Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ο κουνιάδος σε oktavia κάθε εξάμηνο μηχανή αλλάζει.Σε δύο χρόνια  τρεις στην κυριολεξία.  

Και οι δύο συνέταιροι είναι σιδεροφάγοι :D (400 χιλιόμετρα τη μέρα φτάνουν) αλλά λέει τους συμφέρει αφού το πάνε το πρωί συνεργείο και το άλλο πρωί βγαίνουν για δουλειά.

Για καλό το λες;; δεν ξέρω είναι ρίσκο μα βάλεις κινητήρα που δεν ξερεις πως έχει δουλευτεί 

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πηγενε το σε εναν μηχανικο να σου πει τι θελει

Αναλογα με το κοστος κρινεις εαν αξιζει η πας για αλλαγη μοτερ/αυτοκινητου

Εφοσον λες δεν αντεχεις την καπνα ΚΤΕΟ πως περνας? (φανταζομαι βγαζει ντουμανια οπως τα λες)

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, imr είπε

Πηγενε το σε εναν μηχανικο να σου πει τι θελει

Αναλογα με το κοστος κρινεις εαν αξιζει η πας για αλλαγη μοτερ/αυτοκινητου

Εφοσον λες δεν αντεχεις την καπνα ΚΤΕΟ πως περνας? (φανταζομαι βγαζει ντουμανια οπως τα λες)

οπως περναει κτεο ολη η ελλαδα..

ας γινοταν κανενας σοβαρος ελεγχος στα κτεο και δε θα ανοιγε καν το θεμα, το αυτοκινητο θα ειχε παει για ανακυκλωση χρονια τωρα..

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Bisbikos είπε

Για καλό το λες;; δεν ξέρω είναι ρίσκο μα βάλεις κινητήρα που δεν ξερεις πως έχει δουλευτεί 

Δηλαδή ο δικός σου που καίει λάδια σα τζιμινιέρα του έχεις εμπιστοσύνη;;;;;;Το αυτοκίνητο θέλει συντήρηση στην ώρα του.Εμένα ο κατασκευαστής λέει 15.000-20.000 χιλ αλλαγή λαδιών εγώ τα αλλάζω στις 6.000 με 7.000 χιλιόμετρα. 298.000 χιλιόμετρα και δεν καίει λάδι από αλλαγή σε αλλαγή.

Αν οι άλλοι με το ταξί κάνουν 2-3 μήνες να του αλλάξουν λάδια και το δουλεύουν  24 ώρες το 24ωρο λογικό είναι η μαχανή να τα παίξει.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, imr είπε

Πηγενε το σε εναν μηχανικο να σου πει τι θελει

Αναλογα με το κοστος κρινεις εαν αξιζει η πας για αλλαγη μοτερ/αυτοκινητου

Εφοσον λες δεν αντεχεις την καπνα ΚΤΕΟ πως περνας? (φανταζομαι βγαζει ντουμανια οπως τα λες)

Ντουμανι δεν βγάζει είναι όλα μέσα σε λογικά πλαίσια.. Το κτεο το περνάω όπως κάθε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που το αυτόκ του καίει λάδια.. Το δίνει στον μηχανικό του να του το περάσει 

Μόλις τώρα, papoys1 είπε

Δηλαδή ο δικός σου που καίει λάδια σα τζιμινιέρα του έχεις εμπιστοσύνη;;;;;;Το αυτοκίνητο θέλει συντήρηση στην ώρα του.Εμένα ο κατασκευαστής λέει 15.000-20.000 χιλ αλλαγή λαδιών εγώ τα αλλάζω στις 6.000 με 7.000 χιλιόμετρα. 298.000 χιλιόμετρα και δεν καίει λάδι από αλλαγή σε αλλαγή.

Αν οι άλλοι με το ταξί κάνουν 2-3 μήνες να του αλλάξουν λάδια και το δουλεύουν  24 ώρες το 24ωρο λογικό είναι η μαχανή να τα παίξει.

Φίλε το προσέχω σαν τα μάτια μου. Πριν την ώρα του γίνονται όλα 

1 λεπτό πριν, Lezantas26 είπε

οπως περναει κτεο ολη η ελλαδα..

ας γινοταν κανενας σοβαρος ελεγχος στα κτεο και δε θα ανοιγε καν το θεμα, το αυτοκινητο θα ειχε παει για ανακυκλωση χρονια τωρα..

Εσύ μάλλον είσαι εφοπλιστής κ αλλάζεις αυτοκίνητα κάθε λίγο. Ο κόσμος πλέον τα κρατάει τα αυτοκίνητα του. 

1 λεπτό πριν, Bisbikos είπε

Ντουμανι δεν βγάζει είναι όλα μέσα σε λογικά πλαίσια.. Το κτεο το περνάω όπως κάθε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που το αυτόκ του καίει λάδια.. Το δίνει στον μηχανικό του να του το περάσει 

Φίλε το προσέχω σαν τα μάτια μου. Πριν την ώρα του γίνονται όλα 

Εσύ μάλλον είσαι εφοπλιστής κ αλλάζεις αυτοκίνητα κάθε λίγο. Ο κόσμος πλέον τα κρατάει τα αυτοκίνητα του. 

Γι αυτό κ σχεδόν  όλα τα μεταχειρισμένα πωλούνται άνω των 120χιλιαδες χιλιομέτρων 

2 λεπτά πριν, Bisbikos είπε

Ντουμανι δεν βγάζει είναι όλα μέσα σε λογικά πλαίσια.. Το κτεο το περνάω όπως κάθε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που το αυτόκ του καίει λάδια.. Το δίνει στον μηχανικό του να του το περάσει 

Φίλε το προσέχω σαν τα μάτια μου. Πριν την ώρα του γίνονται όλα 

Εσύ μάλλον είσαι εφοπλιστής κ αλλάζεις αυτοκίνητα κάθε λίγο. Ο κόσμος πλέον τα κρατάει τα αυτοκίνητα του. 

Γι αυτό κ σχεδόν  όλα τα μεταχειρισμένα πωλούνται άνω των 120χιλιαδες χιλιομέτρων 

Γι αυτό είμαι εδώ κ συζητάω την επισκευή αυτής της κατάστασης. Είδαμε κ τα καινούρια αυτοκίνητα...τα ακουμπάς κ κάνουν βαθουλωμα 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Bisbikos είπε

Ντουμανι δεν βγάζει είναι όλα μέσα σε λογικά πλαίσια.. Το κτεο το περνάω όπως κάθε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που το αυτόκ του καίει λάδια.. Το δίνει στον μηχανικό του να του το περάσει 

Φίλε το προσέχω σαν τα μάτια μου. Πριν την ώρα του γίνονται όλα 

Εσύ μάλλον είσαι εφοπλιστής κ αλλάζεις αυτοκίνητα κάθε λίγο. Ο κόσμος πλέον τα κρατάει τα αυτοκίνητα του. 

καθολου εφοπλιστης δεν ειμαι, ενα μπ@@ρδελακι εχω αλλα τουλαχιστον περναει κτεο κανονικα. αμα δεν ειμασταν μπανανια και πεφταν τα προστιμα βροχη να δεις για ποτε ο κοσμος θα τα αλλαζε.

Δημοσ.

Σοβαρη ανακατασκευη για να αντεξει αλλα τοσα θα σου παει 1000ρικο.

Οταν με τοσα παιρνεις καινουργιο αυτοκινητο δεν αξιζει

 

H του φτιαχνεις τα απαραιτητα τωρα και οσο αντεξει (μπορει να θελει μονο τσιμουχες και να βγαλει 1εκ χιλιομετρα) η πας για καινουργιο

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

καθολου εφοπλιστης δεν ειμαι, ενα μπ@@ρδελακι εχω αλλα τουλαχιστον περναει κτεο κανονικα. αμα δεν ειμασταν μπανανια και πεφταν τα προστιμα βροχη να δεις για ποτε ο κοσμος θα τα αλλαζε.

Φίλε μου είπα καίει λιγο λάδι κ τρέχω αμέσως να το φτιαξω! Δεν βγάζει Ντουμανι απλά είμαι ψείρας κ το ελάχιστο με ενοχλεί. Μη λες ανακύκλωση αμέσως δεν το ξέρεις το αυτοκίνητο. Είναι άψογο 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Bisbikos είπε

Φίλε μου είπα καίει λιγο λάδι κ τρέχω αμέσως να το φτιαξω! Δεν βγάζει Ντουμανι απλά είμαι ψείρας κ το ελάχιστο με ενοχλεί. Μη λες ανακύκλωση αμέσως δεν το ξέρεις το αυτοκίνητο. Είναι άψογο 

αν ηταν αψογο δεν θα εκαιγε λαδι...

δε λεω οτι δε το προσεχες, αλλα πρεπει να καταλαβεις πως τα παντα εχουν ημερομηνια ληξης οσο καλα και να τα φροντιζουμε. οχι απαραιτητα επειδη δε φτιαχνεται, χρονο και χρημα να χεις, αλλα γιατι δεν αξιζει.

Δημοσ.

290.000km εχει. Αν παλεύεται, το πας όσο πάει και μετά το δίνεις για ανταλλακτικά ή αν βγάλει καμία απόσυρση το κράτος, που περισσότερα λεφτά θα σου δώσει απο αυτά που πιάνει. Και πάρε κάποιο προσεγμένο με 100-120Κ που θα το φτάσεις κι αυτό 300. Δε χρειάζεται να είσαι εφοπλιστής για να αλλάξεις ένα αυτοκίνητο του 99. Εκτός αν θες να αλλάξεις μόνο σε καινούριο για να "ξερεις πως έχει δουλευτεί". 

Δημοσ.

Κατ   αρχας   ειναι  ο  παλιος   1,049   κυβικα  η  ο  νεοτερος   999   κυβικα?

Στην   πρωτη   περιπτωση   πρεπει   να   υπαρχει   ακομα   κιτ   μετατροπης   1,300   κυβικα   που   την   ειχαν   κανει   αρκετοι   με

'πεσμενο"  κινητηρα   αντι   για   ρεκτιφιε/επισκευη.

Αν   το   σηκωνει   φυσικα   και  δεν  εχει   υπερβολικη   φθορα   σε   στροφαλο.

Στοιχιζει   αρκετα   βεβαια   αλλα   θα   εχεις   αλλο   αυτοκινητο   για   ακομα   πολλα  χρονια.

Και  το  κυριοτερο   100%  νομιμο  η  τουλαχιστον  νομιμοφανες.

Πριν   πολλα   χρονια   ειχα   κανει   αρκετες   τετοιες   μετατροπες σε   VW, BMW, SAAB   κλπ.

Αν  τωρα   ειναι   ο  νεοτερος   1000αρης   βγαζεις   κιλυνδροκεφαλη   και   αν   δεν   "κουνανε"   τα   πιστονια   του

περνας   σετ   βαλβιδες/ελατηρια   και  θα   εισαι   οκ   για   αρκετο   καιρο.

Βεβαια   με   το  να   καιει   λαδια   καιρο   σιγουρα   ο  καταλυτης  και   ο  λαμδα   θα   εχουν  θεμα.

Τιμες   μονο   με   τον  μηχανικο  συν   ενα   20%   αβατζο   για   τυχον   ζημιες   που   δεν  εχεις   υπολογισει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Invader είπε

Το λίγο λάδι που καίει δεν είναι πρόβλημα.Παρόλα αυτά αν έχεις λεφτά για ξόδεμα πας για ρεκτιφιέ,πιστόνια και ελατήρια,τσιμουχάκια βαλβίδων και τρίψιμο αυτών και γενικά ότι τσιμούχα και φλάντζα πρέπει να αλλαχθεί λόγω ηλικίας.Γνώμη μου αν όντως καίει μόνο λίγο λάδι το περπατάς για όσο πάει.

Μόλυνση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Κατ   αρχας   ειναι  ο  παλιος   1,049   κυβικα  η  ο  νεοτερος   999   κυβικα?

Στην   πρωτη   περιπτωση   πρεπει   να   υπαρχει   ακομα   κιτ   μετατροπης   1,300   κυβικα   που   την   ειχαν   κανει   αρκετοι   με

'πεσμενο"  κινητηρα   αντι   για   ρεκτιφιε/επισκευη.

Αν   το   σηκωνει   φυσικα   και  δεν  εχει   υπερβολικη   φθορα   σε   στροφαλο.

Στοιχιζει   αρκετα   βεβαια   αλλα   θα   εχεις   αλλο   αυτοκινητο   για   ακομα   πολλα  χρονια.

Και  το  κυριοτερο   100%  νομιμο  η  τουλαχιστον  νομιμοφανες.

Πριν   πολλα   χρονια   ειχα   κανει   αρκετες   τετοιες   μετατροπες σε   VW, BMW, SAAB   κλπ.

Αν  τωρα   ειναι   ο  νεοτερος   1000αρης   βγαζεις   κιλυνδροκεφαλη   και   αν   δεν   "κουνανε"   τα   πιστονια   του

περνας   σετ   βαλβιδες/ελατηρια   και  θα   εισαι   οκ   για   αρκετο   καιρο.

Βεβαια   με   το  να   καιει   λαδια   καιρο   σιγουρα   ο  καταλυτης  και   ο  λαμδα   θα   εχουν  θεμα.

Τιμες   μονο   με   τον  μηχανικο  συν   ενα   20%   αβατζο   για   τυχον   ζημιες   που   δεν  εχεις   υπολογισει.

η πρωτη επιλογη δεν μου ακουγεται ιδιαιτερα φτηνη διοτι ανακατευονται πολυ νοματεοι μεσα*.. μιας και εχεις εμπειρια ποσο υπολογιζεις να του κοστισει συνολικα η μετατροπη?

*Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)
● 'Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος
● Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού
● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει
● Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου)
● Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, imr είπε

Σοβαρη ανακατασκευη για να αντεξει αλλα τοσα θα σου παει 1000ρικο.

Οταν με τοσα παιρνεις καινουργιο αυτοκινητο δεν αξιζει

H του φτιαχνεις τα απαραιτητα τωρα και οσο αντεξει (μπορει να θελει μονο τσιμουχες και να βγαλει 1εκ χιλιομετρα) η πας για καινουργιο

Άμα το δικό του το έχει σε καλή κατάσταση και το "αγαπάει", ίσως δεν είναι παράλογο να φροντίσει το δικό του κινητήρα για να ξέρει κι τα πραγματικά του χλμ. 

Δε βρίσκω και τόσο παράλογη τη θέση του ts. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, xx1100 είπε

Άμα το δικό του το έχει σε καλή κατάσταση και το "αγαπάει", ίσως δεν είναι παράλογο να φροντίσει το δικό του κινητήρα για να ξέρει κι τα πραγματικά του χλμ. 

Δε βρίσκω και τόσο παράλογη τη θέση του ts. 

Μα επειδή ξέρει τα πραγματικά του χλμ (290.000) είναι παράλογο να "φροντίσει" τον δικό του κινητήρα, ακόμα και ρεκτιφιέ στους κυλίνδρους να κάνει ξέρει πως όλος ο υπόλοιπος κινητήρας είναι αρκετά ταλαιπωρημένος.

Επίσης όσο και αν το "αγαπάει", δεν αλλάζει το γεγονός ότι η επισκευή είναι ασύμφορη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...