fisikos1981 Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) επειδή μου συνέβη πρώτη φορά γνωρίζει κάποιος να μου πει πως μπορεί ενδεχομένως να με υπέκλεψαν? Γενικά γνωρίζω αρκέτα καλά από υπολογιστές και δεν πέζει το σενάριο να άνοιξα άγνωστο email...Επίσης όταν μου τηλεφωνήσουν από την τράπεζα σε λίγες μέρες όπως μου είπαν τι να τους πω ως επιπλεόν μέσω πίεσης?Σίγουρα θα αναφέρω ότι δεν ήρθε κάποιο sms για αποδοχή...Κάτι άλλο? Η καθυστέρηση με ενημέρωσαν από την Πειραιώς ότι μπορεί να είναι το ανώτερω 2 μήνες,ενώ από φίλη μου στην εθνική τράπεζα μου είπε ότι κατά 90% θα τα πάρω πίσω αλλά μπορεί να κάνει η διαδικασία και 4 μήνες....Τέλος έκανα αμφισβήτηση της συναλλαγής τηλεφωνικά και έκλεισε η κάρτα...Ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν χρειάζεται να πάω σε κατάστημα...Μήπως να πάω? Επεξ/σία 8 Απριλίου 2020 από fisikos1981
marmagia Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) επειδή δεν θέλω να θεωρηθεί οτι δυσφημώ κάποιο κατάστημα δεν θα πω το όνομα του δημοσίως.Ωστόσο, σε κάρτα που ήρθε σε αντικατάσταση ΑΚΥΡΩΜΕΝΗΣ κάρτας και δεν είχε χρησιμοποιηθεί ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού παρά μόνο σε ένα συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα με αεροπορικά εισιτήρια εμφανίστηκαν 1 μήνα περίπου μετά μη εξουσιοδοτημένες χρεώσεις. έτυχε να μιλήσω με ενα φίλο που εργάζεται στη τράπεζα για το γεγονός και πριν του πω τι και πως μου λέει απο μόνος του οτι συνέβη και σε εκείνον με κάρτα της μητέρας του που δεν κάνει online συναλλαγές.έκανε μονο 1 στο ίδιο ηλεκρτρονικό κατάστημα κράτησης αεροπορικών εισιτηρίων μιλάω με το εν λόγω ταξιδιωτικό πρακτορείο (τα εισιτήρια του οποίου είναι γνησιότητα) και μου είπαν οτι δεν έχουν εντοπίσει καμία ευπάθεια στο σύστημα. Συνεπώς, είναι κάπως σουρωτήρι και δεν ξανα αγοράζω απο αυτούς. Σε μένα η διαδικασία στη πειραιώς στο παρελθόν με μια διπλοχρέωση της κοσμοτέ κράτησε λίγο παραπάνω απο ενα μηνα, και στην eurobank με αμφισβήτηηση απο απάτες 1 μήνα (και τις 2 φορές που συνέβη). Μήπως και εσύ έκανες κάποια κράτηση εισιτηρίων τους τελευταίους μήνες; Επεξ/σία 8 Απριλίου 2020 από marmagia
panostom Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 εγω την εχω πατησει με το efood. Προφανως εχουν καποια τρυπα στην ασφαλεια τους, διοτι δεν υπεκλεψαν τον αριθμο της καρτας αλλα μου ηρθαν χρεωσεις μεσω efood (προφανως παραγγελιες που δεν εκανα εγω)
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) δεν ξέρω πολύ περίεργα μου φαίνονται όλα αυτά με τις περίεργες χρεώσεις στις κάρτες που αναφέρουν οι παραπάνω φίλοι καθώς από όσα γνωρίζω από τις ελληνικές τράπεζες που συνεργάζομαι (ALPHA BANK - ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ - ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ) πλέον σε κάθε συναλλαγή στέλνουν έξτρα κωδικό ασφαλείας στο κινητό που έχει δηλωθεί και αποστέλνεται γραπτό μήνυμα SMS που αναφέρει την χρέωση και τα στοιχεία της επιχείρησης η μόνη εξήγηση που δίνω είναι να έχετε πατήσει κάποιο από τα "περίεργα" κατά καιρούς links που έρχονται μέσω email και σας οδηγούν σε ψεύτικη ιστοσελίδα που μοιάζει με τις τράπεζας σας για να ξεκλειδώσετε τον λογαριασμό σας που υποτίθεται έχει παγώσει/κλειδώσει. δεν πιστεύω ότι κλέβουν στοιχεία καρτών μέσα από επιχειρήσεις που συναλλάσσεται πάρα πολύς κόσμος. βέβαια μπορείτε να κάνετε και καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μήπως γνωρίζουν κάτι παραπάνω... Στις 8/4/2020 στις 5:12 ΜΜ, fisikos1981 είπε επειδή μου συνέβη πρώτη φορά γνωρίζει κάποιος να μου πει πως μπορεί ενδεχομένως να με υπέκλεψαν? Γενικά γνωρίζω αρκέτα καλά από υπολογιστές και δεν πέζει το σενάριο να άνοιξα άγνωστο email...Επίσης όταν μου τηλεφωνήσουν από την τράπεζα σε λίγες μέρες όπως μου είπαν τι να τους πω ως επιπλεόν μέσω πίεσης?Σίγουρα θα αναφέρω ότι δεν ήρθε κάποιο sms για αποδοχή...Κάτι άλλο? Η καθυστέρηση με ενημέρωσαν από την Πειραιώς ότι μπορεί να είναι το ανώτερω 2 μήνες,ενώ από φίλη μου στην εθνική τράπεζα μου είπε ότι κατά 90% θα τα πάρω πίσω αλλά μπορεί να κάνει η διαδικασία και 4 μήνες....Τέλος έκανα αμφισβήτηση της συναλλαγής τηλεφωνικά και έκλεισε η κάρτα...Ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν χρειάζεται να πάω σε κατάστημα...Μήπως να πάω? τώρα με τα μέτρα για τον Corona Virus χλωμό το κόβω να μπορέσεις να πας στην τράπεζα αλλά θα σου πρότεινα να το προσπαθήσεις επίσης να ρωτήσεις ποια είναι αυτή η "περίεργη συναλλαγή" Επεξ/σία 12 Απριλίου 2020 από ikorolis
panostom Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, ikorolis είπε δεν ξέρω πολύ περίεργα μου φαίνονται όλα αυτά με τις περίεργες χρεώσεις στις κάρτες που αναφέρουν οι παραπάνω φίλοι καθώς από όσα γνωρίζω από τις ελληνικές τράπεζες που συνεργάζομαι (ALPHA BANK - ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ - ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ) πλέον σε κάθε συναλλαγή στέλνουν έξτρα κωδικό ασφαλείας στο κινητό που έχει δηλωθεί και αποστέλνεται γραπτό μήνυμα SMS που αναφέρει την χρέωση και τα στοιχεία της επιχείρησης η μόνη εξήγηση που δίνω είναι να έχετε πατήσει κάποιο από τα "περίεργα" κατά καιρούς links που έρχονται μέσω email και σας οδηγούν σε ψεύτικη ιστοσελίδα που μοιάζει με τις τράπεζας σας για να ξεκλειδώσετε τον λογαριασμό σας που υποτίθεται έχει παγώσει/κλειδώσει. δεν πιστεύω ότι κλέβουν στοιχεία καρτών μέσα από επιχειρήσεις που συναλλάσσεται πάρα πολύς κόσμος. βέβαια μπορείτε να κάνετε και καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μήπως γνωρίζουν κάτι παραπάνω... τώρα με τα μέτρα για τον Corona Virus χλωμό το κόβω να μπορέσεις να πας στην τράπεζα αλλά θα σου πρότεινα να το προσπαθήσεις επίσης να ρωτήσεις ποια είναι αυτή η "περίεργη συναλλαγή" Κανεις λαθος φιλε μου. Στο efood που την πατησα, βαζεις τον αριθμο της καρτας και τον απο πισω αριθμο, και πληρωνεις. Δεν εμφανιζει επιλογη για συμπληρωση Pin. Παρ ολα αυτα, θεωρω πως υπαρχει κενο ασφαλειας στα metadata γιατι δε μου υπεκλεψαν τον κωδικο της καρτας για να κανουν αγορες οπουδηποτε, αλλα μονο παραγγελιες μεσα στο efood. Ωστοσο, ουτε το efood ουτε η τραπεζα δεν επιτρεπεται να με ενημερωσουν για το πώς εγιναν αυτες οι κινησεις. Κριμα, γιατι ηθελα να μαθω απο ποιους λογαριασμους εγιναν και σε τι διευθυνσεις σταλθηκαν αυτες οι παραγγελιες. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Σε ποιο site βάζεις το cvv ?Της τράπεζας;Του efood?
simnum3 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Σε ποιο site βάζεις το cvv ?Της τράπεζας;Του efood? Παντού το βάζεις αν θέλεις να πληρώσεις μεσώ της κάρτας online, το μόνο που χρειάζεται είναι ο αριθμός της κάρτας και αυτό το τριψήφιο νούμερο που βρίσκετε στο πίσω μέρος της κάρτας, \ κακός το έχουν βάλει γιατί γίνονται υποκλοπές στοιχείων, αυτό γίνετε και online όταν τα δίνεις μόνος σου αλλά και σε ανέπαφες πχ αν κάποιος πάρει την κάρτα στα χέρια του είναι όλα γραμμένα πάνω.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, AnaZab είπε Δηλαδή εσείς λέτε ότι ζητάει κάθε ηλεκτρονική το extra pin?!Δεν ισχύει,πας να πληρώσεις ΔΕΗ,Vodafone κτλ κτλ και δεν σου στέλνει τίποτα(2 step security) με sms,κάπου το ζητάει και κάπου όχι,ενώ για τα μαγαζιά,2-3 συναλλαγές αυτές της μέρες kotso. ΔΕΗ,Oasa Vodafone και κανένα είδος sms να σταλεί για extra pin,παρόλα που σε όλες της τράπεζες έχω ενεργοποιημένη(alpha euro και peiraeus) Σε εμένα φίλε μου (στις τρεις τράπεζες που αναφέρω) κάθε συναλλαγή που κάνω μου ζητάει έξτρα κωδικό οποίος έρχεται με γραπτό μήνυμα στο κινητό μου όπως και η ολοκλήρωση της συναλλαγής μου έρχεται με γραπτό μήνυμα στο κινητό μου. 2 ώρες πριν, panostom είπε Κανεις λαθος φιλε μου. Στο efood που την πατησα, βαζεις τον αριθμο της καρτας και τον απο πισω αριθμο, και πληρωνεις. Δεν εμφανιζει επιλογη για συμπληρωση Pin. Παρ ολα αυτα, θεωρω πως υπαρχει κενο ασφαλειας στα metadata γιατι δε μου υπεκλεψαν τον κωδικο της καρτας για να κανουν αγορες οπουδηποτε, αλλα μονο παραγγελιες μεσα στο efood. Ωστοσο, ουτε το efood ουτε η τραπεζα δεν επιτρεπεται να με ενημερωσουν για το πώς εγιναν αυτες οι κινησεις. Κριμα, γιατι ηθελα να μαθω απο ποιους λογαριασμους εγιναν και σε τι διευθυνσεις σταλθηκαν αυτες οι παραγγελιες. ισχύει ότι και στον παραπάνω φίλο 2 ώρες πριν, panostom είπε Κανεις λαθος φιλε μου. Στο efood που την πατησα, βαζεις τον αριθμο της καρτας και τον απο πισω αριθμο, και πληρωνεις. Δεν εμφανιζει επιλογη για συμπληρωση Pin. Παρ ολα αυτα, θεωρω πως υπαρχει κενο ασφαλειας στα metadata γιατι δε μου υπεκλεψαν τον κωδικο της καρτας για να κανουν αγορες οπουδηποτε, αλλα μονο παραγγελιες μεσα στο efood. Ωστοσο, ουτε το efood ουτε η τραπεζα δεν επιτρεπεται να με ενημερωσουν για το πώς εγιναν αυτες οι κινησεις. Κριμα, γιατι ηθελα να μαθω απο ποιους λογαριασμους εγιναν και σε τι διευθυνσεις σταλθηκαν αυτες οι παραγγελιες. Εδώ θα διαφωνήσω φίλε μου ότι αφορά τις τράπεζες στις οποίες είμαι πελάτης και συνεργάζομαι έχω πλήρη ενημέρωση σε ότι αφορά τον λογαριασμό μου και την κάρτα μου ανά πάσα στιγμή μου λένε τα πάντα για τις συναλλαγές μου πολλές φορές επειδή ψωνίζω τακτικά από το διαδίκτυο αν δουν κάτι "περίεργο" με καλούν στο τηλέφωνο για να βεβαιωθούν ότι εγώ χρησιμοποίησα την κάρτα/λογαριασμό μου όταν αναφέρω "περίεργο" εννοώ συναλλαγή που π.χ αντί για ελλάδα αναφέρω αργεντινή ή τουρκία κτλ ως διεύθυνση χρέωσης (ξέρετε τα γνωστά κόλπα που βγαίνουν στο διαδίκτυο για φτηνές συνδρομές/αγορές) επίσης αν κάνεις προσφυγή στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές η τράπεζα είναι υποχρεωμένη να αποκαλύψει τα στοιχεία των ύποπτων συναλλαγών όπως και τις διευθύνσεις και τα στοιχεία των κατόχων. Επεξ/σία 12 Απριλίου 2020 από ikorolis
marmagia Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Σε μένα οι παράτυπες χρεώσεις είχαν γίνει πριν ξεκινήσουν οι τράπεζες να εφαρμόζουν το extra pin. ακόμα και τώρα όμως σε πολλές ηλεκτρονικές συναλλαγές δεν το ζητάει 1
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 2 λεπτά πριν, marmagia είπε Σε μένα οι παράτυπες χρεώσεις είχαν γίνει πριν ξεκινήσουν οι τράπεζες να εφαρμόζουν το extra pin. ακόμα και τώρα όμως σε πολλές ηλεκτρονικές συναλλαγές δεν το ζητάει εμένα δεν το ζητάει μόνο σε ανέπαφη συναλλαγή που κάνω τώρα σε καταστήματα (σούπερ μάρκετ) κτλ...
panostom Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, ikorolis είπε Σε εμένα φίλε μου (στις τρεις τράπεζες που αναφέρω) κάθε συναλλαγή που κάνω μου ζητάει έξτρα κωδικό οποίος έρχεται με γραπτό μήνυμα στο κινητό μου όπως και η ολοκλήρωση της συναλλαγής μου έρχεται με γραπτό μήνυμα στο κινητό μου. ισχύει ότι και στον παραπάνω φίλο Εδώ θα διαφωνήσω φίλε μου ότι αφορά τις τράπεζες στις οποίες είμαι πελάτης και συνεργάζομαι έχω πλήρη ενημέρωση σε ότι αφορά τον λογαριασμό μου και την κάρτα μου ανά πάσα στιγμή μου λένε τα πάντα για τις συναλλαγές μου πολλές φορές επειδή ψωνίζω τακτικά από το διαδίκτυο αν δουν κάτι "περίεργο" με καλούν στο τηλέφωνο για να βεβαιωθούν ότι εγώ χρησιμοποίησα την κάρτα/λογαριασμό μου όταν αναφέρω "περίεργο" εννοώ συναλλαγή που π.χ αντί για ελλάδα αναφέρω αργεντινή ή τουρκία κτλ ως διεύθυνση χρέωσης (ξέρετε τα γνωστά κόλπα που βγαίνουν στο διαδίκτυο για φτηνές συνδρομές/αγορές) επίσης αν κάνεις προσφυγή στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές η τράπεζα είναι υποχρεωμένη να αποκαλύψει τα στοιχεία των ύποπτων συναλλαγών όπως και τις διευθύνσεις και τα στοιχεία των κατόχων. δεν ξερω τι επιπλεον να ζητησω για να εχω παντου ΡΙΝ. Σε αρκετες σελιδες ζηταει το ΡΙΝ, αλλα υπαρχουν και καποιες που δεν το ζηταει. Εκανα αμφισβητηση συναλλαγης, πηρα τα χρηματα πισω (21€) και δεν το εψαξα παραπανω γιατι δεν ειχε νοημα.
marmagia Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 2 hours ago, ikorolis said: εμένα δεν το ζητάει μόνο σε ανέπαφη συναλλαγή που κάνω τώρα σε καταστήματα (σούπερ μάρκετ) κτλ... πχ συναλλαγή στο wolt ή στο efood, στη vodafone στο paypal που μου έρχονται τώρα στο μυαλό σου ζητάει κωδικό;Απότι καταλαβαίνω αν περνάει κάποιος για πρωτη φορά την κάρτα του καπου του ζητάει επιβεβαιώση ή αν είνα μια και εξω πληρωμη. σε επαναλαμβανόμενες δεν ζητάει.
bromiaris Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 2 ώρες πριν, marmagia είπε Σε μένα οι παράτυπες χρεώσεις είχαν γίνει πριν ξεκινήσουν οι τράπεζες να εφαρμόζουν το extra pin. ακόμα και τώρα όμως σε πολλές ηλεκτρονικές συναλλαγές δεν το ζητάει 2 ώρες πριν, ikorolis είπε εμένα δεν το ζητάει μόνο σε ανέπαφη συναλλαγή που κάνω τώρα σε καταστήματα (σούπερ μάρκετ) κτλ... Αγοράζω σχεδόν τα πάντα μέσο ίντερνετ από Εθνική, Πειραιώς και Eurobank... Μόνο μια φορά με κάρτα Εθνικής μου ζήτησε έχτρα κωδικό... Ποτέ ξανά καμία Τράπεζα δεν ζήτησε...
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 27 λεπτά πριν, bromiaris είπε Αγοράζω σχεδόν τα πάντα μέσο ίντερνετ από Εθνική, Πειραιώς και Eurobank... Μόνο μια φορά με κάρτα Εθνικής μου ζήτησε έχτρα κωδικό... Ποτέ ξανά καμία Τράπεζα δεν ζήτησε... εμένα πάντως και η ALPHA BANK και η ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ και η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ζητάει κανονικά έξτρα κωδικό ασφαλείας για αγορές μέσω διαδικτύου για αγορές με φυσική παρουσία (ανέπαφη συναλλαγή) μου στέλνει γραπτό μήνυμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα