Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με πολυμηχανημα HP 3835


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

https://www.skroutz.gr/s/7072644/HP-DeskJet-Ink-Advantage-3835-AiO.html

Απο την αρχη που το πηρα , πριν κατι μηνες, οταν βαζω χαρτι για σκανιαρισμα στον αυτοματο τροφοδοτη δυσκολευεται να τραβηξει το χαρτι  κανοντας και ενα χαρακτηριστικο θορυβο και αν το τραβηξει το σκανιαρει μονο στη μεση περιπου της σελιδας.

Ενταξει εχει εγγυηση αλλα λεω μηπως ειχε και καποος αλος παρομοιο προβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον έχουν χαλάσει/ξεραθει τα ροδάκια που αρπάζει το χαρτί , αν και δεν μας δίνεις αρκετές πληροφορίες σχετικά με τον ήχο ή τη συμπεριφορά.. Κάνει προσπάθεια να το τραβήξει και δεν μπορεί?

Δοκίμασε και με άλλο χαρτί , μερικές φορές εαν ειναι πολύ λεπτό δεν το τραβάει (ανεξαρτητου μοντέλου εκτυπωτή)... Το οτι το σκανάρει μέχρι την μέση γίνεται γιατί δεν το έχει πιάσει απο την αρχή το χαρτί και το τραβάει οταν κανονικά έπρεπε να ειναι στην μέση...

Γνώμη μου , εφόσον εχεις εγγυηση νατο γυρισεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την πρώτη μέρα το κάνει. Χαρτί Α4 κανονικό φωτοτυπικό χρησιμοποιώ 

Από το τζάμι δεν έχει πρόβλημα 

 

Από Πλαίσιο αγορασμένο 

 

Ήχος.... Τακ τακ σαν κάτι να το εμποδίζει να τραβηχτεί 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν σκανιαρουμε ένα χαρτί ή ποιότητα είναι δεδομένη από το χαρτί που έχουμε 

Με ίδιο χαρτί σκανιαρα πάντα χωρίς πρόβλημα. 

Σε εκτύπωση δεν έχω πρόβλημα. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μηπως αυτο το κιτρινο χαρτινο πρεπει να βγει ?

 

Έστειλα την φωτογραφία σε hp με email 

hp.jpg

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/2/2020 στις 6:37 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

https://www.skroutz.gr/s/7072644/HP-DeskJet-Ink-Advantage-3835-AiO.html

Απο την αρχη που το πηρα , πριν κατι μηνες, οταν βαζω χαρτι για σκανιαρισμα στον αυτοματο τροφοδοτη δυσκολευεται να τραβηξει το χαρτι  κανοντας και ενα χαρακτηριστικο θορυβο και αν το τραβηξει το σκανιαρει μονο στη μεση περιπου της σελιδας.

Ενταξει εχει εγγυηση αλλα λεω μηπως ειχε και καποος αλος παρομοιο προβλημα.

Βεβαιώσου λίγο ότι έχεις βαλει σωστά τα χαρτια και οτι το στηριγμα τους ειναι ελαφρώς ξαπλωμένο. Είχα παρόμοιο πρόβλημα από 1η μέρα και ήταν καθαρά η τοποθέτηση του χαρτιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Greg9 είπε

Βεβαιώσου λίγο ότι έχεις βαλει σωστά τα χαρτια και οτι το στηριγμα τους ειναι ελαφρώς ξαπλωμένο. Είχα παρόμοιο πρόβλημα από 1η μέρα και ήταν καθαρά η τοποθέτηση του χαρτιού.

Μία χαρά βάζω τα χαρτιά. 

Τι εννοείς στηριγμα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Απλά δες ένα βίντεο εκτύπωσης από αυτόν το συγκεκριμένο εκτυπωτή για να είσαι σίγουρος ότι δεν είναι πρόβλημα εγκατάστασης.

 

 

 

3 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Μία χαρά βάζω τα χαρτιά. 

Τι εννοείς στηριγμα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μετα απο μια δυο αποτυχημενες προσπαθειες με την τεχνικη υποστηριξη θα γινει αντικατασταση του πολυμανηματος την επομενη εβδομαδα

Θα φερουν καινουργιο με courier και θα δωσω το προβληματικο χωρις καλωδια και μελανια 

Αγορασμενο 9/2019

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....αν αποδεδειγμένα δεν χρησιμοποιείς λάθος το μηχάνημα (ήτοι σημαίνει ότι δεν έπρεπε να αφαιρεθεί η κίτρινη επιφάνεια που αναφέρεις) κ επίσης χρησιμοποιείς (για scanning) χαρτί συγκεκριμένων προδιαγραφών (εφόσον ορίζεται κ αναφέρεται στο manual)....εεε όχι κ μπράβο που έκανε αυτά που ορίζει η εγγύηση του προϊόντος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, TechnoState είπε

....αν αποδεδειγμένα δεν χρησιμοποιείς λάθος το μηχάνημα (ήτοι σημαίνει ότι δεν έπρεπε να αφαιρεθεί η κίτρινη επιφάνεια που αναφέρεις) κ επίσης χρησιμοποιείς (για scanning) χαρτί συγκεκριμένων προδιαγραφών (εφόσον ορίζεται κ αναφέρεται στο manual)....εεε όχι κ μπράβο που έκανε αυτά που ορίζει η εγγύηση του προϊόντος!

Η εγγυηση μιλαει για αντικατασταση σε 30 μερες ή δωρεαν  επισκευη μετα . Το εχω σχεδον 6 μηνες.

Δεν θα μπορουσαν να μου πουν να το παω καπου για επισκευη ? Το κιτρινο χαρτακι δν το εβγαλα και δεν επρεπε να βγει .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

....στην δωρεάν επισκευή, το κόστος (ανταλλακτικά, προσωπικό, έξοδα μεταφοράς απο κ προς) πιθανόν να υπερβαίνει την λιανική τιμή του προϊόντος (μ.ο. 50€ σωστά?)... άρα επακόλουθο δεν είναι να γίνει επιλογή της αντικατάστασης?

Παρόλα αυτά, δουλεύει σωστά τώρα? Θεωρείς ότι ήταν κάποια αστοχία στην συγκεκριμένη συσκευή? 

 

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TechnoState είπε

....στην δωρεάν επισκευή, πιθανόν το κόστος (ανταλλακτικά, προσωπικό, έξοδα μεταφοράς απο κ προς) πιθανόν να υπερβαίνει την λιανική τιμή του προϊόντος (μ.ο. 50€ σωστά?)... άρα επακόλουθο δεν είναι να γίνει επιλογή της αντικατάστασης?

Παρόλα αυτά, δουλεύει σωστά τώρα? Θεωρείς ότι ήταν κάποια αστοχία στην συγκεκριμένη συσκευή? 

Την επομενη μερα θα γινει η αντικατασταση .Παλι θα πληρωσουν courier και μαλιστα μια να το φερει και μια να παρει το παλιο .Δεν ξερω γιατι δεν το παιρνει αυτη που θα φερει το καινουργιο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...