Προς το περιεχόμενο

106 RALLYE


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

Τι χρόνια έχουμε ρε παιδιά κ μιλάμε για rallye ?

Ε ντάξει ρ φίλε 2020 και εγώ έμεινα με ρ6 του 2007 τι να κάνουμε 😂

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Billythomas1312 είπε

Αν δεν έχουμε παραπάνω λεφτά γιατί όχι ; 

Δίκιο έχεις αλλά προσοχή φίλε με αυτό που θα πάρεις στο λέω από πρώτο χέρι αυτά από εμένα..

Δημοσ.

Πρώην κάτοχος saxo VTS με ΦΠΕ.

Το είχα πάρει 2000€ από γνωστό μου που ήταν για χρονια άνεργος και το είχε παρατημένο.Ειχε 70.000 χλμ ατρακαριστο κι απλα ηθελε μαζεματα.

Το πήρα κι εγω για να ξεθυμανω.Μοντελο 2003.

Όπου και να πήγαινα ήταν διασκέδαση.Ενιωθα παιδι ξανα ,ακομα κι αν ήταν η διαδρομή στις 8 για την δουλειά.

Το κράτησα ένα χρόνο γιατί ήταν παιχνίδι.Ανασφαλες σε ολα του κι επικίνδυνο.Χωρις καλα ελαστικά δεν το τρέχεις ουτε για πλάκα.Οι πορτες ήταν τόσο ψεύτικες που νόμιζες πως αν πέσει πανω τους ποδήλατο,θα κοπεί το αμάξι στα 2.Οι μυρωδιές του μοτέρ ήταν μονίμως στην καμπίνα.

Γενικά δεν το λες αμάξι,είναι παιχνίδι και μαλιστα επικίνδυνο.

Όμως μου λείπει...Μετανιωσα που το έδωσα.Οτι οδηγήσω πια είναι πολιτισμένο μέχρι αηδίας και προβλέψιμο.Διασκεδαση μηδέν.

Προβλήματα στον 1 χρόνο δεν είχα ιδιαίτερα.Ηταν κι ολα φτηνά.

Το αντικατέστησα με το C2 VTS που ήταν ένα χαλί.Καμια σχέση.

  • Like 2
Δημοσ.

Μαμά σαξόραλλο το 2020  δεν υπάρχει ....

130.000 χλμ έχει κάνει από το τελευταίο  ρεκτιφιέ και δώθε..

Το νεότερο 106 rallye/saxo vts που κυκλοφορεί είναι τουλάχιστον 17 χρονών , και του  έχουν πιει το αίμα  το λιγότερο τρεις κάγκουρες  ....

Λάθος επιλογή εντελώς για μοναδικό καθημερινό αυτοκίνητο .... κατανάλωση περί τα 10 -12 λτ/100 χλμ , κουμπαράς(τρύπιος)  καλός ... μα κάποιο ρουλεμάν , μα ο πίσω άξονας, μα το σαζμαν, μα η αντλία  και πάει λέγοντας....

 

 

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Μαμά σαξόραλλο το 2020  δεν υπάρχει ....

130.000 χλμ έχει κάνει από το τελευταίο  ρεκτιφιέ και δώθε..

Το νεότερο 106 rallye/saxo vts που κυκλοφορεί είναι τουλάχιστον 17 χρονών , και του  έχουν πιει το αίμα  το λιγότερο τρεις κάγκουρες  ....

Λάθος επιλογή εντελώς για μοναδικό καθημερινό αυτοκίνητο .... κατανάλωση περί τα 10 -12 λτ/100 χλμ , κουμπαράς(τρύπιος)  καλός ... μα κάποιο ρουλεμάν , μα ο πίσω άξονας, μα το σαζμαν, μα η αντλία  και πάει λέγοντας....

Νομίζω αρκετά υπερβολικός για το 10-12 που λες δεν ξέρω ... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Warzycha είπε

Πρώην κάτοχος saxo VTS με ΦΠΕ.

Το είχα πάρει 2000€ από γνωστό μου που ήταν για χρονια άνεργος και το είχε παρατημένο.Ειχε 70.000 χλμ ατρακαριστο κι απλα ηθελε μαζεματα.

Το πήρα κι εγω για να ξεθυμανω.Μοντελο 2003.

Όπου και να πήγαινα ήταν διασκέδαση.Ενιωθα παιδι ξανα ,ακομα κι αν ήταν η διαδρομή στις 8 για την δουλειά.

Το κράτησα ένα χρόνο γιατί ήταν παιχνίδι.Ανασφαλες σε ολα του κι επικίνδυνο.Χωρις καλα ελαστικά δεν το τρέχεις ουτε για πλάκα.Οι πορτες ήταν τόσο ψεύτικες που νόμιζες πως αν πέσει πανω τους ποδήλατο,θα κοπεί το αμάξι στα 2.Οι μυρωδιές του μοτέρ ήταν μονίμως στην καμπίνα.

Γενικά δεν το λες αμάξι,είναι παιχνίδι και μαλιστα επικίνδυνο.

Όμως μου λείπει...Μετανιωσα που το έδωσα.Οτι οδηγήσω πια είναι πολιτισμένο μέχρι αηδίας και προβλέψιμο.Διασκεδαση μηδέν.

Προβλήματα στον 1 χρόνο δεν είχα ιδιαίτερα.Ηταν κι ολα φτηνά.

Το αντικατέστησα με το C2 VTS που ήταν ένα χαλί.Καμια σχέση.

... ακριβώς το ίδιο (χωρίς φπε)!

Το είχα πριν μια 10ετία, 2ο χέρι, εντελώς μαμά κ άντεξε αρκετά, ότι έπρεπε για τα ακαδημαϊκά μου χρόνια.

Μετά πέρασε σαν spare/back up αυτοκίνητο στην υπόλοιπη οικογένεια για άλλα 5 χρόνια τουλάχιστον, πριν αποσυρθεί.

...ρε τι γαμάτο μοτεράκι πάντως!!

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Billythomas1312 είπε

Το θέλω για κάνα χρόνο με δυο και όχι για παραπάνω το μόνο σίγουρο να κάνω και εγώ της μαλακιες μου και σχετικά .. από αυτή την άποψη φίλε μου αλλά σεβαστή απάντηση 

     Το Rallye που ψάχνεις προσπάθησε να το πάρεις πιο φθηνά , όσο μπορείς . Τώρα αν όντως έχει βγεί αλώβητο , χωρίς χτυπήματα κλπ μόνον ο Θεός γνωρίζει και σίγουρα κάποιος λαμαρινάς θα μπορέσει να δεί περισσότερα . 

    Στο διαταυτα , όπως είπε και κάποιος , σίγουρα δεν πήγαιναν στην εκκλησία το πρωί της Κυριακής μ' αυτό . Στην ουσία αυτά τα αυτοκίνητα τα αγόραζαν χωρίς να γνωρίζουν τι έπρεπε να γίνει στην συνέχεια η τέλος πάντων δεν είχαν τα λεφτά για να προχωρήσουν .

   Τα συνήθη κουσουρια με τα ρεύματα , όσο για την αντλία καυσίμου φταίει το ηλεκτρικό κύκλωμα που την αφήνει από ρεύμα , οπότε αν σου προκύψει κάτι τέτοιο , βγαίνεις έξω , πας από την πλευρά του συνοδηγού , στην μεριά που είναι η τάπα του ρεζερβουάρ , σκύβεις , δίνεις από κάτω στο ρεζερβουάρ δύο τρία χτυπήματα με το χέρι σου με δύναμη . Αν πάρει μπρος , τότε δεν φταίει η αντλία αλλά τα ρεύματα .

   Για τα κρατήματα του να θυμάσαι πως , το αμάξωμα του είναι λίγο παλαιάς κοπής , έχει μόνον ένα ζωνάρι ακριβώς στην μέση του αυτοκινήτου , εκεί που βρίσκονται οι πλευρικές κολώνες στην μέση και αυτό είναι όλο . Το αμάξωμα του στρεβλώνει πολύ εύκολα , λόγω ελαφρότητας στην κατασκευή , αν δλδ για παράδειγμα ανεβάσεις λοξά το αυτοκίνητο με τον ένα μόνο μπροστινό τροχό πάνω σε πεζοδρόμιο , θα δεις ότι η πόρτα από την άλλη πλευρά δεν κλείνει ούτε ανοίγει με την ίδια ευκολία αφού αρχίζει να βρίσκει πάνω στην κάσα . Αυτό δείχνει ότι το αμάξωμα χρειάζεται κάποια έστω δεσίματα , καμιά γέφυρα στη μπροστινή ανάρτηση ας πούμε αφού η παραπανισια ιπποδύναμη , συν το μπροστοβαρο της κατασκευής θα φέρει εκπλήξεις στο κράτημα του . Πάντως οι αντιστρεπτικές του από το εργοστάσιο δεν είναι άσχημες , οπότε πας άνετα με τα τέσσερα μέσα σε στροφή . Φυσικά αν αλλαχτούν με χοντρυτερες θα υπάρχει ανάλογο όφελος . 

    Επίσης να θυμάσαι ότι δεν έχει ούτε καν μπάρες ασφαλείας μέσα στις πόρτες , αυτές που προστατεύουν σε περίπτωση σύγκρουσης στα πλευρά εξού και το ελαφρό της κατασκευής . 

   Μοιράζεται το ίδια μηχανικά μέρη με το Saxo , ουσιαστικά το 106 είναι το πρωτότυπο και το Saxo το αντίγραφο αφού η Citroen δεν είχε ποτέ τέτοιο αυτοκίνητο και το απέκτησε αφού βρισκόταν στο ίδιο group .

   Εφόσον αποφασίσεις για τέτοια αγορά να θυμάσαι πως θα χρειαστεί οπωσδήποτε κάποια χρήματα επιπλέον , καμιά γέφυρα μπροστά αν δεν έχει ήδη , λίγο επέμβαση στα φρενακια του , ίσως αν σε παίρνει καμιά αντιστρεπτική κλπ . αλλιώς θα πηγαίνεις με λίγο πιο χαμηλούς ρυθμούς , πιο υποψιασμενα δλδ. 

  Αν φοράει τις σιδερένιες γνήσιες ζάντες , ακόμη καλύτερα , κράτησε τις .

   Καλή όρεξη !

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλα θα δωσετε 2-3 χιλιαρικα για ραλυ?

 

2020 εχουμε, βρειτε κατι με abs και αεροσακο τουλαχιστον

(Μια χαρα αμαξακι για την εποχη του, πλεον μόνο για συλεκτικο η πιστα)

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Billythomas1312 είπε

Για το παιδί ρώτησα αν είναι μάμα,αυτό που κοιτάω έχει πρόγραμμα σκούπα εξάτμιση . Και προσπαθώ να βγάλω μια άκρη .

Mε επεμβάσεις μόνο σε ΦΠΕ, 150 άλογα σε αυτό το αμάξι δεν θα δείς ούτε άμα το ρίξεις από γκρεμό πάντως, να το ξέρεις.
Επίσης μην περιμένεις να έχει νορμάλ κατανάλωση, ξεκάθαρο αυτό.

Κατά τα άλλα ότι σου είπαν οι προηγούμενοι.
ΑΝ (μεγάλο ΑΝ) είσαι τυχερός και ο/οι προηγούμενος/οι ιδιοκτήτης/ες,  γιατί τόσων χρόνων αμάξι δύσκολο να βρείς από τον πρώτο κάτοχο, ήταν μερακλής και το πρόσεχε το ποιό πιθανό είναι να σου κρατήσει και σένα αρκετά.

Με την προϋπόθεση ότι και εσύ ΞΕΡΕΙΣ να βάζεις κάποια όρια γιατί είναι πολύ σβέλτο και διασκεδαστικό αμάξι αλλά δεν συχωρεί.
.
.
(το πρώτο μου αμάξι ήταν το VTS, απλά έρωτας ❤️  )

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Billythomas1312 είπε

Καλησπερα σας θα ηθελα μια αποψη για το 106 rallye και τι προβληματα σας εχει βγαλει μεχρι στιγμη.Κοιταω για καποιο μεχρι 2500 μαξιμουμ και μεχρι 130χιλ χιλιομετρα.τι αποψεις εχετε? 

Εχω οδηγησει το gti και δεν μου αρεσε ο τροπος της αποδοσης.. Καπου μετα τις 4000στρ ειχε  σωστο γκαζι..  Αλλα αυτοκινητα με λιγοτερα κυβικα και αλογα κατω απο τις 4000στρ πανε πιο ωραια-ευχαριστα. Στην πολη να υπολογιζεις στα 10λ!

  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Billythomas1312 είπε

Αν δεν έχουμε παραπάνω λεφτά γιατί όχι ; 

χαχαχα ναι  θεμα λεφτων ειναι...Οτι δεν βρισκεις τιποτα αλλο στα λεφτα αυτα? Πες μας χρηση και μεγιστα λεφτα να δουμε αν υπαρχει

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

χαχαχα ναι  θεμα λεφτων ειναι...Οτι δεν βρισκεις τιποτα αλλο στα λεφτα αυτα? Πες μας χρηση και μεγιστα λεφτα να δουμε αν υπαρχει

Βασικά ναι θέμα χρημάτων είναι . Επίσης μου αρέσει σε αυτά τα χρήματα σε σχέση με τα αλλά .μεχρι 2500 να έχει το γκάζι του 

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Billythomas1312 είπε

Βασικά ναι θέμα χρημάτων είναι . Επίσης μου αρέσει σε αυτά τα χρήματα σε σχέση με τα αλλά .μεχρι 2500 να έχει το γκάζι του 

μεχρι 2500 και να εχει το γκαζι του...Θα το χρειαστεις μονο για να τρεξεις σε κανα νοσοκομειο... 

Λυπαμαι αλλα δεν μπορω να προτεινω κατι με αυτα τα κριτηρια 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...