Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, l337 είπε

Εξυπακούεται, δες το πρώτο μου μήνυμα στο thread. Ούτε από εσένα το θεωρούνε δεδομένο επίσης, δεν ξέρω τι συμπεράσματα βγάζεις και γιατί.

Οχι   φιλε   μου...

Το  θεωρουν   δεδομενο   εφοσον   θελω   να   εξυπηρετηθω.

Προκειται   ουσιαστικα   για   ατυπο   εκβιασμο.

Εξυπναδιστικες   τακτικες....

  • Confused 1
  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Οχι   φιλε   μου...

Το  θεωρουν   δεδομενο   εφοσον   θελω   να   εξυπηρετηθω.

Προκειται   ουσιαστικα   για   ατυπο   εκβιασμο.

Εξυπναδιστικες   τακτικες....

Φίλε μου η διαδικασία βάσει ΦΕΚ είναι αυτή που είναι.
Εάν δεν σου αρέσει, άσε την ασκοπή γκρίνια και απευθύνσου εδώ ώστε να τους πείσεις να αλλάξουν τον νόμο..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, l337 είπε

Φίλε μου η διαδικασία βάσει ΦΕΚ είναι αυτή που είναι.
Εάν δεν σου αρέσει, άσε την ασκοπή γκρίνια και απευθύνσου εδώ ώστε να τους πείσεις να αλλάξουν τον νόμο..

Καταλαβαινω   το  νομοτυπο   εφοσον  ειναι   βασει   του  ΦΕΚ.

Αυτο   ομως   δεν  σημαινει   οτι   δεν  υπαρχει   θεμα   ανισονομιας   και   το   λιγοτερο   αγενειας.

Απο  την  στιγμη   λοιπον   που   δεν  δεχονται   καταγραφη   απο  την  μερια   τους  δεν  θα   επρεπε   να   την  ζητανε.

Και  τελος   παντων   υπαρχει   περιπτωση   να   σου   κοπει   η  γραμμη   στο  γραφειο   σου   και   να   παρεις

τηλεφωνο  την  ταχα  "εξυπηρετηση"   και   μολις   σε   ενημερωσουν   οτι   η  κληση   καταγραφεται

να   τους   πεις   οχι?

Ειναι   ατυπος   εκβιασμος   πως  να  το   κανουμε   τωρα...εστω   με   την  προβια   της   νομιμοτητας.

  • Confused 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, mic2mic είπε

Υπάρχει έστω και ΈΝΑΣ που να ζήτησε συνομιλία που του είπαν ότι καταγράφηκε, και να του την έδωσαν;

Ναι. Τι θες να μαθεις ?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ikorolis είπε

@l337  έχει δίκιο μην επιμένεις @Joshua21 τουλάχιστον από όσα μου έχουν πει οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών τους υποχρεώνει για την καταγραφή των κλήσεων (υπόψη υπάρχει χρονικό όριο από όσο έχω καταλάβει)

Μην μπερδεύεσαι,  είναι άλλο πράγμα το "τους υποχρεώνουν να καταγράφουν τις κλήσεις", και άλλο το "το κάνουν για όφελος του πελάτη και όχι δικό τους βάση νομοθεσίας".

Εγώ ζήτησα να μας παραθέσει τη νομοθεσία που επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό του, ε αυτό που μας έδειξε δεν τον επιβεβαιώνει.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικα οποιον θελω καταγραφω χωρις να τον ενημερωσω και καθολου και δεν ειναι και παρανομο.Απλα η καταγραφη αυτη δεν εχει καμια νομικη αξια αν δεν περιέχει την συνενεση του καταγραφέντα και δεν αποτελει αποδεικτικο στοιχειο σε κανενα δικασστηριο ενω αν την παρουσιασω δημόσια διώκομαι ποινικά.Επι της ουσιας ειναι αχρηστη παντου εκτος απο το  να την ακουω εγω...............

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, SPYRER_007 είπε

Βασικα οποιον θελω καταγραφω χωρις να τον ενημερωσω και καθολου και δεν ειναι και παρανομο.Απλα η καταγραφη αυτη δεν εχει καμια νομικη αξια αν δεν περιέχει την συνενεση του καταγραφέντα και δεν αποτελει αποδεικτικο στοιχειο σε κανενα δικασστηριο ενω αν την παρουσιασω δημόσια διώκομαι ποινικά.Επι της ουσιας ειναι αχρηστη παντου εκτος απο το  να την ακουω εγω...............

Συγνώμη αλλά είσαι λάθος αν γίνει καταγραφή (ηχογράφηση) τηλεφωνικής συνομιλίας χωρίς να έχει ενημερωθεί ο άλλος είναι παράνομο και διώκεται ποινικά

Η καταγραφή (ηχογράφηση) τηλεφωνικής συνομιλίας για να έχει νομική ισχύ και να ευσταθεί σε κάποιο π.χ δικαστήριο

θα πρέπει να έχει την συναίνεση και των δύο πλευρών δηλαδή και την δική σου (εφόσον σε καταγράφει η εταιρεία) και την δική τους (εφόσον τους καταγραφείς)

εφόσον συμφωνούν και οι δύο πλευρές να καταγραφεί (ηχογράφηση) η τηλεφωνική συνομιλία τότε αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο και ευσταθεί στο δικαστήριο

αν όμως δεν συμφωνεί η "άλλη" πλευρά τότε ναι είναι προϊόν υποκλοπής (παράνομο) και ναι διώκεται ποινικά η οποιαδήποτε αποκάλυψη της καταγραφής

δεν έχει κανένα νόημα να την έχεις για να την ακούς μόνο εσύ.

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μην μπερδεύεσαι,  είναι άλλο πράγμα το "τους υποχρεώνουν να καταγράφουν τις κλήσεις", και άλλο το "το κάνουν για όφελος του πελάτη και όχι δικό τους βάση νομοθεσίας".

Εγώ ζήτησα να μας παραθέσει τη νομοθεσία που επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό του, ε αυτό που μας έδειξε δεν τον επιβεβαιώνει.

Όπως σου είπε ήδη

Αρμόδια αρχή είναι η "Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων"

μπορείς να κάνεις ερώτηση σε αυτούς να σου πουν την σχετική νομοθεσία

αν βαριέσαι να ψάχνεις

Στην εταιρεία που εργάζομαι η νομική υπηρεσία τους έχει ρωτήσει σχετικά πριν εγκατασταθεί στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας η δυνατότητα της καταγραφής (ηχογράφησης) τηλεφωνικών συνομιλιών (από τους αρμόδιους υπαλλήλους της εταιρείας) καθώς δεν έχουν όλοι οι υπάλληλοι αυτή την δυνατότητα,

Η καταγραφή γίνεται προκειμένου αν χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί νομικά σε δικαστήριο προς υπεράσπιση των συμφερόντων της εταιρείας.

Δημοσ.

Και σε μένα πρόσφατα από την κόσμους για εξυπηρέτηση που με κάλεσαν μόλις τους είπα ότι θα καταγράψω και γω την κλήση μου το έκλεισαν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν προστατεύει  μόνο τις εταιρείες βρε παιδιά η καταγραφή αλλά και εμάς.

Είχα προ έτους όπως ανέφερα παραπάνω συνεχή επικοινωνία με nova για ρούτερ εμπορίου που δεν συνδέονταν.Στο τέλος που πρότειναν να μου στείλουν δικό τους τεχνικό  εννοώντας ότι εγώ δεν κάνω κάτι καλά (δεν το είπαν αλλά έτσι το κατάλαβα) να το συνδέσει και να πληρωθεί και έγινε ο κάτωθι διάλογος.

-Η κλήση μας καταγράφεται;;;;;

-Μάλιστα κύριε καταγράφεται.

-Δέχομαι να τον στείλετε αλλά αν δεν καταφέρει να το συνδέσει ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ και μάλιστα το τόνισα δύο φορές.

-Εντάξει κύριε.

Ήρθε μετά από δύο μέρες παιδεύτηκε καμιά ΄ώρα πάπαλα και στο τέλος μου ζήτησε 20 ευρώ γιατί ήταν εξωτερικός συνεργάτης.

Του είπα ότι δεν τον πληρώνω πήρα τηλέφωνο στη nova τους το είπα και τους είπα να ακούσουν τον παραπάνω διάλογο και να ξαναπάρουν.Πήραν σε πέντε λεπτά και είπαν στο συνεργάτη να φύγει αναλαμβάνοντας αυτοί τη δαπάνη.

Αν δεν υπήρχε η καταγραφή η οποία εμένα τελικά προστάτευσε και όχι αυτούς τελικά θα τον πλήρωνα.Οπότε μην επιμένουν κάποιοι περισσότερο εμάς προστατεύει η καταγραφή όταν επιθυμούμε και ξέρουμε να κάνουμε διάλογο και τι θα ζητήσουμε ώστε το τέλος αν δεν γίνει κάτι που συμφωνήσαμε να μπορούμε να το αποδείξουμε.Άλλο αν προς το συμφέρον τους καμιά φορά τον χάνουν αλλά και αυτοί τότε δεν μπορούν να αποδείξουν αν έχουν δίκιο σε κάτι που έχουμε διαφωνία με αυτούς και η απώλεια του διαλόγου αν φτάσει σε αρχές (ανεξάρτητες - δικαστικές) νομίζω εμάς θα δικαιώσει.

Άλλο αν και οι αρχές πολλές φορές τα κάνουν πλακάκια με λαμόγια που κυκλοφορούν στη ζωή μας για την κονόμα όπως έγινε πρόσφατα με την ΕΕΤΤ που χρειάστηκε 10+ χρόνια να επιβάλλει το αυτονόητο που εμείς ζητούσαμε.Να τους υποχρεώνει να υπάρχει γραπτό μήνυμα του πελάτη ώστε μετά να μπορούν να τον χρεώνουν με μηνύματα.Δηλαδή κάτι παρόμοιο με την καταγραφή κλήσης.Με λίγα λόγια δέχεται η ΕΕΤΤ ότι 10+ χρόνια ήξερε τι γινόταν αλλά "ποιούσε την νήσσαν"

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανα αξιοπιστο app για καταγραφη κλησεων υπαρχει?

Επεξ/σία από 4saken
Δημοσ.
8 ώρες πριν, ikorolis είπε

Όπως σου είπε ήδη

Αρμόδια αρχή είναι η "Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων"

μπορείς να κάνεις ερώτηση σε αυτούς να σου πουν την σχετική νομοθεσία

αν βαριέσαι να ψάχνεις

Στην εταιρεία που εργάζομαι η νομική υπηρεσία τους έχει ρωτήσει σχετικά πριν εγκατασταθεί στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας η δυνατότητα της καταγραφής (ηχογράφησης) τηλεφωνικών συνομιλιών (από τους αρμόδιους υπαλλήλους της εταιρείας) καθώς δεν έχουν όλοι οι υπάλληλοι αυτή την δυνατότητα,

Το βάρος της απόδειξης το φέρει αυτός που κάνει τον ισχυρισμό, όχι αυτός που τον αμφισβητεί.

Ο φίλος παραπάνω ισχυρίστηκε ότι την καταγραφή οι εταιρείες την κάνουν "Για το όφελος του πελάτη γίνεται και όχι για το δικό τους. Βάσει νομοθεσίας φυσικά.", ε αυτός πρέπει να ψάξει να βρει την νομοθεσία και να την παραθέσει ώστε να αποδείξει τον ισχυρισμό του, όχι εγώ.

8 ώρες πριν, ikorolis είπε

Η καταγραφή γίνεται προκειμένου αν χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί νομικά σε δικαστήριο προς υπεράσπιση των συμφερόντων της εταιρείας.

Αυτό ακριβώς πιστεύω και εγώ, το οποίο είναι το ακριβώς αντίθετο από το "Για το όφελος του πελάτη γίνεται και όχι για το δικό τους. Βάσει νομοθεσίας φυσικά." που ισχυρίστηκε ο φίλος παραπάνω.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, papoys1 είπε

Δεν προστατεύει  μόνο τις εταιρείες βρε παιδιά η καταγραφή αλλά και εμάς.

Είχα προ έτους όπως ανέφερα παραπάνω συνεχή επικοινωνία με nova για ρούτερ εμπορίου που δεν συνδέονταν.Στο τέλος που πρότειναν να μου στείλουν δικό τους τεχνικό  εννοώντας ότι εγώ δεν κάνω κάτι καλά (δεν το είπαν αλλά έτσι το κατάλαβα) να το συνδέσει και να πληρωθεί και έγινε ο κάτωθι διάλογος.

-Η κλήση μας καταγράφεται;;;;;

-Μάλιστα κύριε καταγράφεται.

-Δέχομαι να τον στείλετε αλλά αν δεν καταφέρει να το συνδέσει ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ και μάλιστα το τόνισα δύο φορές.

-Εντάξει κύριε.

Ήρθε μετά από δύο μέρες παιδεύτηκε καμιά ΄ώρα πάπαλα και στο τέλος μου ζήτησε 20 ευρώ γιατί ήταν εξωτερικός συνεργάτης.

Του είπα ότι δεν τον πληρώνω πήρα τηλέφωνο στη nova τους το είπα και τους είπα να ακούσουν τον παραπάνω διάλογο και να ξαναπάρουν.Πήραν σε πέντε λεπτά και είπαν στο συνεργάτη να φύγει αναλαμβάνοντας αυτοί τη δαπάνη.

Αν δεν υπήρχε η καταγραφή η οποία εμένα τελικά προστάτευσε και όχι αυτούς τελικά θα τον πλήρωνα.Οπότε μην επιμένουν κάποιοι περισσότερο εμάς προστατεύει η καταγραφή όταν επιθυμούμε και ξέρουμε να κάνουμε διάλογο και τι θα ζητήσουμε ώστε το τέλος αν δεν γίνει κάτι που συμφωνήσαμε να μπορούμε να το αποδείξουμε.Άλλο αν προς το συμφέρον τους καμιά φορά τον χάνουν αλλά και αυτοί τότε δεν μπορούν να αποδείξουν αν έχουν δίκιο σε κάτι που έχουμε διαφωνία με αυτούς και η απώλεια του διαλόγου αν φτάσει σε αρχές (ανεξάρτητες - δικαστικές) νομίζω εμάς θα δικαιώσει.

Άλλο αν και οι αρχές πολλές φορές τα κάνουν πλακάκια με λαμόγια που κυκλοφορούν στη ζωή μας για την κονόμα όπως έγινε πρόσφατα με την ΕΕΤΤ που χρειάστηκε 10+ χρόνια να επιβάλλει το αυτονόητο που εμείς ζητούσαμε.Να τους υποχρεώνει να υπάρχει γραπτό μήνυμα του πελάτη ώστε μετά να μπορούν να τον χρεώνουν με μηνύματα.Δηλαδή κάτι παρόμοιο με την καταγραφή κλήσης.Με λίγα λόγια δέχεται η ΕΕΤΤ ότι 10+ χρόνια ήξερε τι γινόταν αλλά "ποιούσε την νήσσαν"

ακριβώς αυτό λέω αλλά...

Δημοσ.
16 ώρες πριν, ikorolis είπε

Συγνώμη αλλά είσαι λάθος αν γίνει καταγραφή (ηχογράφηση) τηλεφωνικής συνομιλίας χωρίς να έχει ενημερωθεί ο άλλος είναι παράνομο και διώκεται ποινικά

Η καταγραφή (ηχογράφηση) τηλεφωνικής συνομιλίας για να έχει νομική ισχύ και να ευσταθεί σε κάποιο π.χ δικαστήριο

θα πρέπει να έχει την συναίνεση και των δύο πλευρών δηλαδή και την δική σου (εφόσον σε καταγράφει η εταιρεία) και την δική τους (εφόσον τους καταγραφείς)

εφόσον συμφωνούν και οι δύο πλευρές να καταγραφεί (ηχογράφηση) η τηλεφωνική συνομιλία τότε αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο και ευσταθεί στο δικαστήριο

αν όμως δεν συμφωνεί η "άλλη" πλευρά τότε ναι είναι προϊόν υποκλοπής (παράνομο) και ναι διώκεται ποινικά η οποιαδήποτε αποκάλυψη της καταγραφής

δεν έχει κανένα νόημα να την έχεις για να την ακούς μόνο εσύ.

Οκ αν το μαθει ειναι παρανομη ,αν δεν το μαθει ομως δεν ειναι.Το τι θα την κανει κάποιος ειναι αλλη ιστορια...................

  • Confused 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Οκ αν το μαθει ειναι παρανομη ,αν δεν το μαθει ομως δεν ειναι.Το τι θα την κανει κάποιος ειναι αλλη ιστορια...................

η "παράνομη" καταγραφή (ηχογράφηση) τηλεφωνικής συνομιλίας απλά είναι άχρηστη καθώς δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις πουθενά ακόμα και για να βρεις το δίκιο σου σε περίπτωση που έχεις μια διαφωνία για κάτι που έχεις αγοράσει προιόν/υπηρεσία γιατί αν το κάνεις κινδυνεύεις να βρεθείς κατηγορούμενος.

άρα καλύτερα να κάνεις νόμιμα καταγραφή (ηχογράφηση) συνομιλίας ώστε να μετράει ως απόδειξη αν την χρειαστείς κάποτε στο μέλλον...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...