Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, έχω πάροχο Vodafone ADSL σπίτι και για κάποιο λόγο το teamviewer δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τον server του (λέει «δεν υπάρχει ετοιμότητα - ελέγξτε την σύνδεσή σας»). Ενημερώσεις παρ' όλα αυτά κάνει. Όλα τα υπόλοιπα λειτουργούν κανονικά και η ταχύτητα είναι 9mbps down, 0,70mbps up, 23ms ping.

Αυτό συμβαίνει και σε υπολογιστή Windows, και σε Mac και σε iPad και σε iPhone. Εννοείται σε όλες τις συσκευές το TeamViewer είναι ενημερωμένο και εννοείται πως σε άλλα δίκτυα λειτουργεί κανονικά.

Έχω ελέγξει όλες τις ρυθμίσεις του router μου (firewall, dns κλπ), έχω δοκιμάσει και με άλλο router αλλά τίποτα. Έχω δοκιμάσει να επικοινωνήσω με την Vodafone αλλά επειδή δεν έχω το δικό τους router δεν μπαίνουν καν στον κόπο να προσπαθήσουν να με βοηθήσουν.

Έχει κανείς καμιά ιδέα του τι μπορεί να φταίει??

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zx1234r είπε

Άλλαξε dns σε έναν υπολογιστή και ξαναδοκίμασε. Βάλε της google.

Έχω βάλει τον dns της cloudflare στο router, αλλά τίποτα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Simos805 είπε

Έχω βάλει τον dns της cloudflare στο router, αλλά τίποτα.

Βαλε google dns και πες μας

Ωστοσο κοιτα τις ρυθμισεις firewall/antihacking του ρουτερ

Επεξ/σία από DanielRGr
Δημοσ.
Στις 19/2/2020 στις 9:42 ΠΜ, physvlog είπε

Αφου το εχει βρει ρε παιδια............. μαλλον φταιει η vodafone.

Τι μπορεί να φταίι δηλαδή? Οι ίδιας συσκευές λειτουργούν σε οποιοδήποτε άλλο δίκτυο έχω δοκιμάσει, επίσης το ρουτερ που χρησιμοποιώ στη γραμμή που δεν δουλεύει το teamviewer έχω δοκιμάσει να το χρησιμοποιήσω σε άλλη γραμμή όπου το teamviewer δουλεύι κανονικά, άρα το συμπέρασμα μου είναι πως κάτι συμβαίνει με τη συγκεκριμένη γραμμή.

Δημοσ.

δεν γίνεται αυτό που λες. δηλαδή η Vodafone μπλοκάρει και την θύρα 80 και την 443;

μήπως φταίει κάποιο  antivirus ή firewall που έχεις;

Δημοσ.

Δες μηπως οι IP που τραβας ειναι ban-αρισμενες απο την TeamViewer λογω κακης χρησης απο προηγουμενους χρηστες (με ενα VPN ευκολα το τρεχεις αυτο το τεστ)

Δημοσ.

Συμφωνώ με τον Daniel.

1) Δοκίμασε να δεις τι IP Address έχεις.. google => whatismyipaddress

2) Έλεγξε το IP Address σου σε κάποια λίστα να δεις αν βρίσκεται σε blacklist πχ mxtoolbox => Blacklist

3) Σε περίπτωση που βρίσκεται σε λίστα, κλείσε το router για 5 λεπτά ξανά άνοιξε το και ξανά έλεγξε το. Αν βρίσκεσαι το IP σου σε λίστα, ενημέρωσε την vodafone, να σου δώσουν ένα καθαρό IP. Αν έχεις static, επίσης ζήτα αλλαγή IP , ή να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες να το καθαρίσουν.

Στις 17/2/2020 στις 8:37 ΜΜ, Simos805 είπε

Καλησπέρα, έχω πάροχο Vodafone ADSL σπίτι και για κάποιο λόγο το teamviewer δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τον server του (λέει «δεν υπάρχει ετοιμότητα - ελέγξτε την σύνδεσή σας»). Ενημερώσεις παρ' όλα αυτά κάνει. Όλα τα υπόλοιπα λειτουργούν κανονικά και η ταχύτητα είναι 9mbps down, 0,70mbps up, 23ms ping.

Αυτό συμβαίνει και σε υπολογιστή Windows, και σε Mac και σε iPad και σε iPhone. Εννοείται σε όλες τις συσκευές το TeamViewer είναι ενημερωμένο και εννοείται πως σε άλλα δίκτυα λειτουργεί κανονικά.

Έχω ελέγξει όλες τις ρυθμίσεις του router μου (firewall, dns κλπ), έχω δοκιμάσει και με άλλο router αλλά τίποτα. Έχω δοκιμάσει να επικοινωνήσω με την Vodafone αλλά επειδή δεν έχω το δικό τους router δεν μπαίνουν καν στον κόπο να προσπαθήσουν να με βοηθήσουν.

Έχει κανείς καμιά ιδέα του τι μπορεί να φταίει??

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...