_Theo_ Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 1 λεπτό πριν, athanaso77 είπε Προφανώς έστειλαν το ίδιο αυτοματοποιημένο σε όλους... Γεια σας! Ευχαριστούμε που μας επιλέγετε για τις αγορές σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά από εκτεταμένη αναζήτηση στο δίκτυο των προμηθευτών μας, το προϊόν MOUSE ZEROGROU.MS-2850GMS DOSAN USB.MPAD της παραγγελίας oxxxxxxxxxx δεν βρέθηκε τελικώς διαθέσιμο. Το προϊόν θα αφαιρεθεί από την παραγγελία σας και ελπίζουμε να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα στο μέλλον. Με εκτίμηση, Ομάδα Customer Passion Άρα το ξεχνάμε μια και καλή ;;
athanaso77 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Μόλις τώρα, _Theo_ είπε Άρα το ξεχνάμε μια και καλή ;; Το έχουμε ξεχάσει ήδη. 1
georgeps21 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 μολις μου ήρθε Αναφορά σε κείμενο Γεια σας! Ευχαριστούμε που μας επιλέγετε για τις αγορές σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά από εκτεταμένη αναζήτηση στο δίκτυο των προμηθευτών μας, το προϊόν MOUSE ZEROGROU.MS-2850GMS DOSAN USB.MPAD της παραγγελίας o781955439 δεν βρέθηκε τελικώς διαθέσιμο. Το προϊόν θα αφαιρεθεί από την παραγγελία σας και ελπίζουμε να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα στο μέλλον. Με εκτίμηση, Ομάδα Customer Passion www.public.gr • [email protected] • 55 καταστήματα Public σε Ελλάδα & Κύπρο (Οι διευθύνσεις μας) Σημείωση: Το παρόν email στάλθηκε από λογαριασμό μόνο για ειδοποίηση και δεν μπορεί να δεχθεί εισερχόμενη αλληλογραφία. Παρακαλώ προωθήστε την απάντησή σας στο [email protected]
VonLoutsos Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Ούτε μια αντιπρόταση ούτε τίποτα. Τέλος πάντων, υγεία να έχουμε. 1
donstefano Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Καλα ετσι μου ειχαν στειλει για καποιο αλλο προιον και μετα απο μηνυματα με περνανε τηλ και μου καναν ποσες αντιπροτασεις μεχρι να με ικανοποιησουν. Τους λες, εφοσον το ειχαν διαθεσιμο οταν παραγγειλες, οτι θα κανεις καταγγελια συνηγορο και γενικη γραμματεια καταναλωτη και εκει αρχιζουν τα δυσκολα(για αυτους).... Τωρα για ενα 5ευρω δεν αξιζει αλλα αν ηθελες ντε και καλα αυτο το προιον το κανεις..... 1
neosstoforum Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, donstefano είπε Καλα ετσι μου ειχαν στειλει για καποιο αλλο προιον και μετα απο μηνυματα με περνανε τηλ και μου καναν ποσες αντιπροτασεις μεχρι να με ικανοποιησουν. Τους λες, εφοσον το ειχαν διαθεσιμο οταν παραγγειλες, οτι θα κανεις καταγγελια συνηγορο και γενικη γραμματεια καταναλωτη και εκει αρχιζουν τα δυσκολα(για αυτους).... Τωρα για ενα 5ευρω δεν αξιζει αλλα αν ηθελες ντε και καλα αυτο το προιον το κανεις..... Τους πήρα τηλέφωνο πριν 2 ώρες για να ρωτήσω αν μπορεί να γίνει κάτι, ούτε που το σήκωσαν. Περίμενα 25 λεπτά και τελικά το έκλεισα... Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2020 από neosstoforum
donstefano Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Στειλε email.μην περιμενεις βραδιατικα τωρα να σου σηκωσουν τηλ.Και μην παρακαλας καθολου.πες οτι το ειχατε διαθεσιμο και με δικη σας ευθυνη δεν μου ολοκληρωσατε την παραγγελια......Η το προιον η θα μου κανετε εκπτωση σε καποιο αλλο.....
Moderators matrixxx Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Ακυρο εστειλαν και σε μενα προχθες. Ενταξει, εχει καταντησει αηδια. Ειναι ωραιο να κανεις παραγγελια και να εχεις ας πουμε 50-60% πιθανοτητα να σου την ακυρωσουν; Εχω τοσες ακυρωσεις στο μαγαζι που στο τελος λες "δεν πρεπει να ασχοληθω ξανα μαζι τους - δεν ξαναμπαινω στο site τους και στη διαδικασια να αγορασω κατι και να περιμενω με αγωνια μεχρι και ενα μηνα αν θα το στειλουν ή αν θα το ακυρωσουν"! Ασε που ετσι σε καθυστερουν οταν θες κατι. Αυτο νομιζω οτι ειναι μεγαλο fail. Οποτε η καλυτερη λυση μου φαινεται ειναι "δεν ξαναμπαινω" και τελειωσε. Αγοραζω απο αλλου. 7
sokada Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, matrixxx είπε Ακυρο εστειλαν και σε μενα προχθες. Ενταξει, εχει καταντησει αηδια. Ειναι ωραιο να κανεις παραγγελια και να εχεις ας πουμε 50-60% πιθανοτητα να σου την ακυρωσουν; Εχω τοσες ακυρωσεις στο μαγαζι που στο τελος λες "δεν πρεπει να ασχοληθω ξανα μαζι τους - δεν ξαναμπαινω στο site τους και στη διαδικασια να αγορασω κατι και να περιμενω με αγωνια μεχρι και ενα μηνα αν θα το στειλουν ή αν θα το ακυρωσουν"! Ασε που ετσι σε καθυστερουν οταν θες κατι. Αυτο νομιζω οτι ειναι μεγαλο fail. Οποτε η καλυτερη λυση μου φαινεται ειναι "δεν ξαναμπαινω" και τελειωσε. Αγοραζω απο αλλου. Συμφωνώ απόλυτα , απο τις 9/3 υπάρχει η παραγγελία μου και τίποτα καμια ειδοποίηση-απάντηση και πριν ξεκινήση το "κλείσιμο στο σπίτι" και προχθες μετα απο ποσα τηλ. & e-mail με ενημερώσανε " τι καλα δεν υπάρχει διαθέσιμο" .... τι ειναι αυτό το πράγμα , ας μην δεχονται απο το site την παραγγελία "out of stock" για να μην γίνονται ολα αυτά !! Επεξ/σία 2 Απριλίου 2020 από sokada
neosstoforum Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, sokada είπε Συμφωνώ απόλυτα , απο τις 9/3 υπάρχει η παραγγελία μου και τίποτα καμια ειδοποίηση-απάντηση και πριν ξεκινήση το "κλείσιμο στο σπίτι" και προχθες μετα απο ποσα τηλ. & e-mail με ενημερώσανε " τι καλα δεν υπάρχει διαθέσιμο" .... τι ειναι αυτό το πράγμα , ας μην δεχονται απο το site την παραγγελία "out of stock" για να μην γίνονται ολα αυτά !! Δεν ήταν καν "out of stock", ήταν διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας. Ο κόσμος πρώτα ελέγχει τα αποθέματα του πριν προχωρήσει σε μια τέτοια προσφορά. Η έστω ανά τακτά χρονικά διαστήματα παρακολουθεί τις παραγγελίες που έχει λάβει ώστε όταν συμπληρώσει έναν συγκεκριμένο αριθμό να κατεβάσει την προσφορά. 1
Mr_Terror Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 και με τους red wd δισκους το καλοκαιρι που μας περασε το ιδιο κανανε.Μας ειχαν 1 μηνα στην αναμονη για να στειλουν το γνωστο εμαιλ για μη διαθεσιμοτητα απο τον προμηθευτη τους.
neosstoforum Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 31/3/2020 στις 9:51 ΜΜ, donstefano είπε Στειλε email.μην περιμενεις βραδιατικα τωρα να σου σηκωσουν τηλ.Και μην παρακαλας καθολου.πες οτι το ειχατε διαθεσιμο και με δικη σας ευθυνη δεν μου ολοκληρωσατε την παραγγελια......Η το προιον η θα μου κανετε εκπτωση σε καποιο αλλο..... Έστειλα μήνυμα από το Facebook, αφού δεν έχουν email στην ιστοσελίδα τους. Αυτά ακριβώς τους είπα, δηλαδή ότι "ήταν διαθέσιμο όταν πραγματοποίησα την παραγγελία και περίμενα τόσο καιρό ώσπου τελικά την ακυρώσατε". Έτσι ζήτησα να μου παραδώσουν στην ίδια τιμή ένα άλλο ποντίκι που κοστίζει μόλις 10 ευρώ. Ορίστε η απάντηση τους: Καλησπέρα σας, Δυστυχώς το προϊόν που επιλέξατε, έχει εξαντληθεί και βλέπουμε ότι η παραγγελιά σας έχει ακυρωθεί. Θα πρέπει να κάνετε νέα παραγγελιά από το site μας. Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στην διάθεσή σας. Κάνουν την πάπια. Λες και εγώ ακύρωσα την παραγγελία, όχι αυτοί. Και μου λένε από πάνω ότι θα πρέπει να κάνω νέα παραγγελία σαν δε ντρέπονται. Ούτε που μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν στο δεύτερο μήνυμα που τους έστειλα χθες. Κοροϊδεύουν τον κόσμο. Επεξ/σία 2 Απριλίου 2020 από neosstoforum 1
athanaso77 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 20 λεπτά πριν, neosstoforum είπε Έστειλα μήνυμα από το Facebook, αφού δεν έχουν email στην ιστοσελίδα τους. Αυτό τώρα που public & mediamarkt (η ίδια εταιρία είναι πλέον) δεν έχουν email επικοινωνίας παρά μόνο Facebook messenger... με ξεπερνάει! Σοβαρή εταιρία σου λέει μετά... Σε παραγγελία μου (για άλλο mouse) προ 10ημέρου από mediamarkt για αποστολή στο σπίτι, η εξέλιξη παραγγελίας είναι κολλημένη στο «το προϊόν είναι διαθέσιμο στις αποθήκες μας» χωρίς να έχω ενημέρωση αν το έχουν στείλει ή τι γίνεται! Η τηλεφωνική τους γραμμή έχει πέσει εδώ και μέρες. Το παράγγειλα από άλλου και ήρθε σε δυο μέρες. 2
donstefano Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, neosstoforum είπε Έστειλα μήνυμα από το Facebook, αφού δεν έχουν email στην ιστοσελίδα τους. Αυτά ακριβώς τους είπα, δηλαδή ότι "ήταν διαθέσιμο όταν πραγματοποίησα την παραγγελία και περίμενα τόσο καιρό ώσπου τελικά την ακυρώσατε". Έτσι ζήτησα να μου παραδώσουν στην ίδια τιμή ένα άλλο ποντίκι που κοστίζει μόλις 10 ευρώ. Ορίστε η απάντηση τους: Καλησπέρα σας, Δυστυχώς το προϊόν που επιλέξατε, έχει εξαντληθεί και βλέπουμε ότι η παραγγελιά σας έχει ακυρωθεί. Θα πρέπει να κάνετε νέα παραγγελιά από το site μας. Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στην διάθεσή σας. Κάνουν την πάπια. Λες και εγώ ακύρωσα την παραγγελία, όχι αυτοί. Και μου λένε από πάνω ότι θα πρέπει να κάνω νέα παραγγελία σαν δε ντρέπονται. Ούτε που μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν στο δεύτερο μήνυμα που τους έστειλα χθες. Κοροϊδεύουν τον κόσμο. Γράψε τους ότι επειδή χωρίς δικιά μου σύμφωνη γνώμη αυθαίρετα ακυρωσατε την παραγγελία μου σε προϊόν που είχατε διαθέσιμο όταν παραγγειλα με δική σας και μόνο ευθύνη δεν πραγματοποιήσατε την παραγγελία μου εφόσον ήταν διαθεσιμο, εαν δεν μου αποστείλετε το προϊόν που παραγγειλα η κάποιο αντίστοιχο μετά την σύμφωνη γνώμη μου στην τιμή που παραγγειλα το αρχικό προϊόν, τότε θα απευθυνθώ στην αρμόδια αρχη του υπ.εμποριου δηλαδή τη γενική γραμματεία του καταναλωτή λόγω αθέμιτων εμπορικων πρακτικων διότι θα μπορούσα να παραγγείλω το προϊόν αυτό η κάποιο αντίστοιχο από άλλο κατάστημα και εσείς με προσφορά δόλωμα όπως αποδειχτηκε, τελικώς, προέβη ο ίδιος σε παραγγελία από το κατάστημα σας την οποία δεν πραγματοποιήσατε, λειτουργήσατε με αθέμιτο ανταγωνισμό προς τα άλλα καταστήματα που είχαν το ίδιο η και παρόμοια προϊόντα σε παρόμοια τιμή αλλά και προς εμένα ως καταναλωτή μου με φέρατε σε δυσμενή θέση ώστε αυτή τη στιγμή να μην μπορώ να βρω αντίστοιχη τιμή για παρόμοιο η το ιδιο προϊόν βλάπτονται τα οικονομικα μου συμφέροντα και παραβιάζοντας την ισχύουσα νομοθεσία για τα καταναλωτικά μου δικαιώματα.επισης σε περίπτωση μη ικανοποίησης των νόμιμων απαιτήσεων μου θα γίνει και αναφορά στο συνήγορο του καταναλωτή και επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου. Παίξε μπάλα έτσι και άμα δεν γίνει κάτι τραβά καταγγελία στη γεν.γραμ.καταναλωτη. Εμένα όταν μου έκαναν λάδια,έστειλα Μειλ και έλεγα θέλω να εκτελέσετε την παραγγελία μου αλλιώς θα κάνω καταγγελία...αναφέροντας μέσες άκρες όλα τα παραπάνω. Επίσης τους ξέφυγε ότι...εμείς περνούμε παραγγελίες και μετά με σειρά προτεραιότητας και σύμφωνα με το απόθεμα που έχουμε τις στέλνουμε.δλδ καθαρή αθέμιτη εμπορική πρακτική. Με λίγα λόγια έχω 100 κομμάτια και το βγάζω προσφορά,παραγγέλνουν 1000 άτομα και εγώ καλύπτω τα 100 και λέω μπαρουφες μετά. Αυτό απαγορεύετε γτ ρητά πρέπει να δέχονται παραγγελίες σύμφωνα με το απόθεμα τους.γιατι έτσι κάνουν πχ αθέμιτο ανταγωνισμό στο κάθε σκρουτζομαγαζο που το έχει 3 ευρώ παραπάνω αλλά διαθέσιμο.και του στερεί πόρους.και στον καταναλωτή κάνει ζημιά γτ δεν παραλαμβάνει αυτό που επιθυμούσε.στα γράφω λίγο μπακάλικα τώρα αλλά για να πιάσεις το νόημα του νόμου και της αθέμιτης εμπορικής πρακτικής.... Και αφου μου είπαν αυτό (βούτυρο στο ψωμί μου)τους λέω ότι μου παραδέχεστε ότι χρησιμοποιείτε αθέμιτη εμπορική πρακτική άρα θα το αναφέρω στη γενική γραμ.καταναλωτη ότι μου αναφερατε οτι ειναι πολιτική των παραγγελιών σας να χρησιμοποιείτε την αθέμιτη πρακτική αυτη για να σας βεβαιώσουν το αναλογο προστιμο.... Σε 1 ώρα με πήρε τηλ και μου είχαν βρει αντίστοιχο προϊόν όπου και παρελαβα 1-2 μέρες μετά στη τιμή που είχα παραγγείλει.....αυτά! Ελπίζω να βοήθησα.... 3 1
thanasisdoul Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Μαλλον πανε για κλεισιμο... απο εμενα εχουν φαει κοκκινη καρτα και puplic κ mediamarkt
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα