Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αυτό που λέει ο φίλος έχει την σημασία του φίλε Βασίλη καθώς στον ΗΣΑΠ (Ηλεκτρικό) σταθμός μοναστηράκι συναντάω συχνά έναν τύπο με κουστούμι καλό (ξέρεις σακάκι/πουκάμισο/γραβάτα) έχει το τελευταίο apple iphone / ipad και μπαίνει τσάμπα

σε συζήτηση που είχα μαζί του μου είπε δεν είναι τίποτα να βγάλει εισιτήριο ή κάρτα (χρήματα έχει και πολλά μάλιστα όπως και κάρτες (τα είχα δει μια φορά που τον τσάκωσαν και πλήρωσε)) απλά λέει τον συμφέρει αυτός ο τρόπος του έρχεται πιο οικονομικά άλλωστε έλεγχοι δεν γίνονται...τα συμπεράσματα δικά σας.

ας γίνουμε ΕΣΘΟΝΙΑ πρώτα και ας αφήσουμε το ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ εκεί που κάθεται.

γιατί προς το παρών είμαστε η μόνη ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ της ευρώπης με ΛΕΥΚΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα και δεν αφορά μόνο τα ΜΜΜ!

Αυτή η "φιλοσοφία"/"θρησκεία" του "δεν πληρώνω" και "είναι μαλάκες και κορόιδα αυτοί που πληρώνουν" είναι ένας από τους λόγους που η χώρα είναι αυτή που είναι και δεν πρόκειται ποτέ να γίνει ούτε Εσθονία και φυσικά ούτε Λουξεμβούργο!

Δωρεάν ΜΜΜ υπάρχουν σε πάρα πολλές χώρες, σε επίπεδο πόλης ή συγκεκριμένων διαδρομών, όχι σε όλη την επικράτεια.
Αλλά το Λουξεμβούργο είναι σαν μια πόλη σε μέγεθος, οπότε επόμενο ήταν το δωρεάν να αφορά όλη την χώρα!

  • Like 3
  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Ihavetheanswers είπε

Και στην Εσθονία δωρεάν είναι. 😅

η ΕΣΘΟΝΙΑ φίλε μου είναι πάρα πολλά έτη φωτός μπροστά μας ΠΟΤΕ δεν θα την φτάσουμε ΟΥΤΕ θα γίνουμε

γιατί το ΔΗΜΟΣΙΟ λειτουργεί με τρόπο πελατειακό ξέρεις...ψήφους/χρήματα κτλ...

για αυτούς τους λόγους ότι αντιγράφουμε από τους ξένους και το φέρνουμε στα δικά μας μέτρα τα κάνουμε "σκατά"

δες π.χ ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην ΕΣΘΟΝΙΑ

και δες στην ΕΛΛΑΔΑ τι πάει να γίνει...

καμία σχέση...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ikorolis είπε

δεν καταλαβαίνω γιατί να μπεις τσάμπα...

Είναι "άποψη", δήθεν προοδευτική, αγωνιστική, λαϊκή κ.λπ. κ.λπ. για κάποιους και για άλλους είναι "μαγκιά" και καλά ότι παραβαίνουν τον νόμο και δεν τους πειράζει κανείς!!!

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Να επιδοτούμε τον ιδιώτη για να βγάζει πλεονάσματα(βλέπε παλάι ιδιωτικός ΟΑΣΘ), από τον κρατικό κορβανά. Οι συγκοινωνίες γενικά είναι δημόσιο αγαθό και αντί να προτείνουμε ανόητα πράματα είναι προτιμότερο να δούμε "τι μπορεί να γίνει ώστε να βελτιωθεί ο δημόσιος χαρακτήρας τους". 

αν σταματήσει η "πελατειακή σχέση μεταξύ δημοσίου/κράτους και πολίτη

θα λειτουργήσουν όλα πολύ καλύτερα

επειδή όμως εδώ αυτό δεν πρόκειται να συμβεί/γίνει ποτέ

για αυτό λέω μακάρι να μας αναγκάσουν αυτοί που πραγματικά κυβερνούν αυτή την χώρα μιας και οι πολιτικοί μας είναι άχρηστοι

να τα πουλήσουν όλα στους ιδιώτες και τότε θα δεις πόσο καλά θα λειτουργούν όλα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν σταματήσει η "πελατειακή σχέση μεταξύ δημοσίου/κράτους και πολίτη

θα λειτουργήσουν όλα πολύ καλύτερα

επειδή όμως εδώ αυτό δεν πρόκειται να συμβεί/γίνει ποτέ

για αυτό λέω μακάρι να μας αναγκάσουν αυτοί που πραγματικά κυβερνούν αυτή την χώρα μιας και οι πολιτικοί μας είναι άχρηστοι

να τα πουλήσουν όλα στους ιδιώτες και τότε θα δεις πόσο καλά θα λειτουργούν όλα

Καταλαβαίνεις ότι καταχράστηκαν χρήμα από τον "ιδιωτικό αλλά δημόσια επιδοτούμενο ΟΑΣΘ" και κανείς δε λογοδότησε ποτέ; Η λύση δεν είναι το ξεπούλημα, αλλά η κάθαρση.

Βέβαια αυτό προυποθέτει έντιμο πολιτικό βίο και πολίτες που θα ζητούν το λόγο. 

Στο μπάχαλο αυτό καλύτερα δημόσιες μεταφορές έτσι όπως είναι, παρά ιδιωτικές με δημόσιο κουμπαρά. Αν μου διασφαλίζουν και εμένα τα κέρδη, ιδιωτεύω εύκολα..

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 5
Επισκέπτης
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, SB_1957 είπε

Είναι "άποψη", δήθεν προοδευτική, αγωνιστική, λαϊκή κ.λπ. κ.λπ. για κάποιους και για άλλους είναι "μαγκιά" και καλά ότι παραβαίνουν τον νόμο και δεν τους πειράζει κανείς!!!

είδα κάτι τέτοιους με τον νέο αντικαπνιστικό νόμο πως τους έφυγε η μαγκιά όταν πλήρωσαν το πρόστιμο αυτοί και ο καταστηματάρχης που τους άφησε

όταν έκανα καταγγελία στο 1142 (περιστατικό σε καφετέρια και σε ταβέρνα)

από τότε δεν ξανά ασχολήθηκα επέστρεψα στον παλιό μου τρόπο διασκέδασης στην βεράντα μου να απολαμβάνω την θέα να ατμίζω το ΗΤ και οι φίλοι μου να κάνουν το τσιγάρο τους χωρίς να ενοχλούν κανέναν , να πίνουμε τους (πραγματικούς) καφέδες , μπύρες , τσίπουρα , κρασιά , ουίσκι και να βλέπουμε ταινία ή να ακούμε μουσική.

και μου αρέσει πολύ καλύτερα αυτός ο τρόπος παρά να στριμώχνομαι σε μαγαζί

1 λεπτό πριν, christakos07 είπε

Καταλαβαίνεις ότι καταχράστηκαν δημόσιο χρήμα από τον "ιδιωτικά επιδοτούμενο ΟΑΣΘ" και κανείς δε λογοδότησε ποτέ; Η λύση δεν είναι το ξεπούλημα, αλλά η κάθαρση.

Βέβαια αυτό προυποθέτει έντιμο πολιτικό βίο και πολίτες που θα ζητούν το λόγο. 

Στο μπάχαλο αυτό καλύτερα δημόσιες μεταφορές έτσι όπως είναι, παρά ιδιωτικές με δημόσιο κουμπαρά. Αν μου διασφαλίζουν και εμένα τα κέρδη, ιδιωτεύω εύκολα..

δεν με καταλάβες

όταν λέω ΙΔΙΩΤΗΣ εννοώ ΙΔΙΩΤΗΣ δεν θα έχει καμία συμμετοχή το ΔΗΜΟΣΙΟ απλά τον έλεγχο

όπως θα έπρεπε να έχει τον έλεγχο στις τηλεπικοινωνίες - ενέργεια - νερό

αλλά οι επιχειρήσεις θα έπρεπε να είναι ιδιωτικές και ελεύθερες όποιος θέλει να έχει εταιρεία τηλεπικοινωνιών/ενέργειας/νερού

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ikorolis είπε

 

όταν λέω ΙΔΙΩΤΗΣ εννοώ ΙΔΙΩΤΗΣ δεν θα έχει καμία συμμετοχή το ΔΗΜΟΣΙΟ απλά τον έλεγχο

όπως θα έπρεπε να έχει τον έλεγχο στις τηλεπικοινωνίες - ενέργεια - νερό

αλλά οι επιχειρήσεις θα έπρεπε να είναι ιδιωτικές και ελεύθερες όποιος θέλει να έχει εταιρεία τηλεπικοινωνιών/ενέργειας/νερού

Θα είναι ασύμφορες οι μεταφορές. Δεν έχουν τα πάντα σχέση με το κέρδος, αλλά με την εξυπηρέτηση αναγκών.

Οι τηλεπικοινωνίες ξεπουλήθηκαν με ένα δίκτυο που δημιουργήθηκε από τον δημόσιο κορβανά. Χωρίς επιδοτήσεις(βλέπει ΕΕ), κανένας πάροχος δε θα έφτιαχνε νέο δίκτυο(vdsl, FTTH). 

Δημοσ.

Ένα μεγάλο κομμάτι του προβλήματος οφείλεται στο οτι οι συγκοινωνίες είναι δημόσιες. Ειδικα στα λεωφορεία/τρολλει και να μπεις χωρίς εισιτήριο δεν σου λέει κουβέντα ο οδηγός(γιατί τι κόψει 1 τι 180 εισιτήρια ίδιο μισθό θα έχει. Στις άλλες πόλεις της Ελλάδας αν δεν έχεις δεν μπαίνεις. Τόσο απλό. Σε Μετρό το μονο που μπορεις να κάνεις είναι ίσως καλύτερο έλεγχο.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, VonLoutsos είπε

Ένα μεγάλο κομμάτι του προβλήματος οφείλεται στο οτι οι συγκοινωνίες είναι δημόσιες. Ειδικα στα λεωφορεία/τρολλει και να μπεις χωρίς εισιτήριο δεν σου λέει κουβέντα ο οδηγός(γιατί τι κόψει 1 τι 180 εισιτήρια ίδιο μισθό θα έχει. Στις άλλες πόλεις της Ελλάδας αν δεν έχεις δεν μπαίνεις. Τόσο απλό. Σε Μετρό το μονο που μπορεις να κάνεις είναι ίσως καλύτερο έλεγχο.

Άσχετο και άτοπο.

Στις άλλες πόλεις τα λεωφορεία δεν είναι πίτα 24/7. Δεν μπορεί να ελεγχθεί τέτοιο πλήθος, καθώς εισάγεται καθυστέρηση στο όλο σύστημα.

Γι' αυτό και οι έλεγχοι γίνονται δειγματοληπτικά.

 

Δημοσ.

Ένα απόγευμα που πήρα τον Προαστιακό προς Χαλκίδα ήμασταν τρεις Βαλκάνιοι στο βαγόνι και οι υπόλοιποι πενήντα ήταν εμφανώς Νοτιοασιάτες. Περνάει ο ελεγκτής και του έδιναν όλοι ληγμένα εισιτήρια με απορημένη φάτσα κάνοντας ότι δεν καταλαβαίνουν. Ο ελεγκτής τους έλεγε "Τι είναι αυτό; Α ρε μπαγάσηδες, α ρε μπαγάσηδες" και έφευγε, ενώ ευχαριστημένοι οι λαθρεπιβάτες χαμογελούσαν μεταξύ τους. Αντιλαμβάνομαι ότι δεν μπορεί να διαθέσει το μισό του μεροκάματο ο μετανάστης για να κόψει εισιτήριο, αλλά πρέπει να βρεθεί λύση στο γενικότερο θέμα της λαθρεπιβίβασης γιατί κάποιος θα κληθεί να πληρώσει το μάρμαρο.

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, christakos07 said:

Στις άλλες πόλεις τα λεωφορεία δεν είναι πίτα 24/7

Στις άλλες πόλεις δεν ήταν μπάτε σκύλοι αλέστε οπότε δεν έχουν χάσει το μισό και βάλε στόλο με αποτέλεσμα να είναι πίτα σαν την Αθήνα.

Δημοσ.
Just now, christakos07 said:

Άσχετο και άτοπο.

Στις άλλες πόλεις τα λεωφορεία δεν είναι πίτα 24/7. Δεν μπορεί να ελεγχθεί τέτοιο πλήθος, καθώς εισάγεται καθυστέρηση στο όλο σύστημα.

Γι' αυτό και οι έλεγχοι γίνονται δειγματοληπτικά.

24/7 δεν είναι πίτα οντως αλλα όταν είναι πίτα μια χαρά το κάνουν. Αν ήταν ιδιωτικά να δεις τι ωραία που όλοι θα πλήρωναν το αντίτιμο αλλιώς ποδαράκια....

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ThReSh είπε

Στις άλλες πόλεις δεν ήταν μπάτε σκύλοι αλέστε οπότε δεν έχουν χάσει το μισό και βάλε στόλο με αποτέλεσμα να είναι πίτα σαν την Αθήνα.

Καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούν να συγκριθούν τα ποσά, ούτε κατ' αναλογία έτσι;

Επιπλέον κάτι μου λέει ότι οι Αστικές Συγκοινωνίες, επιδοτούνται από το δημόσιο πορτοφόλι. Δεν το έχω ψάξει, αλλά έχω έτσι μια αίσθηση.

 

1 λεπτό πριν, VonLoutsos είπε

24/7 δεν είναι πίτα οντως αλλα όταν είναι πίτα μια χαρά το κάνουν. Αν ήταν ιδιωτικά να δεις τι ωραία που όλοι θα πλήρωναν το αντίτιμο αλλιώς ποδαράκια....

Ναι βεβαίως, θα επιδοτώ τον ιδιώτη για να διαχειρίζεται μια εταιρεία που θα στουμπώνει στο δημόσιο χρήμα. Καλή Σαρακοστή.

Δεν γίνεται ξαναλέω. Από άποψη στατιστικής προτιμάται η δειγματοληψία. 

Στην επαρχία έχεις ένα λεωφορείο ανά 45 λεπτά(στην καλύτερη) και όχι 5-6, όπως συμβαίνει εδώ.

Δημοσ.
Just now, christakos07 said:

Καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούν να συγκριθούν τα ποσά, ούτε κατ' αναλογία έτσι;

Επιπλέον κάτι μου λέει ότι οι Αστικές Συγκοινωνίες, επιδοτούνται από το δημόσιο πορτοφόλι. Δεν το έχω ψάξει, αλλά έχω έτσι μια αίσθηση.

Ναι βεβαίως, θα επιδοτώ τον ιδιώτη για να διαχειρίζεται μια εταιρεία που θα στουμπώνει στο δημόσιο χρήμα. Καλή Σαρακοστή.

Δεν γίνεται ξαναλέω. Από άποψη στατιστικής προτιμάται η δειγματοληψία. 

Στην επαρχία έχεις ένα λεωφορείο ανά 45 λεπτά(στην καλύτερη) και όχι 5-6, όπως συμβαίνει εδώ.

Σε ποιά επαρχία επιδοτείται ο ιδιώτης για να εκτελέσει αστικές γραμμές;
Ιδιωτικά όπως είναι κάθε Αστικό ΚΤΕΛ σε κάθε πόλη.

Μάλλον έχεις πολύ καιρό να πας επαρχία γιατί ένα λεωφορείο ανα 45 λεπτά σίγουρα δεν έχει στα μεγάλα αστικά κέντρα. Ανά 15 λεπτά ναι αλλά μην το ξηλώνουμε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ikorolis είπε

και πίστεψε με κανείς δεν τολμάει να χωθεί από πίσω μου ή να με σπρώξει ούτε εμένα ούτε την κοπέλα μου γιατί γνωρίζει το μετά τι θα συμβεί...

εγω δε γνωρίζω, τι θα συμβεί ακριβώς ?

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...