isBlackNWhite Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Έχω πρόβλημα με την γραμμή μου μου κάνει συνεχώς μίνι αποσυνδέσεις οι οποίες δεν φαίνονται στο τεχνικό τμήμα της forthnet (παθαίνει μερικές φορές αναλαμπές να λειτουργεί κανονικά για κανένα μισάωρο). Οι γραμμές απ' ότι γνωρίζω ειναι της Vodafone και της νοικιάζει η Forthnet. Οπότε με τα πολλά τους ζήτησα να έρθει τεχνικός στον χώρο μου. Όπως και έγινε, ήρθε την Δευτέρα και βρήκε του κόσμου τα σφάλματα στο router μου, και πήγαμε στο υπόγειο της πολυκατοικίας μου όπου ξήλωσε τα καλώδια της γραμμής μου για να κάνει μετρήσεις, μετά από κανένα δεκάλεπτο οπού όλα φαινόντουσαν νορμάλ άρχισαν τα σφάλματα και εκεί (πάλι καλά που περίμενε το παλικάρι). Το δηλώσαμε σαν εξωτερική βλάβη για τον ΟΤΕ και όλα ΟΚ... έτσι νόμιζα τουλάχιστον... Χθες με καλούν ότι χρειάζονται κάποιες επιπλέον μετρήσεις, και στείλανε άλλον τεχνικό σήμερα. Όταν ήρθε ο τεχνικός το μόντεμ μου δεν ήταν καν συγχρονισμένο, το κάναμε restart και συγχρόνισε αλλά με τα ίδια προβλήματα που είχε (αναμενόμενο). Πάει φέρνει δικό του μόντεμ, μετά από 5 λεπτά το συνδέει, το δοκιμάζει για 2-3 λεπτά και όλα λειτουργούσαν ΟΚ (οι αναλαμπές που λέγαμε) βάζει πάλι το δικό μου, όλα λειτουργούσαν ΟΚ (ευτυχώς γιατί θα ισχυριζόταν ότι φταίει το μόντεμ μου). Προσπαθούσα να του εξηγήσω τι και πως αλλά μου λέει αυτά θα τα πεις στο 13731, εγώ δεν βλέπω βλάβη και φεύγει. Τι μπορώ να κάνω; Δεν έχω την ψυχική δύναμη να ξανατσακωθώ μαζί τους. Έχω πρόβλημα εδώ και αρκετό καιρό τωρα με την σύνδεση μου, μίνι αποσυνδέσεις οι οποίες όμως δεν φαίνονται στο τεχνικό τμήμα της forthnet, και επίσης αρχίζει να συγχρονίζει στο 1/10 της ταχύτητας μετά από πολύ ώρα χωρίς restart. Επειδή χειροτέρευε από μέρα σε μέρα και από το 13731 δεν έβγαζα άκρη, αποφάσισα να μου στείλουν τεχνικό. Μερικές φορές παθαίνει αναλαμπές και λειτουργεί κανονικά για κανένα μισάωρο, συνήθως μετά από restart. (Οι γραμμές απ' ότι γνωρίζω ειναι της Vodafone και τις νοικιάζει η Forthnet.) Ήρθε λοιπόν την Δευτέρα ο τεχνικός (Τάκης) και βρήκε του κόσμου τα σφάλματα στο router μου, μετα πήγαμε στην κεντρική παροχή τηλεφωνικών γραμμών της πολυκατοικίας για να γίνει και εκεί έλεγχος. Στην αρχή δεν υπήρχαν σφάλματα, αλλά μετά από ένα δεκάλεπτο (μπράβο στο παλικάρι που έμεινε λίγο παραπάνω) άρχισε να κάνει κανονικά όσα σφάλματα έκανε και στο διαμέρισμα μου. Ηταν φανερό ότι η βλάβη ήταν εξωτερική και το δηλώσαμε για επισκευή από τον ΟΤΕ... όλα ΟΚ, έτσι νόμιζα τουλάχιστον. Χθες με καλούν ότι χρειάζονται κάποιες επιπλέον μετρήσεις, και στείλανε καινούργιο τεχνικό σήμερα. Όταν ήρθε ο νέος τεχνικός (Αλεξ) ήρθε, το μόντεμ μου δεν ήταν καν συγχρονισμένο, με ένα restart συγχρώνισε κανονικά, βγάζει ένα λάπτοπ και αρχίζει να κατεβάζει αρχεία, πολύ γρήγορα είδε πως η ταχύτητα μηδενιζε για κάποια δευτερόλεπτα. Φέρνει καινούργιο μόντεμ από το αμάξι, όταν το σύνδεσε και το δοκίμασε για 2 λεπτά, όλα ήταν "ΟΚ", βάζει πάλι το παλιό δικό μου μόντεμ, και εκεί όλα είναι "ΟΚ" για τα 2 λεπτά δοκιμής του. Μου λέει πως δεν υπάρχει βλάβη και ετοιμάζεται να φύγει. Προσπαθώ να του εξηγήσω με το καλό και με το κακό τι γίνεται, και αφού έχει γίνει μέτρηση στα καλώδια που δέχεται η πολυκατοικία από τον ΟΤΕ, ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΒΛΑΒΗ... όλα αυτά είναι άσκοπα κλπ. ΑΛΛΑ ΤΊΠΟΤΑ "αυτά θα τα πεις στο 13731, εγώ δεν βλέπω βλάβη" είπε και έφυγε. Για να ξεκαθαρίσω, οι "έλεγχοι" που έκανα ήταν να κατεβάσει αρχεία από το ftp server της nova και ping στην google. Ήθελε και μάλιστα να με βάλει να υπογράψω ότι όλα δούλευαν κανονικά με δικό τους εξοπλισμό. Τι μπορώ να κάνω; Δεν έχω την ψυχική δύναμη να ξανατσακωθώ πάλι μαζί τους. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από isBlackNWhite
bblaw20 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) κανε καταγγελια στην eett και μετα πανε σε ενα καταστημα της φορθνετ να ζητησεις να φυγεις. Εφοσον η καμπινα ειναι της βοντα θα προτεινα να πας σε αυτους. Aν και απο οτι καλαταβαινω ειναι λιγο μπαχαλο, καμπινα βοντα με καλωδια ΟΤΕ... Δεν εχει κανενας αλλος εκει στη γειτονια να ρωτησεις πως παει το ιντερνετ τους? Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από bblaw20
donblunts Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Συγχρονίζεις στο 1/10 της "υποσχόμενης" ταχύτητας και δεν έχεις κάνει ήδγ καταγγελία της σύμβασης; Εγώ απο εκεί θα ξεκινούσα. 1
DanielRGr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 3 λεπτά πριν, donblunts είπε Συγχρονίζεις στο 1/10 της "υποσχόμενης" ταχύτητας και δεν έχεις κάνει ήδγ καταγγελία της σύμβασης; Εγώ απο εκεί θα ξεκινούσα. Η υποσχεση ειναι ΕΩΣ 1 1
donblunts Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 4 λεπτά πριν, DanielRGr είπε Η υποσχεση ειναι ΕΩΣ Αυτό που λές είναι για τις aDSL. Ο ts προφανώς έχει vDSL. Κανονικά πρέπει να υπάρχει εγγύηση -10%.
l337 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2020 16 ώρες πριν, donblunts είπε Αυτό που λές είναι για τις aDSL. Ο ts προφανώς έχει vDSL. Κανονικά πρέπει να υπάρχει εγγύηση -10%. Το "έως" αφορά όλες τις xdsl γραμμές, και είναι περιορισμός της συγκεκριμένης τεχνολογίας. 1
donblunts Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2020 2 ώρες πριν, l337 είπε Το "έως" αφορά όλες τις xdsl γραμμές, και είναι περιορισμός της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Το έως 100 πχ, αναιρείται, όταν σου λένε εγγυημένα μέχρι 90.
l337 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, donblunts είπε Το έως 100 πχ, αναιρείται, όταν σου λένε εγγυημένα μέχρι 90. Το "εγγυημένα" είναι μια marketing μπούρδα που λένε στους agents των CC του παρόχου και στους πελάτες επειδή βάσει σύμβασης η χασούρα από τη μη πραγματοποιήση της "εγγυημένης" ταχύτητας είναι πολύ μικρή. Ξαναδιάβασε εάν θέλεις πως δουλεύει η τεχνολογία xdsl και fttc και μελέτησε ακριβώς τι σημαίνει το "εγγυημένη" που λένε στα συμβόλαια των παρόχων και ποια είναι η τυχόν αποζημίωση (εδώ γελάμε). Αμελείς ότι η xdsl, και είναι ο περιορισμός της τεχνολογίας τέτοιος, είναι best effort υπηρεσία χωρίς κανένα sla. Από την άλλη υπάρχουν οι μισθώμένες, αυτές ναι είναι εγγυημένες και με sla. Όπως και οι ftth φυσικά λόγω της φύσης της τεχνολογίας). Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2020 από l337 1
donblunts Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, l337 είπε Το "εγγυημένα" είναι μια marketing μπούρδα που λένε στους agents των CC του παρόχου και στους πελάτες επειδή βάσει σύμβασης η χασούρα από τη μη πραγματοποιήση της "εγγυημένης" ταχύτητας είναι πολύ μικρή. Ξαναδιάβασε εάν θέλεις πως δουλεύει η τεχνολογία xdsl και fttc και μελέτησε ακριβώς τι σημαίνει το "εγγυημένη" που λένε στα συμβόλαια των παρόχων και ποια είναι η τυχόν αποζημίωση (εδώ γελάμε). Αμελείς ότι η xdsl, και είναι ο περιορισμός της τεχνολογίας τέτοιος, είναι best effort υπηρεσία χωρίς κανένα sla. Από την άλλη υπάρχουν οι μισθώμένες, αυτές ναι είναι εγγυημένες και με sla. Όπως και οι ftth φυσικά λόγω της φύσης της τεχνολογίας). Μην αναφέρεις μισθωμένες γραμμές και SLA όταν μιλάμε για ιδιώτη. Γνωρίζω πως δουλεύει η dsl και το fttc/h. Εδώ μιλάμε για τα διαδικαστικά.
isBlackNWhite Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας. Δεν γνώριζα την ύπαρξη του ΕΕΤΤ, οπότε προχώρησα σε καταγγελία για το θέμα μου εκεί. Έστειλα e-mail στη Forthnet με τα παράπονά μου και επίσης έκανα αίτηση στον ΟΤΕ για να μεταφέρω τη γραμμή μου σε αυτούς. Στις 13/2/2020 στις 5:57 ΜΜ, bblaw20 είπε κανε καταγγελια στην eett και μετα πανε σε ενα καταστημα της φορθνετ να ζητησεις να φυγεις. Τι ακριβώς να τους πω και τι να ζητήσω; να τερματίσω το συμβόλαιό μου;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα