Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση booking


μπιπ μπιπ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κυρίως παίζει να βγει σάπιο το ταξίδι. Να είναι κλειστά αρκετά μέρη κτλ. Και γενικά δεν ψήνομαι να κολλήσω στο αεροδρόμιο ακόμη και αν είναι σε ελαφριά μορφή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Εμένα μου έκαναν full refund παρόλο που είναι non-refundable η κράτηση..

Ποιοι; Το ξενοδοχείο; Ή η αεροπορική;

39 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Σας έχει πάει τρεις και μία από τον ιό και τρέχετε για ακυρώσεις…

Μπα όχι..απλά δε μπορώ να πάω άλλη ημερομηνία και σίγουρα δε μπορώ να κάτσω 2 βραδιά περισσότερα επειδή έτσι θέλει η αεροπορική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε

Ποιοι; Το ξενοδοχείο; Ή η αεροπορική;

Μπα όχι..απλά δε μπορώ να πάω άλλη ημερομηνία και σίγουρα δε μπορώ να κάτσω 2 βραδιά περισσότερα επειδή έτσι θέλει η αεροπορική.

Ξενοδοχείο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν να τα βάλουμε κάτω. Η wizz στάνταρ θα σου κάνει full refund το ξενοδοχείο εξαρτάται άμα έχεις κλείσει σε ξενοδοχείο της προκοπής θα έχει πολιτική για τέτοια θέματα που μπορεί να τα γράφει και στο site του ή να τα αναφέρει στην επιβεβαίωση κράτησης απο το booking, συνήθως απο 15-7 ημέρες νωρίτερα είναι σχετικά ελαστικοί ανάλογα και σε τι τιμή το βρήκες όταν το έκλεισες γιατί μπορεί να ήταν non refundable offer. Αμα έχεις κλείσει σε κάτι τύπου hostel ή του κυρ Μπάμπη απο την γειτονιά δέν νομίζω να βγάλεις άκρη. Γνώμη μου καλύτερα δές το ξενοδοχείο άν ακυρώνεται και ανάλογα με το τί θα σου πουν απαντάς στην wizz γιατί μπορεί να σε συμφέρει να χάσεις μία μέρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, μπιπ μπιπ είπε

Έκλεισα ταξίδι για μέσα Μαρτίου στο εξωτερικό και μου έστειλε σήμερα η αεροπορική η wizz ότι η πτήση πάει μια μέρα πριν και μια μέρα μετά. Δηλαδή αντί για 3 διανυκτερεύσεις να κάνω 5. Φυσικά δεν το δέχτηκα και ζήτησα refund. 

1. Ξέρετε αν θα τα πάρω όλα πίσω;

2. Με το δωμάτιο που έκλεισα τι να κάνω; Μπορώ να το ακυρωσω και να πάρω τα λεφτά μου πίσω; Πέρα από την αλλαγή πτήσης λόγω των γεγονότων με τον ιό έχω ξενερώσει και δε θέλω να πάω στην Ευρώπη.  

Υπάρχει περίπτωση λόγω του κορωνοιού να δέχονται ακυρώσεις με full refund στο booking;

Εχεις κάνει check in?Σε πάει σε άλλες πτήσεις ή αναβλήθηκαν αυτές που θα πήγαινες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Ξενοδοχείο

Πώς έγινε αυτό; Σε ποια χώρα;

1 ώρα πριν, frapes87 είπε

Λοιπόν να τα βάλουμε κάτω. Η wizz στάνταρ θα σου κάνει full refund το ξενοδοχείο εξαρτάται άμα έχεις κλείσει σε ξενοδοχείο της προκοπής θα έχει πολιτική για τέτοια θέματα που μπορεί να τα γράφει και στο site του ή να τα αναφέρει στην επιβεβαίωση κράτησης απο το booking, συνήθως απο 15-7 ημέρες νωρίτερα είναι σχετικά ελαστικοί ανάλογα και σε τι τιμή το βρήκες όταν το έκλεισες γιατί μπορεί να ήταν non refundable offer. Αμα έχεις κλείσει σε κάτι τύπου hostel ή του κυρ Μπάμπη απο την γειτονιά δέν νομίζω να βγάλεις άκρη. Γνώμη μου καλύτερα δές το ξενοδοχείο άν ακυρώνεται και ανάλογα με το τί θα σου πουν απαντάς στην wizz γιατί μπορεί να σε συμφέρει να χάσεις μία μέρα

Στο booking λέει δεν ακυρώνεται. Από χτες το πρωί το ξενοδοχείο δεν μου έχει απαντήσει στο μήνυμα που ζήτησα ακυρωση. Τι εννοείς να γλυτώσω μια μέρα; 2 μέρες έξτρα μου έβαλαν. Αλλά έτσι κι αλλιώς το ακύρωσα και περιμένω refund 

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Εχεις κάνει check in?Σε πάει σε άλλες πτήσεις ή αναβλήθηκαν αυτές που θα πήγαινες;

Όχι δεν έχω κάνει.  Με πήγαινε σε άλλες μέρες.  Αλλά όπως είπα το ακύρωσα εντελώς και τώρα με καίει το δωμάτιο. Αν θα δεχτούν ακύρωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, έχει μερικές ακυρώσεις που αφορούν πτήσεις από Αθήνα-->Βιέννη και το αντίστροφο για Μάρτιο:

av.JPG.3d2a25d60eb0284d86537ebc41307941.JPG

va.JPG.c819ac5524b6a6d5026904850f1ac7c6.JPG

Επίσης, έχουν ανεβάσει ανακοίνωση που αφορά πτήσεις προς Ιταλία:

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/about-us/news/2020/02/28/wizz-air-adjusts-flight-schedule-to-italian-destinations-due-to-change-in-demand

WIZZ AIR ADJUSTS FLIGHT SCHEDULE TO ITALIAN DESTINATIONS DUE TO CHANGE IN DEMAND

FEB 28, 2020, 09:00

Wizz Air, Europe’s greenest airline* and the largest low-cost carrier in Central and Eastern Europe, announced todaythat due to the decreasing trend in demand on its Italian routes caused by the outbreak of the COVID-19virus it has realigned its flight schedule resulting in significant cancellations on specific routes to Northern Italy between March 11 and April 2 2020, during this period around 60% or total Italian capacity has been cut.

Passengers with bookings affected by this change are automatically informed and accommodated on an alternative route at the earliest possible date but at least 14 days prior to the original date of the flight. Customers who have booked directly on wizzair.com or the airline’s mobile app will receive an email notification, in which they are offered the free rebooking or full refund or 120% refund of the original fare in airline credit.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε

Πώς έγινε αυτό; Σε ποια χώρα;

Δανία, Κοπεγχάγη. Απλά  τους έστειλα ότι ξέρω είναι non-refundable αλλά μήπως μπορεί να γίνει μία εξαίρεση λόγω του ιού και δέχτηκαν. Και με πήρε και η Booking από την Σιγκαπούρη να το επιβεβαιώσει. Βέβαια τζάμπα όλα αυτά γιατί εν τέλη αποφάσισα να πάω :P Πάντως δεν χάνεις κάτι να ρωτήσεις, είναι στην ευχέρεια του ξενοδοχείου μήπως και κάνει εξαίρεση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αν δεν αναβλήθηκε η πτήση τοτε είναι φουλ και επειδή δεν έκανες / προλαβες check in περισσευεις.

Πώς γίνεται αυτό καλέ; Όντως τώρα; Πρώτη φορά το ακούω. 

8 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Αν η αλλαγή γίνει μέχρι και 14 ημέρες πριν δεν δικαιούται αποζημίωση.

Η κράτηση είναι για τις 14 Μαρτίου και έχω στείλει από χτες 27 Φλεβάρη για ακύρωση. Δηλαδή αν κάνεις την ακύρωση πολύ νωρίτερα στην ακυρώνουν και σου δίνουν χρήματα πίσω; Ή εξαρτάται από την πολιτική του ξενοδοχείου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολες; οι πτήσεις δέχονται παραπάνω εισιτήρια απο τα διαθέσιμα γιατί πάντα κάποιοι δεν εμφανίζονται.

https://www.quora.com/Why-is-overbooking-of-flights-legal

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξενοδοχείο απάντησε ότι μπορεί να ακυρώσει αλλά θέλει απόδειξη από τη wizzair για ακύρωση της πτήσης. Τους έστειλα το μέιλ με την αλλαγή πτήσης και τα βήματα που έκανα για refund. Αλλά δε φτάνει, μου ζητάνε confirmation of the cancellation. Η wizzair δεν έχει στείλει κάτι τέτοιο. Απλά όταν επέλεξα το refund με έβγαλε σε μια σελίδα που έλεγε να περιμένετε 5-7 days για να μπουν τα λεφτά. 

Το call center της wizzair κοστίσει 1.5 ευρώ το λεπτό. Θα με βάλουν σε καμία αναμονή για κανένα 10λεπτο. Τους έστειλα μέιλ αλλά δε ξέρω αν θα απαντήσουν εγκαίρως.  

Τι να κάνω; Να πάρω τηλ; Θα απαντήσουν σύντομα ή θα χρεωθώ κανένα 20 ευρώ τώρα. Πόσο δύσκολο είναι να στείλουν ένα μέιλ ακύρωσης ;;;;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, μπιπ μπιπ είπε

Πώς γίνεται αυτό καλέ; Όντως τώρα; Πρώτη φορά το ακούω. 

Η κράτηση είναι για τις 14 Μαρτίου και έχω στείλει από χτες 27 Φλεβάρη για ακύρωση. Δηλαδή αν κάνεις την ακύρωση πολύ νωρίτερα στην ακυρώνουν και σου δίνουν χρήματα πίσω; Ή εξαρτάται από την πολιτική του ξενοδοχείου;

Είναι καθαρά από την πολιτική του ξενοδοχείου. Καμία σχέση οι 14 μέρες.

2 ώρες πριν, akisdom είπε

231 0687200 τα γραφεία της booking στην Ελλάδα. Μιλά και με αυτούς μήπως βγάλεις κάποια άκρη 

Να του πουν τι; Και η booking με το ξενοδοχείο θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει. Δεν έχει δικαίωμα να παρέμβει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...