Αϊνστάιν Ρόζεν Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2020 Συγγενικό μου πρόσωπο έκανε νέα συνδρομή στην υπηρεσία Cosmote TV OTT. Δηλώθηκε βλάβη για το εξής θέμα στις 20/02. Φυσικά οι Τεχνικοί του ΟΤΕ μετά από πολλές πάσες από τμήμα σε τμήμα του είπαν ότι θα το ερευνήσουν και θα τον καλέσουν αυτοί(εδώ γελάμε). Αν δεν λυθεί μέχρι τις 25/02 μπορεί να ζητήσει άρση της υπηρεσίας αζημίως; Έριξα μια ματιά στους όρους του OTT και ξεχώρισα αυτούς(1, 2, και 3). Ευπρόσδεκτες όλες οι γνώμες(ακόμη και υπαλλήλων ΟΤΕ🤡).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα