Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, cp5120 said:

Πονάει, το ξέρω...

Όχι δα! Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τις μπαταρίες. Το iphone x 3 χρόνια μετα και είναι ακόμη στο 92% το health status! Επίσης: https://9to5mac.com/2020/03/06/brazils-court-decides-apple-isnt-wrong-on-reducing-iphone-performance-due-to-battery-issues/

Πονάει? 😛 

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
20 ώρες πριν, georgepppo είπε

ακόμα και έτσι να είναι καλά κάνει αφού την στηρίζουν στο να εσχροκερδεί τόσα χρόνια και να αγοράζουν το ίδιο hw σε 2-3 φορές πάνω την τιμή σε συσκευές και PC με μόνη διαφορά το λειτουργικό.

το πιο φτηνό MAC είναι στα 900 ευρώ Ελλάδα με δυπήρινο i5 5th gen , το πιο φτηνό iphone να κάνει ένα μισθό ....

Οταν με την στάση σου σαν καταναλωτής λες στον άλλο εγώ θα πάρω το  προιον σου όσο και να το βάλεις ότι και να κάνεις φταίει μετά να σε συνουσιάσει ? αν αγοράζεις πράγματα της apple εσύ προσωπικά μην παραπονιέσαι εσύ φταις με την στάση σου , αν δεν αγοράζεις όπως εγώ μην ασχολείσαι τι σε νοιάζει.

εγώ θα πάω τώρα να πάρω το xiaomi α8 μου με 5000mah μπαταρία και αξιοπρεπέστα τα χαρακτηριστικά για καθημερινή χρήση που το θέλω με 130 και τέλος,δεν θα κάτσω να κράξω έτσι και αλλιώς ο καθένας κάνει τις επιλογές του και ας γράψεις βιβλίο εδώ υπέρ/κατα της apple

για τους μόνους που μπορώ να δεχτώ ότι δεν τους πιάνει κότσους είναι όσους εξαρτώνται απο το περιβάλλον OSX για την δουλειά τους και αναγκαστικά πάνε απο κει.

χαχα ωραια ολα αυτα που λες φιλε μου και συμφωνω. Εγω μετα το γεγονος που περιεγραψα δεν τους εδωσα ξανα ουτε μισο ευρω και οπου βρεθω και οπου σταθω οποιος ψελλισει τιποτα οτι θελει να παρει apple τον αποθαρρυνω συνεχως. Το μονο που δεν συμφωνω ειναι για τις τιμες τωρα πλεον ολες οι εταιρειες εχουν ακριβα μοντελα που δεν τα πολυαξιζουν τα χρηματα τους , οχι μονο η apple αν και η συγκεκριμενη βριθει απο αντικαταναλωτικες πρακτικες βλ right to repair και πολλα αλλα και δεν καταλαβαινω πως κοσμος τους υποστηριζει με το πορτοφολι του. Προσωπικα θεωρω οτι ο κοσμος θα επρεπε να τους ειχε γυρισει την πλατη εδω και χρονια αλλα δυστυχως οι περισσοτεροι δεν εχουν ιδεα(εκτος φυσικα απο τους επαγγελματιες αυτη ειναι αλλη συζητηση). Και γω μια απο τα ιδια αυτη τη στιγμη εχω ενα redmi note 7 και δεν με βλεπω να αλλαζω για 1,5-2 χρονια συσκευη. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, tsibosp είπε

χαχα ωραια ολα αυτα που λες φιλε μου και συμφωνω. Εγω μετα το γεγονος που περιεγραψα δεν τους εδωσα ξανα ουτε μισο ευρω και οπου βρεθω και οπου σταθω οποιος ψελλισει τιποτα οτι θελει να παρει apple τον αποθαρρυνω συνεχως. Το μονο που δεν συμφωνω ειναι για τις τιμες τωρα πλεον ολες οι εταιρειες εχουν ακριβα μοντελα που δεν τα πολυαξιζουν τα χρηματα τους , οχι μονο η apple αν και η συγκεκριμενη βριθει απο αντικαταναλωτικες πρακτικες βλ right to repair και πολλα αλλα και δεν καταλαβαινω πως κοσμος τους υποστηριζει με το πορτοφολι του. Προσωπικα θεωρω οτι ο κοσμος θα επρεπε να τους ειχε γυρισει την πλατη εδω και χρονια αλλα δυστυχως οι περισσοτεροι δεν εχουν ιδεα(εκτος φυσικα απο τους επαγγελματιες αυτη ειναι αλλη συζητηση). Και γω μια απο τα ιδια αυτη τη στιγμη εχω ενα redmi note 7 και δεν με βλεπω να αλλαζω για 1,5-2 χρονια συσκευη. 

ο κόσμος έπρεπε να τους εκβιάσει , να ρίξουν τιμές και να βγάλουν προιόντα ελαφρώς ακριβότερα σε low-mid range , γιατί αν μου έλεγες το xiaomi 130 και ένα iphone 180 μπορεί και να το δοκίμαζα δεν το ξέρεις.

και απο δήθεν φυγούρα και ακριβά προιόντα που έχει να έπεφτε με τα μούτρα να ανταγωνιστεί όχι να βασίζεται στο μηλαράκι και σε ένα λειτουργικό για να πουλάει.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Φαντασιώνεται κανείς πως, αν δεν τους έπιαναν να έχουν κάνει αυτή την ομορφιά, θα ενημέρωναν οι κύριοι της Apple τον οποιονδήποτε για το "feature";

Αν η Apple πίστευε πραγματικά πως ό,τι έκανε στη συγκεκριμένη περίπτωση, το έκανε απλά και μόνο για το "καλό" των πελατών της, θα το διατυμπάνιζε από την πρώτη στιγμή, δεν θα το κρατούσε κρυφό.

Προφανώς η αποζημίωση για εταιρία με το μέγεθος της Apple είναι ψίχουλα, αλλά δεν παύει να είναι μια νίκη για τους καταναλωτές και ένα μήνυμα προς όλους να πάψουν να μας σκέφτονται τόσο πολύ.

Εταιρία που μάχεται λυσσαλέα το right to repair, δεν μπορώ να πιστέψω ούτε για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου πως νοιάζεται τον οιονδήποτε πέρα από τον ισολογισμό της.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...