Προς το περιεχόμενο

Αγορά φακού


Billz07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας

εχω αγοράσει την D5600 με 18 55 φακό 

δεν με βολεύει στους εσωτερικούς χώρους θέλω κάπου στο 16 πιστεύω φωτογραφίζω και τοπία μπορείτε να με καθοδήγηση κάποιος σε φίλτρα και φακό είμαι ερασιτέχνης και τώρα μαθαίνω

διαβασα επίσης ότι υπάρχει πρόγραμμα που διαβάζει το F ισχύει   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιο πρόγραμμα επεξεργασίας έχω δει διαβάζει τα δεδομένα από τον φακό (εξαίρεση αποτελούν οι χειροκίνητοι φακοί αλλά αυτοί είναι μια ξεχωριστή κατηγορία).

Κράτα τον φακό αυτό για λίγο καιρό ακόμα πριν προχωρήσεις στην αγορά νέου. Προσπάθησε να πειραματιστείς με την επεξεργασία και σιγά σιγά όταν θα δεις ποια εστιακά μήκη σου αρέσουν και τις -τυχόν- αδυναμίες του φακού σου προχωράς στην αγορά νέου αν δεν σε καλύπτει ο κιτ.

Γενικά οι (υπερ)ευρυγώνιοι σε βοηθάνε να πας πιο κοντά στο θέμα σου - όχι πιο μακρυά. Ένας ευρυγώνιος στα 16 θα σου δώσει πολύ λίγα παραπάνω από τα 18mm (δεν αναφέρομαι σε οξύτητα κλπ αυτό είναι θέμα φακού) σε τοπίο. Η τεχνική είναι πιο σημαντική μιας και τώρα μαθαίνεις.

Απ' την άλλη μεριά, μπορείς να ξεκινήσεις με φίλτρα. Θα σου πρότεινα ένα κυκλικό πολωτικό (CPL) από μια απ τις γνωστές εταιρείες πχ hoya, b+w, tiffen - δεν χρειάζεται να ξοδέψεις ιδιαίτερα πολλά. Θα δεις αρκετά πραγματάκια με τα φίλτρα - ανοίγουν χώρο για ακόμα περισσότερους πειραματισμούς!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μόνος οικονομικός (<300€) wide νομίζω είναι ο Nikon 10-20, αλλά είναι αρκετά αργος φακός και δεν θα σε βολέψει ιδιαίτερα σε εσωτερικούς χώρους, όπου ο φωτισμός είναι συνήθως πιο χαμηλός. 
 Θα καλή πρόταση για all around χρήση είναι ο sigma 17-50 f2.8 αλλά ακούστηκαν προβλήματα στο focus από κάποιους, όποτε δεν ξέρω αν αξίζει να ρισκάρεις 300+€.