mihanikos1 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, FilipposMD είπε To άρθρο είναι του 2016 κι εγώ που κινούμαι στο Λονδίνο δεν έχω παρατηρήσει να έχει αλλάξει κάτι. Επίσης, τον χώρο τον αφήνεις για κάποιον που βιάζεται, η μεγιστοποίηση του αριθμού ατόμων που ανεβαίνουν δεν είναι το μόνο πράγμα που σκέφτεσαι. Όπως η ΛΕΑ στην εθνική οδό. Όσο παλιό και να είναι το άρθρο αποδεικνύει ότι τελικά αυτό που κάνουμε για να πάνε κάποιοι πιο γρήγορα τελικά έχει αντίθετα αποτελέσματα. Όλοι θέλουν να φύγουν όσο πιο γρήγορα μπορούν, αυτός δεν είναι λόγος να σε βρίζει ο καθένας επειδή έκατσες αριστερά και τον "εμποδίζεις". Στο κάτω κάτω αν βιάζεται πιο πολύ ας κάνει τον κεντερη στις κανονικές σκαλες. Μην συγκρίνουμε τις ΛΕΑ, είναι άλλο θέμα. 1 1
Dr_73 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, FilipposMD είπε Όπως η ΛΕΑ στην εθνική οδό. Όσοι ονειρεύονται ότι η ΛΕΑ στην ελλάδα θα γίνει όπως στη ... Γερμανία ... ας προσπαθήσουν να τηρήσουν τη ΛΕΑ , στην Εθνική Αθηνών Λαμίας, στην έξοδο Κηφισιάς (ύψος λαϊνόπουλου), , στο ρεύμα προς Λαμία ... εγγυημένο ατύχημα ...
great Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 3 ώρες πριν, Tempor είπε 10+ χρονια δεν εχω πληρωσει ποτε. Εχει σημασια σε ποιες στασεις κανεις τις διαδρομες σου. Και σε ποια βαγονια μπαινεις. Και ποιες εξοδους χρησιμοποιεις. περήφανος πολύ είσαι! εχεις και πλάνο για το που θα κατεβαίνεις μπράβο σου! οχι μπράβο σου!
Jts Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Γι'αυτούς που λένε για το "δεξιά" στις κυλιόμενες, έχει μελετηθεί, ψάξτε το αν δεν πιστεύετε, ότι είναι πιο γρήγορο συνολικά να στέκονται όλοι ακίνητοι και είχαν γίνει προσπάθειες να εφαρμοστεί, νομίζω στο μετρό της Ρωσίας που είναι βαθύ, αλλά απέτυχε. Δύσκολα αλλάζουν μερικές νοοτροπίες ειδικά όταν μοιάζουν "σωστές"! Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2020 από Jts 1
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 19 λεπτά πριν, great είπε περήφανος πολύ είσαι! εχεις και πλάνο για το που θα κατεβαίνεις μπράβο σου! οχι μπράβο σου! εγώ πάντως δεν παρεξηγώ το φίλο μας δεν κάνει κάτι που δεν κάνουν άλλοι.... άλλωστε γνωρίζει τις συνέπειες των πράξεων του τι θα συμβεί αν τον πιάσουν αν θυμάμαι καλά ... μπορεί και να κάνω λάθος σε αυτή την ιστοσελίδα υπήρχαν κάποιοι που έλεγαν που γίνεται έλεγχος κτλ..
Jts Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 3 ώρες πριν, FilipposMD είπε To άρθρο είναι του 2016 κι εγώ που κινούμαι στο Λονδίνο δεν έχω παρατηρήσει να έχει αλλάξει κάτι. Επίσης, τον χώρο τον αφήνεις για κάποιον που βιάζεται, η μεγιστοποίηση του αριθμού ατόμων που ανεβαίνουν δεν είναι το μόνο πράγμα που σκέφτεσαι. Όπως η ΛΕΑ στην εθνική οδό. 3 ώρες πριν, lightsout είπε Ο χώρος στα αριστερά δεν μένει ελεύθερος για να ανεβαίνουν όσοι βιάζονται, αλλά για λόγους ασφαλείας. Στις μακριές σκάλες κυρίως το γεγονός ότι περισσότερο βάρος "πέφτει" στο δεξί μέρος προκαλεί σημαντικό μηχανικό στρες στην σκάλα και είναι ένας άλλος λόγος που προσπαθούν να περάσουν το να στεκόμαστε και στις 2 μεριές. Νομίζω ότι είχε γίνει και ένα ατύχημα λόγω αυτού, τώρα δεν θυμάμαι που το είχα διαβάσει, πάει καιρός. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Το θεμα ειναι πως οι πορτιτσες αυτες με τα πλεξιγκλάς, 2 και πλεον χρονια μετα, κρίνονται απολύτως αποτυχημένες (εκτός αν διαφωνεί κάποιος). Τζάμπα τα λεφτά που δαπανήθηκαν. Έπρεπε να είχε επιλεχθεί μια λύση σαν τις σιδερενιες πορτες ελέγχου των γηπέδων. Κάτι παρεμφερές. Αλλά να μου πεις... και πάλι τα Ούρουκ Χάι θα έβρισκαν λύση. Μαντραπήδα, όπως έχω δει πολλάκις να κάνουν σε Θησείο, Καλλιθέα και Πετραλωνα. Έστω όμως, στο μετρό δεν θα μπορούσαν να το κάνουν. ΥΓ: Το "είσοδος μόνο από την μπροστινή πόρτα" στα λεωφορεία πως σας φάνηκε; Δύο σχεδόν χρόνια μετά. Άλλη επιτυχία και αυτή, έτσι; Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2020 από Επισκέπτης
Βασίλης_29 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 6 ώρες πριν, tipestora είπε Είμαι ένας ακόμη πολύ μα πάρα πολύ αγανακτισμένος από όλους αυτούς τους στριμοκωλάκηδες της πλάτης για μια "δωρεάν" μεταβίβαση με κάποιο ΜΜΜ και βέβαια περισσότερο με την απαράδεκτη Α Δ Ι Α Φ Ο Ρ Ι Α που δείχνουν οι υπεύθυνοι του ελέγχου στα εισιτήρια. Εντάξει ο στριμοκωλίδης προσπαθεί να πάει τσάμπα βόλτα (εννοείται πάντα εις βάρος του διπλανού του και όχι μόνο) αλλά οι κύριοι που έχουν την ευθύνη του ελέγχου των εισιτηρίων που κρύβονται? Γιατί δε βγαίνουν για ελέγχους και αφήνουν όλους αυτούς να βολτάρουν εις βάρος δικό τους και βέβαια εις βάρος όλων όσων πληρώνουμε εισιτήριο? Χρειάζεται μια σοβαρή και άμεση λύση από τους υπεύθυνους και όχι από τους επιβάτες. Έλεγχοι υπάρχουν άλλα δεν ειναι τόσοι ώστε να αποτρέπουν τους τζαμπατζηδες. Σε ορισμένους σταθμούς πχ πλ. Βικτωρίας έπρεπε να υπήρχε μόνιμη παρουσία ελεγκτών μαζί με αστυνομία. Οι σταθμοί με υψηλή παραβατικοτητα είναι συγκεκριμένοι. 12 ώρες πριν, rus είπε Και οι παιχτες του Παμε Στοίχημα στη μεγαλη πλειοψηφια τους χαμενοι ειναι, αλλα παραμενουν παιχτες. Εγώ όταν βγηκα κερδισμενος σταμάτησα να παίζω. Μόνο που δεν μιλάμε για στοίχημα και τζογο εδώ.
lamargos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, The_Prodigy είπε Το θεμα ειναι πως οι πορτιτσες αυτες με τα πλεξιγκλάς, 2 και πλεον χρονια μετα, κρίνονται απολύτως αποτυχημένες (εκτός αν διαφωνεί κάποιος). Τζάμπα τα λεφτά που δαπανήθηκαν. Έπρεπε να είχε επιλεχθεί μια λύση σαν τις σιδερενιες πορτες ελέγχου των γηπέδων. Κάτι παρεμφερές. O βασικός λόγος που επιλέχθηκε η λύση των συγκεκριμένων πορτών αντί των κλασσικών σιδερένιων μπαρών (τουρνικέ), ήταν καθαρά για λόγους ασφαλείας (κάπου το είχα ακούσει ή δει στην τηλεόραση, δεν έχω προσωπική γνώση). Σε περίπτωση δηλαδή έκτακτου περιστατικού πχ φωτιά, σεισμός, τρομοκρατική επίθεση κτλ μπορεί να δοθεί εντολή να ανοίξουν αυτόματα όλες οι θύρες ώστε να διευκολυνθεί η μαζική έξοδος των πολιτών από το σταθμό. Σε περίπτωση, που υπήρχαν οι κλασσικές σιδερένιες μπάρες η ταχεία εκκένωση του σταθμού θα δυσχεραινόταν γιατί θα έπρεπε να περνάνε από τα τουρνικέ ένας - ένας οι επιβάτες. Δεν πρέπει να υπήρχε κάποια εναλλακτική για να διευκολυνθεί η μαζική έξοδος σε περίπτωση, που τοποθετούνταν οι μπάρες, άλλωστε δε νομίζω να είχαν ασχοληθεί και με αυτό κατά τον σχεδιασμό των σταθμών. Αυτός ήταν ο λόγος που προτιμήθηκε το υπάρχον σύστημα, κυρίως για λόγους ασφαλείας κατά την εκκένωση. Επίσης, είναι και πιο βολικό σε σχέση με τα τουρνικέ εάν διέρχεσαι από αυτά με αποσκευές ή κατοικίδια κτλ. Σίγουρα βολεύει περισσότερο τους λαθρεπιβάτες σε σχέση με τις σιδερένιες μπάρες αλλά από την άλλη πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι και οι συγκεκριμένες θύρες τοποθετήθηκαν αρκετά μεταγενέστερα από τη λειτουργία του μετρό, περίπου 15 χρόνια (κλασσικοί Έλληνες). Έχω την εντύπωση ότι η συγκεκριμένη επιλογή ήταν περισσότερο αποτέλεσμα συμβιβασμών, που έπρεπε να γίνουν, παρά μια άστοχη επιλογή... Και όπως σωστά προείπες, ό,τι και να είχαν διαλέξει, ο κλασσικός Ελληνάρας θα είχε βρει τρόπο να το ξεπεράσει. Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2020 από lamargos 2
Ihavetheanswers Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Στο Σύνταγμα πάντως όσοι έχετε γνωστούς σας τζαμπατζήδες είναι γνωστό ότι το φοβούνται. Σε δικό μου γνωστό τον μάζεψαν στο δωματιάκι του έκαναν και λίγο μπούλινγκ ότι θα τον πάνε στο τμήμα για ταυτοποίηση στοιχείων και έστρωσε.
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 33 λεπτά πριν, lamargos είπε O βασικός λόγος που επιλέχθηκε η λύση των συγκεκριμένων πορτών αντί των κλασσικών σιδερένιων μπαρών, ήταν καθαρά για λόγους ασφαλείας (κάπου το είχα ακούσει ή δει στην τηλεόραση). Σε περίπτωση δηλαδή έκτακτου περιστατικού πχ φωτιά, σεισμός, τρομοκρατική επίθεση κτλ μπορεί να δοθεί εντολή να ανοίξουν αυτόματα όλες οι θύρες ώστε να διευκολυνθεί η μαζική έξοδος των πολιτών από το σταθμό. Σε περίπτωση, που υπήρχαν οι κλασσικές σιδερένιες μπάρες η ταχεία εκκένωση του σταθμού θα δυσχεραινόταν γιατί θα έπρεπε να περνάνε από τις θύρες ένας - ένας οι επιβάτες. Δεν πρέπει να υπήρχε κάποια εναλλακτική για να διευκολυνθεί η μαζική έξοδος σε περίπτωση, που τοποθετούνταν οι μπάρες, άλλωστε δε νομίζω να είχαν ασχοληθεί και με αυτό κατά τον σχεδιασμό των σταθμών. Αυτός ήταν ο λόγος που προτιμήθηκε το υπάρχον σύστημα, καθαρά για λόγους ασφαλείας κατά την εκκένωση. Σίγουρα βολεύει περισσότερο τους λαθρεπιβάτες σε σχέση με τις σιδερένιες μπάρες αλλά από την άλλη πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι και οι συγκεκριμένες θύρες τοποθετήθηκαν αρκετά μεταγενέστερα από τη λειτουργία του μετρό, περίπου 15 χρόνια (κλασσικοί Έλληνες). Έχω την εντύπωση ότι η συγκεκριμένη επιλογή ήταν περισσότερο αποτέλεσμα συμβιβασμών, που έπρεπε να γίνουν, παρά μια άστοχη επιλογή... Και όπως σωστά προείπες, ό,τι και να είχαν διαλέξει, ο κλασσικός Ελληνάρας θα είχε βρει τρόπο να το ξεπεράσει. θες να πεις ότι στα γήπεδα που έχουν τις σιδερένιες μπάρες ή στα δικαστήρια δεν μπορεί να λειτουργήσει σε κάποιο έκτακτο περιστατικό... νομίζω ότι είναι λάθος το σκεπτικό μια χαρά λειτουργούν οι σιδερένιες μπάρες σε σχέση με αυτές τις γυάλινες πύλες που τις σπάνε κάθε λίγο οι κουκουλοφόροι απλά "κάποιοι" πήραν την μίζα και βγήκε αυτό το ηλεκτρονικό εισιτήριο λίγο βεβιασμένα όπως πάντα γίνεται σε αυτή την χώρα... μετά έχεις τους διορισμένους ελεγκτές οι οποίοι τα ξύνουν...και πληρώνονται επίσης εννοείται ότι οι τσαμπατζήδες δεν χρησιμοποιούν σταθμούς που είναι επικίνδυνοι όπως π.χ το ΣΥΝΤΑΓΜΑ αλλά αν κρίνω από τον "γνωστό τσαμπατζή" που συναντάω καθημερινά στο μοναστηράκι δεν έχει κανένα πρόβλημα να τον σταματήσουν...λεφτά έχει μπόλικα τις προάλλες γύρισε και είπε στους ελεγκτές μπορώ να πληρώσω με πιστωτική/χρεωστική κάρτα το πρόστιμο γιατί έχω "χοντρά" μαζί μου και άνοιξε το πορτοφόλι και έπαθαν πλάκα τα παλικάρια μαζί με τον αστυνομικό που ήταν παρέα.
great Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 39 λεπτά πριν, lamargos είπε O βασικός λόγος που επιλέχθηκε η λύση των συγκεκριμένων πορτών αντί των κλασσικών σιδερένιων μπαρών, ήταν καθαρά για λόγους ασφαλείας (κάπου το είχα ακούσει ή δει στην τηλεόραση). Σε περίπτωση δηλαδή έκτακτου περιστατικού πχ φωτιά, σεισμός, τρομοκρατική επίθεση κτλ μπορεί να δοθεί εντολή να ανοίξουν αυτόματα όλες οι θύρες ώστε να διευκολυνθεί η μαζική έξοδος των πολιτών από το σταθμό. Σε περίπτωση, που υπήρχαν οι κλασσικές σιδερένιες μπάρες η ταχεία εκκένωση του σταθμού θα δυσχεραινόταν γιατί θα έπρεπε να περνάνε από τις θύρες ένας - ένας οι επιβάτες. Δεν πρέπει να υπήρχε κάποια εναλλακτική για να διευκολυνθεί η μαζική έξοδος σε περίπτωση, που τοποθετούνταν οι μπάρες, άλλωστε δε νομίζω να είχαν ασχοληθεί και με αυτό κατά τον σχεδιασμό των σταθμών. Αυτός ήταν ο λόγος που προτιμήθηκε το υπάρχον σύστημα, καθαρά για λόγους ασφαλείας κατά την εκκένωση. σωστά μελετημένο δεν υπάρχει πρόβλημα όπως και στο εξωτερικό. Και στην δουλειά τουρνικέ είχαμε, αλλα ακριβως στο τελος των τουρνικε δεξια υπήρχε πόρτα 40 εκατοστων που άνοιγε σε περίπτωση εκκένωσης. Όπως και έξω υπάρχει στο τέλος της σειράς με τουρνικέ μια χαμήλη πόρτα που ανοίγουν οι υπεύθυνοι για να φύγει ο κόσμος. 1
lamargos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, ikorolis είπε θες να πεις ότι στα γήπεδα που έχουν τις σιδερένιες μπάρες ή στα δικαστήρια δεν μπορεί να λειτουργήσει σε κάποιο έκτακτο περιστατικό... νομίζω ότι είναι λάθος το σκεπτικό μια χαρά λειτουργούν οι σιδερένιες μπάρες σε σχέση με αυτές τις γυάλινες πύλες που τις σπάνε κάθε λίγο οι κουκουλοφόροι Στα γήπεδα όμως υπάρχουν πολλές θύρες και πολλές έξοδοι προς τον εξωτερικό χώρο του γηπέδου, δεν φεύγουν όλοι από ένα κεντρικό σημείο από το γήπεδο, ο κόσμος μοιράζεται σε διάφορα τουρνικέ. Εγώ αναφέρω αυτό που άκουσα, τίποτα παραπάνω. Ούτε θέση παίρνω αλλά ούτε μπορώ να πω ότι γνωρίζω τί είναι σωστό και τί λάθος στη συγκεκριμένη περίπτωση γιατί δεν έχω τις απαιτούμενες τεχνικές γνώσεις. Το τί έχει ο καθένας στη δουλειά του, ή στο γήπεδο που πάει ή στο μετρό της Νέας Υόρκης, που κατασκευάστηκε πριν από πόσες δεκαετίες, δε σημαίνει ότι μπορεί να εφαρμοστεί και στο Ελληνικό μετρό το 2020. Επαναλαμβάνω, αυτό είναι που άκουσα, δεν το έβγαλα από το μυαλό μου και τουλάχιστον μέχρι τώρα υπέθετα ότι ασχολήθηκαν και μηχανικοί, που ξέρουν και δυο πράγματα παραπάνω από εμάς, προκειμένου να καταλήξουν στη συγκεκριμένη λύση. Μπορεί σε εμάς που είμαστε απ' έξω να φαίνονται "απλά" τα συγκεκριμένα προβλήματα και ακόμα απλούστερες οι λύσεις τους και να απορούμε για την "αφέλεια" των υπευθύνων σχετικά με τις επιλογές τους αλλά στην πράξη δεν είναι τόσο απλά και πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και παράγοντες, που εμείς δεν ξέρουμε. Και πάλι τονίζω δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις για τη συγκεκριμένη περίπτωση, γιατί σίγουρα απαιτούνται ειδικές τεχνικές γνώσεις και ειδική εμπειρία όταν σχεδιάζεις ένα τέτοιο σύστημα σε ένα υπόγειο σταθμό από το οποίο περνάνε χιλιάδες άτομα κάθε ημέρα. Τώρα, εάν κάποιοι πήραν μίζα για να τοποθετηθεί αυτό το σύστημα δεν το ξέρω, για να το λες εσύ μάλλον κάτι ξέρεις, οπότε εάν έγινε για αυτό το λόγο τότε έχεις δίκιο. ΥΓ: Με μια μικρή έρευνα στο youtube μπορεί κάποιος να δει ότι αντίστοιχα συστήματα χρησιμοποιούν στην Ιαπωνία και στον Καναδά και αλλού πχ στο συγκεκριμένο βίντεο ο υπεύθυνος αναφέρει ότι ξηλώνουν σε καναδέζικο μετρό τα παλιά τουρνικέ για να βάλουν αντίστοιχες "Fare Gates" με τις θύρες του αθηναϊκού μετρό... μάλλον και εκεί θα έπεσαν μίζες.... Πάντως το πρόβλημα με τους λαθρεπιβάτες είναι παγκόσμιο φαινόμενο, πχ στο συγκεκριμένο βίντεο λένε για αντικατάσταση θυρών ελέγχου στο Δίκτυο ταχείας μετακίνησης του Σαν Φρανσίσκο, ούτε τα κλασσικά τουρνικέ δεν επαρκούν εκεί και σκέφτονται νέου είδους θύρες. Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2020 από lamargos
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, lamargos είπε O βασικός λόγος που επιλέχθηκε η λύση των συγκεκριμένων πορτών αντί των κλασσικών σιδερένιων μπαρών, ήταν καθαρά για λόγους ασφαλείας (κάπου το είχα ακούσει ή δει στην τηλεόραση). Σε περίπτωση δηλαδή έκτακτου περιστατικού πχ φωτιά, σεισμός, τρομοκρατική επίθεση κτλ μπορεί να δοθεί εντολή να ανοίξουν αυτόματα όλες οι θύρες ώστε να διευκολυνθεί η μαζική έξοδος των πολιτών από το σταθμό. Σε περίπτωση, που υπήρχαν οι κλασσικές σιδερένιες μπάρες η ταχεία εκκένωση του σταθμού θα δυσχεραινόταν γιατί θα έπρεπε να περνάνε από τις θύρες ένας - ένας οι επιβάτες. Δεν πρέπει να υπήρχε κάποια εναλλακτική για να διευκολυνθεί η μαζική έξοδος σε περίπτωση, που τοποθετούνταν οι μπάρες, άλλωστε δε νομίζω να είχαν ασχοληθεί και με αυτό κατά τον σχεδιασμό των σταθμών. Αυτός ήταν ο λόγος που προτιμήθηκε το υπάρχον σύστημα, καθαρά για λόγους ασφαλείας κατά την εκκένωση. Πριν λίγο καιρό όμως που έπεσε ενας συνάνθρωπός μας στις ράγες, αντί να ανοίξουν τις πόρτες, τις είχαν κλειστές. Δεν ήθελε πολύ να γίνουμε μαρμελάδα.
ignome4 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Ποιος ο λόγος να πληρώσεις για κάτι που δεν λειτουργεί?!
Προτεινόμενες αναρτήσεις