Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας. Εχω προβλημα με τον κινητηρα δηλαδη μετα απο ανοιγμα στο σπιτι εκαιγε πολυ λαδι περιπου 2 λιτρα στα 500 κμ. Πηγα σε μηχανικο και μου λεει η βλαβη ανερχεται στα 550-600€. Το θεμα ειναι τι κανω τωρα; Να φτιαξω τον ιδιο με κινδυνο να ξαναχαλασει εφοσον.εχουν αρπαξει και τα πιστονια; Η να βαλω μια μεταχειρησμενη μηχανη;

 

Δημοσ.

Και η μεταχειρισμένη μηχανή δεν είσαι σίγουρος για την κατάσταση της

ΑΝ έχεις καλό μάστορα φτιάξε την παλιά

Αν δεν είσαι σίγουρος, ψάξε και για μοτέρ σε σο καλύτερη κατάσταση γινεται...

 

  • Like 2
Δημοσ.

Τι εννοείς με το "μετά από άνοιγμα στο σπίτι;";

Ακόμη, ποιον κινητήρα έχεις; Αν έχεις τον G4ΕΑ, τον οποίο έχει το δικό μου accent, κοίτα για αλλαγή σε τσιμουχακια βαλβίδων. Στην δική μου περίπτωση μετά από αυτή την επισκευή η κατανάλωση λαδιού μηδενίστηκε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό ακριβώς, τι εννοείς μετα το άνοιγμα στο σπίτι? Και τι ακριβώς βλάβη σου είπε ο μάστορας ότι έχε και τι θα κανει?

Για να ανοιχθεί κινητήρας και να γίνει επισκευή θες 800-1000€ αυτός τι θα κάνει και θέλει μόνο 500????

Άμα καις λάδια αν δεν ανοιχθεί ο κινητήρας δεν μπορείς να ξέρεις από πού ακριβώς προέρχεται το θέμα.

 

Επεξ/σία από teddy71
Δημοσ.

Να σας πω το ιστορικο. Μια μερα αρχισαν να χτυπανε ωστηρια. Τα αλλαξαμε και διαπιστωσαμε οτι εχω 2 στραβες βαλβιδες. Βγαλαμε την κεφαλη την στειλαμε για ρεκτιφιε, και την ξαναβαλαμε. Μετα ξαφνικα εκαιγε τοσο πολυ λαδι. Το ξαναναοιξαμε αλλαξαμε φλαντζα παλι τα ιδια. Ολα αυτα γιναν στο σπιτι. Μετα πηγα στο μαστορα ελυσε ολη την μηχανη, και ειπε οτι εχω σπασμενα ελατηρια και οτι η κεφαλη δεν ηταν σωστα πλαναρισμενη. Και τελικα αποφασισε απο μονος του να την επισκευασει και ολο το κοστος θα βγει 450-500€ ειπε. Τωρα ευχομαι να πετυχει.

 

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thesgio είπε

Να σας πω το ιστορικο. Μια μερα αρχισαν να χτυπανε ωστηρια. Τα αλλαξαμε και διαπιστωσαμε οτι εχω 2 στραβες βαλβιδες. Βγαλαμε την κεφαλη την στειλαμε για ρεκτιφιε, και την ξαναβαλαμε. Μετα ξαφνικα εκαιγε τοσο πολυ λαδι. Το ξαναναοιξαμε αλλαξαμε φλαντζα παλι τα ιδια. Ολα αυτα γιναν στο σπιτι. Μετα πηγα στο μαστορα ελυσε ολη την μηχανη, και ειπε οτι εχω σπασμενα ελατηρια και οτι η κεφαλη δεν ηταν σωστα πλαναρισμενη. Και τελικα αποφασισε απο μονος του να την επισκευασει και ολο το κοστος θα βγει 450-500€ ειπε. Τωρα ευχομαι να πετυχει.

Το πρόβλημα φαντάζομαι ήταν ότι παρόλο που δεν είχατε εμπειρία, προσπαθήσατε να κάνετε τις επισκευές μόνοι σας στο σπίτι.

Τώρα η επιτυχία είναι θέμα μάστορα, αν ξέρει τι κάνει το πιο πιθανό είναι να πετύχει.

Αν και μάστορα που αποφασίζει από μόνος του τι θα κάνει, εγώ τουλάχιστον δεν θα τον προτιμούσα.

Δημοσ.

Ναι και γω πιστευω κατι η φλαντζα εφταιγε γιατι εκαιγε και λιγο νερο. Μακαρι να πετυχει γιατι εχω ταλαιπωρηθει 2 μηνες τωρα

 

Δημοσ.

Έγραψε ότι είχε δυο βαλβίδες στραβές που σημαίνει ότι βρήκαν  στα έμβολα , πιθανών να έχουν αρπάξει και τα μεταλάκια στον στρόφαλο

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εχω κανει 800 χιλιομετρα και οταν ξεκιναω βγαζει παλι καπνο τι μπορει να φταει; μετα νομιζω σταματαει. Και οταν βαζω μπρος ακουγεται αλλιως η μηχανη σαν πετρελαιοκινητηρας ενα κροταλισμα.

 

Δημοσ.

Θα σου προτεινα να το πας παλι στο μαστορα να στο ξαναφτιαξει μιας και κατι δεν εχει κανει καλα.. ειτε αυτος ειτε το ρεκτιφιε...

Αν εννοεις οτι εισαι σε σταση, ξεκινας και σταματαει μετα.. θα σου ελεγα πως ειναι τσιμουχακια βαλβιδων μιας και μολις ξεκινησεις "πατανε" και σταματαει..  


Οταν ειναι ζεστο το αμαξι κανε οτι βγαζεις το σωληνακι των αναθυμιασεων που παει απο το καπακι των βαλβιδων προς την εισαγωγη και δες αν εχει πολλες αναθυμιασεις.. Πολλες εννοω να βλεπεις μπολικη καπνιλα, ντουμανι... υπο κανονικες συνθηκες πρεπει κανοντας αυτο να βλεπεις πολυ αραιο καπνο... 

Υπαρχει το ιδιο προβλημα σε Getz φιλου με G4EA και μαλλον εχουν αρπαξει οι οδηγοι των βαλβιδων λογο κακιστης συντηρησης του προηγουμενου ιδιοκτητη... 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, thesgio είπε

Εχω κανει 800 χιλιομετρα και οταν ξεκιναω βγαζει παλι καπνο τι μπορει να φταει; μετα νομιζω σταματαει. Και οταν βαζω μπρος ακουγεται αλλιως η μηχανη σαν πετρελαιοκινητηρας ενα κροταλισμα.

Λάδι έχει;

Δημοσ.

εννοω οταν ξεκιναω το πρωι και ειναι κρυο μολις μαρσαρω λιγο βγαζει ντομανι μετα σταματαει, δεν ειναι ατμοι λαδι πρεπει να ναι λαδι εχει ακομα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, thesgio είπε

εννοω οταν ξεκιναω το πρωι και ειναι κρυο μολις μαρσαρω λιγο βγαζει ντομανι μετα σταματαει, δεν ειναι ατμοι λαδι πρεπει να ναι λαδι εχει ακομα

Για το κροτάλισμα λέω,χτυπάνε οι βαλβίδες γιατι δεν έχουν λάδι τα ωστήρια,ή έχεις λίγο λάδι ή το λάδι είναι πολύ ψιλό και αδειάζει απο τα ωστήρια όταν μένει σβηστό ώρες ή δεν έχουν γεμίσει τα ωστήρια .Για να γεμίσουν κρατάς τις σαλ στις 2500 με 3000 για περίπου ένα λεπτό.Αυξάνεις απο το ρελαντί σταδιακά και το κρατάς εκεί.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...