Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να κλεισω την ιστορια λοιπον, το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν δεχοταν ουτε DOA αντικατασταση, ουτε επιστροφη χρηματων. Με το ετσι θελω μονο επισκευη βλαβης και μου δινανε κοντινες ημερομηνιες παραδοσης, που εγω ηξερα οτι δεν ισχυουν απο τους υπολοιπους αγοραστες που πεσανε στην ιδια προβληματικη παρτιδα και ειχανε αμεση και υπευθυνη ενημερωση απο το iStorm, οτι δεν υπαρχουν ανταλλακτικα.
Περιμενα λοιπον να περασουν οι ημερομηνιες που μου δινανε και μετα αρχισαμε τους τσακωμους και τις δικαστικες απειλες. Υποχωρησανε στο να μου δωσουν πιστωτικο. Ευτυχως το ιδιο διαστημα προεκυψε να χρειαζεται ενα iphone 11 pro η συζυγος μου, οποτε συμφωνησα στο πιστωτικο για να αγορασω το iPhone και σταματησα να ζητω επιστροφη χρηματων, οπως εκανε οικειοθελως το istorm στους υπολοιπους αγοραστες με το ιδιο προβλημα.

Προσωπικα λοιπον ποτε ξανα ΠΛΑΙΣΙΟ , τουλαχιστον για apple προιοντα. Ετρεμα μεχρι να σιγουρευτω οτι λειτουργει το iphone, μην μπλεξω παλι μαζι τους. Δυστυχως για να καλυψω την διαφορα αναγκαστηκα να αγορασω και μια ασφαλεια απο αυτους, που ελπιζω να μην τους χρειαστω.... Εχει μεινει και ενα υπολοιπο 120Ε, ελπιζω να μην μου το φανε γιατι κ εκει μου τα μασαγανε.

Απο εκει που θα εκανα το παραστρατημα να μου αγορασω νεο παιχνιδι, τελικα κατεληξε η συζυγος με νεο κινητο (που μου γκρινιαζε γιατι αγορασα ακομα ενα mac)

Δημοσ.
19 ώρες πριν, mdr21 είπε

Για να κλεισω την ιστορια λοιπον, το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν δεχοταν ουτε DOA αντικατασταση, ουτε επιστροφη χρηματων. Με το ετσι θελω μονο επισκευη βλαβης και μου δινανε κοντινες ημερομηνιες παραδοσης, που εγω ηξερα οτι δεν ισχυουν απο τους υπολοιπους αγοραστες που πεσανε στην ιδια προβληματικη παρτιδα και ειχανε αμεση και υπευθυνη ενημερωση απο το iStorm, οτι δεν υπαρχουν ανταλλακτικα.
Περιμενα λοιπον να περασουν οι ημερομηνιες που μου δινανε και μετα αρχισαμε τους τσακωμους και τις δικαστικες απειλες. Υποχωρησανε στο να μου δωσουν πιστωτικο. Ευτυχως το ιδιο διαστημα προεκυψε να χρειαζεται ενα iphone 11 pro η συζυγος μου, οποτε συμφωνησα στο πιστωτικο για να αγορασω το iPhone και σταματησα να ζητω επιστροφη χρηματων, οπως εκανε οικειοθελως το istorm στους υπολοιπους αγοραστες με το ιδιο προβλημα.

Προσωπικα λοιπον ποτε ξανα ΠΛΑΙΣΙΟ , τουλαχιστον για apple προιοντα. Ετρεμα μεχρι να σιγουρευτω οτι λειτουργει το iphone, μην μπλεξω παλι μαζι τους. Δυστυχως για να καλυψω την διαφορα αναγκαστηκα να αγορασω και μια ασφαλεια απο αυτους, που ελπιζω να μην τους χρειαστω.... Εχει μεινει και ενα υπολοιπο 120Ε, ελπιζω να μην μου το φανε γιατι κ εκει μου τα μασαγανε.

Απο εκει που θα εκανα το παραστρατημα να μου αγορασω νεο παιχνιδι, τελικα κατεληξε η συζυγος με νεο κινητο (που μου γκρινιαζε γιατι αγορασα ακομα ενα mac)

δυστυχως φιλε αυτα συμβαινουν στην Ελλαδιτσα, που ο καθενας κανει οτι θελει. Εγω θα κοιτουσα να παρω κατι με τα 120ευρο υπολοιπο γιατι εαν στα μασανε μετα αντε βγαλε ακρη.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

 

Στις 3/3/2020 στις 8:40 ΜΜ, mdr21 είπε

Για να κλεισω την ιστορια λοιπον, το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν δεχοταν ουτε DOA αντικατασταση, ουτε επιστροφη χρηματων. Με το ετσι θελω μονο επισκευη βλαβης και μου δινανε κοντινες ημερομηνιες παραδοσης, που εγω ηξερα οτι δεν ισχυουν απο τους υπολοιπους αγοραστες που πεσανε στην ιδια προβληματικη παρτιδα και ειχανε αμεση και υπευθυνη ενημερωση απο το iStorm, οτι δεν υπαρχουν ανταλλακτικα.
Περιμενα λοιπον να περασουν οι ημερομηνιες που μου δινανε και μετα αρχισαμε τους τσακωμους και τις δικαστικες απειλες. Υποχωρησανε στο να μου δωσουν πιστωτικο. Ευτυχως το ιδιο διαστημα προεκυψε να χρειαζεται ενα iphone 11 pro η συζυγος μου, οποτε συμφωνησα στο πιστωτικο για να αγορασω το iPhone και σταματησα να ζητω επιστροφη χρηματων, οπως εκανε οικειοθελως το istorm στους υπολοιπους αγοραστες με το ιδιο προβλημα.

Προσωπικα λοιπον ποτε ξανα ΠΛΑΙΣΙΟ , τουλαχιστον για apple προιοντα. Ετρεμα μεχρι να σιγουρευτω οτι λειτουργει το iphone, μην μπλεξω παλι μαζι τους. Δυστυχως για να καλυψω την διαφορα αναγκαστηκα να αγορασω και μια ασφαλεια απο αυτους, που ελπιζω να μην τους χρειαστω.... Εχει μεινει και ενα υπολοιπο 120Ε, ελπιζω να μην μου το φανε γιατι κ εκει μου τα μασαγανε.

Απο εκει που θα εκανα το παραστρατημα να μου αγορασω νεο παιχνιδι, τελικα κατεληξε η συζυγος με νεο κινητο (που μου γκρινιαζε γιατι αγορασα ακομα ενα mac)

Τα προίόντα Apple έχουν πανευρωπαϊκή εγγύηση οπότε δεν χρειάζεται να το πάς εκεί που το πήρες για service ή κάποια αλλάγη αλλά σε εξουσιοδοτήμένους πωλήτες, εγώ αγόρασα macbook pro το 2017 απο ehop και το πήγα στην istorn για αλλαγή πληκτρολογίου και μπαταρίας 

Δημοσ.
Στις 13/2/2020 στις 11:41 ΠΜ, mdr21 είπε

Δεν ξερω αν μου διεφυγε, αλλα μου κανει εντυπωση που δεν υπαρχει αντιστοιχο θεμα.
Στα γκρουπ του φβ αναφερεται αλλα και η ιδια η iStorm το αναγνωριζει, πολλα απο τα macbook pro 13" με touchbar (mid2018) που ηταν σε προσφορα την προηγουμενη εβδομαδα σε ολα τα καταστηματα, ηταν με νεκρη μπαταρια που προφανως δεν φορτιζε μετα.
Η istorm τουλαχιστον προτεινει ειτε επιστροφη χρηματων , ειτε αντικατασταση της μπαταριας (και μια δωροκαρτα 100Ε) λογω μη διαθεσιμοτητας αντιστοιχων μοντελων.

Αν το προβλημα της παρτιδας ηταν οτι καποιος ξεχασε να παραδωσει φορτισμενες τις μπαταριες στη γραμμη παραγωγης ή ηταν ελαττωματικες οι μπαταριες, τοτε λογικα δεν θα υπαρχει προβλημα με αντικατασταση της μπαταριας.

Αν ομως το προβλημα ειναι βαθυτερο, πχ ο κοντρολερ προκαλεσε αποφορτιση της κατα την αποθηκευση, προφανως δεν θα θελαμε να μπλεξουμε με ενα τετοιο μοντελο.

Οποτε το ερωτημα ειναι εσεις τι θα επιλεγατε? Αντικατασταση μπαταριας ή επιστροφη χρηματων?

Αντικατάσταση μπαταρίας για αρχή και βλέπεις. Έχεις 2 χρόνια εγγύηση έτσι κι αλλιώς οπότε υποθέτω πως αν υπάρχει σημαντικό πρόβλημα θα φανεί στα επόμενα 2 χρόνια. Βέβαια θα μου πεις, αν το πρόβλημα εμφανιστεί μετά από το πέρας ενός μήνα δεν θα μπορείς να κάνεις αντικατάστσση συσκευής... τι να σου πω δύσκολη επιλογή!

Επισκέπτης
Δημοσ.

Επιστροφή χρημάτων χθές.. Με υπολογιστές που κοστίζουν τόσο χρήμα (και είναι ελάχιστοι που τους φτιάχνουν και αυτοί με γερό παρά) δεν είναι να ρισκάρεις.

Αν το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο δε θέλει να δώσει επιστροφή χρημάτων από τη στιγμή που η ίδια η apple έχει δώσει εντολή στους μεταπωλητές να δίνουν τα χρήματα πίσω.

τότε: καλείς Apple , αν οχι --> Συνήγορος του Πολίτη αν οχι --> Προστασια Καταναλωτη αν οχι, Ευρωπαϊκη Ενωση για την εγγύηση που ειναι υποχρεωμενοι στα 2 χρονια κλπ, αν οχι --> δικηγορο και αγωγή στο εκάστοτε μαγαζί που σου αρνείται την επιστροφή.

Για να τα κανεις ολα αυτα ομως πρεπει να εχεις εγγραφες αποδειξεις (κάποιο μήνυμα) απο το μαγαζί οτι αρνείται να σου επιστρέψει τα λεφτά.

Καλή τύχη :) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...