Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ξερω αν μου διεφυγε, αλλα μου κανει εντυπωση που δεν υπαρχει αντιστοιχο θεμα.
Στα γκρουπ του φβ αναφερεται αλλα και η ιδια η iStorm το αναγνωριζει, πολλα απο τα macbook pro 13" με touchbar (mid2018) που ηταν σε προσφορα την προηγουμενη εβδομαδα σε ολα τα καταστηματα, ηταν με νεκρη μπαταρια που προφανως δεν φορτιζε μετα.
Η istorm τουλαχιστον προτεινει ειτε επιστροφη χρηματων , ειτε αντικατασταση της μπαταριας (και μια δωροκαρτα 100Ε) λογω μη διαθεσιμοτητας αντιστοιχων μοντελων.

Αν το προβλημα της παρτιδας ηταν οτι καποιος ξεχασε να παραδωσει φορτισμενες τις μπαταριες στη γραμμη παραγωγης ή ηταν ελαττωματικες οι μπαταριες, τοτε λογικα δεν θα υπαρχει προβλημα με αντικατασταση της μπαταριας.

Αν ομως το προβλημα ειναι βαθυτερο, πχ ο κοντρολερ προκαλεσε αποφορτιση της κατα την αποθηκευση, προφανως δεν θα θελαμε να μπλεξουμε με ενα τετοιο μοντελο.

Οποτε το ερωτημα ειναι εσεις τι θα επιλεγατε? Αντικατασταση μπαταριας ή επιστροφη χρηματων?

  • Super Moderators
Δημοσ.
29 minutes ago, mdr21 said:

Δεν ξερω αν μου διεφυγε, αλλα μου κανει εντυπωση που δεν υπαρχει αντιστοιχο θεμα.
Στα γκρουπ του φβ αναφερεται αλλα και η ιδια η iStorm το αναγνωριζει, πολλα απο τα macbook pro 13" με touchbar (mid2018) που ηταν σε προσφορα την προηγουμενη εβδομαδα σε ολα τα καταστηματα, ηταν με νεκρη μπαταρια που προφανως δεν φορτιζε μετα.
Η istorm τουλαχιστον προτεινει ειτε επιστροφη χρηματων , ειτε αντικατασταση της μπαταριας (και μια δωροκαρτα 100Ε) λογω μη διαθεσιμοτητας αντιστοιχων μοντελων.

Αν το προβλημα της παρτιδας ηταν οτι καποιος ξεχασε να παραδωσει φορτισμενες τις μπαταριες στη γραμμη παραγωγης ή ηταν ελαττωματικες οι μπαταριες, τοτε λογικα δεν θα υπαρχει προβλημα με αντικατασταση της μπαταριας.

Αν ομως το προβλημα ειναι βαθυτερο, πχ ο κοντρολερ προκαλεσε αποφορτιση της κατα την αποθηκευση, προφανως δεν θα θελαμε να μπλεξουμε με ενα τετοιο μοντελο.

Οποτε το ερωτημα ειναι εσεις τι θα επιλεγατε? Αντικατασταση μπαταριας ή επιστροφη χρηματων?

Σε καινούργια συσκευή, προφανώς επιστροφή χρημάτων! :) 

Δημοσ.

Αποκλειστικά πλήρης επιστροφή χρημάτων! Δεν μπλέκουμε με τέτοια!

Και εννοείται ότι σε κάθε πιθανή αντίδραση για κάτι τέτοιο, απευθείας καταγγελίες σε όλους τους φορείς καταναλωτών.

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Αποκλειστικά πλήρης επιστροφή χρημάτων! Δεν μπλέκουμε με τέτοια!

Και εννοείται ότι σε κάθε πιθανή αντίδραση για κάτι τέτοιο, απευθείας καταγγελίες σε όλους τους φορείς καταναλωτών.

Αναφορά σε κείμενο

Η istorm τουλαχιστον προτεινει ειτε επιστροφη χρηματων , ειτε αντικατασταση της μπαταριας (και μια δωροκαρτα 100Ε) λογω μη διαθεσιμοτητας αντιστοιχων μοντελων.

Δεν χρειάζεται συνέχεια τόσο ζήλος για καταγγελίες κτλ. , προτείνει επιστροφή η εταιρεία οπότε όλα καλά.

TS και εγώ επιστροφή θα έκανα για να είμαι σιγουρος

Δημοσ.

Οσο εγω αναρωτιομουν τι θα επιλεξω, το πλαισιο μου απαντησε οτι DOA αντικατασταση απορριφθηκε και μονο αντικατασταση μπαταριας θα κανουν χωρις καποια δωροεπιταγη ή επιλογη επιστροφης χρηματων. Αφου παραπονεθηκα οτι 3 φιλοι μου ειχαν την παραπανω αντιμετωπιση που ανεφερα εξ'αρχης, αρχισαν να μου τα μασανε και οτι ακομα η διαδικασια ειναι σε εξελιξη και θα με ενημερωσουν τι θα γινει.
Το θεμα ειναι οτι ηταν απλα ενας υπαλληλος που ετυχε να εχει βαρδια, δεν νομιζω να ενημερωσει κανεναν για καλυτερη προσφορα και απλα θα με καλεσουν να παραλαβω το επισκευασμενο.
Καμια ιδεα για επομενο βημα? Να διευκρινισω οτι ειναι αγορασμενο με τιμολογιο, οποτε συνηγορος του καταναλωτη δεν παιζει. Αν καλεσω τον αριθμο της apple υπαρχει περιπτωση να καταφερω κατι καλυτερο?

Δημοσ.
6 ώρες πριν, mdr21 είπε

Οσο εγω αναρωτιομουν τι θα επιλεξω, το πλαισιο μου απαντησε οτι DOA αντικατασταση απορριφθηκε και μονο αντικατασταση μπαταριας θα κανουν χωρις καποια δωροεπιταγη ή επιλογη επιστροφης χρηματων. Αφου παραπονεθηκα οτι 3 φιλοι μου ειχαν την παραπανω αντιμετωπιση που ανεφερα εξ'αρχης, αρχισαν να μου τα μασανε και οτι ακομα η διαδικασια ειναι σε εξελιξη και θα με ενημερωσουν τι θα γινει.
Το θεμα ειναι οτι ηταν απλα ενας υπαλληλος που ετυχε να εχει βαρδια, δεν νομιζω να ενημερωσει κανεναν για καλυτερη προσφορα και απλα θα με καλεσουν να παραλαβω το επισκευασμενο.
Καμια ιδεα για επομενο βημα? Να διευκρινισω οτι ειναι αγορασμενο με τιμολογιο, οποτε συνηγορος του καταναλωτη δεν παιζει. Αν καλεσω τον αριθμο της apple υπαρχει περιπτωση να καταφερω κατι καλυτερο?

 

Συγγνωμη, αλλα τι ακριβως θα κανει ο συνηγορος του καταναλωτη; Εφοσον σου προτειναν επιστροφη χρηματων ειναι απολύτως καλυμμενοι 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, enlightened είπε

Συγγνωμη, αλλα τι ακριβως θα κανει ο συνηγορος του καταναλωτη; Εφοσον σου προτειναν επιστροφη χρηματων ειναι απολύτως καλυμμενοι 

Καπου μαλλον μπερδευτηκατε. Η istorm προτεινε επιστροφη χρηματων ή επισκευη μπαταριας+ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ 100Ε σε γνωστους μου που εχουν το ιδιο προβλημα απο την προηγουμενη εβδομαδα.
Σε μενα το Plaisio απλα με ενημερωσε οτι θα γινει σκετη επισκευη της μπαταριας. Οχι επιλογη για επιστροφη χρηματων, οχι καποια δωροεπιταγη για την δυσαρεσκεια.

Εστειλα email στο Plaisio για να εχω και γραπτη απαντηση τους για ποιο λογο δεν εχω τις ιδιες επιλογες που αφορουν την εγγυηση και ελαβα την παρακατω απαντηση:

 

Αξιότιμε κύριε,

 

Σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει με τον φορητό σας υπολογιστή Apple, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την εγγύηση όπως επίσης και την υποστήριξη των προϊόντων Apple την αναλαμβάνει αποκλειστικά η ίδια η Apple η οποία είναι και η μόνη αρμόδια για την επισκευή ή την αντικατάσταση της συσκευής. 

Η εταιρία μας αναλαμβάνει την παραλαβή και αποστολή του προϊόντος στο εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο της Apple, ώστε να κάνει τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο όπως επίσης και να προβεί τις απαραίτητες ενέργειες για την επίλυση του εκάστοτε ζητήματος. 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρία Apple που είναι και η πλέον αρμόδια για να σας ενημερώσει στο 210-3009960. 

Είμαστε πάντα στην διάθεση σας στο τηλέφωνο 800-11-12345 χωρίς χρέωση και από κινητό στο 210-2895000.

 

Με εκτίμηση,

Επεξ/σία από mdr21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, medidia είπε

Πόσο έκαναν τα MacBook που ήταν σε προσφορά;

Ένα Macbook είχανε σε προσφορά (Macbook Pro 13” Quad Core 256GB Touchbar Mid 2018) στα 1449€

Επεξ/σία από enlightened
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ καλή τιμή. Εγώ θα το κρατούσα αφού υπάρχουν τα εργαλεία να ελέγξω ότι όλα είναι ok μετά το service.

Πατώντας το D στην έναρξη τα MacBook κάνουν διαγνωστικό έλεγχο. Επίσης με αλλαγή μπαταρίας αλλάζουν όλο το πάνω case καθώς και μπορεί o καθένας να διαπιστώσει από τον σειριακό αριθμό αν το MacBook ενεργοποιηθηκε από τον ιδιοκτήτη πρώτη φορά. Επίσης ότι και να συμβεί το MacBook εχει 2 χρόνια εγγύηση.

Επεξ/σία από medidia
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με αγορα  απο iSystem, μου πρότειναν επιστροφή χρημάτων η αντικατάσταση μπαταρίας και ολο το πάνω case

(χωρίς δωροεπιταγή 100 ευρώ βέβαια).

Επελεξα την αντικατασταση αλλα απο εκει που το service ηθελε 3 εργασιμες, σημερα που μιλησαμε πηγε για την επομενη βδομαδα. Ετοιμαζω μια ωραιοτατη εκθεση-review για την εξυπηρετηση στο iSystem

Επεξ/σία από Stevakos
Δημοσ.
Στις 14/2/2020 στις 9:05 ΜΜ, medidia είπε

Πολύ καλή τιμή. Εγώ θα το κρατούσα αφού υπάρχουν τα εργαλεία να ελέγξω ότι όλα είναι ok μετά το service.

Πατώντας το D στην έναρξη τα MacBook κάνουν διαγνωστικό έλεγχο. Επίσης με αλλαγή μπαταρίας αλλάζουν όλο το πάνω case καθώς και μπορεί o καθένας να διαπιστώσει από τον σειριακό αριθμό αν το MacBook ενεργοποιηθηκε από τον ιδιοκτήτη πρώτη φορά. Επίσης ότι και να συμβεί το MacBook εχει 2 χρόνια εγγύηση.

+1

Δημοσ.

γιατι δεν εχει DOA το πλαισιο δεν μπορω να καταλαβω. Εγω θα ζητουσα επιστροφη γιατι καινουργιο μηχανημα περιμενω να ειναι οπως πρεπει. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...