Προς το περιεχόμενο

Peugeot 206 κατανάλωση (1400cc, 75hp, 2007)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, έχω στην κατοχή μου το αυτοκίνητο του τίτλου..Το αυτοκίνητο είναι πρώτο χέρι με 89.000χμλ με ολα τα service στην ώρα τους..παρατηρώ το τελευταίο διάστημα μεγάλη κατανάλωση βενζίνης και λέγοντας μεγάλη εννοώ (9 λίτρα/100). Με 45 ευρώ βενζίνη (τιμή καυσίμου 1.65) έβγαλε σχεδόν 300χμλ. Είναι φυσιολογικό;

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως απέκτησες βαρύ πόδι? Μήπως για κάποιο λόγο άλλαξαν οι συνθήκες μετακίνησης σου? Έκανες δοκιμές με καύσιμα?

Μια ελάχιστη αύξηση (της κατανάλωσης) μέσα στα χρόνια (μετά απο χρόνια+διανυθ.χιλιομετρα) νομίζω είναι αναμενόμενη αλλά τόσο πολύ, όχι.. μάλλον πρέπει να αρχίσει να το ψάχνει ο μηχανικός σου.

Κάτι αντίστοιχο κ εγώ(fiesta 1.4-95hp, 2010)... στην αρχή είχα νούμερα 4.8-5.5...πλεον κ μετά απο 120k+ χιλιόμετρα, για να δω νούμερα κάτω απο 6.2 πρέπει να γίνει επιστημονικό κ μελετημένο shifting-throttling.

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 3
Δημοσ.

Πρατήριο έχεις σταθερό;

Στην ελλαδα μπορεί να δεις μεγαλες αποκλείσεις στα χιλιόμετρα απο πρατήριο σε πρατήριο λόγο μεγάλου ποσοστού παρανομίας.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Το χειμώνα με χαμηλές θερμοκρασίες λογικό να βλέπουμε υψηλές καταναλώσεις γιατι αργεί να ζεσταθεί η μηχανή και κυρίως τα λάδια να αποκτήσουν θερμοκρασίας λειτουργίας , ειδικά άμα κάνεις και μικρές αποστάσεις η μηχανή και τα λάδια θα είναι κρύα.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μετακίνηση ειναι σε νησί, μικρές αποστάσεις μεσα στην πόλη κυρίως.. αν αναλογιστεί κανείς οτι η μεγαλύτερη απόσταση ειναι 100χμλ.. η χρήση του ειναι η ίδια χρόνια τωρα..πρατηριο έχω σταθερό για το αυτοκίνητο.. τι θα πρέπει να κοιτάξω για αρχή;

Επεξ/σία από ekans
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ποτε έκανες σέρβις;Μπουζί ,φίλτρο αέρα;Λάστιχα;

σέρβις έχει να κάνει απτό καλοκαίρι με μπουζί φίλτρο αέρα.. τα λάστιχα είναι 3 χρόνων μάρκας SAVA..

Δημοσ.
10 ώρες πριν, ekans είπε

Καλησπέρα παιδιά, έχω στην κατοχή μου το αυτοκίνητο του τίτλου..Το αυτοκίνητο είναι πρώτο χέρι με 89.000χμλ με ολα τα service στην ώρα τους..παρατηρώ το τελευταίο διάστημα μεγάλη κατανάλωση βενζίνης και λέγοντας μεγάλη εννοώ (9 λίτρα/100). Με 45 ευρώ βενζίνη (τιμή καυσίμου 1.65) έβγαλε σχεδόν 300χμλ. Είναι φυσιολογικό;

Επειδη ειναι χειμωνας αν κανεις μικρες αποστασεις πχ 5-7χλμ και σβησιμο ανεβαζεις την καταναλωση!

Και για να καταλαβεις ποσο το επηρεαζουν οι συνθηκες αυτες (χειμωνας-αποστασεις) αφου ζεσταθει το μοτερ το φουλαρεις μεχρι το στομιο.. καπακια κανεις πχ 30χλμ ξαναφουλαρεις παλι μεχρι το στομιο και βλεπεις την καταναλωση με ζεστο μοτερ!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το χειμωνα εγω  για μικρες αποστασεις, εχω μεχρι και 3+ λιτρα παραπανω απο το καλοκαιρι.Ειναι λογικο, καθως με 0 βαθμους, για να παω super market, μια αποσταση 3 χιλιομετρα, δεν θα ζεσταθει ποτε και μεχρι εκει θα δουλευει σε  mode κρυας λειτουργειας.Δηλαδη θα δουλευει πλουσιο μειγμα.Θα μεινω 1 ωρα θα παγωσουν λαδια-νερα και παλι τα ιδια.Εαν κανεις τετοιες διαδρομες 3-5-7 χιλιομετρα εκτοξευεται η καταναλωση.

 Το καλοκαιρι με 35 υπο σκια, μεχρι να κανεις το τετραγωνο εχει ζεσταθει το μοτερ.Το χειμωνα, ακομη και να ζεσταθει το μοτερ, εχει παλι πιο μεγαλη καταναλωση λογω πιο κρυου αερα και πιο πυκνου σε οξυγονο.Οσο πιο ζεστος ειναι η αερας στην εισαγωγη, τοσο κοβει αβανς και καυσιμο ο εγκεφαλος για να προλαβει πυρακια.Ενω τον χειμωνα  γινεται το αντιθετο.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 3
Δημοσ.

Και εγώ κάθε χειμώνα ανεβαίνω συν 3 λίτρα λόγω κοντινών απόστασεων..Πάντως μεγάλυτερη καταναλωση από το κανονικό ειχα στις εξής περίπτωσεις..Βουλωμενα φιλτρο αερος κ μπουζι που ηθελαν αλλαγη,χαμηλη πιεση ελαστικων κ τριτο αλλαγη δισκο πλατω στα τελευταία του...Τσέκαρε τα και πες μας

 

 

 

 

Δημοσ.

Τον χειμώνα δουλεύει με πιο πλούσιο μίγμα για να φτάσει πιο γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας , αυτό το έχουν ρυθμισει έτσι τα εργοστάσια  για αντιρρυπαντικους λόγους.

Δημοσ.

αρα μιλαμε για ενα αμαξι δικο σου που εχει περασει πολλα χρονια στα χερια σου οποτε ξερεις πως αντιδρα σε καθε εποχη και τι καταναλωση εχει .

απο την αλλη ειδες μια καταναλωση μεγαλη ξαφνικα διχως να καταλαβαινεις το γιατι.

ενα αμαξι που λειτουργει απροβληματιστα και δεν εχει σημαδια οτι κατι δεν ειναι σωστο

θα επιμεινω στον εξωτερικο τοτε παραγοντα , καυσιμο.

πρατηριουχος/εταιρεια και τα διυλιστήρια της , κατι παιζει να αλλαξε και μοιραία η καταναλωση αλλαξε .

υ.γ 

μιλουσα με καποιον απο ενα μικρο νησι , μιλαγαμε για τα πετρελαια για το pickup του και μου ειπε το θεικο .

-φιλε μου , στο νησι ολοι εχουμε παρατσουκλια , εχουμε εναν βενζινα , ξερεις πιο ειναι το παρατσουκλι του;

Ο ΘΟΛΟΣ !!!!!!!! 

Δημοσ.

το αμάξι ακούγεται να λειτουργεί "ρολόι".. η μεγάλη αλλαγή στην κατανάλωση φαίνεται σε σχέση με πέρυσι τον χειμώνα με φέτος.. πέρυσι με μεγαλύτερο φόρτο (άτομα) καθημερινής χρήσης σχεδόν στα όρια κάθε πρωί λόγο στρατού δεν έκαιγε τόσο..

11 ώρες πριν, stefan123 είπε

Και εγώ κάθε χειμώνα ανεβαίνω συν 3 λίτρα λόγω κοντινών απόστασεων..Πάντως μεγάλυτερη καταναλωση από το κανονικό ειχα στις εξής περίπτωσεις..Βουλωμενα φιλτρο αερος κ μπουζι που ηθελαν αλλαγη,χαμηλη πιεση ελαστικων κ τριτο αλλαγη δισκο πλατω στα τελευταία του...Τσέκαρε τα και πες μας

δίσκο πλατό έχει αλλαχτεί πριν 10.000χλμ. τα ελαστικά τα τσεκάρω κάθε εβδομάδα, φιλτρο αέρος και μπουζί δεν ξέρω.. μπορεί να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...