Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδια...θα ηθελα τα φωτα σας σχετικα με ενα θεμα που εχω με το αυτοκίνητο μου....! εχω ενα Hyundai Excel GLS 92 μοντέλο με 142.000χλμ! ολα ήταν κομπλέ μεχρι την στιγμη που άρχισε να ρετάρει το αμαξι παρα πολυ... πηγα σε ατομο γνωστού μου και μου ειπε οτι εχει θεμα με τον 3 κύλινδρο! Το ρευμα φτάνει στο μπουζι του 3 κυλίνδρου αλλα στο μπεκ του 3ο οχι! μετα και απο τον καθαρισμό του συνόλου τον μπεκ (ηταν οντως βουλωμένο το μπεκ του 3ου) παρολο που εγινε καθαρισμός το αμαξι ρεταρει ξανα...!! ο μηχανικός λεει οτι εχει καμμενο εγκεφαλο και ηθελε επιδιόρθωση οπως και εγινε...! αλλαααα το προβλημα παρολο που το (επιδιόρθωσε) παραμένει!! δεν ξερω πραγματικά τι να κανω...εσεις τι πιστευετε οτι μπορει να ειναι??? εχω σκασει...!!  Θεωρω οτι θέλουν να με κατακλεψουν λογο παλαιότητας του μοντελου....εχει μια βδομάδα που το εχουν και ακρη δεν βγαζουν αν ειναι δυνατον!

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tσεκαριστηκαν καθολου οι πολλαπλασιαστες ; Τα μπουζοκαλωδια ειναι ενταξει ; Το αναφερω γιατι στο δικο μου ΙΧ οταν εκανε μπερδεματα στις 2000-3000 στροφες , ειδαμε με ηλεκτρολογο οτι ειχαν ξεραθει τα πλαστικα στα καλωδια των μπουζι με αποτελεσμα να μην μονωνουν το κυκλωμα και βραχυκυκλωναν στους κυλινδρους 2 και 4.

Επεξ/σία από leolipop
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Mcl είπε

Γεια σας παιδια...θα ηθελα τα φωτα σας σχετικα με ενα θεμα που εχω με το αυτοκίνητο μου....! εχω ενα Hyundai Excel GLS 92 μοντέλο με 142.000χλμ! ολα ήταν κομπλέ μεχρι την στιγμη που άρχισε να ρετάρει το αμαξι παρα πολυ... πηγα σε ατομο γνωστού μου και μου ειπε οτι εχει θεμα με τον 3 κύλινδρο! Το ρευμα φτάνει στο μπουζι του 3 κυλίνδρου αλλα στο μπεκ του 3ο οχι! μετα και απο τον καθαρισμό του συνόλου τον μπεκ (ηταν οντως βουλωμένο το μπεκ του 3ου) παρολο που εγινε καθαρισμός το αμαξι ρεταρει ξανα...!! ο μηχανικός λεει οτι εχει καμμενο εγκεφαλο και ηθελε επιδιόρθωση οπως και εγινε...! αλλαααα το προβλημα παρολο που το (επιδιόρθωσε) παραμένει!! δεν ξερω πραγματικά τι να κανω...εσεις τι πιστευετε οτι μπορει να ειναι??? εχω σκασει...!!  Θεωρω οτι θέλουν να με κατακλεψουν λογο παλαιότητας του μοντελου....εχει μια βδομάδα που το εχουν και ακρη δεν βγαζουν αν ειναι δυνατον!

Σε 28 ετών αυτοκίνητο τι πραγματικά να κάνεις???  Έπρεπε να ήταν στην πρέσα εδώ και 10 χρόνια, τώρα να κάνεις  αίτηση για πινακίδες ιστορικού οχήματος!!!!

Επεξ/σία από Dinos1973
  • Like 3
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Mcl είπε

Γεια σας παιδια...θα ηθελα τα φωτα σας σχετικα με ενα θεμα που εχω με το αυτοκίνητο μου....! εχω ενα Hyundai Excel GLS 92 μοντέλο με 142.000χλμ! ολα ήταν κομπλέ μεχρι την στιγμη που άρχισε να ρετάρει το αμαξι παρα πολυ... πηγα σε ατομο γνωστού μου και μου ειπε οτι εχει θεμα με τον 3 κύλινδρο! Το ρευμα φτάνει στο μπουζι του 3 κυλίνδρου αλλα στο μπεκ του 3ο οχι! μετα και απο τον καθαρισμό του συνόλου τον μπεκ (ηταν οντως βουλωμένο το μπεκ του 3ου) παρολο που εγινε καθαρισμός το αμαξι ρεταρει ξανα...!! ο μηχανικός λεει οτι εχει καμμενο εγκεφαλο και ηθελε επιδιόρθωση οπως και εγινε...! αλλαααα το προβλημα παρολο που το (επιδιόρθωσε) παραμένει!! δεν ξερω πραγματικά τι να κανω...εσεις τι πιστευετε οτι μπορει να ειναι??? εχω σκασει...!!  Θεωρω οτι θέλουν να με κατακλεψουν λογο παλαιότητας του μοντελου....εχει μια βδομάδα που το εχουν και ακρη δεν βγαζουν αν ειναι δυνατον!

Αν δεν θέλεις να "κλαις" και άλλα χρήματα, πήγαινέ το στην αντιπροσωπεία, από αυτά που διάβασα βλέπω ότι, θα σου στοιχίσει πολύ λιγότερα χρήματα η επιδιόρθωση.

  • Like 1
Δημοσ.

Έντονο ρετάρισμα και σε συγκεκριμένες στροφές πιθανόν να είναι πολλαπλασιαστής, πρέπει να βρείς έναν ίδιο και να τον βάλεις επάνω για να δεις αν είναι αυτό, αλλά το δύσκολο είναι να βρείς πολλαπλασιαστή σε τέτοιο μοντέλο...

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, lary7 είπε

Έντονο ρετάρισμα και σε συγκεκριμένες στροφές πιθανόν να είναι πολλαπλασιαστής, πρέπει να βρείς έναν ίδιο και να τον βάλεις επάνω για να δεις αν είναι αυτό, αλλά το δύσκολο είναι να βρείς πολλαπλασιαστή σε τέτοιο μοντέλο...

Αυτό λύνεται εύκολα, ανταλλάσσει το πολλαπλασιαστή από κάποιο αλλο κύλινδρο με αυτόν από το 3ο. Αν το πρόβλημα πλέον το έχει ο άλλος κύλινδρος σημαίνει ότι το πρόβλημα είναι στο πολλαπλασιαστή αν όμως το πρόβλημα παραμένει στον 3ο τότε το πρόβλημα είναι αλλού. Επειδή είναι παλιο μοντέλο μπορεί να απευθυνθεί σε εταιρίες απόσυρσης που πουλάνε και ανταλλακτικά μεταχειρισμένα από υποψήφια για σκραπ αυτοκίνητα.

Επεξ/σία από teddy71
  • Like 2
Δημοσ.
17 ώρες πριν, leolipop είπε

Tσεκαριστηκαν καθολου οι πολλαπλασιαστες ; Τα μπουζοκαλωδια ειναι ενταξει ; Το αναφερω γιατι στο δικο μου ΙΧ οταν εκανε μπερδεματα στις 2000-3000 στροφες , ειδαμε με ηλεκτρολογο οτι ειχαν ξεραθει τα πλαστικα στα καλωδια των μπουζι με αποτελεσμα να μην μονωνουν το κυκλωμα και βραχυκυκλωναν στους κυλινδρους 2 και 4.

Δεν εχω ιδεα πραγματικα τι εκανε και εχουν σπασει τα νευρα μου...τον ρωτησα αν τα πηρε απο την αρχη και μου ειπε οτι τα ειδε ολα! μπουζια μπουζοκαλωδια κτλπ αλλα πηγε κατευθειαν στον εγκεφαλο...ενταξει ξενερωσα ασχημα γιατι δεν ειναι δυνατον να πηγαινεις απευθειας στο τελευταιο κομματι του παζλ...! και εγω αυτο υποψιαζομαι καθοτι δεν εχουν αλλαχτει τα καλωδια καμια φορα! το αμαξι ειναι 28 ετων αλλα δεν ειχε βγαλει ποτε ΤΙΠΟΤΑ! μονο τα σερβις του και τις φυσιολογικες φθορες του! μετα απο τοσα χρονια η συμπιεση σε ολους τους κυλινδρους ειναι στο τερμα δεν εχει απωλειες καθοτι δεν καιει ουτε λαδια ουτε νερα....

 

17 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Σε 28 ετών αυτοκίνητο τι πραγματικά να κάνεις???  Έπρεπε να ήταν στην πρέσα εδώ και 10 χρόνια, τώρα να κάνεις  αίτηση για πινακίδες ιστορικού οχήματος!!!!

Δυστυχως αν ειχα την ανεση δεν θα ημουν ακομα με αυτο το οχημα αλλα αυτο εχω αυτο και θα διορθωσω....140.000 εχει μονο απροβληματιστα χιλιομετρα μεχρι και πριν μια εβδομαδα...!! παρολο την ηλικια του...δεν εχει ουτε σκουριες ουτε προβληματα! ηταν αριστο

 

17 ώρες πριν, htaccess είπε

Αν δεν θέλεις να "κλαις" και άλλα χρήματα, πήγαινέ το στην αντιπροσωπεία, από αυτά που διάβασα βλέπω ότι, θα σου στοιχίσει πολύ λιγότερα χρήματα η επιδιόρθωση.

Τι να πω φιλε μου δεν ξερω πραγματικα γιατι και απο εκει περασα αλλα δεν εχουν ορεξη για να δωσουν διαγνωση και αποτελεσμα....περιφρονουν το γεγονος της παλαιοτητας και αυτοματα περιφρονουν και εμενα με την σταση αυτην για την μη δυνατοτητα μου να το αλλαξω αλλα να προσπαθω να κρατησω το μοναδικο μεσο μου σε αριστη κατασταση οπως ηταν τοσα χρονια.....

 

17 ώρες πριν, lary7 είπε

Έντονο ρετάρισμα και σε συγκεκριμένες στροφές πιθανόν να είναι πολλαπλασιαστής, πρέπει να βρείς έναν ίδιο και να τον βάλεις επάνω για να δεις αν είναι αυτό, αλλά το δύσκολο είναι να βρείς πολλαπλασιαστή σε τέτοιο μοντέλο...

Σε ευχαριστω φιλε μου για την αποψη σου νομιζω οτι οντως εκει πρεπει να βρισκεται το προβλημα καθοτι δεν εξηγειτε διαφορετικα...!! εχω βρει ηδη πολλαπλασιαστη και θα προβώ σε αλλγη μονος μου γιατι το μονο που βλεπω ειναι περιφρόνηση και τπτ αλλο...!

 

16 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Εχεις αλλάξει ποτέ μπουζοκαλώδια;Αν όχι κάνε το τωρα.

Το επομενο βημα ειναι αυτο πραγματικα γιατι εμπλεξα με αχρηστο κοσμο....δεν μπορουν να διορθωσουν ενα αμαξι του 90....αν ειναι δυνατον! 

 

12 ώρες πριν, teddy71 είπε

Αυτό λύνεται εύκολα, ανταλλάσσει το πολλαπλασιαστή από κάποιο αλλο κύλινδρο με αυτόν από το 3ο. Αν το πρόβλημα πλέον το έχει ο άλλος κύλινδρος σημαίνει ότι το πρόβλημα είναι στο πολλαπλασιαστή αν όμως το πρόβλημα παραμένει στον 3ο τότε το πρόβλημα είναι αλλού. Επειδή είναι παλιο μοντέλο μπορεί να απευθυνθεί σε εταιρίες απόσυρσης που πουλάνε και ανταλλακτικά μεταχειρισμένα από υποψήφια για σκραπ αυτοκίνητα.

Ειχαν κανει μια αλλαγη απο τον 1ο στον 3ο μπουζοκαλωδια και παλι το προβλημα επεμενε....δεν ξερω τι να θεωρησω ως δεδομένο η οχι....το μονο που ξερω ειναι οτι πρεπει αν δοκιμασω να παρω πολλαπλασιαστη αλλον και να το δω μονος μου καθως εμπλεξα με άχρηστο κοσμο...δεν εξηγητε διαφορετικα...!! και φυσικα το ενδεχομενο οτι ειναι παλαιο..σου λεει να τον γδαρουμε ζωντανο για να τα παρουμε ευκολα....εγω τους εξηγηθηκα ομως αν δεν το διορθώσουν ευρω δεν θα παρουν απο εμενα....κοροιδο δεν ειμαι...οφειλουν να σεβαστούν το οχημα που εχω και την οικονομικη μου κατασταση στο να μην μπορω να προβω σε αλλαγη του....δλδ ελεος! ρωτησα ηδη σε καποιες μαντρες με μεταχειρισμενα και εχουν και πολλαπλασιαστη και διαφορα εξαρτηματα που χειαζεται το αυτοκινητο και απο βδομάδα θα κανω οτι ειναι απαραίτητο! 

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, htaccess είπε

Αν δεν θέλεις να "κλαις" και άλλα χρήματα, πήγαινέ το στην αντιπροσωπεία, από αυτά που διάβασα βλέπω ότι, θα σου στοιχίσει πολύ λιγότερα χρήματα η επιδιόρθωση.

Ποιά αντιπροσωπεία ρε αδερφέ;;;;

Ανάθεμα αν ξέρουν τι σημαίνει excel πλέον.

Μάλλον θα του πούνε για office περάστε απο εδώ.

Τελευταία φορά που πάτησα στην αντιπροσωπεία της opel για το καρμπυρατεράτο corsa μου, και έχει ΠΟΛΛΑ χρόνια με κοιτούσαν σαν εξωγήινοι.

Ασε που δεν ήξεραν τι σημαίνουν πλατίνες και απλά τις αντακαταστήσανε χωρίς ρύθμιση.

Καλύτερα να βρεί ένα καλό μηχανικό της γειτονιάς, αρκεί να μην είναι ο μαστρομήτσος.

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, piiii είπε

Ποιά αντιπροσωπεία ρε αδερφέ;;;;

Ανάθεμα αν ξέρουν τι σημαίνει excel πλέον.

Μάλλον θα του πούνε για office περάστε απο εδώ.

Τελευταία φορά που πάτησα στην αντιπροσωπεία της opel για το καρμπυρατεράτο corsa μου, και έχει ΠΟΛΛΑ χρόνια με κοιτούσαν σαν εξωγήινοι.

Ασε που δεν ήξεραν τι σημαίνουν πλατίνες και απλά τις αντακαταστήσανε χωρίς ρύθμιση.

Καλύτερα να βρεί ένα καλό μηχανικό της γειτονιάς, αρκεί να μην είναι ο μαστρομήτσος.

Πέρασα και από εκεί αλλά δεν....κρίμα πράγματικα! Δεν έχουν όρεξη φίλε για δουλειά....τέτοια τεμπελια δεν έχω δει ξανά μόνο να τα πάρουμε δίχως αποτέλεσμα....δεν γίνεται μια βδομάδα να έχεις αυτοκίνητο του 90 στο μαγαζί σου και να μην ξέρεις τι έχει τότε κλείστε το το ρημαδι το μπ....μαγαζο συγνώμη κιόλας....!! Είδες τα λες και από μόνος σου ότι είναι τραγικοί στην αντιμετώπιση των πελατών....πρέπει να σέβονται την κατοχή σου για ένα συγκεκριμένο όχημα όσο παλαιο και αν ειναι....προφανως δεν έχω δυνατότητα για να το αλλάξω και γι'αυτό έχω κάτι τόσο παλαιο..... ονειρο μου είναι το Honda Civic Type R αλλαααα μένω με το Hyundai με τα 86αλογακια του και λέω και ευχαριστω.... 😕

Δημοσ.
2 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Παρτο από εκεί και άλλαξε τα μπουζοκαλωδια και αν δεις ότι κάνει τα ίδια πας για πολλαπλασιαστη. 

Αυτό ακριβώς! Λέω να πάω για NGK μπουζοκαλωδια να δω αν στρώσει ειδάλλως μετα να πάω για πολλαπλασιαστή!

Δημοσ.

Μπορείς να δοκιμάσεις να βγάζεις ένα ένα τα μπουζοκαλωδια. Το μπουζοκαλωδιο που θα βγάζεις και το αυτοκινητο θα πάει να σβήσει ή ρεταρει περισσότερο, σημαίνει ότι και το καλώδιο και το μέρος του πολλαπλασιαστη (για τον συγκεκριμένο κύλινδρο) είναι οκ. Αν τραβήξεις κάποιο μπουζοκαλωδιο και ο κινητήρας συμπεριφερετε το ίδιο ακριβώς σημαίνει πως εκεί είναι το πρόβλημα. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, thanasisxask είπε

Μπορείς να δοκιμάσεις να βγάζεις ένα ένα τα μπουζοκαλωδια. Το μπουζοκαλωδιο που θα βγάζεις και το αυτοκινητο θα πάει να σβήσει ή ρεταρει περισσότερο, σημαίνει ότι και το καλώδιο και το μέρος του πολλαπλασιαστη (για τον συγκεκριμένο κύλινδρο) είναι οκ. Αν τραβήξεις κάποιο μπουζοκαλωδιο και ο κινητήρας συμπεριφερετε το ίδιο ακριβώς σημαίνει πως εκεί είναι το πρόβλημα. 

Πες του όμως ότι μπορεί να τον χτυπήσει το ρευμα .Μπορείς να το κάνεις σε απόλυτο σκοτάδι  ώστε να βλέπεις τους σπινθιρισμούς αλλά αν είναι ξεραμένα στις πιπες δεν νομίζω να δεις κάτι,

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται να βγάλει και τα μπουζί, ούτως ή άλλως ένα χαλασμένο καλώδιο ή ένας χαλασμένος πολλαπλασιαστης μπορεί να δίνει ρεύμα αλλά δεν δίνει αυτό που πρέπει. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...