Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

τι συζηταμε ακριβως? μπερδευτικε, ξεμπερδευτικε, εφοσον δεν εκανε οπισθεν σημαινει οτι επρεπε να ειχες αρκετη αποσταση ωστε να προλαβεις το φρεναρισμα του. ειδικα οταν λες εβγαλε φλας, σημαινει οτι ειχες προειδοποιηθει οτι ο μπροστα θα εκανε καποια μανουβρα και οφειλες να αντιδρασεις αναλογα

στη καλυτερη να ελπιζεις συνυπαιτιοτητα και αυτο μονο και μονο επειδη ο αλλος παραδεχθηκε τι εγινε. αν δεν υπηρχε αυτο με οσα λεει η δικη σου δηλωση τη ζημια τη πληρωνες μονος σου

Βλέπω το φλας του και διατηρώ σεβαστή απόσταση, παρόλα αυτά δε στρίβει και έχοντας αριστερά του πλέον νησίδα απλά σταματάει. Η πεζός που ήρθε ως μάρτυρας δήλωσε ότι έκανε όπισθεν (και 3 εκατοστά να κινήθηκε όπισθεν είναι).

  • Απαντ. 192
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Finn είπε

Βλέπω το φλας του και διατηρώ σεβαστή απόσταση, παρόλα αυτά δε στρίβει και έχοντας αριστερά του πλέον νησίδα απλά σταματάει. Η πεζός που ήρθε ως μάρτυρας δήλωσε ότι έκανε όπισθεν (και 3 εκατοστά να κινήθηκε όπισθεν είναι).

δε ξερω δεν ημουν εκει. εσυ ανεφερες δεν εκανε οπισθεν, η πεζος οτι εκανε, αμα πει και αυτος οτι δεν εκανε καληνυχτα δεν βγαινει ακρη. μαλλον θα προτινουν οι ασφαλιστικες να συμφωνησετε μεταξυ σας για συνυπαιτιοτητα

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Θα ενημερώσω πάντως σε 2-3 μέρες που θα βγει το πόρισμα! Καλό θα ήταν να επιτρεπόταν οι dashcams όπως στη Ρωσία!

  • Thanks 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Finn είπε

Θα ενημερώσω πάντως σε 2-3 μέρες που θα βγει το πόρισμα! Καλό θα ήταν να επιτρεπόταν οι dashcams όπως στη Ρωσία!

μακαρι αλλα που..

για να λεμε και του στραβου το δικιο με το παρον νομικο πλαισιο στη συγκεκριμενη περιπτωση μπορει και να μη βοηθουσε, ισως ομως θα μπορουσε να σε γλυτωσει απο καποια χειροτερη περιπτωση (χτυπα ξυλο). δε ξερω βεβαια τα ρισκα μια παρανομης καμερας και πως μπορει να σε μπλεξει 😕

Δημοσ.

Βασίζομαι στη δήλωση του, στη δήλωση του μάρτυρα, και στα λεγόμενα του τροχονόμου βάση της σήμανσης.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, badbad είπε

* Η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων απαγορεύει ρητά την καταγραφή απο ιδιώτες δημόσιου δρόμου ακομα και αν η κάμερα χρησιμοποιειται για προστασία ανθρώπων και περιουσίας. 

Δηλαδή τα αυτοκίνητα της google είναι παράνομα? μια χαρά καταγράφεις αρκεί να μην φαίνονται πινακίδες και πρόσωπα

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, ritchie77 είπε

Δηλαδή τα αυτοκίνητα της google είναι παράνομα? μια χαρά καταγράφεις αρκεί να μην φαίνονται πινακίδες και πρόσωπα

Φίλε μου αν τοποθετήσω μια κάμερα εξω απο το καταστημα μου και βλεπει τον δρόμο και τα αυτοκίνητα καταγραφω αυτόματα πρόσωπα και πινακίδες.  Αυτό λοιπόν είναι παράνομο.  Δεν επιδεχεται αλλη ερμηνεια ο νομος.  Η google ειναι ασχετη με το θεμα μας και βασιζεται σε άλλες συμφωνίες Διάβασε εδω και θα σου λυθούν πολλές απορίες. 

Δημοσ.

Να εμπιστευόμαστε απόλυτα την ελληνική τροχαία λέω εγώ και να την αφήσουμε να κάνει την δουλειά της και να μην πετάγεται ο κάθε άσχετος για να λέει το μακρύ και το κοντό του,τελείως ανεύθυνα....Είναι κουλά τα περισσότερα που διαβάζουμε εδώ μέσα!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να έχεις ελπίδες να πληρωθείς όταν είσαι από πίσω πρέπει ο μπροστινός αποδεδειγμένα να κάνει όπισθεν και εσύ αποδεδειγμένα να είσαι σταματημένος και να πέσει πάνω σου. 

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις πληρώνει ο από πίσω...τόσο απλά!

Στην περίπτωση σου εφόσον δηλώσει οτι έκανε όπισθεν μπορεί να πληρωθείς.

Το να σταματήσεις, να μπερδευτείς ή να έχεις πρόθεση να κάνεις πίσω, δεν είναι αρκετό για να βγεις υπαίτιος.

Σωστό ή λάθος, ηθικό ή όχι, μας αρέσει ή όχι αυτό ισχύει...

3 ώρες πριν, badbad είπε

Τα ελληνικά δικαστήρια δεν δέχονται ως αποδεικτικά στοιχεία παράνομες καταγραφές*, αλλά θα λάβουν υπόψιν τους το υλικό, αν τον δείχνει να  σταματάει αποτομα χωρις λογο.    Το δικαστήριο μπορεί να δεχτεί ποσοστό συνυπαιτιότητας.   

Αυτό δεν ισχύει 100%. Έχω διαβάσει για περιπτώσεις που γίνεται δεκτό το υλικό της dash-cam ως ένδειξη αλλά δεν επαρκεί αν είναι μοναδική απόδειξη.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αυτό δεν ισχύει 100%. Έχω διαβάσει για περιπτώσεις που γίνεται δεκτό το υλικό της dash-cam ως ένδειξη αλλά δεν επαρκεί αν είναι μοναδική απόδειξη.

To ίδιο πράγμα λέμε με άλλα λόγια. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Satanic είπε

Γιατί δεν έκανες ψευδή δήλωση ότι έκανε όπισθεν;Ο λόγος του ενάντια στον δικό σου.

Ακριβώς για αυτό το λόγο, οποίος κάνει έναν ισχυρισμό φέρει και το βάρος της απόδειξης των λεγόμενων του.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Strigla είπε

Να εμπιστευόμαστε απόλυτα την ελληνική τροχαία λέω εγώ και να την αφήσουμε να κάνει την δουλειά της και να μην πετάγεται ο κάθε άσχετος για να λέει το μακρύ και το κοντό του,τελείως ανεύθυνα....Είναι κουλά τα περισσότερα που διαβάζουμε εδώ μέσα!

δουλεια της ειναι η καταγραφη του περιστατικου, δεν βγαζει αποφαση..

1 ώρα πριν, Satanic είπε

Γιατί δεν έκανες ψευδή δήλωση ότι έκανε όπισθεν;Ο λόγος του ενάντια στον δικό σου.

οπως το ειπες, ο λογος του εναντια στο δικο του, οποτε δεν αποδεικνυεις ετσι την οπισθεν και αρα ειναι σαν να μην εγινε. δεν θα τον βοηθουσε η ψευδη δηλωση

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Finn είπε

Βλέπω το φλας του και διατηρώ σεβαστή απόσταση, παρόλα αυτά δε στρίβει και έχοντας αριστερά του πλέον νησίδα απλά σταματάει. Η πεζός που ήρθε ως μάρτυρας δήλωσε ότι έκανε όπισθεν (και 3 εκατοστά να κινήθηκε όπισθεν είναι).

Πρώτα από όλα πάντα έχεις την υποχρέωση να κρατάς ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, και όχι μόνο όταν προειδοποιεί με το φλας για να στρίψει ή να σταματήσει.

Επίσης αν όντως είχες διατηρήσει σεβαστή απόσταση τότε δεν θα έπεφτες πάνω του, έστω και 3 εκατοστά όπισθεν να έκανε, συνεπώς το φταίξιμο είναι 100% δικό σου άσχετα με το τι πόρισμα θα βγάλουν και σε τι συμβιβασμό θα καταλήξουν οι ασφαλιστικές.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Έτσι όπως βλέπω τα πράγματα θα συμφωνήσω με τους άλλους πως μάλλον εσύ φταις.

Όπως λες το αμάξι αν κινήθηκε προς τα πίσω ήταν για 2-3 εκατοστά, δηλαδή πρακτικά τίποτα.

Οπότε εγώ ρωτάω, γιατί από την στιγμή που μπροστά σου ήταν ένα σταματημένο όχημα, δεν μπόρεσες να το αντιληφθείς και να φρενάρεις έγκαιρα?

Δημοσ.

Για τον ίδιο λόγο που ο μπροστά δεν αντιλήφθηκε ότι πίσω του υπήρχε άλλο όχημα. Ή μάλλον εγώ γνώριζα για την ύπαρξη του μπροστά, ο μπροστά μάλλον δεν ήξερε ότι έχει άλλον από πίσω.  Καλά τα λέμε θεωρητικά εδώ μέσα αλλά τη στιγμή ενός ατυχήματος, το  οποίο συνήθως διαρκεί 2-3 δευτερόλεπτα, οι μεταβλητές είναι πολλές. Είχα μια συζήτηση μ ένα φίλο χθες και μου λέει αν έιχες assisted braking δε θα γινόταν τίποτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...