ikaruga24 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Ήρθε η ώρα (και Θεού θέλοντας) να πάω σε νέο αμάξι. Μέσα στους επόμενους μήνες θα επιλέξω κάτι που μου ταιριάζει αλλά πριν από αυτό πρέπει να καταλήξω αν είναι καλύτερα να πάω σε καινούργιο (πχ Kia Ceed) ή αν θα ήταν καλύτερα να πάρω δοκιμασμένες λύσεις μεγαλύτερης χρηματικής κατηγορίας (πχ Lexus ct200h). Τα υπέρ και τα κατά τα προφανή τα γνωρίζω. Τα όχι και τόσο προφανή ρίξτε ιδέες. Το καινούργιο αυτοκίνητο έχει σίγουρα τα υπέρ ότι είσαι ο πρώτος κωλος που θα το δουλέψει αλλά και το "ακριβό" μεταχειρισμένο ίσως αποδειχτεί περισσότερο σκύλος με τα επιπλέον luxury χαρακτηριστικά. Η δική σας άποψη στο θέμα ποια είναι; 1
zourman1981 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) πιστευεις οτι το ΚΙΑ και το lexus εχουν ιδια κοστοι σερβις ? ιδιες τιμες αναλωσιμων ? (δισκο πλατο τρομπες νερου βενζινης πχ) ιδιες τιμες σε σηματα ασφαλειες? καταναλωση ? εαν μπορεις να συντηρησεις κρατησεις το premium παιρνεις premium πχ εχω ενα παραδειγμα μιας γνωστης που επειδη ειχε ακρη πηρε απο γερμανια bmw 7ρα σε πολυ καλη τιμη και κατασταση στο 1ο σερβις (λαδια φιλτρα) η εδω αντιπροσωπεια ζητησε 850 ευρω εδωσε 700 και πηρε και ενα fiatακι να κανει την δουλεια της χωρια την καταναλωση... Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2020 από zourman1981 3
turbat0s Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Πιο παλιά πάντως έλεγαν "αμάξι που δεν το κοιτάς καινούριο δεν το κοιτάς ούτε μεταχειρισμένο". 17 2
paylidis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, zourman1981 είπε πχ εχω ενα παραδειγμα μιας γνωστης που επειδη ειχε ακρη πηρε απο γερμανια bmw 7ρα σε πολυ καλη τιμη και κατασταση στο 1ο σερβις (λαδια φιλτρα) η εδω αντιπροσωπεια ζητησε 850 ευρω Αυτό δεν παίζει είναι φίδια . Λαδια και φίλτρα λαδιού και καμπινασ στην 7αρα δεκαετιασ σε αντιπροσωπεία είναι μαξ 180-200€. Αντίστοιχα στα μικρότερα μοντέλα που παίρνουν 4-5 μπουκάλια λάδι είναι 120-135€ @ts προσωπικα θα πήγαινα σε ένα καλό μεταχειρισμένο premium Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2020 από paylidis 5 1
zourman1981 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν ήταν 10ετιας ήταν 4 5 ετών Μπορεί να είχε και τίποτα τακάκια μέσα Πάντως μου κάνει εντύπωση bmw να θέλει 120 140 ευρώ όπως λες, και ένα yaris 2ετιας να θέλει 160 (πολύ φρέσκο παράδειγμα κοντινού προσώπου μου) Μιλάμε πάντα για αντιπροσωπείες έτσι ? Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2020 από zourman1981
paylidis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Μόλις τώρα, zourman1981 είπε Δεν ήταν 10ετιας ήταν 4 5 ετών Μπορεί να είχε και τίποτα τακάκια μέσα Πάντως μου κάνει εντύπωση bmw να θέλει 120 140 ευρώ όπως λες, και ένα yaris 2ετιας να θέλει 160 (πολύ φρέσκο παράδειγμα κοντινού προσώπου μου) Μιλάμε πάντα για αντιπροσωπείες έτσι ? ναι μιλαμε για αντιπροσωπείες και για τα πακέτα bmw value service που αφορουν οχηματα >5 ετών... παραδειγμα https://www.bmw-sfakianakis.gr/offers-services/services-maintenance/bmw-value-service.html επισης παραδειγμα https://value-service-application.bmw.com.gr/2/bmw-x5-e70 και ναι ειναι πολυ φθηνότερα και απο toyota και απο ford και απο πολλές άλλες μάρκες ΑΝ ήταν μεσα δισκοι και τακακια αλλάζει το πραγμα αλλα πριν εγραψες 1ο σερβις λαδια φίλτρο 850.... Οι δισκοι και τα τακακια στα bmw ειναι οντως ακριβα αλλα βγαζουν 60000 χλμ και βάλε (εχω φιλο με 130000 που δεν αλλαξε ακόμα δισκους και ειναι αψογοι, εγω τους αλλαξα στις 120000). Εν κατακλειδι προσοχή μη μπλεκουμε με το τι ειπε μια φιλη που ειχε λεφτα να παρει 7αρα 4-5 ετών (ήτοι πανω απο 40000-50000€) και τελικα πηρε τσικουετσεντο γιατι της φανηκε ακριβο το σερβις (εμενα αυτο μου ζεχνει δε βρωμαει απλά) και μη παραπληροφορουμε... 7
zourman1981 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) απο τα λεγομενα σου παντως ακριβη μου φαινεται και η bmw και με value pack σε σχεση με ενα ΚΙΑ ας πουμε για αυτο το σερβις https://value-service-application.bmw.com.gr/2/bmw-x5-e70/oil-service-kai-filtro-kampinas-e70-detail η ΚΙΑ ζηταει κατι λιγοτερο απο τα μισα σε καινουριο σε >5ετιας ισως και λιγοτερα Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2020 από zourman1981
paylidis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Μόλις τώρα, zourman1981 είπε απο τα λεγομενα σου παντως ακριβη μου φαινεται και η bmw και με value pack σε σχεση με ενα ΚΙΑ ας πουμε για αυτο το σερβις https://value-service-application.bmw.com.gr/2/bmw-x5-e70/oil-service-kai-filtro-kampinas-e70-detail η ΚΙΑ ζηταει κατι λιγοτερο απο τα μισα... σε καινουριο σε >5ετιας ισως και λιγοτερα H kia ζηταει τα μισα για ποιο; για το ceed? η για το sportage? και ποιο συγκρινεις με ενα Χ5...; Εχει κάπου πραγματικές δημοσιευμένες τελικές τιμές;
zourman1981 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Σε σχέση με ένα ceed Αλλά και στα μικρότερα της η bmw δεν νομίζω να πέφτει κάτω από 200 Και όχι δεν υπάρχουν δημοσιευμένα Όπως και στην bmw δεν ξέρω εάν τα ανακοινώνουν πλην του Σφακιανάκη (η ακόμα εάν έχουν ίδιες τιμές με Σφακιανάκη, δεν είχα ποτέ τέτοιο αμάξι (bmw) για να ξέρω.. Αλλά θεωρώ λογικό να είναι ακριβότερο από ένα ΚΙΑ και ας χρησιμοποιουν και οι 2 πχ από 4 λίτρα λάδι ένα φίλτρο λαδιού και ένα καμπίνας. Στο x5 δηλαδή τι παραπάνω έχει 1 φίλτρο λαδιού η καμπίνας ? Και πόσα λίτρα λάδι παίρνει ? Για να δικαιολογεί την 300ρα όταν το ΚΙΑ ζητάει 120 130 και δεν νομιζω ο ts να κοιταζει κανα 3λιτρο ΚΙΑ για καινουριο... Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2020 από zourman1981
paylidis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, zourman1981 είπε Σε σχέση με ένα ceed Αλλά και στα μικρότερα της η bmw δεν νομίζω να πέφτει κάτω από 200 Και όχι δεν υπάρχουν δημοσιευμένα Όπως και στην bmw δεν ξέρω εάν τα ανακοινώνουν πλην του Σφακιανάκη (η ακόμα εάν έχουν ίδιες τιμές με Σφακιανάκη, δεν είχα ποτέ τέτοιο αμάξι (bmw) για να ξέρω.. Αλλά θεωρώ λογικό να είναι ακριβότερο από ένα ΚΙΑ και ας χρησιμοποιουν και οι 2 πχ από 4 λίτρα λάδι ένα φίλτρο λαδιού και ένα καμπίνας. Στο x5 δηλαδή τι παραπάνω έχει 1 φίλτρο λαδιού η καμπίνας ? Και πόσα λίτρα λάδι παίρνει ? Για να δικαιολογεί την 300ρα όταν το ΚΙΑ ζητάει 120 130 Παίζουν πολλά ρόλο. Αν θες λοιπόν να συγκρίνεις το ceed θα το συγκρίνεις με τη σειρά 1 Ε8Χ όπου το σέρβις μόνο Λαδια φίλτρο λαδιού πάει 80-85€ (4.25 λίτρα λάδι όποτε 5 δοχεία) και μαζί με φίλτρο καμπίνας Ενεργού άνθρακα (που είναι κυριολεκτικά 1 μέτρο μήκος) Πας στα 130-140 περίπου (είναι ακριβό το φίλτρο τους, μπορείς να πάρεις απλό και όχι άνθρακα με 10-15€). τις τιμές τις βγάζει η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία και είναι οι ίδιες σε όλους τους επισκευαστές-αντιπροσωπείες. Το λινκ Που έβαλα έτυχε και ήταν από εκεί καθως ήταν η πρώτη επιλογή στο google. εν κατακλείδι προσωπικα πιστεύω ότι η συντήρηση ενός premium ΔΕΝ είναι και τόσο ακριβή οσο κανείς έχει στο νου του... τέλος, το Χ5 αν θυμαμαι καλά θέλει 8 λίτρα λάδι 0-30 ή 5-30 με πολύ αυστηρές προδιαγραφές ..... για βάλε τα επι 15-18 το λίτρο, βάλε και τα φίλτρα κ εργασία και σου βγήκαν τα ποσα! Τα Λαδια προτείνει αλλαγή ανά 20000+ χλμ η κια μπορεί να ζητάει 120-130 για 4 λίτρα λάδι και κατά κανόνα φθηνότερου τύπου (Συνήθως Οι Κορεάτες βάζουν απλό 10-40 που πάει δε πάει 8-10 χιλ χλμ) Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2020 από paylidis
pananton Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) όταν σε Nissan Qashqai (τετρακίνητο πετρέλαιο) μπορείς να αλλάξεις όλα τα υγρά και τα φίλτρα με max 400€ ενώ σε Merc (αυτόματο w204 βενζίνη 1.6) πας για 800-900€ τότε αυτό λέει πολλά. τα νούμερα δεν είναι πλασματικά και είναι τιμές αντιπροσωπείας. προσωπική άποψη αλλά σε premium κατασκευαστή θα πληρώσεις και το όνομα είτε σε ανταλλακτικά είτε σε εργατοώρα...από εκεί και πέρα η επιλογή δική σου. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2020 από pananton 2
babisskg Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Ήρθε η ώρα (και Θεού θέλοντας) να πάω σε νέο αμάξι. Μέσα στους επόμενους μήνες θα επιλέξω κάτι που μου ταιριάζει αλλά πριν από αυτό πρέπει να καταλήξω αν είναι καλύτερα να πάω σε καινούργιο (πχ Kia Ceed) ή αν θα ήταν καλύτερα να πάρω δοκιμασμένες λύσεις μεγαλύτερης χρηματικής κατηγορίας (πχ Lexus ct200h). Τα υπέρ και τα κατά τα προφανή τα γνωρίζω. Τα όχι και τόσο προφανή ρίξτε ιδέες. Το καινούργιο αυτοκίνητο έχει σίγουρα τα υπέρ ότι είσαι ο πρώτος κωλος που θα το δουλέψει αλλά και το "ακριβό" μεταχειρισμένο ίσως αποδειχτεί περισσότερο σκύλος με τα επιπλέον luxury χαρακτηριστικά. Η δική σας άποψη στο θέμα ποια είναι; Καινούριο !!! 3
imr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Μόλις τώρα, pananton είπε όταν σε Nissan Qashqai (τετρακίνητο πετρέλαιο) μπορείς να αλλάξεις όλα τα υγρά και τα φίλτρα με max 400€ ενώ σε Merc (αυτόματο w204 βενζίνη 1.6) πας για 800-900€ τότε αυτό λέει πολλά. τα νούμερα δεν είναι πλασματικά και είναι τιμές αντιπροσωπείας. προσωπική άποψη αλλά σε premium κατασκευαστή θα πληρώσεις και το όνομα είτε σε ανταλλακτικά είτε σε εργατοώρα...από εκεί και πέρα η επιλογή δική σου. Η διαφορα είναι οτι η nisan στον πιανει με το ενα χερι ενω η mercedes και με τα δυο 1
pananton Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 8 λεπτά πριν, imr είπε Η διαφορα είναι οτι η nisan στον πιανει με το ενα χερι ενω η mercedes και με τα δυο μαζί σου αλλά δεν ξέρω κάποια επίσημη αντιπροσωπεία χωρίς να στον πιάνει αλλά αυτό είναι άλλο θέμα! 1
imr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 1 λεπτό πριν, pananton είπε μαζί σου αλλά δεν ξέρω κάποια επίσημη αντιπροσωπεία χωρίς να στον πιάνει αλλά αυτό είναι άλλο θέμα! Υπάρχουν επιλογές, δεν ειναι μονόδρομος η αντιπροσωπεια, μπορείς να πας και σε εξουσιοδοτημένο (χωρίς να χάνεις εγγυηση)
Προτεινόμενες αναρτήσεις