Προς το περιεχόμενο

106 RALLYE


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, turbakiasss είπε

Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος για την σβελταδα. Το μοτέρ ακούει ακαριαία ακόμα και από πολύ χαμηλές στροφές χωρίς το παραμικρό κομπιασμα. Ακόμα θυμάμαι να ανεβαίνω την Κατεχάκη με 4η 1500 στροφές και στο παραμικρό άγγιγμα ένιωθες την επιτάχυνση αμέσως.

Για να νιωσεις επιταχυνση απο 1500στροφες μονο σε γκρεμο

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 13/2/2020 στις 10:01 ΜΜ, Billythomas1312 είπε

Καλησπερα σας θα ηθελα μια αποψη για το 106 rallye και τι προβληματα σας εχει βγαλει μεχρι στιγμη.Κοιταω για καποιο μεχρι 2500 μαξιμουμ και μεχρι 130χιλ χιλιομετρα.τι αποψεις εχετε? 

   Ενημέρωσε μας κάποια στιγμή , αν βρήκες κάτι αξιόλογο γύρω από αυτό που ψάχνεις σε 106 Rallye . Κι' αν δεν βρήκες 106 Rallye , έτσι για να τρομάξουν όλοι , θα βρούμε ένα Simca Rallye 2 , με όλα πίσω , για το γινατι !

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, babisskg είπε

   Ενημέρωσε μας κάποια στιγμή , αν βρήκες κάτι αξιόλογο γύρω από αυτό που ψάχνεις σε 106 Rallye . Κι' αν δεν βρήκες 106 Rallye , έτσι για να τρομάξουν όλοι , θα βρούμε ένα Simca Rallye 2 , με όλα πίσω , για το γινατι !

εχω βρει ενα θα παω να το δω 1600 130 αλογα του 01 μοντελο φαινεται πολυ καλο θα δουμε :D 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Billythomas1312 είπε

εχω βρει ενα θα παω να το δω 1600 130 αλογα του 01 μοντελο φαινεται πολυ καλο θα δουμε :D 

   Να προτιμήσεις γύρω στις 5 με έξι το απόγευμα , το φως πέφτει με γωνία που θα αποκαλύψει τυχόν χτυπήματα . Πηγαίνεις σε μια από τις τέσσερις γωνίες , κοιτάζεις προς τα πίσω τις λαμαρίνες , ψάχνεις για κυματισμούς στην μπογιά . Κάνεις το ίδιο και από τις τέσσερις . Ανοιγοκλείνεις μαλακά τις πόρτες , ψάχνοντας να δεις αν σκαλωνουν πουθενά . Ψάχνεις γύρω γύρω τα λάστιχα στις πόρτες και τα παράθυρα , τα σηκώνεις λίγο με το δάχτυλο , να δεις αν υπάρχει μπογιά καινούργια . Αν υπάρχει θα φανεί . Αν τα καταφέρεις , βγάλτο φωτογραφίες να το δούμε . Έβγαινε σε λευκό , μαύρο , κόκκινο και εκείνο το ωραίο μπλε γαλάζιο . Δεν παίρνω όρκο για το κίτρινο , αν είναι νεότερο η όχι . Ας βοηθήσει όποιος γνωρίζει .

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, babisskg είπε

   Να προτιμήσεις γύρω στις 5 με έξι το απόγευμα , το φως πέφτει με γωνία που θα αποκαλύψει τυχόν χτυπήματα . Πηγαίνεις σε μια από τις τέσσερις γωνίες , κοιτάζεις προς τα πίσω τις λαμαρίνες , ψάχνεις για κυματισμούς στην μπογιά . Κάνεις το ίδιο και από τις τέσσερις . Ανοιγοκλείνεις μαλακά τις πόρτες , ψάχνοντας να δεις αν σκαλωνουν πουθενά . Ψάχνεις γύρω γύρω τα λάστιχα στις πόρτες και τα παράθυρα , τα σηκώνεις λίγο με το δάχτυλο , να δεις αν υπάρχει μπογιά καινούργια . Αν υπάρχει θα φανεί . Αν τα καταφέρεις , βγάλτο φωτογραφίες να το δούμε . Έβγαινε σε λευκό , μαύρο , κόκκινο και εκείνο το ωραίο μπλε γαλάζιο . Δεν παίρνω όρκο για το κίτρινο , αν είναι νεότερο η όχι . Ας βοηθήσει όποιος γνωρίζει .

κιτρινο ειναι αυτο που θα δω.. με ξενερωνει λιγο γιατι θα φαινομαι σαν καναρινι αλλα κλαιν χαχαχα θα παω και με μηχανικο που ειναι εξειδικευμενος πανω στα peugeot.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Billythomas1312 είπε

κιτρινο ειναι αυτο που θα δω.. με ξενερωνει λιγο γιατι θα φαινομαι σαν καναρινι αλλα κλαιν χαχαχα θα παω και με μηχανικο που ειναι εξειδικευμενος πανω στα peugeot.

  Να μην ξεχάσει να ρίξει μια ματιά στην πλεξούδα !  Τα 130 άλογα μην τα πολυακους , δεν έχουν κάποιο ενδιαφέρον επί της παρούσης , μόνο σε δυναμομετρο θα φανεί η αλήθεια . Ας πούμε λοιπόν ότι είναι έτσι .

Επεξ/σία από babisskg
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, babisskg είπε

   Έβγαινε σε λευκό , μαύρο , κόκκινο και εκείνο το ωραίο μπλε γαλάζιο . Δεν παίρνω όρκο για το κίτρινο , αν είναι νεότερο η όχι . Ας βοηθήσει όποιος γνωρίζει .

Κλασσικά το μπλέ,  μετά κίτρινο/άσπρο, αρκετά λιγότερα μαύρα αλλά σε κόκκινο δεν θυμάμαι να το έχω πετύχει ποτέ. :)
Το GTI έβγαινε σε ένα μπροντοροδοκόκκινο, βυσσινή το έλεγαν :D, και απλό κόκκινο έβγαινε το προτελευταίο μοντέλο, το 8V.

Επεξ/σία από dpolal
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, turbakiasss είπε

Ακόμα θυμάμαι να ανεβαίνω την Κατεχάκη με 4η 1500 στροφές και στο παραμικρό άγγιγμα ένιωθες την επιτάχυνση αμέσως.

Tα παραλές λίγο, εκτός αν το είχες πειράξει. :)

Με μαμά VTS, στην Κατεχάκη στο τέρμα της ανηφόρας που ξεκινούσε η στροφή με 4η δεν είχε να δώσει όσο και αν το πίεζα.
(απλά φρόντιζα να φτάνω εκεί τουλάχιστον με καμμιά 140άρα γιατί ελάχιστοι τολμηροί που ακολουθούσαν είχαν τα @@ να μείνουν δίπλα με τόσα χλμ ;) )

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, dpolal είπε

Κλασσικά το μπλέ,  μετά κίτρινο/άσπρο, αρκετά λιγότερα μαύρα αλλά σε κόκκινο δεν θυμάμαι να το έχω πετύχει ποτέ. :)
Το GTI έβγαινε σε ένα μπροντοροδοκόκκινο, βυσσινή το έλεγαν :D, και απλό κόκκινο έβγαινε το προτελευταίο μοντέλο, το 8V.

     Φιλτατε , σε ευχαριστούμε ειλικρινά για την ενημέρωση , να πω την αλήθεια , το παιδί βρήκε σε κίτρινο , κάτι που με βολεύει παραπάνω από ότι πρέπει , ώστε να τον καθοδηγήσουμε να βρει τυχόν αμαρτίες στην λαμαρίνα , που είναι αναμενόμενες βέβαια , αφού θεωρώ απίθανο να πέσουμε σε τέτοιο συλλεκτικό αντικείμενο , όχι ότι αποκλείεται βέβαια . Με βολεύει και η ώρα , κοντεύει απόγευμα , το φως είναι ιδανικό .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, dpolal είπε

Tα παραλές λίγο, εκτός αν το είχες πειράξει. :)

Με μαμά VTS, στην Κατεχάκη στο τέρμα της ανηφόρας που ξεκινούσε η στροφή με 4η δεν είχε να δώσει όσο και αν το πίεζα.
(απλά φρόντιζα να φτάνω εκεί τουλάχιστον με καμμιά 140άρα γιατί ελάχιστοι τολμηροί που ακολουθούσαν είχαν τα @@ να μείνουν δίπλα με τόσα χλμ ;) )

Δεν εννοώ στην στροφή πιο πάνω, αλλά στην ευθεία. Και δεν μιλάω για επιτάχυνση τύπου 2α πάτωμα. Απλά ότι το μοτέρ δεν κρεμούσε και άρχισε να ανεβάζει χωρίς δισταγμό. Επειδή έτσι όπως το έγραψε ο προηγούμενος ήταν σαν να είναι ψοφιο το μοτέρ κάτω από τις 4.000. Την ελαστικότητα ήθελα να επισημάνω, όχι ότι με κολλούσε στο κάθισμα προφανώς η επιτάχυνση.

Διόρθωση : και σε χρυσό έβγαινε αν δεν έχει ειπωθεί.

Επεξ/σία από turbakiasss
  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Φιλτατε , σε ευχαριστούμε ειλικρινά για την ενημέρωση , να πω την αλήθεια , το παιδί βρήκε σε κίτρινο , κάτι που με βολεύει παραπάνω από ότι πρέπει , ώστε να τον καθοδηγήσουμε να βρει τυχόν αμαρτίες στην λαμαρίνα , που είναι αναμενόμενες βέβαια , αφού θεωρώ απίθανο να πέσουμε σε τέτοιο συλλεκτικό αντικείμενο , όχι ότι αποκλείεται βέβαια . Με βολεύει και η ώρα , κοντεύει απόγευμα , το φως είναι ιδανικό .

To είδα ποιο πάνω αλλά κουβέντα να γίνεται και όπως κατάλαβες οι περισσότεροι έχουμε πιάσει τη memory lane. :D :D :D

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Φιλτατε , σε ευχαριστούμε ειλικρινά για την ενημέρωση , να πω την αλήθεια , το παιδί βρήκε σε κίτρινο , κάτι που με βολεύει παραπάνω από ότι πρέπει , ώστε να τον καθοδηγήσουμε να βρει τυχόν αμαρτίες στην λαμαρίνα , που είναι αναμενόμενες βέβαια , αφού θεωρώ απίθανο να πέσουμε σε τέτοιο συλλεκτικό αντικείμενο , όχι ότι αποκλείεται βέβαια . Με βολεύει και η ώρα , κοντεύει απόγευμα , το φως είναι ιδανικό .

Πολύ σημαντικό, δείτε αν το αυτοκίνητο είναι ταμπέλα. Έχουν δηλαδή αλλάξει τους αριθμούς πλαισίου με άλλο. Όπως ανοίξετε το καπό, πίσω στον καθρέπτη του μοτέρ τέρμα πάνω και προς τα δεξιά είναι οι αριθμοί πλαισίου. Αυτό το κομμάτι το κόβουν και κολλούν από άλλο για να παραποιήσουν το πλαίσιο σε κλεμμένα. Το δικό μου το έκλεψαν το 2015 και το βρήκα το 2019 σε γκρουπ με 106 από το Instagram να το ανεβάζει ο νέος κάτοχος που είχε άγνοια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Πολύ σημαντικό, δείτε αν το αυτοκίνητο είναι ταμπέλα. Έχουν δηλαδή αλλάξει τους αριθμούς πλαισίου με άλλο. Όπως ανοίξετε το καπό, πίσω στον καθρέπτη του μοτέρ τέρμα πάνω και προς τα δεξιά είναι οι αριθμοί πλαισίου. Αυτό το κομμάτι το κόβουν και κολλούν από άλλο για να παραποιήσουν το πλαίσιο σε κλεμμένα. Το δικό μου το έκλεψαν το 2015 και το βρήκα το 2019 σε γκρουπ με 106 από το Instagram να το ανεβάζει ο νέος κάτοχος που είχε άγνοια.

     Έτσι , πολύ σωστά , βαρέθηκα να διαβάζω εκτιμήσεις και απόψεις μεταξύ τυρου και αχλαδου , να τον βοηθήσουμε ουσιαστικά με ότι γνωρίζουμε .

9 λεπτά πριν, dpolal είπε

To είδα ποιο πάνω αλλά κουβέντα να γίνεται και όπως κατάλαβες οι περισσότεροι έχουμε πιάσει τη memory lane. :D :D :D

   Βρε , NSU TT θα του βρω και μάλιστα πειραγμενο ......... 😂😂😂 ....... ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή . Τα γιαλαντζι Audi TT αποκλείονται λόγω κακής αντιγραφής του λογότυπου TT το οποίο κρύβει ιστορία ανεπανάληπτη !!!

Επεξ/σία από babisskg
Δημοσ.
13 ώρες πριν, turbakiasss είπε

Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος για την σβελταδα. Το μοτέρ ακούει ακαριαία ακόμα και από πολύ χαμηλές στροφές χωρίς το παραμικρό κομπιασμα. Ακόμα θυμάμαι να ανεβαίνω την Κατεχάκη με 4η 1500 στροφές και στο παραμικρό άγγιγμα ένιωθες την επιτάχυνση αμέσως.

Εγω προσωπικα ενα gti που το ειχα για λιγο δεν ηταν ετσι.. Στα χαμηλα επρεπε να πατησω περισσοτερο γκαζι και γενικα ανοιγε γραμμικα.. Καπου μετα τις 4000στρ αλλαζε τελειως συμπεριφορα...! Δεν μου αρεσουν τετοια αυτοκινητα.. Τα θεωρω τρελοκομεια..!!! Σ ενα αυτοκινητο κοιταζω τι κανει μεχρι τις 4000στρ και οχι απο κει και περα...  Για μεσα στην πολη αυτο θελεις.. Κοντο σασμαν και χαμηλοροπο.. Τα υπολοιπα ειναι για κοντρες και για μεγαλες ταχυτητες..!!!!

20 ώρες πριν, dpolal είπε

Καί ;;;
Μήπως είναι ελαφρύτερα από το 106 ή τα 200-300 κιλά διαφορά, όση είναι τέλοσπάντων, τα κάνουν ποιό ευκίνητα;;

Το καθε μοντελο που βγαινει εχει διαφορετικη αποκριση γκαζιου.. Δεν μπορω να τα βαλω ολα σ ενα τσουβαλι και να πω τα καινουργια ετσι τα παλια ετσι..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...