Simos805 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Καλησπέρα, έχω πάροχο Vodafone ADSL σπίτι και για κάποιο λόγο το teamviewer δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τον server του (λέει «δεν υπάρχει ετοιμότητα - ελέγξτε την σύνδεσή σας»). Ενημερώσεις παρ' όλα αυτά κάνει. Όλα τα υπόλοιπα λειτουργούν κανονικά και η ταχύτητα είναι 9mbps down, 0,70mbps up, 23ms ping. Αυτό συμβαίνει και σε υπολογιστή Windows, και σε Mac και σε iPad και σε iPhone. Εννοείται σε όλες τις συσκευές το TeamViewer είναι ενημερωμένο και εννοείται πως σε άλλα δίκτυα λειτουργεί κανονικά. Έχω ελέγξει όλες τις ρυθμίσεις του router μου (firewall, dns κλπ), έχω δοκιμάσει και με άλλο router αλλά τίποτα. Έχω δοκιμάσει να επικοινωνήσω με την Vodafone αλλά επειδή δεν έχω το δικό τους router δεν μπαίνουν καν στον κόπο να προσπαθήσουν να με βοηθήσουν. Έχει κανείς καμιά ιδέα του τι μπορεί να φταίει??
zx1234r Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Άλλαξε dns σε έναν υπολογιστή και ξαναδοκίμασε. Βάλε της google.
Simos805 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 1 λεπτό πριν, zx1234r είπε Άλλαξε dns σε έναν υπολογιστή και ξαναδοκίμασε. Βάλε της google. Έχω βάλει τον dns της cloudflare στο router, αλλά τίποτα.
DanielRGr Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Simos805 είπε Έχω βάλει τον dns της cloudflare στο router, αλλά τίποτα. Βαλε google dns και πες μας Ωστοσο κοιτα τις ρυθμισεις firewall/antihacking του ρουτερ Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2020 από DanielRGr
physvlog Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Αφου το εχει βρει ρε παιδια............. μαλλον φταιει η vodafone.
Simos805 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2020 Στις 19/2/2020 στις 9:42 ΠΜ, physvlog είπε Αφου το εχει βρει ρε παιδια............. μαλλον φταιει η vodafone. Τι μπορεί να φταίι δηλαδή? Οι ίδιας συσκευές λειτουργούν σε οποιοδήποτε άλλο δίκτυο έχω δοκιμάσει, επίσης το ρουτερ που χρησιμοποιώ στη γραμμή που δεν δουλεύει το teamviewer έχω δοκιμάσει να το χρησιμοποιήσω σε άλλη γραμμή όπου το teamviewer δουλεύι κανονικά, άρα το συμπέρασμα μου είναι πως κάτι συμβαίνει με τη συγκεκριμένη γραμμή.
The_Judas Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2020 δεν γίνεται αυτό που λες. δηλαδή η Vodafone μπλοκάρει και την θύρα 80 και την 443; μήπως φταίει κάποιο antivirus ή firewall που έχεις;
DanielRGr Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2020 Δες μηπως οι IP που τραβας ειναι ban-αρισμενες απο την TeamViewer λογω κακης χρησης απο προηγουμενους χρηστες (με ενα VPN ευκολα το τρεχεις αυτο το τεστ)
Dakisthess Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Συμφωνώ με τον Daniel. 1) Δοκίμασε να δεις τι IP Address έχεις.. google => whatismyipaddress 2) Έλεγξε το IP Address σου σε κάποια λίστα να δεις αν βρίσκεται σε blacklist πχ mxtoolbox => Blacklist 3) Σε περίπτωση που βρίσκεται σε λίστα, κλείσε το router για 5 λεπτά ξανά άνοιξε το και ξανά έλεγξε το. Αν βρίσκεσαι το IP σου σε λίστα, ενημέρωσε την vodafone, να σου δώσουν ένα καθαρό IP. Αν έχεις static, επίσης ζήτα αλλαγή IP , ή να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες να το καθαρίσουν. Στις 17/2/2020 στις 8:37 ΜΜ, Simos805 είπε Καλησπέρα, έχω πάροχο Vodafone ADSL σπίτι και για κάποιο λόγο το teamviewer δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τον server του (λέει «δεν υπάρχει ετοιμότητα - ελέγξτε την σύνδεσή σας»). Ενημερώσεις παρ' όλα αυτά κάνει. Όλα τα υπόλοιπα λειτουργούν κανονικά και η ταχύτητα είναι 9mbps down, 0,70mbps up, 23ms ping. Αυτό συμβαίνει και σε υπολογιστή Windows, και σε Mac και σε iPad και σε iPhone. Εννοείται σε όλες τις συσκευές το TeamViewer είναι ενημερωμένο και εννοείται πως σε άλλα δίκτυα λειτουργεί κανονικά. Έχω ελέγξει όλες τις ρυθμίσεις του router μου (firewall, dns κλπ), έχω δοκιμάσει και με άλλο router αλλά τίποτα. Έχω δοκιμάσει να επικοινωνήσω με την Vodafone αλλά επειδή δεν έχω το δικό τους router δεν μπαίνουν καν στον κόπο να προσπαθήσουν να με βοηθήσουν. Έχει κανείς καμιά ιδέα του τι μπορεί να φταίει??
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα