Προς το περιεχόμενο

Xbox - Συνδρομές: Ultimate / Game Pass / Gold / Core


sphinxgr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από sphinxgr,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά ,

 

Έχω 2 account Game Pass Ultimate που πληρώνω εδώ και κάνα 1.5 χρόνο κανονικά με τις τιμές της συνδρομής. Υπάρχει τρόπος μήπως να τα γυρίσω στην γνωστή πατέντα χωρίς φυσικά να κάνω νέα account ?

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, andreas443 είπε

Όντως τώρα από ποιον πωλητή πήρες?

Πήρα 3 κωδικούς των 20χ7.
2 πωλητές.
Αγόρασα 2 απο GamStop και 1 απο MagicCodes.

Του MagicCodes λειτούργησαν και οι 20 άψογα, του GamStop, απο τον 1ο κωδικό/κάρτα, λειτουργούν μονο οι 2 απο τους 20, ολοι οι άλλοι είναι ήδη redeemed στο site της MS.
Την 2η κάρτα του GamStop δεν την εξαργύρωσα ΚΑΝ απο το Eneba μπας και μου κάνουν απευθείας refund αμα τελειώσω τον Γολγοθά με την 1η κάρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Merlin_o_magos είπε

Καλησπέρα παιδιά ,

 

Έχω 2 account Game Pass Ultimate που πληρώνω εδώ και κάνα 1.5 χρόνο κανονικά με τις τιμές της συνδρομής. Υπάρχει τρόπος μήπως να τα γυρίσω στην γνωστή πατέντα χωρίς φυσικά να κάνω νέα account ?

 

Ευχαριστώ

#2 και #3

https://www.insomnia.gr/forums/topic/732948-xbox-συνδρομές-ultimate-game-pass-gold/page/147/?tab=comments#comment-58502511

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

3 ώρες μετά και ακόμα τίποτα απο Eneba.
Την 1 απο τις 3 κάρτες δεν την έχω κάνει καν redeem απο το site τους ακόμα.

Τι να κάνω τώρα ? Να μιλήσω με MS μπας και με βοηθήσει με τους κωδικούς (έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο/το έχει κάνει κανείς?) ή να κάνω dispute μέσω paypal μπας και "νιώσουν" ?

Επεξ/σία από red1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πήρα και εγώ δοκιμαστικά 4 κωδικούς των 7 ημερών....οι 2 πέρασαν κανονικά οι άλλοι δύο μου επιστρέφουν "This code has already been redeemed"

Θα ξαναδοκιμάσω σε λίγο....σε περίπτωση που δεν περάσουν τι βήματα κάνουμε; 

Πως ζητάμε νέους κωδικούς ή χρήματα πίσω σε eneba και paypal?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εβαλα με 7 ευρω 6 εβδομαδιαιες και τις πηρε κανονικα,απο magic codes.Τιμη βγαινει σχεδον ιδια με την ea access πριν την αλλαξουν απο 4 σε 2,για επεκταση συνδρομης μια χαρα ειναι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/5/2021 στις 4:04 ΜΜ, SKRUTZ είπε

Καλά που μου το θύμισες. μόλις αγόρασα 2 εβδομαδιαίες

 

sub.png

Τον νου σας....

Tις αγόρασα από τον πωλητή VIAGAMES και έπαιξαν μια χαρά.

Μετά αγόρασα μία από τον πωλητή ArkadeUS και δεν έπαιξε... άνοιξα ticket στην eneba.... 

Προς ενημέρωσή σας,

Μου απάντησε η eneba στο ticket που άνοιξα ότι ο πωλητής έχει 72 ώρες να απαντήσει κάτι και ότι θα με ενημερώσουν.

Έχουν περάσει 45 ώρες χωρίς κάποιο νέο. θα δούμε....

  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, SKRUTZ είπε

Προς ενημέρωσή σας,

Μου απάντησε η eneba στο ticket που άνοιξα ότι ο πωλητής έχει 72 ώρες να απαντήσει κάτι και ότι θα με ενημερώσουν.

Έχουν περάσει 45 ώρες χωρίς κάποιο νέο. θα δούμε....

και εγώ άνοιξα ticket ανέβασα τα screenshot που ήθελε και μου ήρθε mail να ανεβάσω πάλι τα screenshot..!!!

Αν δεν απαντήσουν θα το ψάξω απο paypal.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SKRUTZ είπε

Προς ενημέρωσή σας,

Μου απάντησε η eneba στο ticket που άνοιξα ότι ο πωλητής έχει 72 ώρες να απαντήσει κάτι και ότι θα με ενημερώσουν.

Έχουν περάσει 45 ώρες χωρίς κάποιο νέο. θα δούμε....

Mια απο τα ίδια.
'Νταξ, 30+ screenshots χθες τράβηξα...απο PC κιόλας που σπάει πατερόσακους η ολη φάση, παίζει να έχασα ενα ολόκληρο απόγευμα κάνοντάς το.

Σκρούτζ, απο ποιον πωλητή αγόρασες παρεμπιπτόντως ? Εγω προσωπικά απο τον "GamStop" δεν πρόκειται να ξανα-αγοράσω,  δεν γίνεται οι 18 απο τους 20 κωδικούς να ηταν ηδη περασμένοι/redeemed, δλδ, ΟΚ, είπαμε...

Ηθικό δίδαγμα : θα το σκεφτώ καλά να ξανακάνω τέτοια φάση, απλά δεν αξίζει, ο χρόνος μου είναι πολύ πιο πολύτιμος απο τα λεφτά που ενδεχομένως να γλυτώνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tempo είπε

όπως και εγώ παρακαλώ να ενημερώσουμε τι θα γίνει με την πορεία των ticket που έχουμε ανοίξει...

Will do φίλος ;) 

Μου έστειλαν mail πριν λιγη ώρα πως η κάρτα που δεν εξαργυρώθηκε θα γίνει κανονικά refund στο Paypal account μου, τώρα περιμένω να δω τι θα γίνει με τον πωλητή GamStop σχετικά με το refund μου και απο 'κει.

Για να δούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, red1 είπε

Will do φίλος ;) 

Μου έστειλαν mail πριν λιγη ώρα πως η κάρτα που δεν εξαργυρώθηκε θα γίνει κανονικά refund στο Paypal account μου, τώρα περιμένω να δω τι θα γίνει με τον πωλητή GamStop σχετικά με το refund μου και απο 'κει.

Για να δούμε...

εμένα γιατί απλά μου έστειλαν μια απάντηση που ξαναζητούσαν τα screenshot και μετά εξαφανίστηκαν;

Δεν μου είπαν κάτι για 72 ώρες που ανέφερε ο @SKRUTZ παραπάνω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, tempo είπε

εμένα γιατί απλά μου έστειλαν μια απάντηση που ξαναζητούσαν τα screenshot και μετά εξαφανίστηκαν;

Δεν μου είπαν κάτι για 72 ώρες που ανέφερε ο @SKRUTZ παραπάνω....

Το ίδιο και με εμενα χθές - τους έστειλα μετά απο 3 ώρες ενα mail στο οποίο δεν ημουν και τόσο ευγενικός.
Μου απάντησε ενας αλλος οπου μου ζητήθηκαν πάλι screenshots κάτι το οποίο και έκανα και μετά η συζήτηση κύλησε κανονικά (βλέπε: μου απαντούσαν ανα 15-20 λεπτά).

τώρα περιμένω τι θα γίνει με τον άλλο μόρτη που μου πούλησε την μουφο-κάρτα (το πολύ 72 ώρες ανέφεραν).

Στις υγειές μας Tempo

Επεξ/σία από red1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απάντηση από Eneba

Greetings!

Thanks for the information - it's really helpful! I've already forwarded it to the seller - they will review this further and provide solutions. Within the next 72 hours we will update you on the status of your case. Depending on the situation, the seller might ask for additional information regarding this.

I appreciate your patience while the issue is being resolved!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...