Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 ώρες πριν, teddy71 είπε

Αυτό λύνεται εύκολα, ανταλλάσσει το πολλαπλασιαστή από κάποιο αλλο κύλινδρο με αυτόν από το 3ο. Αν το πρόβλημα πλέον το έχει ο άλλος κύλινδρος σημαίνει ότι το πρόβλημα είναι στο πολλαπλασιαστή αν όμως το πρόβλημα παραμένει στον 3ο τότε το πρόβλημα είναι αλλού. Επειδή είναι παλιο μοντέλο μπορεί να απευθυνθεί σε εταιρίες απόσυρσης που πουλάνε και ανταλλακτικά μεταχειρισμένα από υποψήφια για σκραπ αυτοκίνητα.

Αν δεν κάνω λάθος τα παλαιά αυτοκίνητα έχουν 1 πολλαπλασιαστή, μια πλεξούδα που φεύγει και στα 4 μπουζί, σε ένα fiesta που είχα παλιά εκεί ήταν το πρόβλημα. Και όπως λέει και ο TS, μέχρι να βρεις πραγματικά αξιόπιστο μάστορα καλύτερα να ασχοληθεί λίγο μόνος του για τέτοια απλά θέματα. Πρίν 40 μέρες πήρα το αμάξι απο τον μάστορα μετά από αλλαγή κιβωτίου, του έλεγα πως σαν να γρατζουνάει η 2η και γενικά το νιώθω να μην αλλάζει καλά, μια χαρά ειναι μου λέει αφού το οδήγησε και πως δεν ρυθμίζονται οι ντίζες.  Ψάχτηκα μόνος μου και πριν 5 μέρες τις ρύθμισα μόνος μου (μηδένισαν) και τώρα δουλεύει ρολόι. Και ηταν 3-4 φορά που έκανα μικρο-επέμβαση μόνος μου μετά απο κάποια εργασία που μου έκανε....

  • Like 1
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 23/2/2020 στις 11:24 ΜΜ, lary7 είπε

Αν δεν κάνω λάθος τα παλαιά αυτοκίνητα έχουν 1 πολλαπλασιαστή, μια πλεξούδα που φεύγει και στα 4 μπουζί, σε ένα fiesta που είχα παλιά εκεί ήταν το πρόβλημα. Και όπως λέει και ο TS, μέχρι να βρεις πραγματικά αξιόπιστο μάστορα καλύτερα να ασχοληθεί λίγο μόνος του για τέτοια απλά θέματα. Πρίν 40 μέρες πήρα το αμάξι απο τον μάστορα μετά από αλλαγή κιβωτίου, του έλεγα πως σαν να γρατζουνάει η 2η και γενικά το νιώθω να μην αλλάζει καλά, μια χαρά ειναι μου λέει αφού το οδήγησε και πως δεν ρυθμίζονται οι ντίζες.  Ψάχτηκα μόνος μου και πριν 5 μέρες τις ρύθμισα μόνος μου (μηδένισαν) και τώρα δουλεύει ρολόι. Και ηταν 3-4 φορά που έκανα μικρο-επέμβαση μόνος μου μετά απο κάποια εργασία που μου έκανε....

Έχει διπλό πολλαπλασιαστή μου είπε ο ηλεκτρολόγος φίλε μου! Δεν ξέρω αν το καταλάβα λάθος και εγώ 😕 τελικα είναι απλά τα πράγματα....κομμένο καλώδιο της γείωσης του μπεκ δεν ολοκληρώνει κύκλωμα και δεν ψεκάζει! Συνεπώς τώρα η σκέψη είναι η εξής....να κάναμε (γέφυρα) από την γείωση του μπεκ τού 2 κύλινδρου στον 3 θα επηρεάσει την λειτουργία του συστήματος?? Θα κόψουμε προφανώς το καλώδιο της γείωσης από τον τρίτο και θα πάρουμε γραμμή από τον 2 θα κάνει κάποια βλάβη άλλη? Τι πιστεύετε?

Δημοσ.

Δεν μπορείτε να αλλάξετε το προβληματικό εξάρτημα ή να βρείτε κάποια μεταχειρισμένη μπεκιερα.? Πολύ αλχημεία που φαίνεται όλο αυτό και οι αλχημείες δεν μου αρέσουν?

  • Like 1
Δημοσ.

Δοκιμάζετε και βλέπετε. Λογικά θα δουλέψει και με γέφυρα αν και το πιο σωστό θα ήταν καινούργιο καλώδιο με ιδια χαρακτηριστικά.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, lary7 είπε

Δοκιμάζετε και βλέπετε. Λογικά θα δουλέψει και με γέφυρα αν και το πιο σωστό θα ήταν καινούργιο καλώδιο με ιδια χαρακτηριστικά.

Δεν θα καψει κατι εφοσον απλα ειναι γειωση σωστα? το σωστο ειναι αυτο βεβαια νεο καλωδιο απο την πλεξουδα του εγκεφαλου και γραμμη εξω για το μπεκ αλλα ειναι μεγαλη μανουρα και δεν ξερω κατα ποσο μπορω να το φερω εις περας.....εδω ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ (επαγγελματιες) βαριουνται που ζουν για να ασχοληθουν....!! 1 βδομαδα ειχε το αμαξι συνεργειο και δεν εβρισκαν τι ειναι....επεμεναν για τον εγκεφαλο....!! τον επισκευασε (ταχα) και τον εβαλε παλι πανω διχως αλλαγη....παλι ρεταριζε...!! το κορυφαιο ειναι οτι ειπε οτι μετρησε και το ρευμα σε καθε μπεκ αλλα πιστευω οτι απλα δεν εκανε τπτ απολυτως ουτε ασχολήθηκε...!! χθες το βρηκα με εναν πολυ καλο φιλο μου! τα πηραμε ολα ενα ενα με σειρα και η καταλληξη ειναι κομμενο καλωδιο της γειωσης του μπεκ δεν εκλεινε κυκλωμα και ρεταριζε ο κυλινδρος....τοσο απλα αλλααααα.....ειχαν ορεξη για να αρπαξουν.....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θέλω να σε πάρω στον λαιμό μου αλλά δεν βλέπω με ποιον τρόπο μπορεί να κάψει κάτι. Είτε θα κάνει κύκλωμα και θα δουλέψει είτε δεν θα κάνει σωστό κύκλωμα και θα ρετάρει. Να το ενώσετε το καλώδιο στο σημείο που κόπηκε δεν μπορείτε;

Επεξ/σία από lary7
  • Like 1
Δημοσ.

Θα το δοκιμασω αυριο πρωτα ο Θεος να δω τι αποτελεσμα θα δωσει....!! ελπιζω να δουλεψει!! δυστυχως πρεπει να βγαλω ολοκληρη την πλεξουδα να την παρω απο την αρχη εως τον εγκεφαλο τον οποιον τον εχει κατω απο τα πλαστικα του καντραν.... 😕 ειναι λιγο θεμα να βγει ακρη ετσι...θελει να πεσει πολυ ξήλωμα...! το εκτιμω μονο και που ασχολειστε να δωσετε μια απαντηση μια βοηθεια! σας ευχαριστω!! 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Mcl είπε

Δεν θα καψει κατι εφοσον απλα ειναι γειωση σωστα? το σωστο ειναι αυτο βεβαια νεο καλωδιο απο την πλεξουδα του εγκεφαλου και γραμμη εξω για το μπεκ αλλα ειναι μεγαλη μανουρα και δεν ξερω κατα ποσο μπορω να το φερω εις περας.....εδω ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ (επαγγελματιες) βαριουνται που ζουν για να ασχοληθουν....!! 1 βδομαδα ειχε το αμαξι συνεργειο και δεν εβρισκαν τι ειναι....επεμεναν για τον εγκεφαλο....!! τον επισκευασε (ταχα) και τον εβαλε παλι πανω διχως αλλαγη....παλι ρεταριζε...!! το κορυφαιο ειναι οτι ειπε οτι μετρησε και το ρευμα σε καθε μπεκ αλλα πιστευω οτι απλα δεν εκανε τπτ απολυτως ουτε ασχολήθηκε...!! χθες το βρηκα με εναν πολυ καλο φιλο μου! τα πηραμε ολα ενα ενα με σειρα και η καταλληξη ειναι κομμενο καλωδιο της γειωσης του μπεκ δεν εκλεινε κυκλωμα και ρεταριζε ο κυλινδρος....τοσο απλα αλλααααα.....ειχαν ορεξη για να αρπαξουν.....

Γείωση δεν είπες;Τι δουλειά έχει καλώδιο απο τον εγκέφαλο;Δεν βλέπεις που έχει κοπεί;Και όχι δεν είμαι σίγουρος αν θα δουλεψει με γεφύρωμα.Εσύ δεν είδες αν δίνει συνέχεια - ή ανάλογα τον παλμό;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Γείωση δεν είπες;Τι δουλειά έχει καλώδιο απο τον εγκέφαλο;Δεν βλέπεις που έχει κοπεί;Και όχι δεν είμαι σίγουρος αν θα δουλεψει με γεφύρωμα.Εσύ δεν είδες αν δίνει συνέχεια - ή ανάλογα τον παλμό;

Ναι για γείωση ουσιαστικά δύο καλώδια καταλήγουν στο μπεκ ένα που πάει το ρεύμα και ένα που κάνει την (γείωση) αρνητικο ας πούμε....εε αυτό το καλώδιο κάπου στην διαδρομή είναι κομμένο! Γιατί και από το φις που καταλήγει στον εγκέφαλο δεν κλείνει κύκλωμα! Ενώ στα υπόλοιπα δούλευει κανονικα κάνει κύκλωμα δλδ! Συνεπώς στην διαδρομή του καλωδίου κάπου έχει κοπεί! 

Στο αρνητικό για να σου δώσω να καταλάβεις του 3ου κυλίνδρου στο μπεκ! έρχονταν ρευμα κανονικα αυτο πρεπει να ειναι μηδεν οπως σε ολα τα υπόλοιπα μπεκ του 1ου 2ου 4ου κυλίνδρου! σε αυτο έρχεται ρευμα 1.2βολτ ενω στα υπόλοιπα που δουλεύουν κανονικα δεν ερχεται ρευμα οπως και ειναι το σωστο! αρα κάπου η γείωση του εχει διαρροή και βραχυκυκλώνει με συνέπεια να μην κλεινει κύκλωμα και να μην δουλευει οπως πρεπει!  

Επεξ/σία από Mcl
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Mcl είπε

Ναι για γείωση ουσιαστικά δύο καλώδια καταλήγουν στο μπεμ ένα που πάει το ρεύμα και ένα που κάνει την (γείωση) αρνητικο ας πούμε....εε αυτό το καλώδιο κάπου στην διαδρομή είναι κομμένο! Γιατί και από το φις που καταλήγει στον εγκέφαλο δεν κλείνει κύκλωμα! Ενώ στα υπόλοιπα δούλευει κανονικα κάνει κύκλωμα δλδ! Συνεπώς στην διαδρομή του καλωδίου κάπου έχει κοπεί! 

Κοιτα πως συμπεριφέρονται τα άλλα τρια μπεκ.Αν δίνουν γείωση συνέχεια τότε σύνδεσε το με άλλο.Αν δεν δίνει  συνέχεια τότε βρες με ποιο μπεκ δουλευει μαζί και πάρε γείωση απο εκεί.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Κοιτα πως συμπεριφέρονται τα άλλα τρια μπεκ.Αν δίνουν γείωση συνέχεια τότε σύνδεσε το με άλλο.Αν δεν δίνει  συνέχεια τότε βρες με ποιο μπεκ δουλευει μαζί και πάρε γείωση απο εκεί.

Ακριβως αυτο! γειωση θα παρω απο τον 2ο καθοτι εφοσον εχω στον 3ο θεμα τοτε θα παρω απο τον ποιο κοντινο σε σειρα καυσης κυλινδρο σωστα? αφου παει 1 3 4 2 χμμμ ετσι δεν ειναι?

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Mcl είπε

Ακριβως αυτο! γειωση θα παρω απο τον 2ο καθοτι εφοσον εχω στον 3ο θεμα τοτε θα παρω απο τον ποιο κοντινο σε σειρα καυσης κυλινδρο σωστα? αφου παει 1 3 4 2 χμμμ ετσι δεν ειναι?

Αυτο σκεφτόμουν, καπου πρέπει να γραφει σειρά ανάφλεξης στη μηχανή

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αυτο σκεφτόμουν, καπου πρέπει να γραφει σειρά ανάφλεξης στη μηχανή

Λογικα στανταρ ειναι η σειρα αναφλεξης....συνεπως και ο ψεκασμος ετσι δεν πρεπει να πηγαινει??

Δημοσ.

Το εκανα τελικα παιδια! πηρα ρευμα απο το μπεκ του 1ου κυλινδρου και δουλευει κανονικοτατα ο κινητήρας! δεν εχει δειξει κατι περιεργο και ρελαντι κανονικα και στην αποδοση του εχει πολυ καλύτερη απο πριν! (ισως και ο καθαρισμός των μπεκ βοηθησε εξίσου) η ερωτηση ειναι οτι θα εχει καποιο θεμα βραχυπροθεσμα?

Θεωρητικα ο εγκεφαλος ξερει βαση προγραμματισμου του οτι πρεπει να στειλει ρεύμα στον 1ο 2ο κτλπ κυλινδρο σε συγκεκριμένη χρονικη στιγμη επόμενος ανεξάρτητα απο ποιον εχω παρει ρευμα ο παλμος του πρεπει να πηγαινει σε αρμονια με τα υπόλοιπα μπεκ σωστα? η υπαρχει πιθανότητα προπορειας-ψεκασμόυ ποιο νωρις στον 2ο κυλινδρο επειδη παιρνει ρευμα απο τον 1ο? δεν εδειχνε καποια ανωμαλια στην λειτουργια του?? Προσωπικα και απο μια γνωμη ηλεκτρολογου φιλου που ρωτησα μου ειπε οτι ασχετα απο ποιον παιρνει (κλεβει) ρευμα δεν εχει καμια σημασία καθοτι το αν παρει ρευμα το μπεκ το καθορίζει ο εγκέφαλος εσεις τι λετε? 

  • Like 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Mcl είπε

Το εκανα τελικα παιδια! πηρα ρευμα απο το μπεκ του 1ου κυλινδρου και δουλευει κανονικοτατα ο κινητήρας! δεν εχει δειξει κατι περιεργο και ρελαντι κανονικα και στην αποδοση του εχει πολυ καλύτερη απο πριν! (ισως και ο καθαρισμός των μπεκ βοηθησε εξίσου) η ερωτηση ειναι οτι θα εχει καποιο θεμα βραχυπροθεσμα?

Θεωρητικα ο εγκεφαλος ξερει βαση προγραμματισμου του οτι πρεπει να στειλει ρεύμα στον 1ο 2ο κτλπ κυλινδρο σε συγκεκριμένη χρονικη στιγμη επόμενος ανεξάρτητα απο ποιον εχω παρει ρευμα ο παλμος του πρεπει να πηγαινει σε αρμονια με τα υπόλοιπα μπεκ σωστα? η υπαρχει πιθανότητα προπορειας-ψεκασμόυ ποιο νωρις στον 2ο κυλινδρο επειδη παιρνει ρευμα απο τον 1ο? δεν εδειχνε καποια ανωμαλια στην λειτουργια του?? Προσωπικα και απο μια γνωμη ηλεκτρολογου φιλου που ρωτησα μου ειπε οτι ασχετα απο ποιον παιρνει (κλεβει) ρευμα δεν εχει καμια σημασία καθοτι το αν παρει ρευμα το μπεκ το καθορίζει ο εγκέφαλος εσεις τι λετε? 

Αν του δίνεις ρεύμα απο άλλο μπεκ τοτε τα μπεκ δουλευουν σαν ένα.Εσύ δίνεις μόνο γείωση,αφού δουλεύει κανονικά τότε ο εγκέφαλος δίνει το + και δουλευει όταν πρέπει το μπεκ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...