Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συγγενικό μου πρόσωπο έκανε νέα συνδρομή στην υπηρεσία Cosmote TV OTT.

 

Δηλώθηκε βλάβη για το εξής θέμα στις 20/02. Φυσικά οι Τεχνικοί του ΟΤΕ μετά από πολλές πάσες από τμήμα σε τμήμα του είπαν ότι θα το ερευνήσουν και θα τον καλέσουν αυτοί(εδώ γελάμε).

 

Αν δεν λυθεί μέχρι τις 25/02 μπορεί να ζητήσει άρση της υπηρεσίας αζημίως; Έριξα μια ματιά στους όρους του OTT και ξεχώρισα αυτούς(1, 2, και 3). Ευπρόσδεκτες όλες οι γνώμες(ακόμη και υπαλλήλων ΟΤΕ🤡).

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...