rus Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, DeadOrganPlayer είπε Πας στον ράφτη Α και του λες θέλω να μου ράψεις αυτό το κοστούμι, το θέλω ακριβώς έτσι, με αυτό το κόψιμο, αυτό το ύφασμα, αυτές τις τσέπες, κουμπιά κτλ και είσαι όλη την ώρα από πάνω του και επιβλέπεις τη δουλειά του και τον διορθώνεις. Πας στο ράφτη Β και κάνεις ακριβώς τα ίδια πράγματα. Τα κοστούμια που θα λάβεις μπορεί να ειναι αρκετά διαφορετικά τελικά παρόλη την επίβλεψη και τις οδηγίες σου. Στο χέρι, το ταλέντο και τη κατάρτιση του ράφτη του ράφτη έγκειται η διαφορά. To μονταζ δεν εχει τετοια περιθωρια, αν θα βγει καλο ή κακο κοστουμι, ή αν ο συνθετης θα γραψει καλη ή κακη μουσικη. Είναι στανταρ. Παιρνεις σκηνες από δω κι από κει και τις κολας ή τις ψαλιδιζεις συμφωνα με τις εντολες που σου δινονται. 5 ώρες πριν, Manuel είπε ........Αν ήταν τόσο απλό όπως το φαντάζεσαι, θα μπορούσαν όλοι να το κάνουν. Δεν ισχύει φυσικά αυτό. Τώρα άμα σε ενδιαφέρει να καταλάβεις τις δυσκολίες, δοκίμασε μια φορά να κόψεις και να ράψεις μόνος σου ένα βίντεο. Θα βρεις μπροστά σου τα προβλήματα, τα οποία αυτή τη στιγμή δεν φαντάζεσαι, ακριβώς επειδή οι ταινίες που βλέπεις έχουν ανθρώπους πολύ καλούς στη δουλειά τους. Και αυτή είναι η δουλειά τους, να μην την προσέχεις. Αν παρατηρείς τα κοψίματα σημαίνει ότι δεν την έκαναν καλά. Mα δεν ειπα ότι ειναι απλο. Ειπα μονο το δεδομενο, ότι γινεται συμφωνα με τις εντολες. Φυσικα χρειαζεται να μαθεις αυτή τη τεχνη. Αλλα αν δινουμε οσκαρ στον μοντερ που είναι απλα εντολοδοχος-εκτελεστης τοτε γιατι όχι και στον οπερατερ. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2020 από rus
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Ευχαριστούμε τους moderators που έκαναν το καινούργιο θέμα 41 λεπτά πριν, rus είπε To μονταζ δεν εχει τετοια περιθωρια, αν θα βγει καλο ή κακο κοστουμι, ή αν ο συνθετης θα γραψει καλη ή κακη μουσικη. Είναι στανταρ. Παιρνεις σκηνες από δω κι από κει και τις κολας ή τις ψαλιδιζεις συμφωνα με τις εντολες που σου δινονται. Mα δεν ειπα ότι ειναι απλο. Ειπα μονο το δεδομενο, ότι γινεται συμφωνα με τις εντολες. Φυσικα χρειαζεται να μαθεις αυτή τη τεχνη. Αλλα αν δινουμε οσκαρ στον μοντερ που είναι απλα εντολοδοχος-εκτελεστης τοτε γιατι όχι και στον οπερατερ. Γίνεται με συνεργασία, όχι με εντολές. Γιατί το προσπερνάς συνέχεια αυτό; Η σχέση του σκηνοθέτη με τον μοντέρ έχει μοναδική καλλιτεχνική σημασία, πρέπει να συνεννοούνται και να συζητάνε, να βρίσκουν λύσεις, να δίνουν άποψη. Οι σκηνοθέτες, όπως και όλοι οι άνθρωποι που δουλεύουν σε ένα καλλιτεχνικό δημιούργημα, ξοδεύουν τόσο χρόνο με αυτό, που έχουν μεγάλη ανάγκη από μια φρέσκια ματιά, μια διαφορετική οπτική. Αυτό δε, έχει τόσο μεγάλη σημασία, που ισχύει ακόμη και για σκηνοθέτες που είναι μεγαλοφυίες (τύπου Ταρκόφσκι, Κιούμπρικ κτλ) και έχουν μια σημαντική ικανότητα να φαντάζονται σε μεγάλο βαθμό την ταινία, πόσο μάλλον για τους "απλά" πολύ καλούς (ή και εξαιρετικούς) σκηνοθέτες. Η διαδικασία δεν είναι καθόλου στάνταρ και υπάρχουν πάρα πολλά περιθώρια, τεράστιος χώρος, πολλές αποφάσεις να παρθούν (που δεν έρχονται από το σκηνοθέτη) και παίζει σπουδαιότατο ρόλο το καλό μοντάζ, μπορεί να φτιάξει ή να χαλάσει μια ταινία. Δεν είναι καθόλου πάρε, ψαλίδισε και κόλλα, το φαντάζεσαι λάθος στο μυαλό σου. Είναι ξεκάθαρα καλλιτεχνική δημιοργία, στην οποία συμμετέχει σε μεγάλο βαθμό ο μοντέρ. Ίσως από τους σπουδαιότερους ρόλους που υπάρχουν σε μια ταινία. Το ίδιο έργο, με τον ίδιο σκηνοθέτη, άμα το δώσουμε να το μοντάρουν δύο διαφορετικοί άνθρωποι, θα βγούνε διαφορετικές ταινίες. Αν αλλάξουμε τους οπερατέρ, φαντάζομαι ότι δε θα συμβεί το ίδιο. Βέβαια, ενδέχεται εδώ να έχω εγώ άδικο και να υποτιμάω το ρόλο του οπερατέρ, επειδή για το συγκεκριμένο τομέα δεν γνωρίζω τίποτα και ίσως απλά δεν μπορώ να φανταστώ τα προβλήματα και τις λύσεις που μπορεί να προσφέρει κάποιος. Πέρυσι, πάντως, συμμετείχα σε μια εργασία όπου φτιάξαμε το sound design για διάφορες ταινίες. Ορισμένοι μάλιστα αναλάβαμε τις ίδιες ταινίες, ο καθένας τις δούλεψε ξεχωριστά, οπότε ήταν εύκολο μετά να γίνουν οι συγκρίσεις. Φαίνεται πολύ απλό, έτσι δεν είναι; Κάποιος προχωράει, ηχογραφείς βήματα, ανοίγει μια πόρτα, ηχογραφείς μια πόρτα που ανοίγει κτλ. Βάζεις βάθος, τοποθετείς τον ήχο στο χώρο... Θα πίστευε κανείς ότι το αποτέλεσμα θα βγει παρόμοιο. Ε, δεν ήταν καθόλου έτσι. Βρεθήκαμε μπροστά σε προβλήματα που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε και χρειάστηκε να πάρουμε αποφάσεις, που ο καθένας μας αντιμετώπισε με άλλο τρόπο, όπως ένιωθε καλύτερα. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ διαφορετικά και επηρέαζαν σαφώς την αίσθηση της ταινίας (ακόμη και για κάποιον "άσχετο" που θα τις δει δίπλα δίπλα), κάτι που βεβαίως μας εξέπληξε όλους, καθώς κανένας μας δεν μπορούσε να το φανταστεί.
basilis_k6 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 3 ώρες πριν, rus είπε To μονταζ δεν εχει τετοια περιθωρια, αν θα βγει καλο ή κακο κοστουμι, ή αν ο συνθετης θα γραψει καλη ή κακη μουσικη. Είναι στανταρ. Παιρνεις σκηνες από δω κι από κει και τις κολας ή τις ψαλιδιζεις συμφωνα με τις εντολες που σου δινονται. Mα δεν ειπα ότι ειναι απλο. Ειπα μονο το δεδομενο, ότι γινεται συμφωνα με τις εντολες. Φυσικα χρειαζεται να μαθεις αυτή τη τεχνη. Αλλα αν δινουμε οσκαρ στον μοντερ που είναι απλα εντολοδοχος-εκτελεστης τοτε γιατι όχι και στον οπερατερ. οι μοντέρ ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ κεφάλαιο σε μια ταινια. οι καλοι ειναι πιο περιζήτητοι απο τους σκηνοθέτες.
rus Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, basilis_k6 είπε οι μοντέρ ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ κεφάλαιο σε μια ταινια. Ειπε κανεις οχι? 14 ώρες πριν, Manuel είπε Γίνεται με συνεργασία, όχι με εντολές. Γιατί το προσπερνάς συνέχεια αυτό; Η σχέση του σκηνοθέτη με τον μοντέρ έχει μοναδική καλλιτεχνική σημασία, πρέπει να συνεννοούνται και να συζητάνε, να βρίσκουν λύσεις, να δίνουν άποψη. Οι σκηνοθέτες, όπως και όλοι οι άνθρωποι που δουλεύουν σε ένα καλλιτεχνικό δημιούργημα, ξοδεύουν τόσο χρόνο με αυτό, που έχουν μεγάλη ανάγκη από μια φρέσκια ματιά, μια διαφορετική οπτική. Αυτό δε, έχει τόσο μεγάλη σημασία, που ισχύει ακόμη και για σκηνοθέτες που είναι μεγαλοφυίες (τύπου Ταρκόφσκι, Κιούμπρικ κτλ) και έχουν μια σημαντική ικανότητα να φαντάζονται σε μεγάλο βαθμό την ταινία, πόσο μάλλον για τους "απλά" πολύ καλούς (ή και εξαιρετικούς) σκηνοθέτες. Η διαδικασία δεν είναι καθόλου στάνταρ και υπάρχουν πάρα πολλά περιθώρια, τεράστιος χώρος, πολλές αποφάσεις να παρθούν (που δεν έρχονται από το σκηνοθέτη) και παίζει σπουδαιότατο ρόλο το καλό μοντάζ, μπορεί να φτιάξει ή να χαλάσει μια ταινία. Δεν είναι καθόλου πάρε, ψαλίδισε και κόλλα, το φαντάζεσαι λάθος στο μυαλό σου. Είναι ξεκάθαρα καλλιτεχνική δημιοργία, στην οποία συμμετέχει σε μεγάλο βαθμό ο μοντέρ. Ίσως από τους σπουδαιότερους ρόλους που υπάρχουν σε μια ταινία. Συνεργασια ολων των συντελεστων εξυπακουεται ότι υπαρχει, αλλα δε κανει ο καθενας οτι θελει. Μετα τον παραγωγο ο βασικοτερος συντελεστης ειναι ο σκηνοθέτης, την υπογραφη του φερει η ταινια. Αυτή μονταρεται οπωσδηποτε συμφωνα με τις οδηγιες του, δηλαδή ποια σκηνη μπαινει που, από που κοβεις και από που ενωνεις. Οπως δηλαδη και στα πλανα, αν ο σκηνοθέτης θελει πχ. ζουμ σε καποιον χαρακτηρα ο οπερατέρ δε μπορει να ζουμαρει στο δεντρο. Το μοντάρισμα δεν είναι καλλιτεχνικη δημιουργια, όπως η συνθεση της μουσικης ή η ερμηνεια ενος ρολου. Είναι τεχνικη εργαστηριακη δουλεια. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2020 από rus
physvlog Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Αν μετράει η γνώμη μου σα σκηνοθέτης, απάντησα πιο πάνω στο τι είναι.
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, rus είπε Ειπε κανεις οχι? Συνεργασια ολων των συντελεστων εξυπακουεται ότι υπαρχει, αλλα δε κανει ο καθενας οτι θελει. Μετα τον παραγωγο ο βασικοτερος συντελεστης ειναι ο σκηνοθέτης, την υπογραφη του φερει η ταινια. Αυτή μονταρεται οπωσδηποτε συμφωνα με τις οδηγιες του, δηλαδή ποια σκηνη μπαινει που, από που κοβεις και από που ενωνεις. Οπως δηλαδη και στα πλανα, αν ο σκηνοθέτης θελει πχ. ζουμ σε καποιον χαρακτηρα ο οπερατέρ δε μπορει να ζουμαρει στο δεντρο. Το μοντάρισμα δεν είναι καλλιτεχνικη δημιουργια, όπως η συνθεση της μουσικης ή η ερμηνεια ενος ρολου. Είναι τεχνικη εργαστηριακη δουλεια. Κάνει κύκλους η συζήτηση χωρίς λόγους. Σου είπα ότι φαντάζεσαι λάθος τη διαδικασία, δεν έχει σχέση με αυτό που περιγράφεις. Αν θέλεις να με αγνοήσεις, κανένα πρόβλημα, ένας άγνωστος στο ίντερνετ είμαι, δεν έχεις κανέναν λόγο να με ακούσεις.
rus Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, Manuel είπε Σου είπα ότι φαντάζεσαι λάθος τη διαδικασία, δεν έχει σχέση με αυτό που περιγράφεις. Αν θέλεις να με αγνοήσεις, κανένα πρόβλημα, ένας άγνωστος στο ίντερνετ είμαι, δεν έχεις κανέναν λόγο να με ακούσεις. Η διαδικασια είναι γνωστη και δεδομενη. Άλλο εκτελεστης εντολων όπως ο μοντερ, άλλο δημιουργος. Δεν απαξιωνω τη δουλεια του, απλα διερωτώμαι πως στοιχειοθετειται οσκαρ. Ουτε εσυ λες κατι διαφορετικο, ο μοντερ δε κοβει και ραβει σκηνες κατά το δοκουν. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2020 από rus
DeadOrganPlayer Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 27 λεπτά πριν, rus είπε Η διαδικασια είναι γνωστη και δεδομενη. Obviously not... έχεις δημιουργήσει μια εικόνα στο μυαλό σου η οποία εκτός από λανθασμένη είναι και απόλυτη. Τα παιδιά παραπάνω σου εξηγούν γιατί δεν είναι απλά εκτελεστής εντολών. Δες και το βιντεάκι είναι αρκετά κατατοπιστικό. Από την άλλη, με μία εντέλως απόλυτη σκοπιά, και οι ηθοποιοί εκτελεστές εντολών είναι οπότε θεωρητικά έχεις δίκιο. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, rus είπε Η διαδικασια είναι γνωστη και δεδομενη. Άλλο εκτελεστης εντολων όπως ο μοντερ, άλλο δημιουργος. Δεν απαξιωνω τη δουλεια του, απλα διερωτώμαι πως στοιχειοθετειται οσκαρ. Ουτε εσυ λες κατι διαφορετικο, ο μοντερ δε κοβει και ραβει σκηνες κατά το δοκουν. Με τη δική σου λογική και ο σκηνοθέτης εκτελεί τις εντολές που του δίνει το σενάριο, οπότε δεν δημιουργεί τίποτα. Η ερώτησή σου για το πως κρίνεται το βραβείο θα απαντηθεί μόλις καταλάβεις ότι η διαδικασία δεν είναι γνωστή και δεδομένη. Εκεί είναι όλο το πρόβλημα. Άμα δεν μπορείς να ξεπεράσεις αυτή την λανθασμένη ιδέα, δεν υπάρχει κάτι άλλο να συζητηθεί.
physvlog Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Κανένας δεν είναι εκτελεστής εντολών και όλοι πάντα λένε τη γνώμη τους στο σκηνοθέτη ο οποίος αποφασίζει στο τέλος, όχι γιατί έτσι γουστάρει, αλλά επειδή έχει ένα πλαίσιο στο οποίο θέλει να κινηθεί. Υπάρχει λέξη που εξηγεί όλα τα ανωτέρω και λέγεται........ συνεργασία. Για παράδειγμα τα εφέ που βλέπετε δεν τα αποφασίζει ο σκηνοθέτης εκ των προτέρων, αφού δε ξέρει τι μπορεί να κάνει ένα μηχάνημα αλλά του λέει ο efe animator τι μπορεί να κάνει και αφού του δώσει και πρακτικά παραδείγματα να δει, μετά αποφασίζει αφού πολλές φορές ζητήσει και τη γνώμη του. Αυτό γίνεται και με το μοντάζ, φωτισμό, φωτογραφία και γενικώς όλα. Όπως καταλαβαίνετε το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι καλό επειδή ο σκηνοθέτης είναι γαμάτος, αλλά επειδή όλοι είναι γαμάτοι. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2020 από physvlog
rus Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, DeadOrganPlayer είπε Obviously not... έχεις δημιουργήσει μια εικόνα στο μυαλό σου η οποία εκτός από λανθασμένη είναι και απόλυτη. Τα παιδιά παραπάνω σου εξηγούν γιατί δεν είναι απλά εκτελεστής εντολών. Δες και το βιντεάκι είναι αρκετά κατατοπιστικό. Από την άλλη, με μία εντέλως απόλυτη σκοπιά, και οι ηθοποιοί εκτελεστές εντολών είναι οπότε θεωρητικά έχεις δίκιο. Δηλαδη εσυ που εχεις τη σωστη εικονα στο μυαλο σου τι ισχυριζεσαι? ότι ο μοντερ κοβει και ραβει κατά το δοκουν? Αν όχι τοτε συμφωνουμε. Οι ηθοποιοι ειπαμε, ασκουν καλλιτεχνικη δημιουργια, ειναι κατι διαφορετικο, το εγραψα από πανω και δεν υπαρχει λογος να λεμε ολο τα ιδια. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2020 από rus
CheOnWeb Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 20 hours ago, rus said: Δηλαδη εσυ που εχεις τη σωστη εικονα στο μυαλο σου τι ισχυριζεσαι? ότι ο μοντερ κοβει και ραβει κατά το δοκουν? Αν όχι τοτε συμφωνουμε. Οι ηθοποιοι ειπαμε, ασκουν καλλιτεχνικη δημιουργια, ειναι κατι διαφορετικο, το εγραψα από πανω και δεν υπαρχει λογος να λεμε ολο τα ιδια. Και θα συνεχίσετε να γυρνάτε γύρω-γύρω αν προσπαθείτε να καταλήξετε σε ένα αξίωμα. Το μοντάζ μπορεί να έχει από μηδενική έως καταλυτική (με όλες τις ενδιάμεσες τιμές πιθανές) επιρροή σε μια ταινία. Από τελείως τεχνική έως απολύτως καλλιτεχνική. Εξαρτάται απ' το ποιος είναι ο μοντέρ, ο σκηνοθέτης και απ' το υλικό που έχουν στα χέρια τους. Τον τελικό λόγο πάντως, τον έχει ή ο σκηνοθέτης ή ο παραγωγός, ανάλογα με το συμβόλαιο που έχουν υπογράψει. Φυσικά και μπορεί η επιτυχία και κατά συνέπεια ένα πιθανό βραβείο μοντάζ, να οφείλεται στον σκηνοθέτη που είχε κάποια ιδέα , π.χ. για τον χειρισμό του χρόνου στην ταινία. Αλλά αυτό ισχύει σε πολλές ειδικότητες και πολλών ειδών βραβεία. Επίσης παίζει ρόλο και το ποιος βραβεύει. Εκτός απ'α τα Oscars, υπάρχουν και τα λεγόμενα βραβεία των "τεχνικών" (π.χ. Eddie, στην Αμερική), όπου ένας μοντέρ βραβεύεται απ' τους συναδέλφους του (για κάποιους είναι και σημαντικότερο βραβείο). On 09/02/2020 at 22:29, rus said: Αυτό περισσoτερο μου θυμιζει καλλιτεχνικη διευθυνση(art direction). Το ίδιο είναι. Απ' το 2012 το λένε Production Design. Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2020 από CheOnWeb
rus Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 4 ώρες πριν, CheOnWeb είπε Το μοντάζ μπορεί να έχει από μηδενική έως καταλυτική (με όλες τις ενδιάμεσες τιμές πιθανές) επιρροή σε μια ταινία. Από τελείως τεχνική έως απολύτως καλλιτεχνική. Πως νοείται το καλλιτεχνικο μονταζ? Μπορεις να δωσεις παράδειγμα? 4 ώρες πριν, CheOnWeb είπε Το ίδιο είναι. Απ' το 2012 το λένε Production Design. Θα μπορουσαμε να το πουμε και σκηνογραφια?
CheOnWeb Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 2 hours ago, rus said: Πως νοείται το καλλιτεχνικο μονταζ? Μπορεις να δωσεις παράδειγμα? Όταν στο μοντάζ οφείλεται ένα μέρος της καλλιτεχνικής αξίας μιας ταινίας. Συμβαίνει πάντα, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό. Δες και κυρίως άκου, το video που έβαλε o basilis_k6. Υ/Γ Παραδέχεσαι ότι οι μοντέρ είναι τεράστιο κεφάλαιο σε μια ταινία και λες ότι κάνουν μια τεχνική και εργαστηριακή δουλειά; Το τεχνικό κομμάτι του μοντάζ δεν είναι πυρηνική φυσική για να είναι κεφάλαιο οι μοντέρ. Κάτι άλλο κάνουν και είναι τόσο σημαντικοί.
rus Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Λοιπον, το ειδα το βιντεο(το μισο). Δε λεει κατι ιδιαιτερο. Στην αρχη που μιλαει για το '12 Years a Slave' λεει για δυο πλανα ενωμενα ταυτόχρονα σε ένα, σωστα? Ενώ βλέπουμε το πρωτο πλανο υπαρχει από πισω του το background. Στις 13/2/2020 στις 2:04 ΠΜ, CheOnWeb είπε Υ/Γ Παραδέχεσαι ότι οι μοντέρ είναι τεράστιο κεφάλαιο σε μια ταινία και λες ότι κάνουν μια τεχνική και εργαστηριακή δουλειά; Το τεχνικό κομμάτι του μοντάζ δεν είναι πυρηνική φυσική για να είναι κεφάλαιο οι μοντέρ. Κάτι άλλο κάνουν και είναι τόσο σημαντικοί. Oλοι οι συντελεστες μπορει να ειναι τεραστιο κεφαλαιο. Εδώ προκειται για τεχνικη δουλεια, ειναι επεξεργασια του φιλμ. Στις 13/2/2020 στις 2:04 ΠΜ, CheOnWeb είπε Όταν στο μοντάζ οφείλεται ένα μέρος της καλλιτεχνικής αξίας μιας ταινίας. Συμβαίνει πάντα, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό. Προφανως εξαρταται κι από τη ταινια σε τι βαθμο θα επηρεαζουν αυτά τα τμηματα, πχ. το production design(για το οποιο ηταν αρχικα η κουβεντα) που εκανε ο συμπατριωτης μας στον Νονο παιζει τεραστιο ρολο στη ταινια αυτη. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2020 από rus
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα