sir ImPeCaBlE Δημοσ. 3 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Μια ερώτηση λίγο περίεργη, περισσότερο εγκυκλοπαιδικής φύσεως απλά για να καταλάβω πόσο εκτός τόπου και χρόνου είμαι . So, έχω πιάσει δουλειά σε ένα νέο eshop σαν "διαχειριστής" aka data entry, τηλέφωνα, παραγγελίες, καμιά χαζομαρούλα στο fb. Το data entry κομμάτι γίνεται σε 2 μέρη. 1ο: περνάω το προϊόν στο μηχανογραφικό σύστημα που σημαίνει ότι συμπληρώνω ένα κωδικό, τίτλο προϊόντος, τιμή, απόθεμα, κατασκευαστή και κωδικό κατασκευαστή, στη συνέχεια το "ενεργοποιώ" και μέσω μιας "γέφυρας" ανεβαίνει στο woocommerce. 2ο: ψάχνω στο internet να βρω πληροφορίες για το προϊόν (εικόνες,περιγραφή) και μετά πάω στο woocommerce. Εκεί συμπληρώνω (δηλαδή κάνω copy paste) περιγραφή, σύντομη περιγραφή, κατηγορίες, tags, εικόνες, κάποια πεδία για κάποια plugins και τέλος. Για κάθε ένα προϊόν γίνεται αυτή η διαδικασία. Το eshop προσπαθεί να τρέξει από τον Ιούλιο και αυτή τη στιγμή έχει κάπου στα 1000 προϊόντα (από τα ~3000 που υπάρχουν/υπήρχαν στο φυσικό κατάστημα). Μιλάμε για κατάστημα με (κυρίως) τυποποιημένα προϊόντα που κάποιοι προμηθευτές έστειλαν ένα excelακι με περιγραφές και ένα link με φωτογραφίες. Αυτό που ρωτάω είναι πόσο συχνό είναι να παίζει κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα έτσι? Γιατί αν μου το έλεγαν πριν το ζήσω δε θα το πίστευα. Στην αρχή σκεφτόμουν να "βελτιώσω" κάπως τη κατάσταση και να πάρω ένα excel από τους προμηθευτές, από αυτό να φτιάξω ένα excel για το μηχανογραφικό και ένα άλλο για το woocommerce και να κάνω το data entry με αυτό το τρόπο. Που μου φαινόταν ψιλο-αυτονόητο. Αλλά λέω για excel αρχεία στο τεχνικό του site (ο Θεός να τον κάνει ) και μου απαντάει "Θα πάρεις τη μορφοποίηση του κατασκευαστή" (lolwut), λέω στους προμηθευτές και με κοιτάνε σαν εξωγήινο, το λέω στο αφεντικό και μου λέει "δε καταλαβαίνω γιατί χρειάζεσαι το Excel". Είμαι υπερβολικός? Είναι συνηθισμένη τακτική αυτή για eshop? Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2020 από sir ImPeCaBlE
dichagr Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δυστυχώς το έχω δει κι εγώ σε πολλούς καθώς δεν έχουν σκεφτεί ότι μπορούν να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες τους και να μην πληρώνουν άτομο για δουλειά που μπορεί να κάνει υπολογιστής. Εγώ σπρώχνω όλους τους πελάτες μου προς αυτή τη διαδικασία, καθώς μπορούν εσένα και τον κάθε εργαζόμενο να τον "χρησιμοποιήσουν" πιο αποδοτικά κι έτσι με ένα μικρό κόστος εγκατάστασης ενός αυτοματισμού να γλιτώσουν απίστευτες εργατοώρες. Συνέχιζε να πιέζεις προς αυτήν την κατεύθυνση κι αν θες μίλα και με τον ιδιοκτήτη και προσπάθησε να τον ενημερώσεις για τις ώρες που θα κερδίσει αν το κάνετε αυτό. Και δεν είναι μόνο ώρες, υπολόγισε λάθη που μπορεί να γίνουν στο data entry, συγχρονισμό διαθεσιμοτήτων & τιμών. Εμείς το κάνουμε πολύ συχνά σε πελάτες μας κι έχουν λυθεί τα χέρια τους. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα