Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έπεσε στην αντίληψη μου αυτό το βίντεο. Εκεί προς το τέλος ο οδηγός της Πόρσε σε μια εύκολη ανοιχτή στροφή, για κάποιο λόγο, χάνει τον έλεγχο και πέφτει στις μπαριέρες. Προσπάθησα να διαπιστώσω αν έπαθε λάστιχο, αν είχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα ή αν απλώς είναι άσχετος από οδήγηση. Αυτός που τραβάει το βίντεο (με ένα Subaru Impreza 2015 WRX) γράφει στην περιγραφή ότι ο οδηγός της Πόρσε οδηγούσε σαν να μη ήθελε να τον αφήσει να τον προσπεράσει. Τι πιστεύετε ότι συνέβη?

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως βλέπω τον οδηγό του Subaru να έχει «αγοράσει» την αριστερή λωρίδα.

Ο πόρσε το «έχασε» γιατί πιθανότατα επιτάχυνε πολύ απότομα πάνω στην στροφή και του γύρισε, κεντρομήχανο αμάξι λέμε.

Σε κάθε περίπτωση, χωρίς ήχο στο βίντεο δεν θα μπορέσουμε να καταλάβουμε αν έκαναν κόντρα ή απλά ο πόρσε ήταν εντελώς άμπαλος.

Επεξ/σία από dpolal
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Εμπαινε Γιωργη!!!Ωρε μια στροφάρα!!!!!!!!

Μιλάμε άλλα επίπεδα πρόσφυσης !!!!!!
Ώωωωω λαλάκα...

Επεξ/σία από dpolal
  • Thanks 1
Δημοσ.

boxster s986 του 2003 μαλλον πισοκινητο και οχι τετρακινητο με τα βασικα ηλεκτρονικα χειροκινητο.Το εχασε στη στροφη διορθωσε  αποτομα την μουρη με ταυτοχρονο αφημα του γκαζιου και εφερε σβουριλικι..................

Δημοσ.

Ο δρομος καθαρος, καλος, με κλισεις , ιδανικος θα ελεγα.. Απροσεξια του οδηγου-αμπαλος. Παταει φρενο μεσα στην στροφη , για τον οποιοδήποτε λογο το αμαξι του φευγει ελαχιστα προς τα δεξια και κοβει το τιμονι αριστερα. Η υπερδιορθωση που αναφερει ο φιλος παραπανω! Αυτο ειναι, αν το χασεις πρεπει να εισαι μαγκας να το φερεις. Ειλικρινα σε στεγνο οδόστρωμα θελει υπερπροσπαθεια για το κανεις εκτος αν εχει αυτοκτονικες τασεις. Κατα την εκτιμηση μου δε νομιζω να τρεχουν ιδιαιτερα, ουτε υπαρχει κοντρα! 

  • Like 1
Δημοσ.

Εχω παθει κατι παρομοιο στα 19 μου, με μια Mercedes E200 κομπρεσορατη. μοντελο καπου '93-'95 του παππου μου. Η κ@υλα στα υψη, πισωκουνα με 160 αλογα αν θυμαμαι καλα και οδηγικη  εμπειρια μηδεν. Αντι για τα προστατευτικα στο δρομο ηταν σταματημενο ένα αστικο λεωφορειο...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ritchie77 είπε

Έπεσε στην αντίληψη μου αυτό το βίντεο. Εκεί προς το τέλος ο οδηγός της Πόρσε σε μια εύκολη ανοιχτή στροφή, για κάποιο λόγο, χάνει τον έλεγχο και πέφτει στις μπαριέρες. Προσπάθησα να διαπιστώσω αν έπαθε λάστιχο, αν είχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα ή αν απλώς είναι άσχετος από οδήγηση. Αυτός που τραβάει το βίντεο (με ένα Subaru Impreza 2015 WRX) γράφει στην περιγραφή ότι ο οδηγός της Πόρσε οδηγούσε σαν να μη ήθελε να τον αφήσει να τον προσπεράσει. Τι πιστεύετε ότι συνέβη?

Να μην τον αφησει να προσπερασει λιγο δυσκολο γιατι η αποσταση μεταξυ τους ειναι μεγαλη!

Αυτος που οδηγει την πορσε για καποιο λογο το κοβει αποτομα και περισσοτερο δεξια..

Εκτιμω οτι προσπαθησε να το ντριφταρει..! και πιστευοντας οτι το αμαξι εχει τη δυναμη να το κανει... το εκοψε αριστερα και εγινε οτι εγινε!

Δημοσ.

Το αυτοκίνητο υπερστρέφει λίγο, και ο οδηγός διορθώνει με ανάποδο τιμόνι (σωστό) και ταυτόχρονα αφήνει απότομα το γκάζι (λαθος)

Με το άφημα του γκαζιού ξαναβρίσκουν απότομα πρόσφυση οι πίσω τροχοί, οπότε πλέον το αυτοκίνητο ακολουθεί την πορεία που ορίζει το (ανάποδο) τιμόνι, δηλαδή προς τις μπαριέρες.

Σε τέτοιες περιπτώσεις θέλει απόλυτη πειθαρχία το δεξί πόδι, πρέπει να κρατάμε σταθερό το γκάζι ή να το χαλαρώνουμε ελάχιστα, όχι να το αφήνουμε απότομα, και η διόρθωση της υπερστροφής να γίνει με το τιμόνι μόνο.  Δύσκολη κατάσταση οπου μπορεί να την πατήσουν και πολύ εμπειροι οδηγοί έτσι αν τους πιάσει απροετοίμαστους.

Πλέον το ESP λύνει τέτοια ζητήματα.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Το αυτοκίνητο υπερστρέφει λίγο, και ο οδηγός διορθώνει με ανάποδο τιμόνι (σωστό) και ταυτόχρονα αφήνει απότομα το γκάζι (λαθος)

Με το άφημα του γκαζιού ξαναβρίσκουν απότομα πρόσφυση οι πίσω τροχοί, οπότε πλέον το αυτοκίνητο ακολουθεί την πορεία που ορίζει το (ανάποδο) τιμόνι, δηλαδή προς τις μπαριέρες.

Σε τέτοιες περιπτώσεις θέλει απόλυτη πειθαρχία το δεξί πόδι, πρέπει να κρατάμε σταθερό το γκάζι ή να το χαλαρώνουμε ελάχιστα, όχι να το αφήνουμε απότομα, και η διόρθωση της υπερστροφής να γίνει με το τιμόνι μόνο.  Δύσκολη κατάσταση οπου μπορεί να την πατήσουν και πολύ εμπειροι οδηγοί έτσι αν τους πιάσει απροετοίμαστους.

Πλέον το ESP λύνει τέτοια ζητήματα.

Εγω εχω την εντυπωση πως δεν το κοβει μονο μια φορα περισσοτερο δεξια.. Με αυτα τα χλμ που πηγαινει σαν να θελει να δοκιμασει κατι..

Καποιες φορες τα κανω και γω αυτα.. πανω στην στροφη το κοβω περισσοτερο για αναγνωριση της προσφυσης και της συμπεριφορας του αυτοκινητου.. Μην σας περασει ομως απο το μυαλο οτι το παω στα ορια του και το κανω αυτο..!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...