Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω το cuore 1000 αυτοματο σαζμαν του 1999 μοντελο.

Ετρεμε οταν εβαζα οπισθεν.Αλλαξα και τις 3 βασεις που εχει 2 κινητηρα και 1 σαζμαν.

Τωρα στο ρελαντι εκει που δεν ετρεμε τρεμει και μεσα στο ταμπλο και στο πατωμα.Τι να κανω?

Τις αλλαξα για να μην τρεμει και αυτο τρεμει χειροτερα ειδικα στο ρελεντι.Στην πορεια δεν τρεμει.

Δημοσ.

μηπως ρεταρει ο κινητηρας σου?

μηπως πεθαινει καποιος πολλαπλασιαστης?

συνηθως οταν καποιο πολλαπλασιαστης αρχιζει και χαλαει ο κινητηρας δουλευει σαν τρικυλινδρος στις χαμηλες αλλα στις υψηλες στροφες  λειτουργει καλα.

εως οτου χαλασει εντελως. μηπως συμβαινει κατι τετοιο?

με λιγα λογια ο μονος λογος να εχεις τρεμουλο απο τον κινητηρα ειναι γιατι καποιος κυλινδρος δεν λειτουργει σωστα και ο κινητας ρεταρει και δονειται.

καλο ειναι να δεις οτι λειτουργει κομπλε στις χαμηλες στροφες ο κινητηρας.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dmpatanis είπε

Εχω το cuore 1000 αυτοματο σαζμαν του 1999 μοντελο.

Ετρεμε οταν εβαζα οπισθεν.Αλλαξα και τις 3 βασεις που εχει 2 κινητηρα και 1 σαζμαν.

Τωρα στο ρελαντι εκει που δεν ετρεμε τρεμει και μεσα στο ταμπλο και στο πατωμα.Τι να κανω?

Τις αλλαξα για να μην τρεμει και αυτο τρεμει χειροτερα ειδικα στο ρελεντι.Στην πορεια δεν τρεμει.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά, οι καινούργιες βάσεις είναι αντιπροσωπείας, ιμιτασιόν ή με σινεμπλόκ πολυουρεθάνης ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, htaccess είπε

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά, οι καινούργιες βάσεις είναι αντιπροσωπείας, ιμιτασιόν ή με σινεμπλόκ πολυουρεθάνης ?

Ας ξεκινήσουμε από τα πιο βασικά! Μόνος πήρες την πρωτοβουλία να αλλάξεις βάσεις κινητήρα; Κοίταξες αν υπάρχει κάτι άλλο που να προκαλεί τον τριγμό ή μάλλον συντονισμό;

Επεξ/σία από TakhsJB
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο κινητηρας μου ειναι 3κυλινδρος 1000cc με αυτοματο σαζμαν.

Πριν τις αλλαξω τις 3 βασεις ειχα κραδασμους μονο οταν επλεγα οπισθεν.

Αλλαξα τις 3βασεις με ιμιτασιον καθως οι γνησιες ηταν ακριβες και τωρα εχω τρεμουλο στο ρελαντι οταν εχω D η R στο ρελαντι.

Στην πορεια ολα καλα.

Οι βασεις που βγηκαν ηταν χαλια ιδικα οι δυο μπροστα.

Στο συνεργειο μου ειπαν ειναι καινουργιες για αυτο δονιτε εσωτερικα

Επεξ/σία από dmpatanis
Δημοσ.

Δε παίζει αυτό.Βάσεις αλλάζεις όταν πατάς γκάζι απότομα και ακούς ένα ¨τακ¨ που σημαἰνει ότι έχει φαγωθεί κάποια βάση και έχει μπόσικα οπότε κοπανάει.Το ότι έχει κραδασμό τώρα σημαίνει οτι όντως υπάρχει κραδασμός από τον κινητήρα και λόγω του οτι οι βάσεις είναι καινούριες τον μεταφέρουν πιο έντονα στο σασί.Θα πρέπει λοιπόν ο μάστορας να βρεί την αιτία του κραδασμού....

 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, dmpatanis είπε

Στο συνεργειο μου ειπαν ειναι καινουργιες για αυτο δονιτε εσωτερικα

Αν σου έλεγαν πως ο γάιδαρος πετάει, θα τους πίστευες? :)

Πιθανότατα οι βάσεις που σου έβαλαν είναι πιο σκληρές από τις εργοστασιακές, για αυτό και έχεις κραδασμούς.

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν σου έλεγαν πως ο γάιδαρος πετάει, θα τους πίστευες? :)

Πιθανότατα οι βάσεις που σου έβαλαν είναι πιο σκληρές από τις εργοστασιακές, για αυτό και έχεις κραδασμούς.

Τριγμούς με φθαρμένες βάσεις τριγμούς με καινούριες βάσεις..το πρόβλημα δεν είναι εκεί.. συντονισμός πολύ πιθανό να  είναι και αυτό γίνεται όταν κουμπώνει R,D.. εκεί όπου πέφτουν οι στροφές! Οι στροφές του κινητήρα που βρίσκονται;; είναι 3 cylinder όπου σε πολύ χαμηλές στροφές έχει πολλές τριγμούς άσχετα αν τα αντίβαρα δουλεύουν σωστά! Τα αντίβαρα από την άλλη έχουν ελεγχθεί; Ο μετατροπέας ροπής του ζασμάν; Άλλαξε μαστορα!!!

Δημοσ.
Μόλις τώρα, TakhsJB είπε

Τριγμούς με φθαρμένες βάσεις τριγμούς με καινούριες βάσεις..

Όχι ακριβώς, από ότι περιγράφει είναι διαφορετικό το σύμπτωμα με τις καινούργιες βάσεις, πριν δεν έτρεμε στο ρελαντί ενώ τώρα τρέμει...

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι ακριβώς, από ότι περιγράφει είναι διαφορετικό το σύμπτωμα με τις καινούργιες βάσεις, πριν δεν έτρεμε στο ρελαντί ενώ τώρα τρέμει...

Ναι δεν έχεις άδικο αλλά μόνο και μόνο αυτό "Στο συνεργειο μου ειπαν ειναι καινουργιες για αυτο δονιτε εσωτερικα" μου λέει ότι πρέπει να αλλάξει μάστορα.. για ένα τριγμό πήγε τώρα έχει δύο.. και του λένε είναι καινούριες για αυτό κάνει έτσι!😆

Δημοσ.
7 ώρες πριν, dmpatanis είπε

Εχω το cuore 1000 αυτοματο σαζμαν του 1999 μοντελο.

Ετρεμε οταν εβαζα οπισθεν.Αλλαξα και τις 3 βασεις που εχει 2 κινητηρα και 1 σαζμαν.

Τωρα στο ρελαντι εκει που δεν ετρεμε τρεμει και μεσα στο ταμπλο και στο πατωμα.Τι να κανω?

Τις αλλαξα για να μην τρεμει και αυτο τρεμει χειροτερα ειδικα στο ρελεντι.Στην πορεια δεν τρεμει.

Έβαλες γνήσιες βάσεις ή εμπορίου ; Οι εμπορίου σε πολλές περιπτώσεις βειναι πιο σκληρες.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, TakhsJB είπε

Ναι δεν έχεις άδικο αλλά μόνο και μόνο αυτό "Στο συνεργειο μου ειπαν ειναι καινουργιες για αυτο δονιτε εσωτερικα" μου λέει ότι πρέπει να αλλάξει μάστορα.. για ένα τριγμό πήγε τώρα έχει δύο.. και του λένε είναι καινούριες για αυτό κάνει έτσι!😆

Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει μάστορα όχι μόνο για το λόγο που αναφέρεις, αλλά και για το ότι ΔΕΝ τον ενημέρωσε ότι πιθανόν οι ημιτασιόν βάσεις να μην καταφέρνουν να φιλτράρουν τόσο καλά τους κραδασμούς όπως οι γνήσιες.

Δημοσ.

Αμα είχες κομμένη κάποια βάση και τώρα είναι κομπλέ και οι τρεις δεν είναι περίεργο. Είναι τρικυλινδρο αμάξι, ότι και να κάνεις θα εχει κραδασμούς ειδικά στο ρελαντί. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...