Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, teddy71 είπε

Βαση των λεγομενων σου καις 300-400 /1000χλμ δεν ειναι τοσο τρομερη η ποσοτητα.

Εδω καινουρια καινε ακομη παραπανω και αρκετοι κατασκευαστες, ειδικα της VW, λενε οτι εως 1000μλ/1000χλμ ειναι φυσιολογικο.

Πριν ξοδευτεις και ρισκαρεις ειτε σε μεταχειρισμενο ειτε σε επισκευη δοκιμασε να  βαλεις λαδια high mileage μηπως δεις καποια βελτιωση. Δες τα valvoline maxlife κυκλοφορουν σε 10/40 και 15/40. Περιεχουν καθαριστικους,  στεγανοποιητικους και αναζωογηνητικους παραγοντες.

Αν δεν εχουμε τιποτα σημαντικες φθορες στο κινητηρα , το καψιμο λαδιου προερχεται κυριως ειτε  απο τα λαστικακια βαλβιδων ειτε απο τα ελατηρια εμβολου τα οποια μπορει να ειναι κολλημενα λογω βρωμιων ειτε φθαρμενα. Αν ειναι κολημμενα  τα ελλατηρια λογω πολυκαιριας, αραιης αλλαγης λαδιων ενα λαδι με ισχυρα καθαριστικα θα βοηθουσε. Επισης ελενξε την βαλβιδα αναθυμιασεων λαδιου (pcv valve), μπορει να εχει χαλασει/κολλησει και αυτη ειναι ενας υποψηφιος της αιτιας για το καψιμο λαδιου.

Γιατι βαζεις 15/40 και οχι 10/40? Την ιδια ρευστοτητα εχουν οταν ζεσταθει ο κινητηρας. Τα 15/40 ειναι ποιο πηχτα μονο κατα την εκκινηση  κατα την οποια δημιουργουνται και οι μεγαλυτερες φθορες του κινητηρα, γιατι τα λαδια εχουν στραγγισει στο καρτερ και ως πυκνορευστα αργουν να κυκλοφορησουν κατα την εκκινηση σε ολα τα μερη του κινητηρα.

Μεχρι τωρα τι μαρκα λαδια και τι τυπο εβαζες και καθε ποσα χλμ. τα αλλαζες?.

Στην αγορα κυκλοφουρουν πολλλα προσθετα για διαφορες περιπτωσεις που μπορουν να βοηθησουν στην βελτιωση της καταστασης του κινητηρα, τα συνεργεια βεβαια δεν θελουν να χρησιμοποιουμε και δεν προτεινουν γιατι προτιμουν να σου ανοιξουν κινητηρα και να σου παρουν το 1000αρικο παρα να κανεις τη δουλεια σου με 10-15€ που στοιχειζει το προσθετο.

Παρομοιο θεμα εχω και εγω, σταδιακα εφτασα τα 350-400/1000, καπνους κτλπ βεβαια δεν βλεπω εσυ ισως εχεις το θεμα για παραπολυ καιρο και εκει μπουκωσει ο καταλυτης σου.Με τι αλλαγη λαδιου για high mileage μετα απο καποια χιλιομετρα επεσα κατα 1/3 του καψιματος λαδιου με την πρωτη αλλαγη κιολας του λαδιου. Απο τα πρωτα χιλιομετρα ειχα δει να μαυριζουν τα λαδια πιο γρηγορα απο αλλες φορες, μαλλον δουλευουν τα καθαριστικα του λαδιου, σκεφτομαι μαλιστα να κανω και μια ενδιαμεση αλλαγη να μπει φρεσκο λαδι για να καθαρισει καλυτερα.

Μου έβαζε alpine 15w 40

2 ώρες πριν, teddy71 είπε

Βαση των λεγομενων σου καις 300-400 /1000χλμ δεν ειναι τοσο τρομερη η ποσοτητα.

Εδω καινουρια καινε ακομη παραπανω και αρκετοι κατασκευαστες, ειδικα της VW, λενε οτι εως 1000μλ/1000χλμ ειναι φυσιολογικο.

Πριν ξοδευτεις και ρισκαρεις ειτε σε μεταχειρισμενο ειτε σε επισκευη δοκιμασε να  βαλεις λαδια high mileage μηπως δεις καποια βελτιωση. Δες τα valvoline maxlife κυκλοφορουν σε 10/40 και 15/40. Περιεχουν καθαριστικους,  στεγανοποιητικους και αναζωογηνητικους παραγοντες.

Αν δεν εχουμε τιποτα σημαντικες φθορες στο κινητηρα , το καψιμο λαδιου προερχεται κυριως ειτε  απο τα λαστικακια βαλβιδων ειτε απο τα ελατηρια εμβολου τα οποια μπορει να ειναι κολλημενα λογω βρωμιων ειτε φθαρμενα. Αν ειναι κολημμενα  τα ελλατηρια λογω πολυκαιριας, αραιης αλλαγης λαδιων ενα λαδι με ισχυρα καθαριστικα θα βοηθουσε. Επισης ελενξε την βαλβιδα αναθυμιασεων λαδιου (pcv valve), μπορει να εχει χαλασει/κολλησει και αυτη ειναι ενας υποψηφιος της αιτιας για το καψιμο λαδιου.

Γιατι βαζεις 15/40 και οχι 10/40? Την ιδια ρευστοτητα εχουν οταν ζεσταθει ο κινητηρας. Τα 15/40 ειναι ποιο πηχτα μονο κατα την εκκινηση  κατα την οποια δημιουργουνται και οι μεγαλυτερες φθορες του κινητηρα, γιατι τα λαδια εχουν στραγγισει στο καρτερ και ως πυκνορευστα αργουν να κυκλοφορησουν κατα την εκκινηση σε ολα τα μερη του κινητηρα.

Μεχρι τωρα τι μαρκα λαδια και τι τυπο εβαζες και καθε ποσα χλμ. τα αλλαζες?.

Στην αγορα κυκλοφουρουν πολλλα προσθετα για διαφορες περιπτωσεις που μπορουν να βοηθησουν στην βελτιωση της καταστασης του κινητηρα, τα συνεργεια βεβαια δεν θελουν να χρησιμοποιουμε και δεν προτεινουν γιατι προτιμουν να σου ανοιξουν κινητηρα και να σου παρουν το 1000αρικο παρα να κανεις τη δουλεια σου με 10-15€ που στοιχειζει το προσθετο.

Παρομοιο θεμα εχω και εγω, σταδιακα εφτασα τα 350-400/1000, καπνους κτλπ βεβαια δεν βλεπω εσυ ισως εχεις το θεμα για παραπολυ καιρο και εκει μπουκωσει ο καταλυτης σου.Με τι αλλαγη λαδιου για high mileage μετα απο καποια χιλιομετρα επεσα κατα 1/3 του καψιματος λαδιου με την πρωτη αλλαγη κιολας του λαδιου. Απο τα πρωτα χιλιομετρα ειχα δει να μαυριζουν τα λαδια πιο γρηγορα απο αλλες φορες, μαλλον δουλευουν τα καθαριστικα του λαδιου, σκεφτομαι μαλιστα να κανω και μια ενδιαμεση αλλαγη να μπει φρεσκο λαδι για να καθαρισει καλυτερα.

Τα αλλάζω κάθε 3000χλμ από τον φόβο μου χωρίς όμως να έχει ξεμείνει. Απλά για να κρατώ τον κινητήρα καλα

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Alpine RST Superis a mineral high-performance universal engine oil of viscosity class SAE 15W-40.

Τι λάδια είναι αυτά??? Πρώτη φορά τα ακούω από ότι βλέπω είναι ορυκτέλαιο, σε ποια εποχή ζούμε και βάζουμε ορυκτέλαια. Μάλλον τα αγοράζει 1-2 ευρώ το λίτρο. Μην αναρωτιέμαι τότε γιατί σου του καεί ακόμη και το λάδι από τα Λίντλ είναι 1000φορες καλύτερο βάλε ένα σοβαρό λάδι και παρακολουθα το.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, teddy71 είπε

Alpine RST Superis a mineral high-performance universal engine oil of viscosity class SAE 15W-40.

Τι λάδια είναι αυτά??? Πρώτη φορά τα ακούω από ότι βλέπω είναι ορυκτέλαιο, σε ποια εποχή ζούμε και βάζουμε ορυκτέλαια. Μάλλον τα αγοράζει 1-2 ευρώ το λίτρο. Μην αναρωτιέμαι τότε γιατί σου του καεί ακόμη και το λάδι από τα Λίντλ είναι 1000φορες καλύτερο βάλε ένα σοβαρό λάδι και παρακολουθα το.

Τον κέρατα! Κ μου έλεγε είναι γερμανικά τα καλύτερα 

4 λεπτά πριν, teddy71 είπε

Alpine RST Superis a mineral high-performance universal engine oil of viscosity class SAE 15W-40.

Τι λάδια είναι αυτά??? Πρώτη φορά τα ακούω από ότι βλέπω είναι ορυκτέλαιο, σε ποια εποχή ζούμε και βάζουμε ορυκτέλαια. Μάλλον τα αγοράζει 1-2 ευρώ το λίτρο. Μην αναρωτιέμαι τότε γιατί σου του καεί ακόμη και το λάδι από τα Λίντλ είναι 1000φορες καλύτερο βάλε ένα σοβαρό λάδι και παρακολουθα το.

Φίλε μου να σε ρωτήσω κάτι.. Ασχέτως αν θα προβώ σε επισκευη κινητήρα η όχι.. Κ φυσικά θα δοκιμάσω το λαδι που προτείνεις.. Όταν μου είπε για επισκευή δεν μου το είπε μονο λόγω αναθυμιασεων αλλά κ γιατί βλέπω 2 σταγόνες λάδι κάτω ανά 3 μέρες. Σκούρο λάδι.. Μου το έχει εξηγήσει ότι οκ είναι από την φλάντζα αλλά δεν είναι σε σημαντικό βαθμό.. Τι σκατα να τον πιστέψω τώρα;! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η   διαρροη   σε   φθαρμενο   κινητηρα   ειναι   φυσιολογικη   χωρις   να   φταινε   φλατζες   και  τσιμουχες    καθοτι   λογω   φθαρμενων

ελατηριων   εμβολου   η  συμπιεση   κατεβαινει   στον   στροφαλοθαλαμο  και   πιεζει   τα   λαδια   προς   ολες   τις   πιθανες   εξοδους.

 

ΥΓ.Δεν   απαντηθηκε   ακομα   εαν  ειναι   ο   παλιος   κνητηρας    1,049   κυβικα   σιδερενιος   με   45ΗΡ   η   ο   νεοτερος   999   κυβικα

αλουμινενιος   50ΗΡ.

Παιζει   μεγαλο   ρολο    γιατι   οι   αλουμινενιoι   των   VW-AUDI   εχουν  τεραστιο   κοστος    επισκευης   γιατι

απαγορευεται   ρητως   να   βγει   ο  στροφαλος   απο   το   μπλοκ.

Αχρηστευεται   ολο   το  μοτερ!!!!

Επεξ/σία από tigergreg
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

Οπως οσο καλη συντηρηση και να κανεις ο κινητηρας θα παραδωσει πνευμα, ετσι και το υπολοιπο αμαξι θα διαλυεται. Μιλαμε για αμαξι που προλαβε αλλαγη μιλενιουμ. Συν οτι απο του χρονου υπαρχουν μεγαλες πιθανοτητες να υπαρξουν αλλαγες στα τελη. Να σκασει τωρα ενα χιλιαρικο και του χρονου να τον σκισουν λογο παλαιοτητας/ρυπων?

Ποσο να τον σκισουν στα τελη? 1000cc ειναι!!! Ενταξει οκ εχει 300000χλμ αλλα αν εχει αλλαξει πολλα πραγματα.. δεν το βλεπω ακυρο να το φτιαξει.. Ειναι καθαρα επιλογη του!

Πετας ενα αυτοκινητο οταν ειναι παραμελημενο και δεν ξερεις απο που να το μαζεψεις..!!!

 Ενα μεταχειρο μεσο ορο κουβαλαει 100000χλμ και θα δωσεις 4500-6000ευρω. Απο τη στιγμη που θα το παρεις πιστευεις θα ζηταει μονο το βασικο service???!!!

Οικονομικα σιγουρα αξιζει να συνεχίσεις ενα μεταχειρισμενο με την προυποθεση να το εχεις ξεκινησει εσυ.. απο το να παρεις καινουργιο!  Παντα μιλαω για τιμια αυτοκινητα.. οχι βενζινοβορα-ζημιαρικα με ακριβα ανταλλακτικα..

 

Δημοσ.

ΦΙΛΕ σαν ιδιοκτήτης αυτοκίνητου του 2003 με 350000 km σου λεω οτι σταμάτησα να αλάζω λάδια απο τα  300k και πλέων μόνο συμπλήρωμα ... και αν ...

τα τελευταία πρεπει να τα εχω μέσα 40000 km kai akoma antexei 

θα εκπλαγεί για το πόσο θα κρατήσει ο κινητήρας σου....

ριξε κανα stp πρόσθετο μεσα και μην ασχολεισε για αυτοκινητα 20ετιας 

α και μια χαρά λαδακι εχει το lidl μια χαρα προδιαγραφές εχουν και αυτα 

ασε που εχουν ακουστεί πολλά για λαδια απο βαρελι σε αντιπροσωπιεσ ...

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gia_nnis είπε

Ποσο να τον σκισουν στα τελη? 1000cc ειναι!!! Ενταξει οκ εχει 300000χλμ αλλα αν εχει αλλαξει πολλα πραγματα.. δεν το βλεπω ακυρο να το φτιαξει.. Ειναι καθαρα επιλογη του!

Πετας ενα αυτοκινητο οταν ειναι παραμελημενο και δεν ξερεις απο που να το μαζεψεις..!!!

 Ενα μεταχειρο μεσο ορο κουβαλαει 100000χλμ και θα δωσεις 4500-6000ευρω. Απο τη στιγμη που θα το παρεις πιστευεις θα ζηταει μονο το βασικο service???!!!

Οικονομικα σιγουρα αξιζει να συνεχίσεις ενα μεταχειρισμενο με την προυποθεση να το εχεις ξεκινησει εσυ.. απο το να παρεις καινουργιο!  Παντα μιλαω για τιμια αυτοκινητα.. οχι βενζινοβορα-ζημιαρικα με ακριβα ανταλλακτικα..

οπως ειπα υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να αλλαξει ο τροπος που υπολογιζονται τα τελη, αν το πανε με παλαιοτητα/ρυπους οποιος εχει τοσο παλιο αμαξι την εφαγε.

και ποιος μιλησε για καινουργιο? αμα το αμαξει θελει ενα χιλιαρι για να φτιαξει (αν φτιαξει) βαζεις αλλα τοσα και πας σε μεταχειρισμενο 10 χρονια νεοτερο.. αμα μπορει να το φτιαξει με 2-3 κατοσταρικα και δεν αλλαξουν τα τελη εχει καλως, αλλιως τα κραταει να αγορασει μεταχειρισμενο

Δημοσ.

Το θέμα είναι ο μηχανικός να είναι εμπιστοσύνης...Γιατι καλοί μηχανικοί αλλα κλεφτες υπάρχουν πολλοί...όπως και το ανάποδο.. Εγώ πάντως μετά από πολύ βολοδερμα και χάσιμο χρόνου και πολύ χρηματος και την παρότρυνση φίλου συμφορουμιτη,κατέληξα για εδώ στην Αθήνα σε κάποιον που και ξέρει κ δεν κλέβει.. 

Πόσες φορές το πήγα με οδική κ μου είπε πάρτο κ φύγε ένα απλό στέγνωμα ήθελε στον πολλαπλασιαστή τάδε πχ κοκ...Αν εισαι Αθηνα στειλε πμ να σου πω,αν και τελευταία

βλέπω πολύ ζήτηση ο τύπος,που σημαίνει ότι τα νέα διαδίδονται γρήγορα...

Δημοσ.

Παιδιά τα Alpine είναι γερμανικό λάδι δεν είναι και άχρηστα

2 ώρες πριν, kostakis81 είπε

ΦΙΛΕ σαν ιδιοκτήτης αυτοκίνητου του 2003 με 350000 km σου λεω οτι σταμάτησα να αλάζω λάδια απο τα  300k και πλέων μόνο συμπλήρωμα ... και αν ...

τα τελευταία πρεπει να τα εχω μέσα 40000 km kai akoma antexei 

θα εκπλαγεί για το πόσο θα κρατήσει ο κινητήρας σου....

ριξε κανα stp πρόσθετο μεσα και μην ασχολεισε για αυτοκινητα 20ετιας 

α και μια χαρά λαδακι εχει το lidl μια χαρα προδιαγραφές εχουν και αυτα 

ασε που εχουν ακουστεί πολλά για λαδια απο βαρελι σε αντιπροσωπιεσ ...

Και τι πάει να πει αυτό σε βαρέλι? όπως η εταιρεία βγάζει λάδι λίτρου βγάζει και βαρέλι για ποιο οικονομία με το ίδιο ιξώδες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, tigergreg είπε

Η   διαρροη   σε   φθαρμενο   κινητηρα   ειναι   φυσιολογικη   χωρις   να   φταινε   φλατζες   και  τσιμουχες    καθοτι   λογω   φθαρμενων

ελατηριων   εμβολου   η  συμπιεση   κατεβαινει   στον   στροφαλοθαλαμο  και   πιεζει   τα   λαδια   προς   ολες   τις   πιθανες   εξοδους.

ΥΓ.Δεν   απαντηθηκε   ακομα   εαν  ειναι   ο   παλιος   κνητηρας    1,049   κυβικα   σιδερενιος   με   45ΗΡ   η   ο   νεοτερος   999   κυβικα

αλουμινενιος   50ΗΡ.

Παιζει   μεγαλο   ρολο    γιατι   οι   αλουμινενιoι   των   VW-AUDI   εχουν  τεραστιο   κοστος    επισκευης   γιατι

απαγορευεται   ρητως   να   βγει   ο  στροφαλος   απο   το   μπλοκ.

Αχρηστευεται   ολο   το  μοτερ!!!!

Ο 999 είναι! 

1 ώρα πριν, stefan123 είπε

Το θέμα είναι ο μηχανικός να είναι εμπιστοσύνης...Γιατι καλοί μηχανικοί αλλα κλεφτες υπάρχουν πολλοί...όπως και το ανάποδο.. Εγώ πάντως μετά από πολύ βολοδερμα και χάσιμο χρόνου και πολύ χρηματος και την παρότρυνση φίλου συμφορουμιτη,κατέληξα για εδώ στην Αθήνα σε κάποιον που και ξέρει κ δεν κλέβει.. 

Πόσες φορές το πήγα με οδική κ μου είπε πάρτο κ φύγε ένα απλό στέγνωμα ήθελε στον πολλαπλασιαστή τάδε πχ κοκ...Αν εισαι Αθηνα στειλε πμ να σου πω,αν και τελευταία

βλέπω πολύ ζήτηση ο τύπος,που σημαίνει ότι τα νέα διαδίδονται γρήγορα...

Που βρίσκεται αυτός ο περιζήτητος; να πάρουμε μια γνώμη; 

2 ώρες πριν, kostakis81 είπε

ΦΙΛΕ σαν ιδιοκτήτης αυτοκίνητου του 2003 με 350000 km σου λεω οτι σταμάτησα να αλάζω λάδια απο τα  300k και πλέων μόνο συμπλήρωμα ... και αν ...

τα τελευταία πρεπει να τα εχω μέσα 40000 km kai akoma antexei 

θα εκπλαγεί για το πόσο θα κρατήσει ο κινητήρας σου....

ριξε κανα stp πρόσθετο μεσα και μην ασχολεισε για αυτοκινητα 20ετιας 

α και μια χαρά λαδακι εχει το lidl μια χαρα προδιαγραφές εχουν και αυτα 

ασε που εχουν ακουστεί πολλά για λαδια απο βαρελι σε αντιπροσωπιεσ ...

Έχεις κάνει επισκευή κινητήρα; 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Bisbikos είπε

Ο 999 είναι! 

Που βρίσκεται αυτός ο περιζήτητος; να πάρουμε μια γνώμη; 

Έχεις κάνει επισκευή κινητήρα; 

οχι μονο φλατζα καπακιού λογο σπασμένου ψυγείου σήκωσε θερμοκρασία....

φιλε τα συγχρωνα αυτοκινητα δεν σπανε με τιποτα

η γυναικα μου δεν ειχε αλαξει λαδια ποτε στο δικο τισ μιλαμε για 80κ χιλ 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostakis81 είπε

ΦΙΛΕ σαν ιδιοκτήτης αυτοκίνητου του 2003 με 350000 km σου λεω οτι σταμάτησα να αλάζω λάδια απο τα  300k και πλέων μόνο συμπλήρωμα ... και αν ...

τα τελευταία πρεπει να τα εχω μέσα 40000 km kai akoma antexei 

θα εκπλαγεί για το πόσο θα κρατήσει ο κινητήρας σου....

ριξε κανα stp πρόσθετο μεσα και μην ασχολεισε για αυτοκινητα 20ετιας 

α και μια χαρά λαδακι εχει το lidl μια χαρα προδιαγραφές εχουν και αυτα 

ασε που εχουν ακουστεί πολλά για λαδια απο βαρελι σε αντιπροσωπιεσ ...

Απλά τώρα χεζομαι να πάω ένα ταξίδι 300χλμ! Που οκ μάλλον στο μυαλό μου είναι ο φόβος κ πάει το αυτοκινητάκι μου. Απλά έγινε αυτό με την ένδειξη της βαλβίδας λαδιού κ τώρα φοβάμαι να το ταξιδέψω! Θεωρητικά αυτό μου το έλυσε.. Άλλαξε την βαλδιβα κ το φίλτρο κ έβαλε κ ένα καθαριστικό στην μηχανή λέει.. Εσύ με το δικό σου που έχει τόσα χιλιόμετρα πας ταξίδι; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φιλε μου αν εχεις σκεφτει σοβαρα οτι θα κρατησεις το αμαξι για 3-5 χρονια κανε επισκευη κινητηρα ,εγω ετσι εκανα σε corsa c  2001 973cc.το κοστος ηταν γυρω  στο χιλιαρικο με κατεβασμα ανεβασμα μηχανης και μια τρομπα νερου.αλλα το εκανα στις 180 χιλιαδες και τωρα εχω 230 και ξερω οτι εχω το δικο μου κινητηρα  και οχι  μεταχειρεισμενο με εγγυηση  6 μηνες  450 ευρω  χωρις να ξερουν χλμ 

Επεξ/σία από tattoo17
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

οχι μονο φλατζα καπακιού λογο σπασμένου ψυγείου σήκωσε θερμοκρασία....

φιλε τα συγχρωνα αυτοκινητα δεν σπανε με τιποτα

η γυναικα μου δεν ειχε αλαξει λαδια ποτε στο δικο τισ μιλαμε για 80κ χιλ 

Κάτσε γιατί με μπέρδεψες.. Το δικό σου λες που έχει 350.000 το εμπιστεύεσαι σε ταξίδι; το βγαζει; 

37 λεπτά πριν, tattoo17 είπε

φιλε μου αν εχεις σκεφτει σοβαρα οτι θα κρατησεις το αμαξι για 3-5 χρονια κανε επισκευη κινητηρα ,εγω ετσι εκανα σε corsa c  2001 973cc.το κοστος ηταν γυρω  στο χιλιαρικο με κατεβασμα ανεβασμα μηχανης και μια τρομπα νερου.αλλα το εκανα στις 180 χιλιαδες και τωρα εχω 230 και ξερω οτι εχω το δικο μου κινητηρα  και οχι  μεταχειρεισμενο με εγγυηση  6 μηνες  450 ευρω  χωρις να ξερουν χλμ 

Έκανες στα 180 ε; νταξει μια χαρά τότε είναι ο δικός μου στα 290! 😊

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...