαφέρεται ας βάλει ένα alert στο κινητό για Γενέβη 2021 και τα ξαναλέμε εδώ.. 39 λεπτά πριν, Cyber_Spartacus είπε Το θεμα ειναι το εργο τα λογια ειναι να εχουμε να λεμε... Σημερα αν θες να επιβιώσεις πρεπει να εισαι ανοιχτό μυαλό να βλεπεις οτι θα εχεις πελατες απο παντου το εθνικ προντακσιον εχει νόημα σε χωρες που το κανουν χρόνια βλεπε Γερμανία η την Ιταλια που ακομα και την σημαία την εχει κανει μπραντ δεν πουλας πουθενα με εγω και η εννέα κανουμε για 100 δεν σε περνει κανενας στα σοβαρά ετσι γιατι αυτος δεν νομιζω να θελει να το πουλήσει μονο σε Έλληνες αλλα οπου του δώσουν λεφτά Προσωπικά δεν ασχολούμαι καν με το οικονομικό κομμάτι σε αυτή τη φάση. Ο τύπος μπορεί να κέρδισε το τζόκερ 17 εκατομμύρια και να γουστάρει να κάψει τα 5 έτσι για την πλάκα του. Βέβαια αν είχε κάποιος ΙΔΕΑ το πόσο κοστίζει ένα research and development ενός τέτοιου project μάλλον πιο πολύ αξία θα είχαν τα 5 μύρια να τα κάψει στο τζάκι να ζεσταθεί, παρά να τα ρίξει για ένα "hyper car".... Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από polaki 4 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Όταν λες οτι κανένας δε φτιάχνει Hypercar και ολοι ειναι λίγο ως πολύ μυρωδιάδες είσαι αλαζόνας. Αλλά μπορείς να είσαι και τόσο γαμάτος μηχανικός και μάνατζερ ταυτόχρονα που να τους βάλεις τα γυαλία. Όταν όμως λες πως θα σχεδιάσεις, μελετήσεις και κατασκευάσεις και το τελευταίο κομμάτι του αυτοκινήτου με γραμμή παραγωγής κόστους 6εκ και μια χούφτα Έλληνες είσαι απλά άσχετος. Κι ο Χ,Υ επενδυτής που θα θέλει να σου ακουμπήσει τα λεφτά του, έχει δει άλλους 20 σαν εσένα και θα σε μυρίσει απο μακριά. Δεν είναι σα συνέντευξη που οι ερωτήσεις είναι πιο βολικές κι απο συνέντευξη Κουτσούμπα στο Ριζοσπάστη. 8
ooaris Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Όταν βλέπεις τόση κιτρινόμαυρη ταινία σήμανσης κινδύνου, τοποθετημένη -λανθασμένα- παντού , αντιλαμβάνεσαι ότι κάποιος αφιέρωσε σοβαρό χρόνο μόνο για την "φιγούρα". Μην αναφερθώ στα υπόλοιπα "plot holes" και την περαιτέρω μπουρδολογία. Άσε αυτό το καινούριο άκρως ερασιτεχνικό κανάλι στο youtube που ανοιξε 20 Απριλίου '20 και το παρουσιασε σε 50'' με φωτογραφίες και τιτλο "CHAOS the FASTEST hypercar IN THE WORLD!!!" Too much tryharding που λένε και στο χωριό μου...
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 10 ώρες πριν, mp123 είπε Δεν σε εμποδίζει κανένας να το κανείς. Εξελιξε την κάρτα γραφικών σου. Οποτε το κανείς και φτιάξεις το βίντεο πες το μας να το δούμε. Όχι μόνο λόγια. Δεν υποστηρίζω κανέναν ούτε πιστευω σε ελ και άλλες τέτοιες ιστορίες.Αφηστε τον άνθρωπο δεν σας έχει πάρει τα λεφτά ούτε κλέβει κανέναν.Τουλαχιστον αυτός έφτιαξε κάτι και οδηγεί dragster. Εσείς που κράζετε ούτε ένα απλό playmobil δεν ξέρετε να φτιάχνετε και το μόνο που έχετε οδηγήσει είναι τα συγκρουόμενα σε κανενα λούνα πάρκ.( αν και πολυ αμφιβάλλω αν μπορείτε να οδηγήσετε συγκρουόμενα του λούνα παρκ ) Και αν με τα μεγαλα λογια πιασει τους κρατικους αχρηστους και τον επιδοτησουν απο που θα παρουν τα λεφτα? Αν ειναι τα λεφτα μας να πανε στην αυτοκινηση ας πανε σε καποιο σοβαρο ρεαλιστικο προτζεκτ. Πολλοι νεοι μηχανικοι πειραματιζονται με ηλεκτροκινηση που ειναι το μελλον και εμεις επικροτουμε και αναδεικνύουμε τον ψευτη?
xx1100 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 1/5/2020 στις 10:47 ΜΜ, zio10 είπε Εμένα χωρίς να ξέρω καθόλου από τεχνικά θέματα μου έκανε εντύπωση που είπε ότι η ομάδα είναι 9 άτομα. Μπορεί να γίνει τέτοιο πρότζεκτ από τόσα λίγα άτομα; Άνετα! 1 Greek man = 900 barbarians. 9 greekmans=? Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από xx1100
mechpanos Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Να αναφέρω ότι δεν θεωρώ ανέφικτο το να υλοποιηθεί ένα τέτοιο project, από μια ομάδα ταλαντούχων μηχανικών με την κατάλληλη υποδομή και πρόσβαση σε χρηματοδότηση. Αλλά όλα παραγωγή in house δεν γίνεται, δεν είναι εφικτό στην Ελλάδα να παράγεις διπλού συμπλέκτη σασμάν, διαφορικά, αποσβεστήρες και όλα τα εκατοντάδες υποσυστήματα που απαιτεί ένα όχημα πόσο μάλλον ένα hypercar...Βέβαια να πω ακόμα, ότι το να παράγεις hypercar είναι πιο εφικτό απ'το να παράγεις με επιτυχία αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, καθώς απευθύνεσαι σε κοινό που μπορεί να πληρώσει ότι θέλεις ενσωματώνοντας στα μετρημένα οχήματα που θα βγουν το οποιοδήποτε κόστος ανάπτυξης, ενώ δεν χρειάζεται να ακολουθήσεις κανονισμούς ασφαλείας, ρύπων κλπ που απαιτούνται για την κυκλοφορία των οχημάτων. Τέλος το ακραίο της κατασκευής μπορεί να απορροφήσει το ακριβό κόστος παραγωγής στην Ελλάδα ως χειροποίητο... Έναντι ενός συμβατικού που θέλει τεράστιες επενδύσεις για πλήρως οργανωμένες γραμμές παραγωγής, οικονομίες κλίμακας, τήρηση κανόνων ρύπων, ασφαλείας κλπ και ανταγωνισμό σε επίπεδο κόστους και ποιότητας σε ακραίο επίπεδο. Αλλά ναι θα είναι τεράστια έκπληξη να αποκαλυφθεί και να πωληθεί έστω κι ένα τέτοιο όχημα! Αν θέλετε να δείτε ελληνικό θαύμα των τεσσάρων τροχών, δείτε του Κορρέ, που δεν βγήκε ποτέ να το διαφημίσει με τέτοιου επικοινωνιακού τύπου βιντεάκια. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις