Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάτσε να παραθέσω τους ορισμούς της στάσης και της στάθμευσης, γιατί κάποιος εδώ νομίζει ότι είναι το ίδιο πράγμα:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ

 

Κυκλοφορία εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών σε κανονικές κυκλοφοριακές συνθήκες

 

7.1 Στάση και στάθμευση. Γενικοί κανόνες.

 

α) Ορισμoί.

Στάση είναι η προσωρινή ακινητοποίηση ενός οχήματος στο δρόμο.

Όταν η στάση επιτρέπεται, τότε μπορείτε:

– Να επιβιβάσετε ή να αποβιβάσετε τους επιβάτες.

– Να φορτώσετε ή να ξεφορτώσετε το αυτοκίνητό σας.

 

Κατά τη διάρκεια της στάσεως ο οδηγός οφείλει να παραμείνει στο τιμόνι ή κοντά στο όχημα, ώστε να το μετακινήσει αμέσως αν εμποδίζει.

Στάθμευση είναι η ακινητοποίηση ενός οχήματος στο δρόμο ή εκατέρωθεν αυτού.

Ακόμη και αν η ακινητοποίηση του οχήματος διαρκεί κάποια λεπτά, θεωρείται ως στάθμευση από τη στιγμή που σταματάτε για λόγους διαφορετικούς από την επιβίβαση ή αποβίβαση επιβατών ή τη φόρτωση ή εκφόρτωση του οχήματος.

  • Like 1
  • Απαντ. 192
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ατοπο το σχολιο σου. Εσυ κατηγορησες καποιους οτι γινονται αναιτια "αστειοι"

Εσυ αναφερεις απο την αρχη πως ΔΕΝ εκανε οπισθεν, αλλα σταματησε ΜΕ ΣΚΟΠΟ να κανει και το εχεις πει σε παμπολα σημεια στο thread.

Τωρα μας τα αλλαζεις λεγοντας οτι τελικα ο μαρτυρας λεει πως ο αλλος εκανε οπισθεν.

Ξεκαθαρησε πρωτα τις συνθηκες του τροχαιου ατυχηματος. Εκανε ή δεν εκανε οπισθεν; Εστριψε ή δεν εστριψε;

Ξαφνικα ο μαρτυρας αναφερει πως τελικα το οχημα εκανε οπισθεν.. Καποιοι οντως ειναι αστειοι..

Εχουμε πει ευθυς εξ αρχης πως ευθυνη του προπορευομενου ειναι μονο η περιπτωση που εκανε οπισθεν και επεσε / επεσες πισω του. Που και παλι θελει αποδειξη γιατι 5 ποντοι οπισθεν δεν ειναι αιτια τρακαρισματος, γιατι απο οτι καταλαβα πανω του θα επεφτες ετσι κ αλλιως ειτε φρεναρε, ειτε ειχε ξεκινησει να κανει πισω. Αν εκανε παρολαυτα οπισθεν τελικα, μπορει και να βγει ενα 50/50 γιατι ειναι και δυσκολοαποδεικτο. Αν δεν εκανε οπισθεν, η ευθυνη ειναι 100% δικη σου.

Και νομικα, αλλα και ηθικα. Ετσι ειναι τα πραγματα, μας αρεσει δεν μας αρεσει.

 

Επεξ/σία από N3M3SiS
Δημοσ.

Πάμε άλλη μια γιατί η λέξη κατανόηση σου είναι άγνωστη. Εγώ δεν επικαλέστηκα όπισθεν γιατί δε το είδα να γίνεται, ο μάρτυρας απ την άλλη το είδε. Λέγεται different  point of view. Παρόλα αυτά το ότι εγώ δεν είδα οπισθοπορεια δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Finn είπε

Πάμε άλλη μια γιατί η λέξη κατανόηση σου είναι άγνωστη. Εγώ δεν επικαλέστηκα όπισθεν γιατί δε το είδα να γίνεται, ο μάρτυρας απ την άλλη το είδε. Λέγεται different  point of view. Παρόλα αυτά το ότι εγώ δεν είδα οπισθοπορεια δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξε. 

Εσύ κατέθεσες οτι δεν είδες όπισθεν, ο μπροστινός σου κατέθεσε οτι δεν  κατάλαβε να έκανε όπισθεν. Ο μάρτυρας (αν πάει δικαστικά) θα πει πως είδε όπισθεν.
Εν τέλη θα σου πει η ασφαλιστική σου τι θα γίνει και μάλλον δεν θα πάει καν δικαστικά για να δούμε τι θα έλεγε ο μάρτυρας και θα κλείσει το θέμα όπως σου αναφέραμε όλοι παραπίσω.
Αν διαφωνείς δικαίωμα σου αλλά δεν νομίζω οτι αυτό θα αλλάξει κάτι επί της ουσίας...
 

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.

Ε δε θα κάτσω να κάνω ψευδή δήλωση μηπως και δικαωθω, περιέγραψα τη σκηνή όπως ακριβώς την είδα εγώ. Συμφώνησε αρχικά κι ο άλλος αλλά μετά σου λέει από πίσω μου τη φόρεσε χαζός ειμαι να δηλωσω υπαίτιος. 

 

Δε ζητάω το πόρισμα κανενός εδώ μέσα, πήραν το δρόμο τους τα πραγματα. Συζήτηση κάνουμε σχετικά με το κατά πόσο φταίει πάντα ο πίσω και κατά πόσο δικαιολογειται ο μπροστά όταν απλά δε ξέρει που να πάει και όντας το προπορευομενο όχημα έχει το δικαίωμα να πήγαινει μπρος πίσω επειδή ο πίσω οφείλει να προσέχει. Δεν μιλάμε για προσομοίωση και AI αλλά για πραγματικές συνθήκες τις οποίες επηρεάζουν πόσες μεταβλητές. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Ο αυτόπτης μάρτυρας δήλωσε ότι είδε ένα όχημα να επιχειρεί να στρίψει και επειδή δε τα κατάφερε ακινητοποιήθηκε επί του οδοστρόματος κι επειχήρισε να κάνει όπισθεν" (ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ; )

 

Αυτα ειναι τα δικα σου γραφομενα. Παμε αλλη μια φορα λοιπον γιατι δεν ξερω αν υπαρχει ενα πιο εντονο BOLD που να σου δωσει να καταλαβεις την διαφορα μεταξυ επιχειρω να στριψω ή να κανω οπισθεν, με το στριβω και κανω οπισθεν. Και να στριψει επιχειρησε, αλλα δεν εστριψε. Τελικα οπισθεν, εκανε ή οχι; Γιατι μεχρι τωρα δεν ειχε κανει, αλλα απο οτι φαινεται βοηθησαμε λιγο εδω, βοηθησε λιγο και ο ασφαλιστης και μαλλον τελικα εκανε και λιγο οπισθεν. Εξ αλλου το ειδε τελικα και ο μαρτυρας.

Ακριβως λοιπον επειδη μιλαμε για πραγματικες συνθηκες και οχι προσομοιωση σε AI, να σου πω πως ευθυνεσαι εσυ πληρως, γιατι δεν ειχες κανεναν λογο να πεσεις πανω του, εκτος αν Α) δεν προσεχες ή έτρεχες, Β) δεν ειχες την απαραιτητη αποσταση ασφαλειας ή Γ) το προπορευομενο οχημα εκανε οπισθεν και σε χτυπησε αυτος ουσιαστικα. Στα Α και Β η ευθυνη ειναι δικη σου. Στο Γ η ευθυνη ειναι του μπροστα.

Για να μην τον αντιληφθηκες να κανει πισω παντως, προφανως ή δεν ειχε προλαβει να ξεκινησει ή μολις ειχε ξεκινησει. Νομικα μπορει, αν τελικα το αποδειξεις, να βγει μια συνυπαιτιοτητα, αλλα να ξερεις πως η ευθυνη του ατυχηματος ειναι δικη σου, γιατι οντως αν προσεχες ή κρατουσες μια αποσταση απο τον προπορευομενο, δεν θα ειχε γινει τιποτα.

Επεξ/σία από N3M3SiS
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Finn είπε

Ε δε θα κάτσω να κάνω ψευδή δήλωση μηπως και δικαωθω, περιέγραψα τη σκηνή όπως ακριβώς την είδα εγώ. Συμφώνησε αρχικά κι ο άλλος αλλά μετά σου λέει από πίσω μου τη φόρεσε χαζός ειμαι να δηλωσω υπαίτιος. 

Δε ζητάω το πόρισμα κανενός εδώ μέσα, πήραν το δρόμο τους τα πραγματα. Συζήτηση κάνουμε σχετικά με το κατά πόσο φταίει πάντα ο πίσω και κατά πόσο δικαιολογειται ο μπροστά όταν απλά δε ξέρει που να πάει και όντας το προπορευομενο όχημα έχει το δικαίωμα να πήγαινει μπρος πίσω επειδή ο πίσω οφείλει να προσέχει. Δεν μιλάμε για προσομοίωση και AI αλλά για πραγματικές συνθήκες τις οποίες επηρεάζουν πόσες μεταβλητές. 

 Επειδή η συζήτηση έχει καταντήσει άλλα λέμε άλλα καταλαβαίνουμε μπορείς σε παρακαλώ όταν βγει η απόφαση να μας την πεις;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι μπορεί να επιχείρησε να κάνει όπισθεν αλλά μπορεί να μη κατάφερε να οδηγήσει το όχημα του εκεί που ήθελε γιατί εμφανίστηκα εγώ και του σταμάτησα την πορεία. Να στρίψει δεν επιχείρησε γιατί ήταν στα χαμένα και δεν ήξερε που να στριψει, δήλωσε όμως πρόθεση με το φλας του. Εγώ δεν είμαι σε θέση να κρίνω αν πήγαινε με όπισθεν γιατί οι ταχύτητες ήταν χαμηλές και δε θέλω να πω ψέματα. Ο μάρτυρας έχει άλλη άποψη παρατηρώντας εξαρχής την κίνηση του άλλου οχήματος εβρισκομενος επι του πεζοδρομίου μπροστά απ το οποίο συνέβη το ατύχημα. 

Σκέψου ότι είσαι δρομέας και ξαφνικά ο μπροστά σου βρίσκεται πιο κοντά απ ότι πριν. Τρέχεις πιο γρήγορα εσύ ή ο μπροστά πάει προς τα πίσω;  

Επεξ/σία από Finn
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Finn είπε

Ναι μπορεί να επιχείρησε να κάνει όπισθεν αλλά μπορεί να μη κατάφερε να οδηγήσει το όχημα του εκεί που ήθελε γιατί εμφανίστηκα εγώ και του σταμάτησα την πορεία. Να στρίψει δεν επιχείρησε γιατί ήταν στα χαμένα και δεν ήξερε που να στριψει, δήλωσε όμως πρόθεση με το φλας του. Εγώ δεν είμαι σε θέση να κρίνω αν πήγαινε με όπισθεν γιατί οι ταχύτητες ήταν χαμηλές και δε θέλω να πω ψέματα. Ο μάρτυρας έχει άλλη άποψη παρατηρώντας εξαρχής την κίνηση του άλλου οχήματος εβρισκομενος επι του πεζοδρομίου μπροστά απ το οποίο συνέβη το ατύχημα. 

Σκέψου ότι είσαι δρομέας και ξαφνικά ο μπροστά σου βρίσκεται πιο κοντά απ ότι πριν. Τρέχεις πιο γρήγορα εσύ ή ο μπροστά πάει προς τα πίσω;  

Κοινως μονος σου μας λες οτι κοιταγες αλλου. Πριν το οχημα ξεκινησει να κανει οπισθεν, εχει φρεναρει, εχει κουμπωσει και ξεκιναει. Οσο και να πεις, περνανε 3-4 δευτερολεπτα.

Η αποσταση ασφαλειας ειναι κατα μεσο ορο 2 δευτερολεπτα. 

Δεν ξερω αν το καταλαβες αλλα με αυτο :

"Σκέψου ότι είσαι δρομέας και ξαφνικά ο μπροστά σου βρίσκεται πιο κοντά απ ότι πριν"

Μολις μας ειπε οτι ειχες αφαιρεθει.

Τα αντικειμενα δεν εμφανιζονται ξαφνικα μπροστα μας. Εμεις απλα τα βλεπουμε ξαφνικα γιατι εχουμε αλλου το μυαλο μας.

Ακομα το συζηταμε;

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Finn είπε

Πάμε άλλη μια γιατί η λέξη κατανόηση σου είναι άγνωστη. Εγώ δεν επικαλέστηκα όπισθεν γιατί δε το είδα να γίνεται, ο μάρτυρας απ την άλλη το είδε. Λέγεται different  point of view. Παρόλα αυτά το ότι εγώ δεν είδα οπισθοπορεια δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξε. 

 

4 λεπτά πριν, Finn είπε

Ναι μπορεί να επιχείρησε να κάνει όπισθεν αλλά μπορεί να μη κατάφερε να οδηγήσει το όχημα του εκεί που ήθελε γιατί εμφανίστηκα εγώ και του σταμάτησα την πορεία. Εγώ δεν είμαι σε θέση να το κρίνω και δε θα πω ψέματα. Ο μάρτυρας έχει άλλη άποψη παρατηρώντας εξαρχής την κίνηση του άλλου οχήματος εβρισκομενος επι του πεζοδρομίου μπροστά απ το οποίο συνέβη το ατύχημα. 

Σκέψου ότι είσαι δρομέας και ξαφνικά ο μπροστά σου βρίσκεται πιο κοντά απ ότι πριν. Τρέχεις πιο γρήγορα εσύ ή ο μπροστά πάει προς τα πίσω;  

Δηλαδή δεν είδες το προπορευόμενο να κάνει όπισθεν, παρατήρησες όμως ότι ξαφνικά βρέθηκε πιο κοντά σου από ότι πριν...

Φαίνεται το Enterprise του Star Trek το διακτίνησε σε άλλο σημείο 😁

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

3. Eάν όχημα ακινητoπoιηθεί αναγκαστικά επί τoυ oδoστρώματoς από βλάβη ή άλλη αιτία, o oδηγός τoυ υπoχρεoύται να καταβάλλει κάθε πρoσπάθεια να τo μετακινήσει εκτός τoυ oδoστρώματoς, και, αν δεν μπoρεί, να τoπoθετήσει αμέσως την κατ’ άρθρo 81 τoυ παρόντoς Kώδικα τριγωνική πινακίδα σε απόσταση 100 τoυλάχιστoν μέτρων πίσω από τo όχημα ή την ειδική πρoειδoπoιητική συσκευή σε κατάλληλη θέση και κατά τη νύκτα να έχει αναμμένα τα φώτα θέσης

Για να τελειώσω εδώ: ε προφανώς αν κάνει κάποιος στάση ή στάθμευση παράνομα χωρίς να υπάρχει ανάγκη, και τρίγωνο να βάλει παράνομος θα είναι, άρα και δεν αναφέρεται στο άρθρο.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Finn είπε

Ναι μπορεί να επιχείρησε να κάνει όπισθεν αλλά μπορεί να μη κατάφερε να οδηγήσει το όχημα του εκεί που ήθελε γιατί εμφανίστηκα εγώ και του σταμάτησα την πορεία. Να στρίψει δεν επιχείρησε γιατί ήταν στα χαμένα και δεν ήξερε που να στριψει, δήλωσε όμως πρόθεση με το φλας του. Εγώ δεν είμαι σε θέση να κρίνω αν πήγαινε με όπισθεν γιατί οι ταχύτητες ήταν χαμηλές και δε θέλω να πω ψέματα. Ο μάρτυρας έχει άλλη άποψη παρατηρώντας εξαρχής την κίνηση του άλλου οχήματος εβρισκομενος επι του πεζοδρομίου μπροστά απ το οποίο συνέβη το ατύχημα. 

Σκέψου ότι είσαι δρομέας και ξαφνικά ο μπροστά σου βρίσκεται πιο κοντά απ ότι πριν. Τρέχεις πιο γρήγορα εσύ ή ο μπροστά πάει προς τα πίσω;  

Όταν ένα αμάξι κάνει όπισθεν ανάβουν τα αντίστοιχα φώτα σήμανσης τα οποία δεν πρόσεξες ή δεν άναψαν ποτέ...

Άρα δεν πρόσεχες, δεν πρόσεχε τέλος!

Αν βγει στο τέλος συνυπευθυνότητα μεγάλη εντύπωση θα μου κάνει...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έλα λάθος διατύπωση, ήθελα να πω ότι όταν δύο αντικείμενα πλησιάζουν το ένα το άλλο είτε το πίσω παει πιο γρήγορα είτε το μπροστά πάει προς τα πίσω. Αμέσως να με φάτε 😅

 

Αυτό με τα φώτα σήμανσης θα το τσεκάρω αύριο που μας περιμένει ο εμπειρογνωμονας, ίσως να μην ανάβουν τα δικά του. 

Επεξ/σία από Finn
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Finn είπε

Έλα λάθος διατύπωση, ήθελα να πω ότι όταν δύο αντικείμενα πλησιάζουν το ένα το άλλο είτε το πίσω παει πιο γρήγορα είτε το μπροστά πάει προς τα πίσω. Αμέσως να με φάτε 😅

Φιλόσοφος...όχι αστεία!

Δημοσ.

Το θεμα ειναι παρολαυτα οτι ενα προπορευομενο οχημα, ξαφνικα απο εκει που παει με 40, δεν παει την επομενη στιγμη με 20 με οπισθεν.

Φρεναρει, κουμπωνει, ξεκιναει. Περναει χρονος. Δεν ξεκιναει μαγικα αναποδη πορεια.

Σε ολους μας εχει τυχει. Κοιταμε μια στιγμη απεξω, τον συνοδηγο μας, το κινητο και ξαφνικα ο μπροστα εχει φρεναρει και εμεις πανικοβαλλομαστε γιατι τον βλεπουμε στο προφυλακτηρα μας.

Αλλοι προλαβαινουν να φρεναρουν, αλλοι οχι. Καλο ειναι να λεμε αφαιρεθηκα, παρα να ψαχνουμε μετα μαρτυρες και δικαιολογιες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...