ROG-X Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, ideal09 είπε Εννοειται πως ευθυνεται το καυσιμο αλλα οταν λες να προσεχεις ειναι πολυ γενικο και δεν ειναι ευκολο για ολους να βαζουν απ το ιδιο( οκ ξερουμε εσυ εχεις αυτονομια 1100 χλμ βαζεις παντα απ το ιδιο κ.λ.π κ.λπ). Στο ΥΠΕΚΑ αμα μπεις εχουνε πέσει πόσα πρόστιμα χιλιάδων ευρώ ακόμα και σε ΕΚΟ καλύψω για νοθείες, που υπάρχουν άτομα -όπως εσυ γι΄αυτό που βάζεις φαντάζομαι- που τα εκθειάζουν, και σε κάποια έχει τύχει δυστυχως να βάλω και γω diesel, τουλάχιστον χωρίς κάποιο θέμα. ΚΑΛΥΨΩ και ULTIMATE Diesel και θα είσαι κομπλέ... Αυτο μου ειπαν στην αντιπροσωπία. Δεν θα σε απασχολήσει ποτε κατι. Μα ειναι τετοια η αυτονομια του αμαξιου που δεν σκεφτομαι να βαλω καπου αλλου... Σε mode ταξίδι πανω απο 1200 χλμ αυτονομια... Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από ROG-X
haHa Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, ideal09 είπε Καλα για τους ταξιτζηδες εχει κουρασει η επαναληψη αλλα η αφαιρεση dpf δεν παιζει γενικα ε; Και αμα αφαιρεθει dpf δεν φαινεται παντα η καπνα. Επισης οταν λες μιση Ευρωπη τι εννοεις ; Γιατι αν μιλησουμε για ταξι, σε αρκετες Ευρωπαικες χωρες που εχω παει τα τελευταια χρονια κυριως σε βενζινη - υβριδκα βλεπεις και ολα καινουρια, ακομα και στη Ρουμανια ηταν μοιρασμενα τα ποσοστα diesel - βενζινη. 30 % εγνατια και 70% μποτιλιαρισμα Θεσσαλονικης εισαι δυσκολα, ακομα και καινουριο diesel να παρεις. Δεν καταλαβα ακριβως τι θελεις να πεις, παντως σιγουρα δεν ειναι δυσκολα με diesel οπως λες στην τελευταια προταση και επισης ο topic starter δεν ειπε 70% μποτιλιαρισμα οπως λανθασμενα αναφερεις, ειπε 70% κεντρο και δυτικα(που φυσικα αρκετες φορες θα ειναι με μποτιλιαρισμα και αλλες φορες θα ειναι χαλαρα, πχ βραδυ, ΣΚ κλπ) και 30% Εγνατια. Οταν λεω η μιση Ευρωπη(που ειναι σχημα του λογου) εννοω οτι τα diesel ειναι πολυ συνηθισμενα σε αρκετες χωρες της Ευρωπης, πολυ περισσοτερο απο Ελλαδα αλλα μονο εδω ακουμε οτι θα υπαρχει προβλημα με την αναγεννηση σε ενα αυτοκινητο που θα κινειται 30% στην Εγνατια... Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από haHa
ideal09 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 3 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν καταλαβα ακριβως τι θελεις να πεις, παντως σιγουρα δεν ειναι δυσκολα με diesel οπως λες στην τελευταια προταση και επισης ο topic starter δεν ειπε 70% μποτιλιαρισμα οπως λανθασμενα αναφερεις, ειπε 70% κεντρο και δυτικα(που φυσικα αρκετες φορες θα ειναι με μποτιλιαρισμα και αλλες φορες θα ειναι χαλαρα, πχ βραδυ, ΣΚ κλπ) και 30% Εγνατια. Οταν λεω η μιση Ευρωπη(που ειναι σχημα του λογου) εννοω οτι τα diesel ειναι πολυ συνηθισμενα(πολυ περισσοτερο απο Ελλαδα) σε αρκετες χωρες της Ευρωπης και μονο εδω ακουμε οτι θα υπαρχει προβλημα με την αναγεννηση σε ενα αυτοκινητο πυο θα κινειται 30% στην Εγνατια... Τι δεν καταλαβες; Μου λες οτι κυκλοφορουν ταξιτζηδες στο κεντρο τη στιγμη που ολοι εχουν αφαιρεσει dpf ; Οτι κυκλοφορει η μιση Ευρωπη με diesel τη στιγμη που τεινει να καταργηθει που και ακομα τα περισσοτερα ταξι ειναι βενζινη - υβριδικο. Επισης που ξερεις οτι δεν εχουν θεματα στο εξωτερικο; Σιγουρα εχουν λιγοτερα θεματα καθως εκει δεν παιζει ευκολα κακο καυσιμο , αλλα και κει μια χαρα προβληματα εχουν απλα υπαρχει και η οικονομικη ανεση να τα συντηρουν. Πέρα απ' το γεγονος οτι τα αλλαζουν και πολυ πιο συντομα.
haHa Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, ideal09 είπε Τι δεν καταλαβες; Μου λες οτι κυκλοφορουν ταξιτζηδες στο κεντρο τη στιγμη που ολοι εχουν αφαιρεσει dpf ; Οτι κυκλοφορει η μιση Ευρωπη με diesel τη στιγμη που τεινει να καταργηθει που και ακομα τα περισσοτερα ταξι ειναι βενζινη - υβριδικο. Επισης που ξερεις οτι δεν εχουν θεματα στο εξωτερικο; Σιγουρα εχουν λιγοτερα θεματα καθως εκει δεν παιζει ευκολα κακο καυσιμο , αλλα και κει μια χαρα προβληματα εχουν απλα υπαρχει και η οικονομικη ανεση να τα συντηρουν. Πέρα απ' το γεγονος οτι τα αλλαζουν και πολυ πιο συντομα. Για την μιση Ευρωπη, που ειναι σχημα λογου, δεν μιλαω καν για ταξι, μιλαω για απλα ΙΧ. Ειναι πολυ πιο διαδεδομενα απο Ελλαδα και μια χαρα δεν εχουν προβλημα με αναγεννησεις κλπ. Επισης, το να λεμε οτι τα diesel εχουν περισσοτερα προβληματα απο τα βενζινης ειναι οξυμωρο, αλλα καταλαβαινω οτι καταληγεις να εφευρισκεις πραγματα για να δικαιολογησεις κατι που δεν ισχυει: οτι θα εχει προβλημα καποιος που κινεται 30% στην εγνατια!
ROG-X Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ideal09 είπε Τι δεν καταλαβες; Μου λες οτι κυκλοφορουν ταξιτζηδες στο κεντρο τη στιγμη που ολοι εχουν αφαιρεσει dpf ; Οτι κυκλοφορει η μιση Ευρωπη με diesel τη στιγμη που τεινει να καταργηθει που και ακομα τα περισσοτερα ταξι ειναι βενζινη - υβριδικο. Επισης που ξερεις οτι δεν εχουν θεματα στο εξωτερικο; Σιγουρα εχουν λιγοτερα θεματα καθως εκει δεν παιζει ευκολα κακο καυσιμο , αλλα και κει μια χαρα προβληματα εχουν απλα υπαρχει και η οικονομικη ανεση να τα συντηρουν. Πέρα απ' το γεγονος οτι τα αλλαζουν και πολυ πιο συντομα. Eνας μεσος ελληνας ταξιτζής κανει 70.000 χλμ το ετος. Ο μεσος ελληνας ταξιτζής ξερουμε τι ποιότητας πετρελαιο βαζει και σε τι αναλογία 😏 Οποτε μην παραπονιουνται εαν τα Skoda στα 300.000 χλμ τους χτυπαει το DPF. Βασικα το βγαζουν και συνεχίζουν το ιδιο τροπαριο. Οσο για το εξωτερικό εαν δεν έπαιζε η επιδότηση, δεν θα ακουμπαγαν υβριδικα. Μεγαλη φύρα λεμε... Σας επιασε η οικολογία και φορτώνεστε υβριδικα σαπακια που πανω απο 120 βογκανε και απο μοτερ και απο κιβωτιο.... Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από ROG-X
ideal09 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 14 λεπτά πριν, haHa είπε Για την μιση Ευρωπη, που ειναι σχημα λογου, δεν μιλαω καν για ταξι, μιλαω για απλα ΙΧ. Ειναι πολυ πιο διαδεδομενα απο Ελλαδα και μια χαρα δεν εχουν προβλημα με αναγεννησεις κλπ. Επισης, το να λεμε οτι τα diesel εχουν περισσοτερα προβληματα απο τα βενζινης ειναι οξυμωρο, αλλα καταλαβαινω οτι καταληγεις να εφευρισκεις πραγματα για να δικαιολογησεις κατι που δεν ισχυει: οτι θα εχει προβλημα καποιος που κινεται 30% στην εγνατια! Σχημα λογου , το ειπαμε . Δεν ειπα οτι θα βγαζει προβληματα π,χ, μπεκ αντλιες τουρμπινες, αλλα οι πιο συχνες αναγεννησεις ειναι δεδομενες και γω εχω diesel με 160.000χλμ χωρις κανενα θεμα αλλα τα περισσοτερα χιλιομετρα εχουν γινει εκτος. Απλα ειναι ενας μπελας το DPF, το οποιο αν παρεις μεταχειρισμενο και το δουλευεις πολη θα σε απασχολησει πιο πολυ. 14 λεπτά πριν, ROG-X είπε Eνας μεσος ελληνας ταξιτζής κανει 70.000 χλμ το ετος. Ο μεσος ελληνας ταξιτζής ξερουμε τι ποιότητας πετρελαιο βαζει και σε τι αναλογία 😏 Οποτε μην παραπονιουνται εαν τα Skoda στα 300.000 χλμ τους χτυπαει το DPF. Βασικα το βγαζουν και συνεχίζουν το ιδιο τροπαριο. Οσο για το εξωτερικό εαν δεν έπαιζε η επιδότηση, δεν θα ακουμπαγαν υβριδικα. Μεγαλη φύρα λεμε... Σας επιασε η οικολογία και φορτώνεστε υβριδικα σαπακια που πανω απο 120 βογκανε.... Δηλαδη πιστευεις οτι σε euro 5 και euro 6 βαζουν πετρελαιο με "αναλογιες", στο πρωτο γεμισμα θα τα ειχαν παρει ολα στα χερια. Πια οικολογια ρε συ ROG, και γω τα αδιαφορα οδηγικα hybrid δεν θα τα επαιρνα και ουτε υπερ της καταργησης του diesel ειμαι, αλλα στη πολη εχουν θεματα.
haHa Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 43 λεπτά πριν, ideal09 είπε Σχημα λογου , το ειπαμε . Δεν ειπα οτι θα βγαζει προβληματα π,χ, μπεκ αντλιες τουρμπινες, αλλα οι πιο συχνες αναγεννησεις ειναι δεδομενες και γω εχω diesel με 160.000χλμ χωρις κανενα θεμα αλλα τα περισσοτερα χιλιομετρα εχουν γινει εκτος. Απλα ειναι ενας μπελας το DPF, το οποιο αν παρεις μεταχειρισμενο και το δουλευεις πολη θα σε απασχολησει πιο πολυ. Το θεμα ειναι οτι κατα μεσο ορο(πολυ χοντρικα)ενα diesel θα αντεξει πιο ευκολα πχ 200.000 ή 300.000χλμ σε σχεση με ενα βενζινης. Επισης, με 30% στην Εγνατια, δεν τιθεται καν θεμα για το dpf. Πιστευω οτι ανα 1000χλμ ολο και καποιο 20λεπτο θα οδηγουσε καποιος με πανω απο 70χλμ/ω, μιλαμε δηλαδη για ~25χλμ σε ανοιχτο δρομο καθε ~1000χλμ, ειδικα οταν μιλαμε για μικρες πολεις οπως η Θεσσαλονικη. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από haHa
ROG-X Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ideal09 είπε Σχημα λογου , το ειπαμε . Δεν ειπα οτι θα βγαζει προβληματα π,χ, μπεκ αντλιες τουρμπινες, αλλα οι πιο συχνες αναγεννησεις ειναι δεδομενες και γω εχω diesel με 160.000χλμ χωρις κανενα θεμα αλλα τα περισσοτερα χιλιομετρα εχουν γινει εκτος. Απλα ειναι ενας μπελας το DPF, το οποιο αν παρεις μεταχειρισμενο και το δουλευεις πολη θα σε απασχολησει πιο πολυ. Δηλαδη πιστευεις οτι σε euro 5 και euro 6 βαζουν πετρελαιο με "αναλογιες", στο πρωτο γεμισμα θα τα ειχαν παρει ολα στα χερια. Πια οικολογια ρε συ ROG, και γω τα αδιαφορα οδηγικα hybrid δεν θα τα επαιρνα και ουτε υπερ της καταργησης του diesel ειμαι, αλλα στη πολη εχουν θεματα. Τις προάλλες που επιασα κουβεντα με ενα ταξιτζή που ειχε skoda μου ανεφερε οτι του κανει θεμα το dpf και ειχε 320000 χλμ. Θα το βγαλω και τερμα...μου το πε ξεκάθαρα. Αλλα δεν εβαλε ποτε double filter diesel. Παντα το οικονομικο και απο οπου να ναι για χωμα τιμη. Ο μπελας στο μεταχειρισμενο diesel ειναι να ξερεις την αλήθεια για το ιστορικο του. Εισαγωγής diesel 4ετιας και 5 ετιας με 80.000 χλμ ξεχάστε το, προσθεστε ενα 2 μπροστα. Ολα τα εισαγωμενα ειναι εταιρικα leasing diesel... Επισης τα diesel στο εξωτερικο πανε πατημενα στις εθνικές οδους. Δεν ειναι υβριδικα που πρεπει να κατεβεις να σπρωξεις για να περασεις τα 120 χλμ. Σερνονται σε κυκλο Ατκινσον! 😁 Βενζινες εξω δεν παίζουν λόγω του κόστους μετακίνησης. Θες να κανεις γρηγορα, αξιόπιστα και οικονομικα την δουλεια σου ? Μονο diesel...στην Ευρωπη το γνωριζουν 30 χρονια τωρα. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από ROG-X
ikaruga24 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Λοιπόν πρώτο από όλα, με το κλίμα που επικρατεί στη μπανανια πετρελαίου αμάξι δεν αγοράζω ακόμα και αν είναι euro 7. Σήμερα η κυβέρνηση τα αφήνει και μπορεί η επόμενη κυβέρνηση να βάλει δακτύλιο ή ακόμα και απαγόρευση όχι επαγγελματικών diesel στο κέντρο. Δεύτερον, για 7-8κ χιλιόμετρα το έτος δεν παίρνω diesel. Μεταξύ 500 και 700 χιλιόμετρα τον μήνα δηλαδή με τα 100-200 στην Εγνατία οδό. Ασύμφορο και είμαι σίγουρος ότι θα προκληθεί ζημιά. Δεύτερον, εκτιμώ τις πληροφορίες των χρηστών άλλων premium αλλά είναι λογικά τα καλά λόγια καθώς πρόκειται για αυτοκίνητα που γούσταραν και όχι αγορές "λογικής". Δεν αποκλείεται να πάω σε κάποιο από αυτά όμως.
ROG-X Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ideal09 είπε Σχημα λογου , το ειπαμε . Δεν ειπα οτι θα βγαζει προβληματα π,χ, μπεκ αντλιες τουρμπινες, αλλα οι πιο συχνες αναγεννησεις ειναι δεδομενες και γω εχω diesel με 160.000χλμ χωρις κανενα θεμα αλλα τα περισσοτερα χιλιομετρα εχουν γινει εκτος. Απλα ειναι ενας μπελας το DPF, το οποιο αν παρεις μεταχειρισμενο και το δουλευεις πολη θα σε απασχολησει πιο πολυ. Δηλαδη πιστευεις οτι σε euro 5 και euro 6 βαζουν πετρελαιο με "αναλογιες", στο πρωτο γεμισμα θα τα ειχαν παρει ολα στα χερια. Πια οικολογια ρε συ ROG, και γω τα αδιαφορα οδηγικα hybrid δεν θα τα επαιρνα και ουτε υπερ της καταργησης του diesel ειμαι, αλλα στη πολη εχουν θεματα. Αγορα λογικης εκανα καθαρα τοτε. Οτι ηθελα αμαξι νεανικο, σκυλο, full ποιότητα να βγαζει χλμ χωρις να καιει και να εχει χαμηλο κοστος συντήρησης. Τα πρωτα 4ερα χρονια έκανα 60.000 χλμ και τα τελευταια 2 χρονια το λειτουργώ στο 100% και κανω 30.000 χλμ+ κατα ετος. Καθως ειχα και ενα fiesta για να μοιραζω το χλμ στην αρχη, που τελικα το εδωσα στη μανα. Αμα το ειχα βαλει απο την αρχή μπρος να βαραει τα 30αρια θα ειχα γλυτώσει περισσότερα... Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από ROG-X
haHa Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Λοιπόν πρώτο από όλα, με το κλίμα που επικρατεί στη μπανανια πετρελαίου αμάξι δεν αγοράζω ακόμα και αν είναι euro 7. Σήμερα η κυβέρνηση τα αφήνει και μπορεί η επόμενη κυβέρνηση να βάλει δακτύλιο ή ακόμα και απαγόρευση όχι επαγγελματικών diesel στο κέντρο. Ξανα confirmation bias και αλλαγη απαιτησεων οταν τοση ωρα ανεφερες diesel και ειχες ψαξει μεχρι και τα κοστη service του diesel στην Αγγλια. Τωρα γιατι εψαξες ποσο κανουν τα diesel, γιατι μας ανεφερες τις τιμες diesel, τι κοστος service στην Αγγλια εχουν τα diesel, τι συχνη βλαβη βγαζει το a3 diesel και ποσο κοστιζει αυτη η βλαβη και τι κοστος ασφαλειας εχουν τα diesel, αλλα τωρα τα γυρνας και λες οτι δεν αγοραζεις diesel, ο λογος ειναι προφανης: θελεις να δικαιολογησεις σαν "καλυτερη αγορα" αυτο που σου εκανε κλικ, οποτε προσπαθεις συνεχως να αφαιρεις/αποκλειεις τα πλεονεκτηματα αλλων επιλογων ή να τους βρισκεις μειονεκτηματα. 2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Δεύτερον, για 7-8κ χιλιόμετρα το έτος δεν παίρνω diesel. Μεταξύ 500 και 700 χιλιόμετρα τον μήνα δηλαδή με τα 100-200 στην Εγνατία οδό. Ασύμφορο και είμαι σίγουρος ότι θα προκληθεί ζημιά. Ασυμφορο δεν ειναι απο την στιγμη που εσυ λες οτι ειναι φθηνοτερο στην αγορα εκει που κοιταγες και φυσικα ξανα confirmation bias, οπου κατι το οποιο φημιζεται οτι ειναι πιο ανθεκτικο(diesel), το βγαζουμε οτι θα κανει περισσοτερες ζημιες. Ειπαμε: να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, αλλα εδω χειροτερευει η κατασταση. 2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Δεύτερον, για 7-8κ χιλιόμετρα το έτος δεν παίρνω diesel. Μεταξύ 500 και 700 χιλιόμετρα τον μήνα δηλαδή με τα 100-200 στην Εγνατία οδό. Με 7-8k χιλιομετρα το ετος(εκ των οποιων το 30% σε αυτοκινητοδορομο, οποτε σχεδον καμια οικονομια στο υβριδικο), το να παρεις υβριδικο ειναι το πλεον ασυμφορο, γιατι το χρυσοπληρωνεις σαν μεταχειρισμενο. Σε αυτην την περιπτωση, πηγαινεις σε βενζινοκινητο, αφου ειναι αισθητα φθηνοτερο σε αγορα απο hybrid lexus ή πας οριακα σε πετρελαιο, που ναι μεν ερχεται ακριβοτερο στην αγορα απο βενζινοκινηο, αλλα φθηνοτερο απο hybrid. Ενδεικτικα, βρισκεις premium μικρομεσαια βενζινοκινητα του 2016-2017 με το 1/3 των χιλιομετρων στα ιδια χρηματα(~17.000€) που κανει ενα lexus υβριδικο ct200h του .. μακρινου 2013 με 3πλασια χιλιομετρα. Αν πας σε ιδιας ηλικιας και χιλιομετρα με το lexus, τοτε παιζεις σε bmw 1 series στα 12.500€αντι για ~17.000€ του lexus, χωρις μαλιστα να εχεις το ερωτηματικο της αλλαγης μπαταριας(~2.500€) που αναφερες. --------------------------------------- Επισης για 7.500 χλμ/ετος, ας υποθεσουμε μεση καταναλωση βενζινοκινητου στα 7t/100km και μεση καταναλωση υβριδικου στα 5.5t/100km, δηλαδη οτι το βενζινης καιει 30% παραπανω, κατι που μπορει να ειναι και μεγαλη διαφορα(στην πραξη να ειναι δηλαδη μικροτερη) απο την στιγμη που θα κανεις και ενα μεγαλο ποσοστο σε αυτοκινητοδρομο. Δεδομενα: 7.500 χλμ/ετος Τιμη λιτρου βενζινης: 1,55€ Τιμη λιτρου βενζινης: 1,25€ Καταναλωση βενζινοκινητου: 7lt/100km Καταναλωση υβριδικου: 5,5lt/100km Καταναλωση diesel: 5lt/100km Κοστος καυσιμου για βενζινοκινητο: 75 x 7 x 1.55 = 813€ /ετος Κοστος καυσιμου για υβριδικο: 75 x 5.5 x 1.55 = 640€ /ετος Κοστος καυσιμου για diesel: 75 x 5 x 1.25 = 468€ / ετος Για τοσα λιγα χιλιομετρα που κανεις, δεν αξιζει να πας σε κατι πολυ ακριβοτερο στην αγορα, απλα για να γλυτωνεις 170€/χρονο + ~100€ τελη σε σχεση με ενα βενζινοκινητο. Σε σχεση με ενα diesel, το κοστος καυσιμου και τελων κυκλοφοριας ειναι συνολικα χαμηλοτερο απο το υβριδικο και εχει ταυτοχρονα μικροτερο κοστος αγορας. Σε ολα αυτα να προστεθει οτι κατα κανονα το lexus ct200h ειναι μαλλον το πιο αργο απο ολα τα αυτοκινητα που συζηταμε, ιδιαιτερα στην εθνικη. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από haHa
ROG-X Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Αν αυτα τα 60.000 χλμ τα ειχα κανει με το diesel θα ειχα μια επιπλεον εξοικονόμηση: 600 x 7 x 1.55 = 6510 ευρω ( μπορει να ειχε και παραπανω καταναλωση) 600 x 4.5 x 1.35 = 3645 ευρω Diesel Ultimate ή 600 x 4.5 x 1.25 = 3375 ευρω Diesel Active Δηλαδη εχασα 3000 ευρω minimum με την μ@λ@κι@ που εκανα να χρησιμοποιω το fiesta και να μοιραζω τα χιλιομετρα. Για το Fiesta 2005 που εχει αυτη την στιγμη, 140.000 χλμ εχω αλλαξει 2 φορες μπουζι, 2 πολλαπλασιαστες, μπουζοκαλλωδια και μια αντλία βενζινης. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από ROG-X
agnostos13 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Αφού θέλει να πάρει lexus ο άνθρωπος τι το συζητάμε; Καλοτάξιδο! 1
haHa Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, agnostos13 είπε Αφού θέλει να πάρει lexus ο άνθρωπος τι το συζητάμε; Καλοτάξιδο! +1 Στις 12/2/2020 στις 11:22 ΜΜ, haHa είπε Απο την στιγμη που σου εχει κανει κλικ το ct200h, προχωρα αφοβα, δεν ειναι κακο αυτοκινητο και η αγορα αυτοκινητου ειναι αρκετα προσωπικη και το να μας κανει κλικ ειναι πολυ σημαντικο. Είναι προσωπική υποθεση το αυτοκίνητο και είναι σημαντικό να σου κανει κλικ, αλλα ας λεμε τα πράγματα με το ονομα τους. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2020 από haHa
fysikos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2020 Τώρα αλήθεια επί 9 σελίδες συγκρίνονται audi lexus & bmw με kia? Αλήθεια για ποιον λόγο πρέπει το service να γίνει στην αντιπροσωπεία; Δλδ αν αγοράσεις μόνος σου τα λάδια και τα φίλτρα και τα πας σε ένα συνεργείο θα σου πάρουν πάνω από 20-30€?
Προτεινόμενες αναρτήσεις