Γιάννης Platano Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 https://www.skroutz.gr/s/7072644/HP-DeskJet-Ink-Advantage-3835-AiO.html Απο την αρχη που το πηρα , πριν κατι μηνες, οταν βαζω χαρτι για σκανιαρισμα στον αυτοματο τροφοδοτη δυσκολευεται να τραβηξει το χαρτι κανοντας και ενα χαρακτηριστικο θορυβο και αν το τραβηξει το σκανιαρει μονο στη μεση περιπου της σελιδας. Ενταξει εχει εγγυηση αλλα λεω μηπως ειχε και καποος αλος παρομοιο προβλημα.
sstratos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Μάλλον έχουν χαλάσει/ξεραθει τα ροδάκια που αρπάζει το χαρτί , αν και δεν μας δίνεις αρκετές πληροφορίες σχετικά με τον ήχο ή τη συμπεριφορά.. Κάνει προσπάθεια να το τραβήξει και δεν μπορεί? Δοκίμασε και με άλλο χαρτί , μερικές φορές εαν ειναι πολύ λεπτό δεν το τραβάει (ανεξαρτητου μοντέλου εκτυπωτή)... Το οτι το σκανάρει μέχρι την μέση γίνεται γιατί δεν το έχει πιάσει απο την αρχή το χαρτί και το τραβάει οταν κανονικά έπρεπε να ειναι στην μέση... Γνώμη μου , εφόσον εχεις εγγυηση νατο γυρισεις 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Από την πρώτη μέρα το κάνει. Χαρτί Α4 κανονικό φωτοτυπικό χρησιμοποιώ Από το τζάμι δεν έχει πρόβλημα Από Πλαίσιο αγορασμένο Ήχος.... Τακ τακ σαν κάτι να το εμποδίζει να τραβηχτεί Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2020 από Γιάννης Platano
sstratos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 δοκίμασε με άλλη μάρκα χαρτί , τα φτηνά δεν ειναι ούτε καν 80γρ... αυτά εχουν πρόβλημα...
smpt Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 τα φτηνά φωτοτυπικά χαρτιά μπορεί να δημιουργούν πρόβλημα. Πριν το πας πίσω, δοκίμασε να σκανάρεις κάτι ποιο καλο.
Γιάννης Platano Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Όταν σκανιαρουμε ένα χαρτί ή ποιότητα είναι δεδομένη από το χαρτί που έχουμε Με ίδιο χαρτί σκανιαρα πάντα χωρίς πρόβλημα. Σε εκτύπωση δεν έχω πρόβλημα. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2020 από Γιάννης Platano
Γιάννης Platano Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Μηπως αυτο το κιτρινο χαρτινο πρεπει να βγει ? Έστειλα την φωτογραφία σε hp με email Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2020 από Γιάννης Platano
Greg9 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Στις 15/2/2020 στις 6:37 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε https://www.skroutz.gr/s/7072644/HP-DeskJet-Ink-Advantage-3835-AiO.html Απο την αρχη που το πηρα , πριν κατι μηνες, οταν βαζω χαρτι για σκανιαρισμα στον αυτοματο τροφοδοτη δυσκολευεται να τραβηξει το χαρτι κανοντας και ενα χαρακτηριστικο θορυβο και αν το τραβηξει το σκανιαρει μονο στη μεση περιπου της σελιδας. Ενταξει εχει εγγυηση αλλα λεω μηπως ειχε και καποος αλος παρομοιο προβλημα. Βεβαιώσου λίγο ότι έχεις βαλει σωστά τα χαρτια και οτι το στηριγμα τους ειναι ελαφρώς ξαπλωμένο. Είχα παρόμοιο πρόβλημα από 1η μέρα και ήταν καθαρά η τοποθέτηση του χαρτιού.
Γιάννης Platano Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, Greg9 είπε Βεβαιώσου λίγο ότι έχεις βαλει σωστά τα χαρτια και οτι το στηριγμα τους ειναι ελαφρώς ξαπλωμένο. Είχα παρόμοιο πρόβλημα από 1η μέρα και ήταν καθαρά η τοποθέτηση του χαρτιού. Μία χαρά βάζω τα χαρτιά. Τι εννοείς στηριγμα;
Greg9 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Απλά δες ένα βίντεο εκτύπωσης από αυτόν το συγκεκριμένο εκτυπωτή για να είσαι σίγουρος ότι δεν είναι πρόβλημα εγκατάστασης. 3 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Μία χαρά βάζω τα χαρτιά. Τι εννοείς στηριγμα; 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 Μετα απο μια δυο αποτυχημενες προσπαθειες με την τεχνικη υποστηριξη θα γινει αντικατασταση του πολυμανηματος την επομενη εβδομαδα Θα φερουν καινουργιο με courier και θα δωσω το προβληματικο χωρις καλωδια και μελανια Αγορασμενο 9/2019
TechnoState Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 ....αν αποδεδειγμένα δεν χρησιμοποιείς λάθος το μηχάνημα (ήτοι σημαίνει ότι δεν έπρεπε να αφαιρεθεί η κίτρινη επιφάνεια που αναφέρεις) κ επίσης χρησιμοποιείς (για scanning) χαρτί συγκεκριμένων προδιαγραφών (εφόσον ορίζεται κ αναφέρεται στο manual)....εεε όχι κ μπράβο που έκανε αυτά που ορίζει η εγγύηση του προϊόντος!
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, TechnoState είπε ....αν αποδεδειγμένα δεν χρησιμοποιείς λάθος το μηχάνημα (ήτοι σημαίνει ότι δεν έπρεπε να αφαιρεθεί η κίτρινη επιφάνεια που αναφέρεις) κ επίσης χρησιμοποιείς (για scanning) χαρτί συγκεκριμένων προδιαγραφών (εφόσον ορίζεται κ αναφέρεται στο manual)....εεε όχι κ μπράβο που έκανε αυτά που ορίζει η εγγύηση του προϊόντος! Η εγγυηση μιλαει για αντικατασταση σε 30 μερες ή δωρεαν επισκευη μετα . Το εχω σχεδον 6 μηνες. Δεν θα μπορουσαν να μου πουν να το παω καπου για επισκευη ? Το κιτρινο χαρτακι δν το εβγαλα και δεν επρεπε να βγει . Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου 2020 από Γιάννης Platano
TechnoState Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) ....στην δωρεάν επισκευή, το κόστος (ανταλλακτικά, προσωπικό, έξοδα μεταφοράς απο κ προς) πιθανόν να υπερβαίνει την λιανική τιμή του προϊόντος (μ.ο. 50€ σωστά?)... άρα επακόλουθο δεν είναι να γίνει επιλογή της αντικατάστασης? Παρόλα αυτά, δουλεύει σωστά τώρα? Θεωρείς ότι ήταν κάποια αστοχία στην συγκεκριμένη συσκευή? Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου 2020 από TechnoState
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, TechnoState είπε ....στην δωρεάν επισκευή, πιθανόν το κόστος (ανταλλακτικά, προσωπικό, έξοδα μεταφοράς απο κ προς) πιθανόν να υπερβαίνει την λιανική τιμή του προϊόντος (μ.ο. 50€ σωστά?)... άρα επακόλουθο δεν είναι να γίνει επιλογή της αντικατάστασης? Παρόλα αυτά, δουλεύει σωστά τώρα? Θεωρείς ότι ήταν κάποια αστοχία στην συγκεκριμένη συσκευή? Την επομενη μερα θα γινει η αντικατασταση .Παλι θα πληρωσουν courier και μαλιστα μια να το φερει και μια να παρει το παλιο .Δεν ξερω γιατι δεν το παιρνει αυτη που θα φερει το καινουργιο .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα