Δημοφιλής ανάρτηση Aurumnus Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Σε αυτή την ανάρτηση θα μαζεύονται όλες οι πληροφορίες σχετικά με την άρνηση παραλαβής δέματος και επιστροφής αυτού (αλλά Όχι για την επιστροφή δέματος αν τελικά παραλάβουμε). Σκοπός είναι να μπορέσουμε να επιστρέψουμε το κάτω των 22€ αξίας πακέτο μας χωρίς να το παραλάβουμε, στην περίπτωση που χρεώθηκε με το χαράτσι των 15€ λόγω τελωνειακού ελέγχου, χωρίς να πληρώσουμε τα μεταφορικά της επιστροφής (αφού δεν είναι δική μας υπαιτιότητα όλη αυτή η κατάσταση) και χωρίς να μείνει στα αζήτητα των ΕΛΤΑ/Τελωνείου (ώστε μην ΤΥΧΟΝ μας ζητήσουν φύλακτρα κάποια στιγμή αλλά και να μην τα πάρουν τσάμπα οι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ/Τελωνείο... δεν θα τους κάνουμε και μάγκες στην πλάτη μας), αλλά να γυρίσει πίσω στον πωλητή ώστε να μας επιστρέψει τα χρήματα μας. «Κώδικας Δεοντολογίας Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών» ΑΠΟΦΑΣΗ 687/328/ΦΕΚ Β/1874/31.07.2013 http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/apofasi687.htm https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/PostLegalFramework/AP687-327.pdf Αρθρο 5 Παραλαβή και επίδοση ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών Ο χρήστης / παραλήπτης: α) έχει τη δυνατότητα να παραλάβει με επιφύλαξη το ταχυδρομικό αντικείμενο, καταγράφοντάς τους σχετικούς λόγους της επιφύλαξης στο ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. Ειδικώς, σε περιπτώσεις που η επιχείρηση ταχυμεταφορών έχει εισάγει την ηλεκτρονική υπογραφή επιβεβαίωσης παραλαβής από τον παραλήπτη, θα πρέπει να μεριμνήσει, είτε για ηλεκτρονική καταγραφή της παραλαβής με επιφύλαξη είτε για σχετική έγγραφη μνεία παραλαβής με επιφύλαξη, ως περιγράφεται ανωτέρω, επί του έντυπου ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. Η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή/παραλήπτη που επιθυμεί να παραλάβει με επιφύλαξη, και ο υπάλληλος της επιχείρησης να διεκπεραιώσει το σχετικό αίτημα, παρουσία του παραλήπτη. Η δήλωση επιφύλαξης μπορεί να πραγματοποιηθεί σε διάστημα μιας (1) ημέρας από την παραλαβή του ταχυδρομικού αντικειμένου από τον παραλήπτη. Επίδοση ταχυδρομικών αντικειμένων και διαχείριση ανεπίδοτων: Σε περίπτωση ταχυδρομικών αντικειμένων για τα οποία δεν κατέστη δυνατή η επίδοσή τους στους παραλήπτες, ο πάροχος οφείλει τουλάχιστον: δ) σε περίπτωση μη δυνατότητας επίδοσης ή άρνησης του παραλήπτη να παραλάβει το ταχυδρομικό αντικείμενο, αυτό θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση όχι μεγαλύτερη του ποσού που καταβλήθηκε για την αποστολή του. ε) Ανεπίδοτο θεωρείται ένα ταχυδρομικό αντικείμενο για το οποίο η ταχυδρομική επιχείρηση έχει εξαντλήσει κάθε δυνατή προσπάθεια επίδοσής του, βάσει των ανωτέρω, χωρίς αποτέλεσμα. στ) Κάθε ταχυδρομική επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να διαφυλάσσει τα παραπάνω ανεπίδοτα αντικείμενα, αλλά δύναται να ΧΡΕΩΝΕΙ τους πελάτες της για τη ΦΥΛΑΞΗ τους, με χρεώσεις που πρέπει να γνωστοποιεί εκ των προτέρων σε αυτούς. ζ) Ο χρόνος φύλαξης ορίζεται σε έξι (6) μήνες από την τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια επίδοσης τους αντικειμένου. η) Ταχυδρομικά αντικείμενα που δεν υπάγονται στην παραπάνω περίπτωση τα οποία δεν είναι δυνατό να επιδοθούν στον παραλήπτη ή να επιστραφούν στον αποστολέα, θα θεωρούνται οριστικά ανεπίδοτα και θα ακολουθείται η διαδικασία δωρεάς σε κοινωφελή ή άλλα Ιδρύματα ή καταστροφής των αντικειμένων αυτών, κατόπιν συντάξεως σχετικού πρακτικού καταστροφής και σύμφωνα με τη διαδικασία που ορίζει η επιχείρηση, μετά από πάροδο τουλάχιστον έξι (6) μηνών. θ) Από την παραπάνω διαδικασία εξαιρούνται τα αντικείμενα τα οποία έχουν παρακρατηθεί επίσημα ή έχει δηλωθεί από τον αποστολέα ότι έχουν αξία μείζονα των 100,00 ευρώ, οπότε αποδίδονται στην Ε.Ε.Τ.Τ.. ΕΕΤΤ https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/FAQ/index.html 6. Ποιες είναι οι υποχρεώσεις της επιχείρησης ταχυμεταφορών σε περίπτωση μη επίδοσης του ταχυδρομικού αντικειμένου στον παραλήπτη; Η ταχυδρομική επιχείρηση • επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον αποστολέα ή τον παραλήπτη, εφόσον αντιμετωπίζει δυσκολίες στην επίδοση και εφόσον έχουν δηλωθεί τα τηλέφωνα επικοινωνίας • οφείλει να προγραμματίσει τουλάχιστον δεύτερη προσπάθεια επίδοσης του αντικειμένου στον παραλήπτη, σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη • προβαίνει σε έγγραφη ειδοποίηση προς τον παραλήπτη σε περίπτωση απουσίας του και επιστροφή του αντικειμένου στο χώρο της ταχυδρομικής επιχείρησης • επιστρέφει το αντικείμενο στον αποστολέα με χρέωση όχι μεγαλύτερη του ποσού που καταβλήθηκε για την αποστολή του, σε περίπτωση ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ του από τον παραλήπτη • φυλάσσει το ταχυδρομικό αντικείμενο για διάστημα έξι (6) μηνών από την τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια επίδοσης αυτού 7. Σε περίπτωση που επιθυμώ να παραλάβω το αντικείμενο με επιφύλαξη, θα πρέπει να το πράξω/δηλώσω μόνο τη στιγμή της επίδοσης αυτού σε εμένα; Η δήλωση επιφύλαξης παραλαβής μπορεί να πραγματοποιηθεί σε διάστημα μίας (1) ημέρας από την παραλαβή του ταχυδρομικού αντικειμένου από τον παραλήπτη. Άλλες επιπλέον επίσημες πληροφορίες δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρω, οπότε θα παραθέσω και κάποιες αναφορές από άλλες ταχυδρομικές εταιρίες και το ποιες πρακτικές ακολουθούν αυτές. Γενική Ταχυδρομική (https://www.taxydromiki.com/hartis-ypohreoseon-katanaloti) 5. Επίδοση Ταχυδρομικών Αντικειμένων και διαχείριση των ανεπίδοτων Αντικειμένων δ) σε περίπτωση μη δυνατότητας επίδοσης ή άρνησης του παραλήπτη να παραλάβει το ταχυδρομικό αντικείμενο, αυτό θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση όχι μεγαλύτερη του ποσού που καταβλήθηκε για την αποστολή του. Εφόσον τελικά δεν καταστεί δυνατή η επίδοση του αντικειμένου στον παραλήπτη για οποιαδήποτε αιτία, ακόμα και σε περίπτωση άρνησης του παραλήπτη να παραλάβει, ενημερώνεται ο αποστολέας άμεσα και η αποστολή επιστρέφεται σ’ αυτόν με δική του χρέωση, όχι μεγαλύτερη του ποσού που καταβλήθηκε για την αποστολή του, με την επιφύλαξη της Εταιρείας για οποιαδήποτε ζημία της. ACS https://www.acscourier.net/el/c/document_library/get_file?uuid=aee2a7ea-ce87-429e-a5d6-262c1568c14f&groupId=10538 7.7 Η ACS δεν φέρει καμία ευθύνη αποζημίωσης του πελάτη/χρήστη στην περίπτωση που η παράδοση αποστολής στον παραλήπτη ή η επιστροφή της στον αποστολέα δεν είναι εφικτή, λόγω άρνησης παραλαβής ή μη δυνατότητας εντοπισμού τους. Όποιος γνωρίζει και έχει και άλλες επίσημες και αξιόπιστες πληροφορίες, ας γράψει στο νήμα για να προστεθούν εδώ! ΥΓ: Έχω συννενοηθεί με @matrixxx Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από Aurumnus 30 5 2
TsironakosMix Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Κατσε κατσε, δηλαδη αν μου φερουνε ενα αντικειμενο π.χ και μου ζητησουνε 15ε να δωσω ενω εγω αρνηθω να το παραλαβω, θα πρεπει να τους πληρωσω για να το στειλουν πισω?
Moderators matrixxx Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Moderators Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Για οποιον δεν εχει προσεξει τιτλο και ΥΓ του ποστερ. Ορθως βρισκεται εδω. Cool. Το θεμα εχει αμεση σχεση με την ενοτητα και μονο με αυτην, αφορα εξελιξη παραγγελιων - παρα πολλων προσφορων/θεματων που εχουν αναρτηθει στο προσφατο παρελθον στην ενοτητα. 3 1
Κάβουρας Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Άρα από ότι κατάλαβα είναι υποχρεωμένοι να το επιστρέψουν αν αρνηθώ να παραλάβω. Ότι και να λένε για φύλαξη δεν ισχύει αφού είναι υποχρεωμένοι να το επιστρέψουν. Άμα επιστραφεί μπορώ να πάρω και refund δηλαδή. Ευχαριστώ παιδιά.
vjshadow Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Μπορούμε να έχουμε μερικές πληροφορίες παραπάνω, για την παραλαβή με επιφύλαξη; Τι σημαίνει ακριβώς; Ποιες υποχρεώσεις και δικαιώματα απορρέουν από αυτή;
kallair Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Ερωτηση γτ νομιζω οτι εχει συμβει στο παρελθον. Εστω οτι κάτι δεν το παραλαβουμε κ γυρισει πχ στο banggood/gearbest/ebay seller. πως ειμαστε σιγουροι οτι θα γινει και refund; εχω την εντυπωση οτι σε περιπτωση που ειναι με paypal, δεν θα ειναι ολικο το refund αλλα μειωμενο λογω κοστους επιστροφης του αντικειμενου. και αυτο επειδη ΣΧΕΔΟΝ σιγουρα θα κριθει το case υπερ του πωλητη επειδη στο status φαινεται ξεκάθαρα οτι δεν παραλαβαμε λογω δασμων με δική μας υπαιτιότητα και το αφησαμε να γυρισει πισω. 1
Antretng Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Το θέμα είναι τα ψιλοπραγματα που πήραμε που είναι αξίας 1 ευρώ ας πούμε. Εκεί τα μεταφορικά παίζει να είναι υψηλότερα. Οπότε τι γίνεται; Καλουμαστε να πληρώσουμε και διαφορά κιόλας στη περίπτωση μη παραλαβής;
stroumfita2 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν καταλαβαίνω,αν αγόρασα κάτι με δωρεάν μεταφορικά και θέλω να κάνω άρνηση παραλαβής. 1) Ποια είναι η διαδικασία για άρνηση παραλαβής; 2) Χρεώνομαι για την επιστροφή ; Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από stroumfita2
agnostos13 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, kallair είπε Ερωτηση γτ νομιζω οτι εχει συμβει στο παρελθον. Εστω οτι κάτι δεν το παραλαβουμε κ γυρισει πχ στο banggood/gearbest/ebay seller. πως ειμαστε σιγουροι οτι θα γινει και refund; εχω την εντυπωση οτι σε περιπτωση που ειναι με paypal, δεν θα ειναι ολικο το refund αλλα μειωμενο λογω κοστους επιστροφης του αντικειμενου. και αυτο επειδη ΣΧΕΔΟΝ σιγουρα θα κριθει το case υπερ του πωλητη επειδη στο status φαινεται ξεκάθαρα οτι δεν παραλαβαμε λογω δασμων με δική μας υπαιτιότητα και το αφησαμε να γυρισει πισω. 1. Αν χρεώνεται ο πωλητής το κόστος επιστροφής λογικά θα ζητήσει αποζημίωση για αυτό το κόστος. 2. Αν γίνουν μαζικές αρνήσεις παραλαβής αργά ή γρήγορα θα πέσει ban στην Ελλάδα από τους πωλητές και θα σταματήσουν να στέλνουν (δεν τους ενδιαφέρει το πως και γιατί). 3. Είμαστε σίγουροι οτι τα ΕΛΤΑ δεν θα ζητάνε την πληρωμή του κόστους εκτελωνισμού, εφόσον δεν παραλάβουμε, και τα πακέτα θα επιστρέφουν χωρίς κάποια χρέωση στον αποστολέα; Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από agnostos13 1
opera Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Και αν αρνηθεί και ο κινέζος να το παραλάβει το δέμα θα πηγαινοέρχεται εις τους αιώνας των αιώνων. 4
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Σορρυ που το χαλαω σε ορισμενους, αλλα ο στοχος που θετετε, αν καταλαβαινω καλα ειναι ο εξης: 1. Και να μην παραλαβετε για να γλυτωσετε το χαρατσι (οκ κατανοητο) 2. Και να μην χρεωθειτε εξοδα επιστροφης, τα οποια επομενως θα πρεπει να χρεωθει ο αποστολεας, χωρις αυτος να φταιει σε τιποτα (απαραδεκτο και μονο σαν σκεψη). 3. Και να σας κανει και refund ο Κινεζος, επισης χωρις να φταιει σε τιποτα (απλα ντροπη για το θρασος ορισμενων). Ειναι θεμα χρονου λοιπον αν αυτη η συμπεριφορα επαναληφθει απο μερικους ή και γενικευτει, να πεσει ban στην Ελλαδα απο ολη την Κινα, ή στην καλυτερη να αρχισουν να χρεωνουν γερα εξοδα αποστολης οταν προκειται για Ελλαδα, ωστε να μπορουν να αντιμετωπιζουν περιπτωσεις πελατων σαν την παραπανω χωρις ζημιά. Αρα ακομα και στην ιδανικη περιπτωση που πχ τα ΕΛΤΑ θα παρουν πισω το χαρατσι μετα απο καποιες βδομαδες, θα ειναι πολυ αργα γιατι πλεον θα μας εχουν παρει χαμπαρι οι Κινεζοι και εκει δεν θα εχει μα και μου οπως εδω... Απλα θα ειναι ενα ban ολοδικο μας ή σοβαρα εξοδα αποστολης ολα δικα μας. Φυσικα αν βαλουν εξοδα αποστολης καταλαβαινουμε ολοι οτι το CIF του οποιουδηποτε πακετου θα φλερταρει κατευθειαν με τα 22 ευρω και πλεον ολα θα περνανε το καθιερωμενο τελωνειο, χωρις καν να χρειαζεται η υπαρξη του χαρατσιου. Μαντεψτε λοιπον ποιοι θα ειναι οι χαμενοι της υποθεσης, ΑΝ φτανει ως εκει η σκεψη... Τελος, αν υποθεσουμε οτι εχουν ενα καποιο δικιο αυτοι που θα υιοθετουσαν μια τετοια συμπεριφορα για παραγγελιες που εγιναν πριν τις 1/2/2020 αλλα χρεωθηκαν το χαρατσι (υπηρχε αγνοια οκ), τοτε αυτοι που παραγγελνουν κι ενω ειναι εν γνωσει τους η ισχυς του χαρατσιου με το σκεπτικο οτι αν κατσει στραβη θα πανε σε αρνηση παραλαβης και αιτημα για refund ειναι απλα απαραδεκτοι και φυσικα αυτοι που διαρκως χαλανε την πιατσα και αυτοι για τους οποιους την πληρωνουμε ολοι μαζι (βλεπε amazon παλιοτερα). ΥΓ. Πολυ πιο εντιμη συμπεριφορα θα ηταν η μη παραλαβη αλλα χωρις να διεκδικουμε refunds κλπ. Το δικιο του οποιος το θελει ας το βρει με τον υπαιτιο της καταστασης αυτης, αλλιως απλα shit happens και παμε παρακατω. Αντι να κοιταει πως θα κλεψει εναν πωλητη που ηταν ενταξει σε ολα οσα συμφωνηθηκαν κατα την αγοραπωλησια... ΥΓ2. Τριβουν τα χερια τους τα σκρουτζομαγαζα και οχι μονο με κατι τετοια τοπικ "συσπειρωσης" που το μονο που μπορουν να καταφερουν με μαθηματικη ακριβεια ειναι ban ή shipping fees απο Κινα. Ειναι αυτα τα μαγαζια που την επομενη μερα θα μπορουν να πουλανε οτι κινεζια κυκλοφορει με πανω απο 500% κερδος και τοτε, αυτοι που "συσπειρωνονται" εδω για το πώς θα κλεψουν 4 ευρω απο εναν Κινεζο θα αποκαλουν "κλεφτες κι απατεωνες" τα σκρουτζομαγαζα για τις παραλογες τιμες τους... Πυροβοληστε τα ποδια σας ελευθερα, παιδια. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από BackFromHell
kallair Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Προσωπικα, τα παραπανω που εχει ποστάρει ο TS, πιστευω οτι ισχυουν ΜΟΝΟ στα δεματα που στελνονται εντος Ελλαδος. Για τα δεματα απο Κινα ερχονται σε συνεργασια των εκει ταχυδρομιων με τα ΕΛΤΑ οποτε καποια διαφορετική συμφωνια θα υπαρχει στην μεταχειριση τους. Οποιος εχει στειλει/λαβει δεμα του εσωτερικου, θα ξερει ηδη οτι τα ανωθεν ισχυουν στα της Ελλαδος απεσταλμενα δεματα 100%, με μεγαλη επιφυλαξη στο αν ισχυουν κ για τα δεματα που εχουν αφετηρια ξενα ταχυδρομεια. Ενα τηλεφωνο σε καποιες απο τις παραπανω ταχυδρομικες θα ηταν κατατοπιστικο για το αν ισχυουν οντως στην περιπτωση που η αποστολη ειναι απο Κινα/αγγλια/αμερικη/εκτος ευρωπαικής ενωσης.
Aurumnus Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) δ) σε περίπτωση μη δυνατότητας επίδοσης ή άρνησης του παραλήπτη να παραλάβει το ταχυδρομικό αντικείμενο, αυτό θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση όχι μεγαλύτερη του ποσού που καταβλήθηκε για την αποστολή του. Στο ΦΕΚ, σε αυτό το σημείο, δεν διευκρινίζετε περαιτέρω για το ποιος πρέπει να πληρώσει την χρέωση επιστροφής. 1η Περίπτωση: Αν κάποιος σου στείλει ένα πακέτο χωρίς να έχεις συννενοηθεί εκ των προτέρων μαζί του και εσύ φυσικά αρνηθείς να το παραλάβεις, μπορούν τα ΕΛΤΑ να σου ζητήσουν χρήματα για την επιστροφή στον αποστολέα; Όχι. Μπορείς εσύ να απαιτήσεις από τα ΕΛΤΑ να το στείλουν οπωσδήποτε πίσω στον αποστολέα και με δική τους χρέωση; Μάλλον όχι, δεν είμαι σίγουρος. 2η Περίπτωση: Αν κάποιος σου στείλει ένα πακέτο και έχεις συννενοηθεί εκ των προτέρων μαζί του (π.χ σου πούλησε κάτι) και εσύ αρνηθείς να το παραλάβεις λόγω του χαρατσιού, μπορούν τα ΕΛΤΑ να σου ζητήσουν χρήματα για την επιστροφή στον αποστολέα; Ίσως... ίσως και όχι. Μπορείς εσύ να απαιτήσεις από τα ΕΛΤΑ να το στείλουν οπωσδήποτε πίσω στον αποστολέα και με δική τους χρέωση; Θεωρώ πως ναι, αφού είναι δική τους υπαιτιότητα όλα αυτό το μπάχαλο. Δεν είμαι όμως σίγουρος. Πάντως, αν σε κάποιο δικό μου δέμα γίνει έλεγχος και με ειδοποιήσουν να τους αποστείλω παραστατικά του πακέτου, θα μιλήσω με τον πωλητή, εξηγώντας του την κατάσταση και το πρόβλημα που εχει προκύψει, και δεν θα τους στείλω κάτι και θα τους πω να το επιστρέψουν όπως είναι πίσω. Αν μου πουν ότι πρέπει οπωσδήποτε να πάω στο ταχυδρομείο για την άρνηση παραλαβής, θα πάω με εκτυπωμένα τα κείμενα από το ΦΕΚ και την ΕΕΤΤ και θα απαιτήσω να το επιστρέψουν πίσω στον αποστολέα. Θα προσπαθήσω να πάρω και κάποιο έγγραφο που να αποδεικνύει όλη αυτή την διαδικασία. Ίσως να πρέπει να κάνεις και κάποια γραπτή αίτηση άρνησης παραλαβής. Τώρα αν ο πωλητής δεν δεχθεί, θα δω εκείνη τη στιγμή τι θα κάνω. Πάντως, για την ώρα έχω σταματήσει τις αγορές απ'έξω, μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από Aurumnus
kallair Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Απο banggood: Do I need to pay import taxes and duties? You are responsible for all import taxes and duties that may be charged when your parcel passes through Customs. Many countries do not charge import duties on private items below a certain stated value. However, you may find that you have to pay taxes when goods you have ordered from us arrive in your country. We advise you to find out about the local regulations prior to ordering from us. Banggood can not give you advice or information about tax rates and customs charges in your country. If you refuse delivery of a parcel due to import duties or taxes, you assume all liability for all costs involved in returning the item to us. If you purchased tariff insurance, you can contact us and provide the information. Learn more about tariff insurance. If your order has been shipped to Brazil, please also refer to Taxas Alfandegárias no Brasil. https://www.banggood.com/Taxes-and-tariffs_hl69_at310 5
Aias Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 αφου κανεις μας δεν ξερει 100% τι κανουν τα ΕΛΤΑ σε περιπτωση αρνησης παραλαβής για δεματα εκτος ΕΕ ,γιατι δεν στελνουμε καποιο mail στην ΓΓΚ να ρωτησει τα ΕΛΤΑ να ερθει καποια επίσημη απαντηση (γιατι αν παει καποιος και ρωτησει μονος του δεν θα του απαντησουν ποτε).
Προτεινόμενες αναρτήσεις