Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

στην εταιρεία που εργάζομαι δίνετε αυτή η δυνατότητα για καταγραφή της κλήσης (ηχογράφηση)

επειδή συχνά μας καλούν από εταιρείες τηλεπικοινωνιών που συνεργαζόμαστε ή εταιρείες ενέργειας/φυσικού αερίου αλλά και τράπεζα που συνεργαζόμαστε

μόλις μου πουν ότι η κλήση καταγράφεται και αν συμφωνώ

τους ανακοινώνω και εγώ από την δική μου μεριά ότι η κλήση καταγράφεται και αν συμφωνούν με αυτό

εφόσον συμφωνούν και οι δύο μεριές δεν υπάρχει κανένα νομικό θέμα

μέχρι τώρα δεν έχει αρνηθεί κανείς τους.

1 ώρα πριν, mic2mic είπε

Υπάρχει έστω και ΈΝΑΣ που να ζήτησε συνομιλία που του είπαν ότι καταγράφηκε, και να του την έδωσαν;

εγώ έχω ζητήσει συνομιλία που "καταγράφηκε" (από εταιρεία τηλεπικοινωνιών αλλά και ενέργειας)

αλλά και στις τέσσερις περιπτώσεις είπαν ότι διαγράφηκε (λόγω χρονικού ορίου) , χάθηκε , σβήστηκε κατά λάθος ή για τεχνικούς λόγους

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mic2mic είπε

Υπάρχει έστω και ΈΝΑΣ που να ζήτησε συνομιλία που του είπαν ότι καταγράφηκε, και να του την έδωσαν;

Ναι.

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Όταν σου λένε ότι η συνομιλία καταγράφεται το κάνουν για δικό τους όφελος, όχι για δικό σου.

Για το όφελος του πελάτη γίνεται και όχι για το δικό τους. Βάσει νομοθεσίας φυσικά.
 

1 ώρα πριν, Recreator είπε

Άπαξ και σε ενημερώσουν ότι η κληση αυτή καταγράφεται, δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί ως συγκατάθεσή τους; Δεν είμαι νομικός, αλλά μου φαίνεται τουλάχιστον αστείο να μπορεί μόνο το ένα μέλος την συνομιλίας να την ηχογραφήσει μόνο

Σε ενημερώνουν πως η κλήση καταγράφεται (γιατί είναι υποχρεωμένοι γι' αυτό) και εάν θέλεις συνεχίζεις την κλήση (συναινείς) ή τερματίζεις την κλήση.
Εάν θέλεις να τους καταγράψεις εσύ, και πριν πει ο άλλος την οποιαδήποτε κουβέντα, τυπικά μπορείς να τον ενημερώσεις ότι η κλήση καταγράφεται. Δεν έχει φυσικά καμία υποχρεώση ο agent να συναινέσει και μπορεί να τερματίσει την κλήση. Simple as that.

  • Like 4
Δημοσ.
Μόλις τώρα, l337 είπε

Για το όφελος του πελάτη γίνεται και όχι για το δικό τους. Βάσει νομοθεσίας φυσικά.

Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά...

Επειδή γνωρίζω και έχω και άμεση σχέση με τα παραπάνω, έχω καταλάβει 100% καλά.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, l337 είπε

Επειδή γνωρίζω και έχω και άμεση σχέση με τα παραπάνω, έχω καταλάβει 100% καλά.

Για δείξε μας τον νόμο τότε...

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Για δείξε μας τον νόμο τότε...

Ν.3471/2006, Άρθρο 3, Παρ. 4
 

Spoiler

 Επιτρέπεται η καταγραφή συνδιαλέξεων και των συναφών δεδομένων κίνησης, όταν πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια νόμιμης επαγγελματικής πρακτικής με σκοπό την παροχή αποδεικτικών στοιχείων εμπορικής συναλλαγής ή άλλης επικοινωνίας επαγγελματικού χαρακτήρα, υπό την προϋπόθεση ότι και τα δύο μέρη, μετά από προηγούμενη ενημέρωση σχετικά με το σκοπό της καταγραφής, παρέχουν τη συγκατάθεσή τους. Με πράξη της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, καθορίζεται ο τρόπος ενημέρωσης των μερών και παροχής της συγκατάθεσης, καθώς και ο τρόπος και ο χρόνος διατήρησης των καταγεγραμμένων συνδιαλέξεων και των συναφών δεδομένων κίνησης.

Η εεττ υποχρεώνει τις εταιρίες να το κάνουν, δεν το κάνουν οι εταιρίες από την καλή τους την καρδιά, για το όφελος του πελάτη. Εάν βέβαια κάποιος πελάτης εξαπατεί μια εταιρία τότε με την συναίνεση του θα γίνει ακρόαση κλήσης και σε αυτή την περίπτωση ναι, μπορεί να ωφεληθεί και η εταιρία. Η εεττ επίσης εκείνη ενημερώνει για τον χρόνο που θα πρέπει να διατηρεί το αρχείο επεξεργασίας η εταιρία.

Επίσης δεν χρειάζεται συγκατάθεση όσον αφορά τον πελάτη αλλά απλά ενημέρωση. Εφόσον συνεχίζει την κλήση και δεν την τερματίζει, τότε συναινει.
Περισσότερα εδώ (σελ.97)  (3.7.2)
https://www.dpa.gr/APDPXPortlets/htdocs/documentSDisplay.jsp?docid=27,152,113,6,58,7,187,148https://www.dpa.gr/APDPXPortlets/htdocs/documentSDisplay.jsp?docid=27,152,113,6,58,7,187,148

Περισσότερα θα βρεις στο site της εεττ -που είναι και η καθ' όλα αρμόδια- με ένα απλό γκουγκλάρισμα, κάτι που δεν μπορώ να σε βοηθήσω αυτή τη στιγμή γιατί είμαι στη δουλειά τώρα.

  • Like 5
Δημοσ.

@l337

Ο νόμος που παρέθεσες γράφει συγκεκριμένα "Επιτρέπεται η καταγραφή συνδιαλέξεων κτλ κτλ κτλ", δλδ καμία σχέση με το "Η εεττ υποχρεώνει τις εταιρίες να το κάνουν" που γράφεις εσύ.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Recreator είπε

Άπαξ και σε ενημερώσουν ότι η κληση αυτή καταγράφεται, δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί ως συγκατάθεσή τους; Δεν είμαι νομικός, αλλά μου φαίνεται τουλάχιστον αστείο να μπορεί μόνο το ένα μέλος την συνομιλίας να την ηχογραφήσει μόνο

Αν συναινέσει κάποιος να τον σφαλιαρισεις σημαίνει ότι συγκατάθεσες κι εσύ να σε σφαλιάρισει;

Κάθε ένας που ηχογραφεί Πρέπει να ζητήσει συναίνεση .

Δημοσ.

@l337  έχει δίκιο μην επιμένεις @Joshua21 τουλάχιστον από όσα μου έχουν πει οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών τους υποχρεώνει για την καταγραφή των κλήσεων (υπόψη υπάρχει χρονικό όριο από όσο έχω καταλάβει)

προφανώς το ίδιο ισχύει και για τις εταιρείες ενέργειας

σίγουρα η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων θα το έχει κάπου πιο αναλυτικά

γιατί αυτήν συμβουλεύτηκαν και από την νομική υπηρεσία της εταιρείας που εργάζομαι για την καταγραφή των τηλεφωνικών κλήσεων για λόγους ασφαλείας.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

@l337

Ο νόμος που παρέθεσες γράφει συγκεκριμένα "Επιτρέπεται η καταγραφή συνδιαλέξεων κτλ κτλ κτλ", δλδ καμία σχέση με το "Η εεττ υποχρεώνει τις εταιρίες να το κάνουν" που γράφεις εσύ.

Καταρχήν λάθος μου από βιασύνη στο γράψιμο, η ΑΠΔΠΧ εννοούσα και όχι η εεττ. Η εεττ δεν έχει καμία σχέση.
Κατά δευτέρον σου είπα που να ψάξεις (στο site της ΑΠΔΠΧ - από λάθος πριν, δες παραπάνω, έγραψα εεττ) γιατί δεν μπορώ να ψαξω τώρα ειδάλλως θα επανέλθω όταν έχω χρόνο αφού είναι τόσο δύσκολο. Επίσης, μπορείς να κάνεις ερώτημα στην ίδια την ΑΠΔΠΧ ώστε να σου απαντήσει η ίδια.

5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

υπάρχει χρονικό όριο από όσο έχω καταλάβει

Αν θυμάμαι καλά, είναι 24 μήνες.

Δημοσ.

Παντως   δυο   φορες   που  ειχα   προστριβες   με   τηλεφωνικες    εταιρειες   μολις   με  ενημερωσαν  οτι   η  κληση   καταγραφετε   για   τυχον

περαιτερω  τους   απαντησα   "επισης   και   απο   μενα"    μου   το  εκλεισαν   αμεσα...

Μαλλον   δεν  συναινουν   οι  ιδιοι   ασχετα   αν  το   θεωρουν   δεδομενο    απ  τους   αλλους....:-)

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αν την ώρα που σου λένε ότι ηχογραφούν ζητήσεις αντίγραφο τι θα απαντήσουν άραγε;

Πως θα ζητήσεις κάτι που δεν έχει περαστεί ακόμη στο nice; Εφόσον ολοκληρωθεί η κλήση, καταγράφεται στο nice και σε κάποιους servers, οπου έχουν πρόσβαση μόνο οι υπεύθυνοι επεξεργασίας και κατόπιν αίτησης από συνδρομητή/πελάτη τηρείται συγκεκριμένη διαδικασία για την ακρόαση αυτής.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tigergreg είπε

 

Μαλλον   δεν  συναινουν   οι  ιδιοι   ασχετα   αν  το   θεωρουν   δεδομενο    απ  τους   αλλους....:-)

Δεν το θεωρούν δεδομένο, σε ενημερώνουν και αν δεν συναινεις μπορείς να κάνεις κι εσύ το ίδιο...

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Παντως   δυο   φορες   που  ειχα   προστριβες   με   τηλεφωνικες    εταιρειες   μολις   με  ενημερωσαν  οτι   η  κληση   καταγραφετε   για   τυχον

περαιτερω  τους   απαντησα   "επισης   και   απο   μενα"    μου   το  εκλεισαν   αμεσα...

Μαλλον   δεν  συναινουν   οι  ιδιοι   ασχετα   αν  το   θεωρουν   δεδομενο    απ  τους   αλλους....:-)

Εξυπακούεται, δες το πρώτο μου μήνυμα στο thread. Ούτε από εσένα το θεωρούνε δεδομένο επίσης, δεν ξέρω τι συμπεράσματα βγάζεις και γιατί. Από την στιγμή που δεν τερματίζεις την κλήση σημαίνει ότι συναινείς. Η διαδικασία περιγράφεται επίσημα στο pdf που έχω παραθέσει σε προηγούμενο μήνυμα.

Επεξ/σία από l337

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...