keysmith Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, billdanos είπε Προτιμώ συσκευές εντελώς σφραγιστές παρά με καπάκια που θα αρχίσουν να χαλαρώνουν και να χάνει κάθε προστασία το εσωτερικό της συσκευής. Και μάλιστα υπογράφωκαι υπεύθυνη δήλωση κατά την αγορά τους αν χρειαστεί πως ΔΕΝ επιθυμώ να έχω πρόσβαση στο εσωτερικό της συσκευής! 😛 δεν υπάρχει λογική. Δεν χρειάζεται να τρίζει ένα κινητό που δεν είναι "τσιμεντωμενο" και ούτε ισχύει αυτή η (αστεία) δικαιολογία για τα καμώματά τους. ευτυχώς δεν είστε πλειοψηφία και ευτυχώς στην ΕΕ δείχνουν να ξυπνούν Ο παρεμβατισμός όταν ξεφεύγει η κατάσταση είναι ευπρόσδεκτος.
dancer Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 11 ώρες πριν, ThReSh είπε Αναρωτιέμαι πως δεν έχει ψηφιστεί στην ΕΕ κάτι αντίστοιχο με το "Right to Repair" που έχουν στις ΗΠΑ. εσυ εμπιστευεσαι μονο τα σαινια στα apple center οχι το μαγαζι της γειτονιας επομενως τι σε νοιαζει τι γινεται στις ΗΠΑ?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 4 minutes ago, dancer said: εσυ εμπιστευεσαι μονο τα σαινια στα apple center οχι το μαγαζι της γειτονιας επομενως τι σε νοιαζει τι γινεται στις ΗΠΑ? Τι σχέση έχει αυτό με το right to repair που έγραψα? 1
seseji Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 ετσι ,εχουμε καθαρισει τα σοβαρα θεματα κ τωρα ασχολουμαστε με τα κινητα
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Innersense είπε Τώρα με το S9+ θα πρέπει να πάω στους εξειδικευμένους χειρούργους της Samsung να μου βγάλουν το νεφρό... (*βλέπω τιμές 50€!!!) Εμένα μια χαρά μου φαίνεται η τιμή, εφόσον μιλάμε για αντικατάσταση με αδιαβροχοποίηση (δεν ξέρω εάν αντικαθιστούν και την γυάλινη πλάτη). Μιλάμε για μια επισκευή σε ένα ακριβό κινητό, που πιθανότατα θα χρειαστεί μετά τα 3 χρόνια. Αν θα μπορούσε, βέβαια, να είναι modular ώστε να επιτευχθεί αδιαβροχοποίηση με αποσπώμενη μπαταρία και να μπορώ να την αλλάζω μόνος μου, θα ήταν προτιμότερο. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2020 από VChris
hellghan Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 να υπάρχει δυνατότητα να αλλάζει η μπαταρία με νορμαλ κόστος το καταλαβαίνω αλλά ότι πρέπει να γίνει απλή για τον καθένα γιατί ακριβώς; εγώ είμαι τεχνικός κάπως θα πρέπει να ζήσω. όταν είναι να πάω το sym για σέρβις το πάω στο συνεργείο. Δεν θα απαιτήσω να αλλάξει η sym το πως φτιάχνει το σκουτερ για να το κάνω μόνος μου δεν ξέρω δεν φαίνεται λογικό. Πάντως απο εμπειρία στην δουλειά ο κόσμος προτιμάει να φορτίζει το κινητό 10 φορές την μέρα παρά να δώσει 30-40€ για νέα μπαταρία και τα χαλάει σε powerbanks
Retromaniac Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 4 λεπτά πριν, hellghan είπε να υπάρχει δυνατότητα να αλλάζει η μπαταρία με νορμαλ κόστος το καταλαβαίνω αλλά ότι πρέπει να γίνει απλή για τον καθένα γιατί ακριβώς; εγώ είμαι τεχνικός κάπως θα πρέπει να ζήσω. όταν είναι να πάω το sym για σέρβις το πάω στο συνεργείο. Δεν θα απαιτήσω να αλλάξει η sym το πως φτιάχνει το σκουτερ για να το κάνω μόνος μου δεν ξέρω δεν φαίνεται λογικό. Πάντως απο εμπειρία στην δουλειά ο κόσμος προτιμάει να φορτίζει το κινητό 10 φορές την μέρα παρά να δώσει 30-40€ για νέα μπαταρία και τα χαλάει σε powerbanks Ωραίος... Με την ίδια λογική, να μην αλλάζει μπαταρίες σε τίποτα, να χρειαζόμαστε παντού τεχνικούς... Ξέρεις πόσοι άνθρωποι ακόμη θα έβρισκαν δουλειά; Βρε τι διαβαζουμε σήμερα .. 1
hellghan Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 41 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Ωραίος... Με την ίδια λογική, να μην αλλάζει μπαταρίες σε τίποτα, να χρειαζόμαστε παντού τεχνικούς... Ξέρεις πόσοι άνθρωποι ακόμη θα έβρισκαν δουλειά; Βρε τι διαβαζουμε σήμερα .. Δεν μου είπες όμως εσύ θα κάτσεις να κάνεις σερβις στο αυτοκίνητο/μηχανή σου; το να γίνει εύκολο να βγάλεις την μπαταρία δεν συμαίνει ότι δεν θα θες τεχνικό. το έχουν δοκιμάσει πολλοί να το κάνουν αυτό και μετά καταλίγουν στο σέρβις με περισσότερες ζημιές.
Jlaxy Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Μια χαρά. Θα κρατά κάποιος το κινητό του περισσότερο μια και υπάρχει κόσμος που αλλάζει συσκευή λογο μπαταρίας. Οπότε πλαστική πλάτη να είναι σημαντικότερο στη πτώση.
Retromaniac Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 17 λεπτά πριν, hellghan είπε Δεν μου είπες όμως εσύ θα κάτσεις να κάνεις σερβις στο αυτοκίνητο/μηχανή σου; το να γίνει εύκολο να βγάλεις την μπαταρία δεν συμαίνει ότι δεν θα θες τεχνικό. το έχουν δοκιμάσει πολλοί να το κάνουν αυτό και μετά καταλίγουν στο σέρβις με περισσότερες ζημιές. Δεν είπα εγώ να μην χρειάζεσαι τεχνικό όταν πραγματικά το χρειάζεσαι. Όσο για μένα, είμαι ειδική περίπτωση. Στα κινητά μου αλλάζω μπαταρίες, οθόνες και ότι άλλο προκύψει μόνος. Στο αυτοκίνητο κάνω service μόνος εκτός από λάδια που δεν έχω που να τα απορρίψω. Τακάκια, μπουζί, φίλτρα τα πάντα τα κάνω εγώ... Οπότε άσε με εμένα...
logistoulis Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Στις 27/2/2020 στις 11:03 ΠΜ, CheOnWeb είπε Δεν βγάζω νόημα. Αν δηλαδή μπορούμε να τις αλλάζουμε μόνοι μας, θα το κάνουμε σπανιότερα; Έχω την αίσθηση ότι θα το κάνουμε συχνότερα, με αποτέλεσμα περισσότερα απόβλητα. Και τις παλιές θα τις πηγαίνουμε όλοι στην ανακύκλωση ε; Απ' ό,τι βλέπω, τα σχόλια προσανατολίζονται στη φθηνότερη και ευκολότερη αλλαγή και όχι στον σκοπό της ΕΕ. Με την αλλαγή της μπαταρίας επεκτείνεις τη ζωή του κινητού σου, άρα πιο οικολογικό από οτιδήποτε
Tresorikos Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Στις 27/2/2020 στις 12:22 ΜΜ, Τέρης Α. είπε Καλά όλα αυτά, αλλά κάτι πρέπει να κάνουν και με την εγγύηση. Καινούριο κινητό MLS Easy Flip 1,5 χρονών (ακόμα δόσεις πληρώνουμε) χάλασε το touch, επίσης η μπροστινή κάμερα δε δούλεψε ποτέ, καθώς και η μπαταρία που είναι αποσπόμενη άρχισε να εξαντλείται σύντομα. Συνολικό κόστος επισκευής 90€ και τωρινής αγοράς 70€. Λυπάμαι για ότι σου έτυχε.. Αλλά για ποιο λόγο να πάει κάποιος στην χειρότερη εταιρεία;; Αν κ φαν της σαμι Xiaomi και άγιος ο θεός στα πιο οικονομικά μοντέλα... Θα ήταν ωραίο να μπορείς να αλλάζεις μπαταρία όπως παλιά που έτσι ήταν σε όλες τις συσκευές... Αλλά λόγω της αδιάβροχοποίησης δεν γίνεται πιστεύω να γίνει.. Στη σαμι πάντως με τη σμαρτεκ σε 1 ώρα το έχεις έτοιμο κ για νέα οθόνη κ για νέα μπαταρία Και όλοι ως δια μαγείας να συμμόρφωθουν σε αυτό μόνο η Apple θα συνεχίσει να αρνείται να το κάνει λόγω κέρδους όπως έκανε με τους δικούς της φορτιστες..
hellghan Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, Retromaniac είπε Δεν είπα εγώ να μην χρειάζεσαι τεχνικό όταν πραγματικά το χρειάζεσαι. Όσο για μένα, είμαι ειδική περίπτωση. Στα κινητά μου αλλάζω μπαταρίες, οθόνες και ότι άλλο προκύψει μόνος. Στο αυτοκίνητο κάνω service μόνος εκτός από λάδια που δεν έχω που να τα απορρίψω. Τακάκια, μπουζί, φίλτρα τα πάντα τα κάνω εγώ... Οπότε άσε με εμένα... εσυ είσαι απο τους πολυ πολυ πολυ λιγους και μπραβο σου. η μονη πατατα που βλεπω εγω ειναι για κατι κινητα σαν το j5 2017 που ανοιγει απο μπροστα και αναγκαστικα πας αντιπροσωπεια. αλλα δεν ειναι τρελες οι τιμες πλεον. ο κοσμος δεν καταλαβαινει οτι η μπαταρια παει και λιγο με την χρηση του καθενα και πως ειναι αναλωσιμο.
kafka64 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2020 Και από τι θα πλουτίσουν οι εταιρείες κινητών; Αν δεν αντικαθιστάς το κινητό σου και απλά αλλάζεις μπαταρία όπως παλιότερα, αυτές που θα κονομάνε είναι οι εταιρείες κατασκευής μπαταριών! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα