Προς το περιεχόμενο

AMD RX 5500/5600/5700(XT) Owner's club


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν μπορείς να φλασάρεις το νεο bios που αυξάνει τις επιδόσεις είναι δώρον άδωρον. Δες αν μπορείς να την επιστρέψεις και να πάρεις την 2060. Και επίσης είναι σίγουρο ότι δεν είχε το τελευταίο bios περασμένο εξ' αρχής ε;

Υ.Γ. Δεν το λέω για να προκαλέσω, αλήθεια. Απλά το νόημα των 5600ΧΤ είναι το νέο bios..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Αν δεν μπορείς να φλασάρεις το νεο bios που αυξάνει τις επιδόσεις είναι δώρον άδωρον. Δες αν μπορείς να την επιστρέψεις και να πάρεις την 2060. Και επίσης είναι σίγουρο ότι δεν είχε το τελευταίο bios περασμένο εξ' αρχής ε;

Υ.Γ. Δεν το λέω για να προκαλέσω, αλήθεια. Απλά το νόημα των 5600ΧΤ είναι το νέο bios..

Και εγω θα ελεγα να παρει την 5700 , χωρις να προκαλεσω βεβαια ... ( τυχαιο υποθετω οτι παραληφθηκε και αυτη η επιλογη... )

  • Like 1
Δημοσ.

Ασχημα τα νεα, δεν καταφερα να βγαλω ακρη

Διαβαζοντας την πολιτικη επιστροφων DOA του καταστηματος αγορας: 

""βάσει νομοθεσίας θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση του κατασκευαστή, όσο χρόνο και εάν αυτή διαρκέσει και κατόπιν του σχετικού  πορίσματος  να  κρίνει  τον τρόπο  με  τον  οποίο  θα  επιλύσει  το  αίτημα  του  καταναλωτή (αντικατάσταση  με  νέο  ή  refurbished  ή  πίστωση  προιόντος"

Εν ολιγοις με βλεπω να τρωω ενα μηνα στο νερο για να παει στο επισκευαστικο της asrock η καρτα. 

Λετε τουλαχιστον να μου περασουν το τελευταιο BIOS και να την επιστρεψουν οπως θα πρεπε? 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Σαϊνόμπι είπε

Ασχημα τα νεα, δεν καταφερα να βγαλω ακρη

Διαβαζοντας την πολιτικη επιστροφων DOA του καταστηματος αγορας: 

""βάσει νομοθεσίας θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση του κατασκευαστή, όσο χρόνο και εάν αυτή διαρκέσει και κατόπιν του σχετικού  πορίσματος  να  κρίνει  τον τρόπο  με  τον  οποίο  θα  επιλύσει  το  αίτημα  του  καταναλωτή (αντικατάσταση  με  νέο  ή  refurbished  ή  πίστωση  προιόντος"

Εν ολιγοις με βλεπω να τρωω ενα μηνα στο νερο για να παει στο επισκευαστικο της asrock η καρτα. 

Λετε τουλαχιστον να μου περασουν το τελευταιο BIOS και να την επιστρεψουν οπως θα πρεπε? 

Για κάρτα μιας ημέρας?

"Γεια σας...δεν λειτουργεί...θέλω άλλη τώρα, ευχαριστώ."

Μην ξεχνάς, μιλάμε για τσατσαριά (όπως φαίνεται) της κατασκευάστριας.

Δημοσ.

Κανοντας παραγγελια δεν συμφωνει ο καταναλωτης αυτοματως με την εκαστοτε πολιτικη της εταιριας? Εγω προφανως και θελω να ισχυει αυτο που προτεινεις αλλα θεωρω οτι θα μου πεταξουν τα terms and conditions στη μουρη...

Δημοσ.

Μπορείς να επικαλεστείς DOA από την στιγμή που είσαι και μέσα στο χρονικό περιθώριο της μίας εβδομάδας. Απλά σου έπαιξαν το χαρτί των terms and conditions μπας και τσιμπήσεις και τη γλιτώσουν..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχει καπου γραπτως οτι ο καταναλωτης ειναι entitled σε αμεση αντικατασταση η επιστροφη χρηματων βασει DOA?

Επεξ/σία από Σαϊνόμπι
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Σαϊνόμπι είπε

Κανοντας παραγγελια δεν συμφωνει ο καταναλωτης αυτοματως με την εκαστοτε πολιτικη της εταιριας? Εγω προφανως και θελω να ισχυει αυτο που προτεινεις αλλα θεωρω οτι θα μου πεταξουν τα terms and conditions στη μουρη...

Όχι, προηγείται η νομοθεσία κάθε χώρας (βλ. 2 χρόνια εγγύηση στα ηλεκτρονικά και τα @@ που παίρνει η Apple που δίνει 1 μόνο).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Σαϊνόμπι είπε

""βάσει νομοθεσίας θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση του κατασκευαστή, όσο χρόνο και εάν αυτή διαρκέσει και κατόπιν του σχετικού  πορίσματος  να  κρίνει  τον τρόπο  με  τον  οποίο  θα  επιλύσει  το  αίτημα  του  καταναλωτή (αντικατάσταση  με  νέο  ή  refurbished  ή  πίστωση  προιόντος"

 

Ξέχασαν το επιστροφή χρημάτων ως επιλογή.....

Γενικά αυτο που διαβάζεις μπάζει απο παντού, έχουν κόψει ράψει όπως του συμφέρει την νομοθεσία 

Ποιο κατάστημα είναι ? 

Αυτοί στο υπέδειξαν ή μόνος σου το διάβασες? 

Επεξ/σία από leros2004
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, leros2004 said:

Ξέχασαν το επιστροφή χρημάτων ως επιλογή.....

Γενικά αυτο που διαβάζεις μπάζει απο παντού, έχουν κόψει ράψει όπως του συμφέρει την νομοθεσία 

Ποιο κατάστημα είναι ? 

Αυτοί στο υπέδειξαν ή μόνος σου το διάβασες? 

Hellasphone.gr 

Οχι δεν εχω μιλησει ακομη μαζι τους, απλα διαβαζω το policy τους...

Επεξ/σία από Σαϊνόμπι
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Σαϊνόμπι είπε

Hellasphone.gr 

Οχι δεν εχω μιλησει ακομη μαζι τους, απλα διαβαζω το policy τους...

Είναι καλό κατάστημα, κάνε αυτό που είπαν και οι από πάνω. Δευτέρα τηλέφωνο, παιδιά δεν δουλεύει , ουτε πως τι που και γιατί. DOA day1 είναι 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Σαϊνόμπι είπε

Hellasphone.gr 

Οχι δεν εχω μιλησει ακομη μαζι τους, απλα διαβαζω το policy τους...

14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης

Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

 

Θα πρέπει να ενημερώσετε τον έμπορο ότι θέλετε να ακυρώσετε την αγορά σας. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα προϊόντα. Ο έμπορος οφείλει να σας προμηθεύσει ένα τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης με το οποίο μπορείτε να τον ενημερώσετε για την απόφασή σας, χωρίς ωστόσο να υποχρεούστε να το χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να ενημερώσετε τον έμπορο συγχρόνως με την επιστροφή των προϊόντων, π.χ., με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης στα προϊόντα που επιστρέφετε ταχυδρομικώς, με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος ή με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού εντύπου επιστροφών στον ιστότοπο του εμπόρου.

Πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερώναφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο.

Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, είναι υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουν εκ των προτέρων (πριν από την παραγγελία σας) αν θα πρέπει να πληρώσετε σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Εάν δεν σας ενημερώσει ότι πρέπει να πληρώσετε για την επιστροφή, ο έμπορος πρέπει να καλύψει το σχετικό κόστος. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί.

Για ογκώδη προϊόντα (όπως μεγάλες οικιακές συσκευές), ο έμπορος οφείλει να σας δώσει τουλάχιστον μια εκτίμηση του κόστους επιστροφής τους. Ωστόσο, τα ογκώδη προϊόντα που αγοράσατε εκτός καταστήματος, από κατάλογο ή από κατ' οίκον πωλητή, και που σας παραδόθηκαν αμέσως πρέπει να παραλαμβάνονται πάντα από τον έμπορο με δικά του έξοδα.

Επιστροφή χρημάτων

Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.

Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).

Επεξ/σία από alexakos89
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, alexakos89 είπε

14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης

Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

Θα πρέπει να ενημερώσετε τον έμπορο ότι θέλετε να ακυρώσετε την αγορά σας. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα προϊόντα. Ο έμπορος οφείλει να σας προμηθεύσει ένα τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης με το οποίο μπορείτε να τον ενημερώσετε για την απόφασή σας, χωρίς ωστόσο να υποχρεούστε να το χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να ενημερώσετε τον έμπορο συγχρόνως με την επιστροφή των προϊόντων, π.χ., με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης στα προϊόντα που επιστρέφετε ταχυδρομικώς, με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος ή με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού εντύπου επιστροφών στον ιστότοπο του εμπόρου.

Πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερώναφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο.

Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, είναι υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουν εκ των προτέρων (πριν από την παραγγελία σας) αν θα πρέπει να πληρώσετε σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Εάν δεν σας ενημερώσει ότι πρέπει να πληρώσετε για την επιστροφή, ο έμπορος πρέπει να καλύψει το σχετικό κόστος. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί.

Για ογκώδη προϊόντα (όπως μεγάλες οικιακές συσκευές), ο έμπορος οφείλει να σας δώσει τουλάχιστον μια εκτίμηση του κόστους επιστροφής τους. Ωστόσο, τα ογκώδη προϊόντα που αγοράσατε εκτός καταστήματος, από κατάλογο ή από κατ' οίκον πωλητή, και που σας παραδόθηκαν αμέσως πρέπει να παραλαμβάνονται πάντα από τον έμπορο με δικά του έξοδα.

Επιστροφή χρημάτων

Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.

Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).

Εγω εδω Τσεχια που ειμαι ισχυει ακριβως αυτο... ( εχω επιστρεψει κατι powerbank και εναν nmve ssd  μετα απο 2-3 μερες ουτε καν απαιτουν τον λογο.. απλα το περνουν και σου επιστρεφουν τα χρηματα πισω χωρις να παρει πανω απο 1 λεπτο η διαδικασια ... Ελλαδα βλεπω επαγγελματιες μια ζωη.....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Αυτό που γράφετε είναι υπαναχώρηση...όχι DOA (το πήρα χαλασμένο).

Οχι δεν ισχυει αυτο που λες... Γιατι τον ssd  τον γυρισα πισω επειδη την 3η μερα λειτουργιας επαθε κοκομπλοκο και δεν τον εβλεπε ξαφνικα η μητρικη μου σε καμια nmve θυρα , οποτε τον πηγα πισω ειπα δεν δουλευει σωστα δεν θελω να περιμενω ελεγχο και αλλαγη εγγυησης και πηρα τα χρηματα πισω.. Ειναι ακριβως ετσι ( εχεις δικαιωμα  να επιστρεψεις το προιον που πηρες σε διαστημε 2 εδβομαδων ) και εδω αυτα που επιστρεφονται τα πουλανε με λιγοτερη τιμη απο το κανονικο με σημειωση οτι ειναι ανοιγμενο προιον ( αν το εχει ανοιξει ο αλλος γιατι μπορεις να το επιστρεψεις ακομα και σφραγισμενο η με σημειωση χρηση 2 εβδομαδων κλπ.. )// Ο νομος μιλαει για επιστροφη ανεξαρτητως ελλατωματικου η μη...

Επεξ/σία από enable_your_mind

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...