Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, KilliK είπε

ενταξει οχι απαραιτητα. αυτο ειναι κυριως δουλεια του παραγωγου και του σκηνοθετη, ωστε να καταλαβουν το οραμα του παιχνιδιου και να το αναπροσαρμοσουν στην δικια τους δουλεια. ο σκηνοθετης μετα μπορει να καθοδηγησει τον ηθοποιο πως να παιξει τον ρολο του.

νομιζω η εταιρεια παραγωγης του TLOUS ειναι του Sam Raimi, σωστα; μακαρι να εκανε αυτος την σκηνοθεσια, σιγουρα θα μας εδινε κατι δυνατο.

Από ότι έχω διαβάσει όχι, μέχρι και ο γελοίος ο Drunkmann έχει director credits ffs. Το να ξενερώνω που ο σκηνοθέτης του game είναι και σκηνοθέτης του live action δεν το περίμενα ποτε. Γενικά σωστό αυτό που λες αλλα δεν νομίζω ότι θα ήταν χειρότερα να δει/παίξει το game. Υπάρχουν πόσοι άλλοι που το κάνουν από μονοι τους. Anyways νιώθω από τέτοιες δηλώσεις ότι δεν θα είναι καθόλου faithful adaptation.

  • Like 2
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

το τσεκαρα, ο Ραιμι ειχε χρεη παραγωγου και σκηνοθετη για την ταινια που ετοιμαζανε τοο 2014, αλλα ακυρωθηκε. Ο Drunkman που ειναι παραγωγος/σεναριογραφος για την σειρα, ειπε οτι θελει να διαητηρησει το indie feeling του παιχνιδιου, και εχει προσλαβει indie filmmakers που δεν τους γνωριζει ουτε η μανα τους, να γυρισουν τα επεισοδια.

this wont end well.

Δημοσ.

Μετά το 'Halo' adaptation effect δεν περιμένω... τίποτα. Ένας καλός ηθοποιός σε ρόλους του παρελθόντος δε μπορεί να σώσει πολλά και αυτό φαίνεται και στο Halo όπου 3-4 ηθοποιοί καααατι κάνουν αλλά η σκηνοθεσία ή το σενάριο δε βοηθά σε μια ποιοτικότερη όλη εικόνα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 7nisiotis είπε

Μετά το 'Halo' adaptation effect δεν περιμένω... τίποτα. Ένας καλός ηθοποιός σε ρόλους του παρελθόντος δε μπορεί να σώσει πολλά και αυτό φαίνεται και στο Halo όπου 3-4 ηθοποιοί καααατι κάνουν αλλά η σκηνοθεσία ή το σενάριο δε βοηθά σε μια ποιοτικότερη όλη εικόνα.

Καλά καμια σχέση η παραγωγή, το Halo είναι CW φάση, αυτό είναι HBO και άπειρα φράγκα. Επίσης πέρα από τον fuckin Drunkmann, εδώ γραφει και ο τύπος που έγραψε το Chernobyl οποτε τουλάχιστον θα υπάρχει ένα επίπεδο σεναρίου και παραγωγής.

Τώρα το τελικό αποτέλεσμα με φοβίζει αλλα θέλω να πιστεύω ότι τουλάχιστον δεν θα είναι μούφα και ας μην είναι τελείως πιστό, αν και δεν καταλαβαίνω γιατί όχι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

άπειρα φράγκα

10 μιλλιον το επεισόδιο για το Halo. :P

 

5 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

ο τύπος που έγραψε το Chernobyl

Το ξέρω,-αν κ πάλι- πλέον είμαι επιφυλακτικός. Κάτσε και θα δούμε δηλαδή. 

Το HBO συνήθως μέχρι τώρα μας έχει προσφέρει ποιότητα.

( Band of brothers, the Pacific, GoT )

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
Δημοσ.

Παλι βγηκε πορισμα απο ορισμενους γνωστες του insomnia οτι επειδη ειναι ο Druckmann δεν θα τα παει καλα...αθανατη ελληνικη νοοτροπια.

  • Like 3
Δημοσ.

εξαρταται απο το ποσo say so εχει στην παραγωγη της σειρας. Οτι θα προσπαθησει να ξαναγραψει της ιστορια του παιχνιδιου, συμφωνα με το πως θα θελε να την ξαναπει σημερα, αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

Εγω αλλο θα πω. Χωρις να περιοριζεται απο το ludonarrative dissonance του gaming medium, του δινεται μια καλη ευκαιρια να περασει τα μηνυματα που ηθελε αλλα απετυχε στο TLOUS2, με ενα καλυτερο, πιο σωστο και ευθυ τροπο. Αυτο θα το κανει με την κινηματογραφικη γλωσσα, την οποια χρησιμοποιησε ηδη στα παιχνιδια του. μενει να δουμε αν θα το καταφερει αυτο εδω.

  • Like 1
Δημοσ.

Και απο που βγηκε το συμπερασμα οτι απετυχε με το TLOUS2...? Και καλο ειναι να μην μιλαμε απαξιωτικα για film makers που δεν τους ξερει η μανα τους και να γελαμε γιατι ολοι απο καπου ξεκινησαμε σε καθε τομεα και καλο ειναι που δινονται ευκαιριες...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οταν το μηνυμα που θελεις να περασεις στο παιχνιδι σου, ειναι οτι η βια και η εκδικηση δεν οδηγουν πουθενα, ενω σε ολο το παιχνιδι ο πρωταγωνιστης σου ειναι σε Terminator mode, ε καπου χανεται η ουσια αυτου του μηνυματος. Δεν φταιει σε αυτο ο Drunkman, ετσι ειναι η φυση του medium. Kαι ειναι ενας απο τους λογους που τα videogames δεν ειναι τεχνη. Με την live action σειρα, δεν θα εχει αυτο τον περιορισμο. Οποτε μπορει να περασει πολυ καλυτερα στο κοινο, αυτα που ηθελλει να πει εξαρχης.

ευκαρια ας τους δωσει, αλλα επειδη ηδη εχουμε περιπτωσεις οπου οταν συμβαινει αυτο σε established franchises, το αποτελεσμα δεν ηταν και οτι καλυτερο, καλο να το εχουμε αυτο υποψιν.

παντως η δικια μου θεση ειναι, οτι θελω ολες αυτες οι μεταφορες παιχνιδιων να στεφθουν απο επιτιχυια, εμπορικη και κριτικη, οσο και να δυσαρεστουν τους φανς εντελει. για να συνεχισει το HW να επενδυει αυτα,  μεχρι να γινουν η επομενη ταση και να σταματησουν να αντιμετωπιζονται σαν το μαυρο προβατο της ψυχαγωγιας μας.

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.

Το αντίθετο θα έλεγα ότι ήθελε να πει για την βία ότι οδηγεί σε συγκεκριμένα πράγματα και όχι στο πουθενά. Τώρα για τον αν αποτύχει το εγχείρημα από αυτους που θα το αναλάβουν δεν το ξέρω αλλά ακόμα και έτσι να είναι είναι μέρος της πραγματικότητας και προτιμώ να παιρνουν ρίσκα παρά να βλέπουμε παραγωγές όπως casa de papel κλπ που τα ξεχειλωνουν.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 19/4/2022 στις 7:23 ΜΜ, KilliK είπε

οταν το μηνυμα που θελεις να περασεις στο παιχνιδι σου, ειναι οτι η βια και η εκδικηση δεν οδηγουν πουθενα, ενω σε ολο το παιχνιδι ο πρωταγωνιστης σου ειναι σε Terminator mode, ε καπου χανεται η ουσια αυτου του μηνυματος.

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω ότι θέλει να πει ότι η βία οδηγεί σε βία, καθώς ότι έχεις και περισσότερα να χάσεις ακολουθώντας τον δρόμο της εκδίκησης παρά να κερδίσεις.

Δημοσ.

λιγο αστοχο βεβαια το μηνυμα, οταν η  ιστορια ειναι τοποθετημενη σε εναν μεταποκαλυπτικο κοσμο, στον οποιο αναγκαζεσαι να καταφυγεις στην βια για να επιβιωσεις.

  • Like 2
Δημοσ.
4 hours ago, KilliK said:

λιγο αστοχο βεβαια το μηνυμα, οταν η  ιστορια ειναι τοποθετημενη σε εναν μεταποκαλυπτικο κοσμο, στον οποιο αναγκαζεσαι να καταφυγεις στην βια για να επιβιωσεις.

Αλλο ομως να καταφευγεις στη  βια για να επιβιωσεις και αλλο για να εκδικηθεις. Νομιζω σε αυτη τη λεπτη γραμμη ειναι το νοημα

  • Like 3
Δημοσ.

Καλα αν το παμε ετσι σχεδον σε ολες τις σειρες μπορεις να βρεις αστοχιες... Και στο Last of us 2 θιγει το συναισθηματικο αποτελεσμα των πραξεων σου...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...