k_w_t Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Παρολαυτα η τροχαια εξακολουθει να μην βγαζει πορισματα για το ποιος φτιαει και ποιος οχι. Μην λεμε οτι θελουμε. Αυτο που κανει η τροχαια ειναι να καταγραψει το συμβαν οπως εχει. Πχ το οχημα Α βγηκε απο τον δρομο Α και επεσε στο οχημα Β που κινούταν στο δρομο Β . Ο δρομος Α εχει STOP . Δεν γραφει φταει το οχημα Α.. Αυτα γραφει.. Τωρα εαν ο οδηγος του οχηματος Α πει δεν ειχα ορατοτητα,ειχα βγει ο μισος , ηρθε με υπερβολικη ταχυτητα το οχημα Β κτλ πρεπει να το αποδειξει. Η καταγραφη της τροχαιας τα καλυπτει ειπαμε εκτος εαν γινει δικαστηριο... ΥΓ Η τροχαια βγαζει πορισματα και εχει και ειδικους πραγματογνωμονες.. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2020 από k_w_t
Ukforthemoment Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 ΑΡΘΡΟ 24 : Επιβράδυνση 1. Απαγορεύεται η απότομη τροχοπέδηση, εκτός αν την επιβάλλουν λόγοι ασφάλειας. 2. Με εξαίρεση την περίπτωση που η μείωση της ταχύτητας γίνεται για την αποτροπή επικείμενου κινδύνου, ο οδηγός μπορεί να επιβραδύνει σε σημαντικό βαθμό την κίνηση του οχήματός του, μόνο αν αυτό δεν δημιουργεί κίνδυνο ή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους άλλους οδηγούς και μετά προηγούμενη πάντοτε σαφή και έγκαιρη προειδοποίηση. Η προειδοποίηση δίνεται με τα φώτα πέδησης ή φωτεινού συναγερμού του οχήματος ή με το χέρι (έκταση του βραχίονα και συνεχής κίνηση αυτού προς το πάνω και κάτω). 3. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ. (source ©: www.glavopoulos.gr) https://www.glavopoulos.com/el/kok-024/ Ποιος ήταν ο λόγος ασφαλείας που σταμάτησε;Ποιος ο κίνδυνος;
N3M3SiS Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Οχι δεν γραφει αυτο. Γραφει ο Α μας δηλωσε οτι βγηκε απο τον δρομο Α και επεσε στο οχημα Β που κινουταν στο δρομο Β. Ο Β μας δηλωσε αυτο και αυτο και αυτο. Ο δρομος Α εχει STOP. Οδοστρωμα στεγνο, ορατητοτα μετρια, σημαδια στο δρομο αυτα, σημαδια φρεναρισματος εκει εκει και εκει. Αποτελεσμα αλκοτεστ Α αυτο. Αποτελεσμα αλκοτεστ Β αυτο. Ποιος φταιει και ποιος οχι, δεν αναγραφεται ΠΟΥΘΕΝΑ. Αυτα. 9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε ΑΡΘΡΟ 24 : Επιβράδυνση 1. Απαγορεύεται η απότομη τροχοπέδηση, εκτός αν την επιβάλλουν λόγοι ασφάλειας. 2. Με εξαίρεση την περίπτωση που η μείωση της ταχύτητας γίνεται για την αποτροπή επικείμενου κινδύνου, ο οδηγός μπορεί να επιβραδύνει σε σημαντικό βαθμό την κίνηση του οχήματός του, μόνο αν αυτό δεν δημιουργεί κίνδυνο ή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους άλλους οδηγούς και μετά προηγούμενη πάντοτε σαφή και έγκαιρη προειδοποίηση. Η προειδοποίηση δίνεται με τα φώτα πέδησης ή φωτεινού συναγερμού του οχήματος ή με το χέρι (έκταση του βραχίονα και συνεχής κίνηση αυτού προς το πάνω και κάτω). 3. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ. (source ©: www.glavopoulos.gr) https://www.glavopoulos.com/el/kok-024/ Ποιος ήταν ο λόγος ασφαλείας που σταμάτησε;Ποιος ο κίνδυνος; Και αυτο να αποδειξει ο TS, οτι δηλαδη δεν υπηρχε σαφης λογος φρεναρισματος, ο προπορευομενος ειναι υπαιτιος για αποτομο φρεναρισμα, ητοι 40.00€ διοικητικο προστιμο και ο πισω για προκληση ατυχηματος λογω μη τηρησης αποστασεων ασφαλείας. Οτι ακριβως συμβαινει με τα παρανομα σταθμευμενα οχηματα που καποιος πεφτει πανω τους και μετα τρεχει να λεει οτι εκει που ηταν δεν μπορουσα να τον αποφυγω. Ο ενας πληρωνει την κληση για το παρκαρισμα και ο αλλος τις ζημιες. Παρακατω. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2020 από N3M3SiS 2
k_w_t Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 To μας δηλωσε το γραφουν εαν εχουν μετακινησει τα οχηματα εννοεις....? Εγω δεν το μετακινω ή θα βγαλω φωτοφραφιες πριν το μετακινησω παντα...
agnostos13 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 3 ώρες πριν, Finn είπε Είχα μια συζήτηση μ ένα φίλο χθες και μου λέει αν έιχες assisted braking δε θα γινόταν τίποτα. Ό φίλος σου απλά, σου είπε με άλλα λόγια οτι αν κοίταζες μπροστά σου δεν θα είχες πέσει πάνω του... 2 ώρες πριν, Finn είπε Έστω ότι οδηγάω χωρίς σύνεση και απλά θελω να μου πληρώσει ο πίσω κάτι μικροζημιές που έχω και τόσο καιρό αμελώ να διορθώσω γιατί δε παίζει χρήμα. Βρίσκω ένα υποψήφιο θύμα στο δρόμο και απλά φρενάρω χωρίς λόγο. Θα με πληρώσει ε; Για να ξέρω να φτιάξω και το πίσω που έχει κάτι σημαδάκια αλλά αυτή τη φορά τσάμπα. Αν καρφωθεί ο άλλος πίσω σου σε πληρώνει no matter what. Αυτός είναι και ένας λόγος που όσοι έχουν supercars (και όχι "βελτιωμένους γκαζοντενεκέδες") δεν σε κολλάνε από πίσω στην εθνική. Και θα σου πω και ένα περιστατικό που μου έχει συμβεί: Είμαι σε διπλό δρόμο με πράσινο φανάρι και στρίβω στη διασταύρωση δεξιά. Διαπιστώνω με το που μπαίνω στον κάθετο οτι έρχεται όχημα αντίθετα στο ρεύμα (νόμιζε οτι είναι μονόδρομος με δύο λωρίδες ενώ ήταν διπλός) και πλακώνομαι στα φρένα για να μην βρούμε μετωπική (γλυτώσαμε). Αποτέλεσμα το όχημα πίσω μου που μόλις έμπαινε στην στροφή να μην προλάβει να φρενάρει και να πέσει πάνω μου. Ποίος έφταιγε; Αυτός που μπήκε ανάποδα στην ουσία! Ποιός την πλήρωσε; Αυτός που ερχόταν πίσω μου εκ του αποτελέσματος! 2 ώρες πριν, Phoenix7 είπε Για πιο λόγο στην προκειμένη περίπτωση να φταίει ο πίσω; Όταν ο μπροστά θέλει να στρίψει παράνομα σε δρόμο που δεν επιτρέπεται; Εμ στρίβει παράνομα εμ σταματάει βάσει κώδικά (Ν. 2696/1999) Απαγoρεύεται η απότομη τρoχoπέδηση, εκτός αν την επιβάλλουν λόγoι ασφάλειας. Σιγά τους λόγους ασφαλείας που είχε ο μπροστά, σύμφωνα με τον TS μόνος του είπε ότι έχασε την "παράνομη στροφή" και σταμάτησε απότομα. Μα δεν έστριψε πουθενά ο άνθρωπος από ότι έχω καταλάβει, ασχέτως φλας κλπ που μπορεί να άναψε (για να στρίψει, ίσως και στην επόμενη στροφή, θα πει κάποιος). Απλά σταμάτησε... 2
vastegial_74 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, k_w_t είπε Ποσες φορες θα το πουμε εδω μεσα..... ΠΡΩΤΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ !!! και μετα την ασφαλιστικη!! Οτι γραψει η τροχαια ισχυει εκτος εαν γινει δικαστηριο.... Δεν παν να λενε οι ασφαλιστικες για υπαιτιοτητα και συνυπαιτιοτητα.... Χαρτι τροχαιας και τελος... Η τροχαια απλα καταγραφει το συμβαν, δεν βγαζει πορισμα ποιος φταιει και ποιος οχι. Αρμοδιοι γι αυρτο ειναι οι ασφαληστικες. Οσο για την τροχαια ειδικα τωρα με το φιλικο γακανονισμο ειναι προαιρετικη. Ασχετα αν τη φωναζουμε επειδη μας δημιουργει μια ψευδαισθηση σιγουριας. Τα πραγματα αλλαζουν βεβαιως αν υπαρχει τραυματισμος. 2
N3M3SiS Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, k_w_t είπε To μας δηλωσε το γραφουν εαν εχουν μετακινησει τα οχηματα εννοεις....? Εγω δεν το μετακινω ή θα βγαλω φωτοφραφιες πριν το μετακινησω παντα... Εχουν δεν εχουν μετακινησει τα οχηματα, τι σημασια εχει; Το οχημα Α διαπιστωσαμε οτι βρισκεται στο σημειο Α, το οχημα Β στο σημειο Β. Ο Α μας δηλωσε αυτα ο Β αυτα. Τι λες; Για τελευταια φορα... η τροχαια ΔΕΝ βγαζει υπαιτιοτητες. Καταγραφη κανει το τι ακριβως ΒΛΕΠΕΙ στο σημειο που εφτασε και τι ακριβως ΔΗΛΩΝΟΥΝ οι εμπλεκομενοι. Το δικαστηριο σε περιπτωση αντιδικιας θα αποφασισει ποιος λεει αληθεια και ποιος οχι. Η τροχαια ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ποιος απο εσας λεει αληθεια,τι συνεβη πριν, ποιος βγηκε, ποιος το εστησε, ποιος το εκανε επιτηδες και ποιος οχι. Για αυτο και ΔΕΝ παιρνει θεση. Αυτο ειναι δουλεια του δικαστη να το αποφασισει ή της ασφαλιστικης να αποδεχθει την υπαιτιοτητα και να πληρωσει. Δεν ξερω τι ψαχνεις να βρεις, αληθεια. Η ευθυνη ειναι αποκλειστικα δικη σου. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2020 από N3M3SiS 1
Ukforthemoment Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 16 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Και αυτο να αποδειξει ο TS, οτι δηλαδη δεν υπηρχε σαφης λογος φρεναρισματος, ο προπορευομενος ειναι υπαιτιος για αποτομο φρεναρισμα, ητοι 40.00€ διοικητικο προστιμο και ο πισω για προκληση ατυχηματος λογω μη τηρησης αποστασεων ασφαλείας. Οτι ακριβως συμβαινει με τα παρανομα σταθμευμενα οχηματα που καποιος πεφτει πανω τους και μετα τρεχει να λεει οτι εκει που ηταν δεν μπορουσα να τον αποφυγω. Ο ενας πληρωνει την κληση για το παρκαρισμα και ο αλλος τις ζημιες. Παρακατω. Αν ο μπροστά όμως είναι για να πληρώσει πρόστιμο σημαίνει ότι έχει και ευθύνη. Για συνυπευθυνότητα το κόβω να βγαίνει.
agnostos13 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Ο μόνος λόγος να μην φταίει ο πίσω είναι όταν το άλλο όχημα πεταχτεί ξαφνικά (βγαίνοντας από στενό πχ). Να πεταχτεί από στενό με STOP θα συμπληρώσω και εφόσον δεν προλάβει να μπει μπροστά, γιατί αν προλάβει...παρ' το αυγό και κούρευτο! 1 ώρα πριν, Narayan είπε Αν κάποιος κάνοντας όπισθεν πέσει επάνω στο όχημά μου και μετά ισχυριστεί στη δήλωσή του πως εγώ έπεσα πάνω του, αν δεν υπάρχει μάρτυρας υπάρχει τρόπος να αποφύγω την συνυπαιτιότητα εκτός της αντίθετης δήλωσης; Πολύ δύσκολα...
N3M3SiS Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Αν ο μπροστά όμως είναι για να πληρώσει πρόστιμο σημαίνει ότι έχει και ευθύνη. Για συνυπευθυνότητα το κόβω να βγαίνει. Νομιζω πως δεν γινομαι κατανοητος. Δεν ειναι τοσο δυσκολο αληθεια. Ο μεν πληρωνει για την παραβαση του να φρεναρει αποτομα "ΑΝ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ" και ο δε για την προκληση του ατυχηματος. Εχει συμβει παμπολες φορες με αυτοκινητα που σταματανε πανω σε μια στροφη χωρις ορατοτητα. Δεν τους βλεπει ο αλλος την ωρα που στριβει και καταληγει να πληρωνει στο τελος και τη νυφη, ενω ο αλλος φευγει με μια κληση για παρανομη σταση και τη ζημια του πληρωμενη απο τον πισω. Ο μπροστα δεν εχει ευθυνη για το ατυχημα. Εχει ενα προστιμο απο το ΚΟΚ στην χειροτερη για αποτομο φρεναρισμα. Αυτο ΔΕΝ απαλασσει τον οδηγο που ακολουθει απο πισω, απο το γεγονος οτι δεν τηρησε τις απαραιτητες αποστασεις ασφαλειας με αποτελεσμα να προκληθει ατυχημα. Ειναι πραγματικα τελειως ξεκαθαρο. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2020 από N3M3SiS 1
k_w_t Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε Η τροχαια απλα καταγραφει το συμβαν, δεν βγαζει πορισμα ποιος φταιει και ποιος οχι. Αρμοδιοι γι αυρτο ειναι οι ασφαληστικες. Οσο για την τροχαια ειδικα τωρα με το φιλικο γακανονισμο ειναι προαιρετικη. Ασχετα αν τη φωναζουμε επειδη μας δημιουργει μια ψευδαισθηση σιγουριας. Τα πραγματα αλλαζουν βεβαιως αν υπαρχει τραυματισμος. Επειδη το εζησα προσφατα οπως εγραψα πιο πριν.. Επεσε πανω στο αμαξι μας που ηταν νομιμα παρκαρισμενο μια μοτοσυκλετα. Εκανε ζημια σε φτερο και πορτα κτλ. Ηρθε τροχαια εκανε καταγραφη συμβαντος. Πηραμε το χαρτι απο την ασφαλιστικη το βαλαμε σε συνεργειο και το φτιαξαμε. 45 μερες μας καλουν απο το συνεργειο να τους πληρωσουμε εμεις 450€ γιατι λεει η ασφαλιστικη του οδηγου της μοτοσυκλετας ριχνει συνυπαιτιοτητα στον πεζο που πηγε να αποφυγει. Επρεπε να παμε απο τροχαια να παρουμε χαρτια κτλ. Γενικα ενα μπαχαλο αλλα ευτυχως το ανελαβε η νομικη προστασια. Γενικα ενας χαμος για μια ζημια που δεν ημασταν καν παροντες.. Ενας λογος που πρεπει να καλεις την τροχαια ειναι αυτος. Εαν η μοτοσυκλετα ειχε βρει σε 2-3 οχηματα αλλα μονο με ενα εκαναν δηλωση μεταξυ τους τα αλλα 2 θα εψαχναν να βρουν τι εγινε.... Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2020 από k_w_t
Joshua21 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Να πεταχτεί από στενό με STOP θα συμπληρώσω και εφόσον δεν προλάβει να μπει μπροστά, γιατί αν προλάβει...παρ' το αυγό και κούρευτο! Ε αν προλάβει να βγει μπροστά, τότε σαφώς θα φταίει ο πίσω επειδή καθυστέρησε να φρενάρει ή επειδή έτρεχε υπερβολικά. Μέσα σε κατοικημένη περιοχή εννοείται που το ανώτατο όριο είναι 50, όχι σε καμιά εθνική.
Ukforthemoment Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 10 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Νομιζω πως δεν γινομαι κατανοητος. Δεν ειναι τοσο δυσκολο αληθεια. Ο μεν πληρωνει για την παραβαση του να φρεναρει αποτομα "ΑΝ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ" και ο δε για την προκληση του ατυχηματος. Εχει συμβει παμπολες φορες με αυτοκινητα που σταματανε πανω σε μια στροφη χωρις ορατοτητα. Δεν τους βλεπει ο αλλος την ωρα που στριβει και καταληγει να πληρωνει στο τελος και τη νυφη, ενω ο αλλος φευγει με μια κληση για παρανομη σταση και τη ζημια του πληρωμενη απο τον πισω. Ο μπροστα δεν εχει ευθυνη για το ατυχημα. Εχει ενα προστιμο απο το ΚΟΚ στην χειροτερη για αποτομο φρεναρισμα. Αυτο ΔΕΝ απαλασσει τον οδηγο που ακολουθει απο πισω, απο το γεγονος οτι δεν τηρησε τις απαραιτητες αποστασεις ασφαλειας με αποτελεσμα να προκληθει ατυχημα. Ειναι πραγματικα τελειως ξεκαθαρο. Τοτε και ο πίσω πληρώνει το πρόστιμο γιατί δεν κρατούσε αρκετη απόσταση.Ο μπροστά έχει ευθύνη γιατί δεν είχε λόγο να σταματήσει εκεί.Ο πίσω γιατί δεν είχε αρκετή απόσταση. Τεσπα ,αλλοι θα αποφασίσουν ,εμείς απλά το συζηταμε. 1
agnostos13 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Τοτε και ο πίσω πληρώνει το πρόστιμο γιατί δεν κρατούσε αρκετη απόσταση.Ο μπροστά έχει ευθύνη γιατί δεν είχε λόγο να σταματήσει εκεί.Ο πίσω γιατί δεν είχε αρκετή απόσταση. Τεσπα ,αλλοι θα αποφασίσουν ,εμείς απλά το συζηταμε. Άλλο πράγμα το πρόστιμο και άλλο η ευθύνη σε ένα τροχαίο ατύχημα. Εγώ μπορεί για κάποιο λόγο να έχω διπλοπαρκάρει (που σαφώς απαγορεύεται και μπορεί να φάω πρόστιμο). Τι σημαίνει; Οτι μπορεί να έρθει ο καθένας να καρφωθεί πάνω μου ελαφρά την καρδία; 1
N3M3SiS Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2020 Προαποφασισμενο ειναι, απλα ο TS προσπαθει να βρει τροπο να το αποφυγει, πραγμα που δυστυχως δεν γινεται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα