fingolfingr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, Πρόσφατα είχα ένα τρακάρισμα και το αμάξι βγήκε για ολική. Υπήρχαν κάποιοι τραυματισμοί που ακόμα θέλουν το χρόνο τους (κυρίως στην σύζυγο) όποτε η αποζημίωση από την ασφαλιστική θα πάρει χρόνο. Επειδή η μετακίνηση με 2 παιδιά και δουλειά κλπ είναι δύσκολη χωρίς αυτοκίνητο πρέπει να προβώ σχετικά γρήγορα σε αγορά νέου. Επειδή οι γνώσεις μου σχετικά με τα αυτοκίνητα επικεντρώνονται βασικά στην χρήση τους.... θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις. 1) Είναι προτιμότερη η αγορά αυτοκίνητου με καύσιμο βενζίνη ή πετρέλαιο; Γνωρίζω ότι με το πετρέλαιο θα έχω μικρότερο κόστος σε καύσιμα αλλά... υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω; Πχ ένας γνωστός με ένα corsa πετρέλαιο έλεγε ότι πριν ξεκινήσεις πρέπει να το αφήσει να δουλέψει για 5 λεπτά για να μην έχεις θέματα. Ισχύει; 2) Κάποιοι λένε ότι θα απαγορευτούν ξανά τα αμάξια με πετρέλαιο στην Αθήνα. Λεπτομέρειες πάνω σε αυτό αν ξέρει κάποιος; Θα ισχύει για όλους τους κινητήρες πετρελαίου ή μόνο για τους παλαιότερους; 3) Τα περισσότερα με πετρέλαιο που βλέπω (κυρίως citroen c4 και opel astra) είναι αυτόματα. Έχω κάνει κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα σε αυτόματο smartακι αλλά όχι αρκετά για να ξέρω τι βλάβες ίσως βγάζουν. Γνώμες πάνω σε αυτό; 4) Έχω δει κάποια αμάξια σε μάντρες κλπ όχι τόσο για να αγοράσω από εκεί αλλά για να δω από κοντά κάποια μοντέλα που ταιριάζουν στις ανάγκες μου. Όλα αυτά που έχω δει είναι πετρέλαιο με χιλιόμετρα γύρω στα 100,000 - 180.000. Όσο λιγότερα τα χιλιόμετρα τόσο μεγαλύτερη η τιμή προφανώς. Κάποιοι λένε ότι είναι ελληνικά αγορασμένα από ιδιώτες. Άλλοι λένε ξεκάθαρα ότι είναι εισαγωγής (κυρίως αφού τονίσω τα γερμανικά στην γλώσσα στην οθόνη του ταμπλό κλπ). Προφανώς και στις 2 περιπτώσεις τα χιλιόμετρα πιθανόν να μην είναι αληθινά. Υπάρχει τρόπος να δω το ιστορικό του αυτοκινήτου; 5) Εφόσον καταλήξω θα πρέπει να ελεγχθεί το όχημα. Διάβασα σε άλλο topic για τη υπηρεσία spot mechanic. Είναι αξιόπιστη; Ευχαριστώ Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2020 από fingolfingr
imr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 13 ώρες πριν, fingolfingr είπε Καλησπέρα, Πρόσφατα είχα ένα τρακάρισμα και το αμάξι βγήκε για ολική. Υπήρχαν κάποιοι τραυματισμοί που ακόμα θέλουν το χρόνο τους (κυρίως στην σύζυγο) όποτε η αποζημίωση από την ασφαλιστική θα πάρει χρόνο. Επειδή η μετακίνηση με 2 παιδιά και δουλειά κλπ είναι δύσκολη χωρίς αυτοκίνητο πρέπει να προβώ σχετικά γρήγορα σε αγορά νέου. Επειδή οι γνώσεις μου σχετικά με τα αυτοκίνητα επικεντρώνονται βασικά στην χρήση τους.... θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις. 1) Είναι προτιμότερη η αγορά αυτοκίνητου με καύσιμο βενζίνη ή πετρέλαιο; Γνωρίζω ότι με το πετρέλαιο θα έχω μικρότερο κόστος σε καύσιμα αλλά... υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω; Πχ ένας γνωστός με ένα corsa πετρέλαιο έλεγε ότι πριν ξεκινήσεις πρέπει να το αφήσει να δουλέψει για 5 λεπτά για να μην έχεις θέματα. Ισχύει; 2) Κάποιοι λένε ότι θα απαγορευτούν ξανά τα αμάξια με πετρέλαιο στην Αθήνα. Λεπτομέρειες πάνω σε αυτό αν ξέρει κάποιος; Θα ισχύει για όλους τους κινητήρες πετρελαίου ή μόνο για τους παλαιότερους; 3) Τα περισσότερα με πετρέλαιο που βλέπω (κυρίως citroen c4 και opel astra) είναι αυτόματα. Έχω κάνει κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα σε αυτόματο smartακι αλλά όχι αρκετά για να ξέρω τι βλάβες ίσως βγάζουν. Γνώμες πάνω σε αυτό; 4) Έχω δει κάποια αμάξια σε μάντρες κλπ όχι τόσο για να αγοράσω από εκεί αλλά για να δω από κοντά κάποια μοντέλα που ταιριάζουν στις ανάγκες μου. Όλα αυτά που έχω δει είναι πετρέλαιο με χιλιόμετρα γύρω στα 100,000 - 180.000. Όσο λιγότερα τα χιλιόμετρα τόσο μεγαλύτερη η τιμή προφανώς. Κάποιοι λένε ότι είναι ελληνικά αγορασμένα από ιδιώτες. Άλλοι λένε ξεκάθαρα ότι είναι εισαγωγής (κυρίως αφού τονίσω τα γερμανικά στην γλώσσα στην οθόνη του ταμπλό κλπ). Προφανώς και στις 2 περιπτώσεις τα χιλιόμετρα πιθανόν να μην είναι αληθινά. Υπάρχει τρόπος να δω το ιστορικό του αυτοκινήτου; 5) Εφόσον καταλήξω θα πρέπει να ελεγχθεί το όχημα. Διάβασα σε άλλο topic για τη υπηρεσία spot mechanic. Είναι αξιόπιστη; Ευχαριστώ 1) Αναλογα με τα χιλιομετρα που κανεις και την καταναλωση του καθε αυτοκινητου, κανε εναν υπολογισμο σε ποσο καιρο θα κανεις αποσβεση την εξτρα τιμη αγορας 2) Λογικα μονο παλαιοτερους αλλα ποτε δεν ξερεις 3) Τα αυτοματα κιβωτια γενικα θα ειναι αρκετα ποιο ακριβα σε μια βλαβη 4) Με ελεγχο μπορεις να βρεις καποιες ενδειξεις για γυρισμα 5) αρκετα καλοι απο οτι ακουγεται αλλα καπως ακριβοι και οταν τους καλεσα δεν ειχαν αμεσα ραντεβου. Το ιδανικο θα ηταν να πας για ελεγχο σε γνωστο σου συνεργειο εμπιστοσυνης
paylidis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καταρχήν περαστικά και να μη ξαναερθουν... 1) εαν κανεις πανω απο 20 χιλιαδες χιλιομετρα το χρόνο πηγαινε σε (μεταχειρισμένο) πετρέλαιο. Και λεω 20 ενω άλλοι λενε 15 γιατι ενα μεταχειρο πετρέλαιο θα σου βγαλει κατα 99% ακριβες ζημιές οποτε πρεπει να κανεις πολλα χλμ για να εχεις απόσβεση τα κόστη αυτά... 2) δεν αποκλείεται. Για αρχή οι Euro 4 και παλιότεροι ήδη απαγορεύονται, ο Δ. Αθηναίων "δεσμευτηκε" την πληρη καταργηση των πετρελαιοκίνητων λίαν συντόμως. Ήδη αν πας σε αντιπροσωπείες για καινουργιο σου λενε οχι πετρέλαιο ενω μεχρι πριν 2 χρόνια πουλουσαν και προωθούσαν πετρελαια με ντουζίνες... Προσωπικά ΔΕΝ θα αγόραζα πετρέλαιο για Αθήνα... 3) το αυτόματο αν χαλάσει ξεκινάς με 2-3 χιλιάρικα στην τσέπη για επισκευες. Εαν δεν το χρειαζεσαι ξεχασε το. Ειδικά σε μεταχειρισμένο αν χαλάσει την έκατσες (στο καινουργιο οκ θα εχεις 2-5-7-8 χρονια εγγυηση οποτε λες παει κ ερχεται ειμαι καπως καλυμμένος) 4) Δες αμάξι απο ιδιώτη, εαν μπορεις απέφυγε τις μάντρες. Το μεγαλύτερο ποσοστό των εμπόρων εχουν δυστυχως πειραγμενα χλμ/βιβλία σερβις κλπ. εκτιμώ ότι πηρες ηδη την αποζημίωση της ολικής οποτε εχεις μετρητά και παίζεις εύκολα μπαλα... 5) σηκώνει πολυ συζήτηση, προσωπικά δε θα ασχολιόμουν... με τα λεφτα που ζητάνε χίλιες φορές καλυτερα να πας το αμαξι στην αντιπροσωπεία για έλεγχο (ή προφανως καποιο άλλο συνεργείο εμπιστοσύνης) Τι αμάξι εχεις κατα νού (κατηγορία/σκαφος/κυβικά/χρονια κλπ) και με τι budget; Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2020 από paylidis
fingolfingr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 15 λεπτά πριν, paylidis είπε Καταρχήν περαστικά και να μη ξαναερθουν... 1) εαν κανεις πανω απο 20 χιλιαδες χιλιομετρα το χρόνο πηγαινε σε (μεταχειρισμένο) πετρέλαιο. Και λεω 20 ενω άλλοι λενε 15 γιατι ενα μεταχειρο πετρέλαιο θα σου βγαλει κατα 99% ακριβες ζημιές οποτε πρεπει να κανεις πολλα χλμ για να εχεις απόσβεση τα κόστη αυτά... 2) δεν αποκλείεται. Για αρχή οι Euro 4 και παλιότεροι ήδη απαγορεύονται, ο Δ. Αθηναίων "δεσμευτηκε" την πληρη καταργηση των πετρελαιοκίνητων λίαν συντόμως. Ήδη αν πας σε αντιπροσωπείες για καινουργιο σου λενε οχι πετρέλαιο ενω μεχρι πριν 2 χρόνια πουλουσαν και προωθούσαν πετρελαια με ντουζίνες... Προσωπικά ΔΕΝ θα αγόραζα πετρέλαιο για Αθήνα... 3) το αυτόματο αν χαλάσει ξεκινάς με 2-3 χιλιάρικα στην τσέπη για επισκευες. Εαν δεν το χρειαζεσαι ξεχασε το. Ειδικά σε μεταχειρισμένο αν χαλάσει την έκατσες (στο καινουργιο οκ θα εχεις 2-5-7-8 χρονια εγγυηση οποτε λες παει κ ερχεται ειμαι καπως καλυμμένος) 4) Δες αμάξι απο ιδιώτη, εαν μπορεις απέφυγε τις μάντρες. Το μεγαλύτερο ποσοστό των εμπόρων εχουν δυστυχως πειραγμενα χλμ/βιβλία σερβις κλπ. εκτιμώ ότι πηρες ηδη την αποζημίωση της ολικής οποτε εχεις μετρητά και παίζεις εύκολα μπαλα... 5) σηκώνει πολυ συζήτηση, προσωπικά δε θα ασχολιόμουν... με τα λεφτα που ζητάνε χίλιες φορές καλυτερα να πας το αμαξι στην αντιπροσωπεία για έλεγχο (ή προφανως καποιο άλλο συνεργείο εμπιστοσύνης) Τι αμάξι εχεις κατα νού (κατηγορία/σκαφος/κυβικά/χρονια κλπ) και με τι budget; Τα χρήματα της ολικής θα μπουν μαζί με τα ιατρικά όταν κλείσει ο φάκελος. Που σημαίνει όταν γίνουμε καλα κι δεν θα θελουμε κατι αλλο από εξοδα για γιατρούς κλπ. Αν ζητησουμε να πλήρωθούμε τώρα.... θα πρεπει να πληρωσουμε τα χρήματα για φυσιοθεραπείες και ότι αλλο χρειαστεί από την τσέπη. Ακόμα κανουμε μαγνητικές κλπ οποτε.... εχουμε δρόμο. Μετά από επίσκεψη γιατρού της ασφαλιστικής στο σπίτι βγήκε εκτός φιλικού οποτε..... θα αργήσει η αποζημείωση. Ας το αφήσουμε στην ακρη αυτό λοιπον. Τα τελευταια χρόνια κανω γύρω στα 15.000χλμ το χρόνο. Τα μισά περίπου εντός πόλης και τα υπολοιπα εκτός. Ψαχνω κατι της κατηγορίας Opel astra, citroen c4 κλπ. Opel γιατί είχα παλιοτερα και ήμουν ευχαριστημένος. Citroen εχουν όλοι σχεδόν οι κοντινοί συγγενείς γιατί εχω ένα θείο με συνεργείο Citroen και πρόσβαση σε οικονομικότερα ανταλακτικά αν χρειαστεί. Δυστυχως είναι εκτός αθηνων. Τιμή γύρω στα 8000€. Με μεταβιβάσεις, ελεγχο, ασφαλεια και ίσως λαστιχα.... θα παμε στο ποσό που υπαρχει καβάτζα Όσο για τον ελεγχο.... αν όχι spot mechanic , τότε μπορώ να πω σε αυτό το συγκενικό πρόσωπο να ερθει αθήνα να το κοιτάξει. Απλά είπα να μην το ταλαιπωρήσω,
imr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 25 λεπτά πριν, paylidis είπε 5) σηκώνει πολυ συζήτηση, προσωπικά δε θα ασχολιόμουν... με τα λεφτα που ζητάνε χίλιες φορές καλυτερα να πας το αμαξι στην αντιπροσωπεία για έλεγχο (ή προφανως καποιο άλλο συνεργείο εμπιστοσύνης) Και εγω τους θεωρω πανακριβους αλλα σε πολλες περιπτωσεις ειναι μονοδρομος (πχ σε εμπορο χωρις πινακιδες/ασφαλεια) Εναλακτικη ειναι να γίνει ο ελεγχος απο κάποιον αλλον εκτος spotmechanic, κυκλοφορύν πάρα πολλοι με ενα γρήγορο ψαξιμο βρίσκεις πολυ πιο οικονομικούς
paylidis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ωχ κατάλαβα έχετε δρόμο μπροστά σας. Είχα την αίσθηση παντως ότι το Αμαξι αποζημιώνεται άμεσα και το ατύχημα Πάει μετά σε δικαστήριο (ή εξωδικαστικά) για αποζημίωση. Σίγουρα είναι καλύτερα να το δει κάποιος δικός από κοντά ότι είναι να πάρεις και να γίνει έλεγχος σε συνεργείο της επιλογής σου σε μια εύλογη απόσταση (όχι πχ στο παρελθόν κάποιος που με τράβηξε για Αμαξι που πουλούσα στην Ελευσίνα και τελικά δε το πήρε γιατί Ενώ είχαμε συμφωνήσει τιμή ήθελε επιπλέον παζάρια χωρίς να υπάρχει κάποιο θέμα...) τωρα, τα σημερινά όπλα δεν είναι ίσως όπως αυτό που είχες. Πολλες βλάβες κατά βάση χαζές. απο αυτά που λες καταλαβαίνω θέλεις ένα οικογενειακό hatchback σε αυτά τα λεφτά θα έχεις αρκετές επιλογές! Θα σου πρότεινα παντως να διευρύνεις το πεδίο σου... 5 λεπτά πριν, imr είπε αλλα σε πολλες περιπτωσεις ειναι μονοδρομος (πχ σε εμπορο χωρις πινακιδες/ασφαλεια) Για αυτό έχουν οι έμποροι τις πινακίδες ΔΟΚ. όχι για να τις βάζουν σε αμαξια πολυτελείας και να τα οδηγεί η γυναίκα τους πηγαίνοντας για καφέ. προσωπικα όποιον έμπορο μου έχει πει Μόνο επίτοπου έλεγχο στο παρελθόν για αμαξια δικά μου/φίλων τον γειωσα.... Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2020 από paylidis 1 1
imr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 4 λεπτά πριν, paylidis είπε Για αυτό έχουν οι έμποροι τις πινακίδες ΔΟΚ. όχι για να τις βάζουν σε αμαξια πολυτελείας και να τα οδηγεί η γυναίκα τους πηγαίνοντας για καφέ. προσωπικα όποιον έμπορο μου έχει πει Μόνο επίτοπου έλεγχο στο παρελθόν για αμαξια δικά μου/φίλων τον γειωσα.... Σίγουρα, αλλα και πάλι υπάρχουν περιπτώσεις που δεν είναι εφικτό το συνεργείο γιαυτο και υπάρχουν και άλλοι εκτός spotmechanic μια φορά χρειάστηκα παρόμοιο έλεχγο και εμεινα απόλυτα ευχαριστημένος απο κάποιον αντίστοιχο στην μισή τιμή 8 λεπτά πριν, fingolfingr είπε Τα χρήματα της ολικής θα μπουν μαζί με τα ιατρικά όταν κλείσει ο φάκελος. Που σημαίνει όταν γίνουμε καλα κι δεν θα θελουμε κατι αλλο από εξοδα για γιατρούς κλπ. Αν ζητησουμε να πλήρωθούμε τώρα.... θα πρεπει να πληρωσουμε τα χρήματα για φυσιοθεραπείες και ότι αλλο χρειαστεί από την τσέπη. Ακόμα κανουμε μαγνητικές κλπ οποτε.... εχουμε δρόμο. Μετά από επίσκεψη γιατρού της ασφαλιστικής στο σπίτι βγήκε εκτός φιλικού οποτε..... θα αργήσει η αποζημείωση. Ας το αφήσουμε στην ακρη αυτό λοιπον. Τα τελευταια χρόνια κανω γύρω στα 15.000χλμ το χρόνο. Τα μισά περίπου εντός πόλης και τα υπολοιπα εκτός. Ψαχνω κατι της κατηγορίας Opel astra, citroen c4 κλπ. Opel γιατί είχα παλιοτερα και ήμουν ευχαριστημένος. Citroen εχουν όλοι σχεδόν οι κοντινοί συγγενείς γιατί εχω ένα θείο με συνεργείο Citroen και πρόσβαση σε οικονομικότερα ανταλακτικά αν χρειαστεί. Δυστυχως είναι εκτός αθηνων. Τιμή γύρω στα 8000€. Με μεταβιβάσεις, ελεγχο, ασφαλεια και ίσως λαστιχα.... θα παμε στο ποσό που υπαρχει καβάτζα Όσο για τον ελεγχο.... αν όχι spot mechanic , τότε μπορώ να πω σε αυτό το συγκενικό πρόσωπο να ερθει αθήνα να το κοιτάξει. Απλά είπα να μην το ταλαιπωρήσω, Περαστικά σας, και μακάρι να ξεμπερδεψετε γρήγορα. Μπορείς να το πάς και σε κάποια αντιπροσωπεία η να βρείς κάποιο άλλο κοντινό συνεργείο Σε αυτά τα λεφτά πάντως έχεις αρκετές επιλογές 1
fingolfingr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 30 λεπτά πριν, imr είπε Σίγουρα, αλλα και πάλι υπάρχουν περιπτώσεις που δεν είναι εφικτό το συνεργείο γιαυτο και υπάρχουν και άλλοι εκτός spotmechanic μια φορά χρειάστηκα παρόμοιο έλεχγο και εμεινα απόλυτα ευχαριστημένος απο κάποιον αντίστοιχο στην μισή τιμή Περαστικά σας, και μακάρι να ξεμπερδεψετε γρήγορα. Μπορείς να το πάς και σε κάποια αντιπροσωπεία η να βρείς κάποιο άλλο κοντινό συνεργείο Σε αυτά τα λεφτά πάντως έχεις αρκετές επιλογές Επιλογές εχω. Απλά λόγω δουλειας δεν εχω χρόνο. Επισης χωρίς αυτοκίνητο... η μετακίνηση από ιδιώτη σε ιδιώτη είναι δυσκολη. Επίσης, είδικά στο c4 είναι σχεδόν όλα πετρέλαιο. Και λόγω πετρελαίου με αρκετά περισσότερα χιλιομετρα. Αντεχει ο κινητήρας παραπάνω βέβαια αλλα...
ideal09 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Εννοειται θα παρεις spotmechanic, δυσκολα αντιπροσωπεια να κανει σοβαρο ελεγχο και κανενας γνωστος δεν θα κατσει να ψιρισει αμαξι. Οι τυποι εχουν στανταρ pattern ελεγχου, αξιζουν τα λεφτα τους 100%. Πανε και μια αντιπροσωπεια αλλα το πιο πιθανο σεναριο ειναι να δωσεις 30-40 ευρω για ελεγχο, να στο βαλουν στο διαγνωστικο να κανουν το προφανες και τιποτα παραπανω, ουτε να σκαλισουν χιλιομετρα σε κλειδια/αισθητηρες καθως η πλειοψηφια των μαστορακων δεν σκαμπαζουν οχι μηχανολογια, αλλα ουτε αγγλικα.
fingolfingr Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 10/2/2020 στις 1:24 ΜΜ, paylidis είπε 2) δεν αποκλείεται. Για αρχή οι Euro 4 και παλιότεροι ήδη απαγορεύονται, ο Δ. Αθηναίων "δεσμευτηκε" την πληρη καταργηση των πετρελαιοκίνητων λίαν συντόμως. Ήδη αν πας σε αντιπροσωπείες για καινουργιο σου λενε οχι πετρέλαιο ενω μεχρι πριν 2 χρόνια πουλουσαν και προωθούσαν πετρελαια με ντουζίνες... Προσωπικά ΔΕΝ θα αγόραζα πετρέλαιο για Αθήνα... Είμαι πολύ μπερδεμένος με αυτό το θέμα. Αλλου διαβάζω ότι θα μείνουν μόνο τα euro 6. Και αυτά για όσο μείνουν. Αλλού ότι euro 5 και 6 (2010+) δεν θα έχουν πρόβλημα. Ίσως απαγορευτούν στο κέντρο μόνο κλπ. Από την αλλη, φίλος που πρόσφατα ξεκίνησε να εργάζεται σαν πωλητής σε αντιπροσωπία αυτοκινήτων, το πρώτο πραγμα που τους είπαν για τα μεταχειρισμένα ήταν να σπρώξουν τα πετρέλαια euro5. Στις 10/2/2020 στις 2:19 ΜΜ, paylidis είπε απο αυτά που λες καταλαβαίνω θέλεις ένα οικογενειακό hatchback σε αυτά τα λεφτά θα έχεις αρκετές επιλογές! Θα σου πρότεινα παντως να διευρύνεις το πεδίο σου... Όπως το είπες ακριβώς. Οικογενειακό hatchback. Η αλήθεια είναι ότι κοιταγα κυρίως σε citroen c4 2011+ για 2 λόγους. Αρχικά γιατί αν χρειαστώ κατι από ανταλλακτικά θα μπορώ να τα βρώ ευκολα από το συγγενή με το συνεργείο και επίσης γιατί ο πατέρας μου που έχει ενα παλαιοτερο c4 είναι πολύ ευχαριστημένος. Και από τις λειτουργίες που είχε (διζωνικό κλίμα, cruiser κλπ) αλλα κυρίως από την καταναλωση. Βέβαια τα λαστιχα του (17αρες ζάντες) ήταν πανακριβά. Επίσης μου αρέσει και σαν αυτοκίνητο. Και από εξοπλισμό και από χώρους (χωρο αποσκευών κυρίως). Για τα νεα opel astra, ακουω από αρκετους γνωστούς για πολλα μικροπροβληματα. Μικρου σχετικά κόστους αλλα.... συνεχεια στο τρέξιμο. Εχετε να προτείνετε κατι αλλο σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτου; Auris; Megane; Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2020 από fingolfingr
eMike Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Στις 10/2/2020 στις 5:35 ΜΜ, ideal09 είπε Εννοειται θα παρεις spotmechanic, δυσκολα αντιπροσωπεια να κανει σοβαρο ελεγχο και κανενας γνωστος δεν θα κατσει να ψιρισει αμαξι. Οι τυποι εχουν στανταρ pattern ελεγχου, αξιζουν τα λεφτα τους 100%. Πανε και μια αντιπροσωπεια αλλα το πιο πιθανο σεναριο ειναι να δωσεις 30-40 ευρω για ελεγχο, να στο βαλουν στο διαγνωστικο να κανουν το προφανες και τιποτα παραπανω, ουτε να σκαλισουν χιλιομετρα σε κλειδια/αισθητηρες καθως η πλειοψηφια των μαστορακων δεν σκαμπαζουν οχι μηχανολογια, αλλα ουτε αγγλικα. Αστειεύεσαι μάλλον.. Αν δεν κάνει η αντιπροσωπία ποιος θα κάνει ο μπαρμπά Μήτσος ο φίλος σου που "ξέρει από Citroen"? Τι άλλο θα διαβάσουμε. Πρόσφατα πήγαμε ένα Audi S3 για έλεγχο αντιπροσωπίας πριν από αγορά και το Ξ Ε Τ Ι Ν Α Ξ Α Ν... Μέχρι την τελευταία βίδα..Μή λέμε ότι θελουμε. Έχουν τα στραβά τους, αλλά για έλεγχο ΣΟΒΑΡΌ πας ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ.
tutuyo Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Περαστικά να είναι. Για τον ελεγχο πάντως εχω φίλο που το πηγε σε ΚΤΕΟ για εκούσιο έλεγχο και έμεινε αρκετά ευχαριστημένος Επίσης μια θετική ψήφος για spotmechanic, τους είδα να δουλεύουν απο την αλλη πλευρά (του πωλητή) και ήταν αρκετά σχολαστικοί
paylidis Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, fingolfingr είπε Είμαι πολύ μπερδεμένος με αυτό το θέμα. Αλλου διαβάζω ότι θα μείνουν μόνο τα euro 6. Και αυτά για όσο μείνουν. Αλλού ότι euro 5 και 6 (2010+) δεν θα έχουν πρόβλημα. Ίσως απαγορευτούν στο κέντρο μόνο κλπ. Από την αλλη, φίλος που πρόσφατα ξεκίνησε να εργάζεται σαν πωλητής σε αντιπροσωπία αυτοκινήτων, το πρώτο πραγμα που τους είπαν για τα μεταχειρισμένα ήταν να σπρώξουν τα πετρέλαια euro5. Όπως το είπες ακριβώς. Οικογενειακό hatchback. Η αλήθεια είναι ότι κοιταγα κυρίως σε citroen c4 2011+ για 2 λόγους. Αρχικά γιατί αν χρειαστώ κατι από ανταλλακτικά θα μπορώ να τα βρώ ευκολα από το συγγενή με το συνεργείο και επίσης γιατί ο πατέρας μου που έχει ενα παλαιοτερο c4 είναι πολύ ευχαριστημένος. Και από τις λειτουργίες που είχε (διζωνικό κλίμα, cruiser κλπ) αλλα κυρίως από την καταναλωση. Βέβαια τα λαστιχα του (17αρες ζάντες) ήταν πανακριβά. Επίσης μου αρέσει και σαν αυτοκίνητο. Και από εξοπλισμό και από χώρους (χωρο αποσκευών κυρίως). Για τα νεα opel astra, ακουω από αρκετους γνωστούς για πολλα μικροπροβληματα. Μικρου σχετικά κόστους αλλα.... συνεχεια στο τρέξιμο. Εχετε να προτείνετε κατι αλλο σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτου; Auris; Megane; Προσωπικά δε θα έπαιρνα για κανένα λόγο πετρέλαιο ουτε euro 5 ουτε 6... Δε θεωρω ότι αξιζει εκτος αν κανεις υπερβολικα πολλα χλμ... και ειμαι κατα 90% πεποισμένος ότι θα τα απαγορευσουν επειδη δε μπορούν πρακτικά να τα ελεγξουν και επειδη εχουν γινει πολλες μαιμουνιες ειδικα με DPF κλπ (χθες πχ ειχα στην κηφισίας μπροστα μου Euro 3 επιβατικό πετρελαιο που ΔΕΝ θα επρεπε να ειναι εκει για κανέναν απολυτως λόγο και εβγαζε πιο πολυ καπνα απο το φερυ περαμα-παλούκια)... Για το c4 δεν εχω αποψη - ποτε δε τα συμπαθουσα τα citroen λόγω πολλών προβλημάτων και ψευτικης κατασκευης, προσωπικά ειμαι φαν των γερμανικών... Τo Focus δε σου αρέσει; Κάτι πιο premium-ασφαλες; Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2020 από paylidis
fingolfingr Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, paylidis είπε Προσωπικά δε θα έπαιρνα για κανένα λόγο πετρέλαιο ουτε euro 5 ουτε 6... Δε θεωρω ότι αξιζει εκτος αν κανεις υπερβολικα πολλα χλμ... και ειμαι κατα 90% πεποισμένος ότι θα τα απαγορευσουν επειδη δε μπορούν πρακτικά να τα ελεγξουν και επειδη εχουν γινει πολλες μαιμουνιες ειδικα με DPF κλπ (χθες πχ ειχα στην κηφισίας μπροστα μου Euro 3 επιβατικό πετρελαιο που ΔΕΝ θα επρεπε να ειναι εκει για κανέναν απολυτως λόγο και εβγαζε πιο πολυ καπνα απο το φερυ περαμα-παλούκια)... Για το c4 δεν εχω αποψη - ποτε δε τα συμπαθουσα τα citroen λόγω πολλών προβλημάτων και ψευτικης κατασκευης, προσωπικά ειμαι φαν των γερμανικών... Τo Focus δε σου αρέσει; Κάτι πιο premium-ασφαλες; Ασφαλές ναι.. Στην ουσία, όπως γραφω και παραπάνω, αυτό που ψάχνω είναι ενα οικογενιακό hatchback που, πέρα από ασφάλεια, θα εχει σχετικά ευρύχωρο χώρο αποσκευών για να χωράνε και τα πραγματα για καποια οικογενειακά ταξίδια. Ο χώρος αποσκευών του astra και του c4 είναι αρκετός για τις αναγκες μου. Premium..... δεν μου είναι απαραίτητο και λογικά δεν θα μπορώ να το συντηρήσω ευκολα. Λογικά τα premium θα εχουν και ακριβότερα service κλπ. Το focus μου αρέσει απλά δεν εχω feedback μιας και δεν εχει καποιος γνωστός. Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2020 από fingolfingr
ideal09 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, eMike είπε Αστειεύεσαι μάλλον.. Αν δεν κάνει η αντιπροσωπία ποιος θα κάνει ο μπαρμπά Μήτσος ο φίλος σου που "ξέρει από Citroen"? Τι άλλο θα διαβάσουμε. Πρόσφατα πήγαμε ένα Audi S3 για έλεγχο αντιπροσωπίας πριν από αγορά και το Ξ Ε Τ Ι Ν Α Ξ Α Ν... Μέχρι την τελευταία βίδα..Μή λέμε ότι θελουμε. Έχουν τα στραβά τους, αλλά για έλεγχο ΣΟΒΑΡΌ πας ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ. Ναι, πρώτη φορά από μένα άκουσες δηλαδή ότι οι αντιπροσωπείες είναι σκάρτες. Οκ, έχεις μια καλή εμπειρία με Audi , σίγουρα θα υπάρχουν και κάποιες αξιόλογες αντιπροσωπείες ,αλλά όπως προείπα , ούτε αγγλικά γνωρίζουν τα ξεφτέρια εκεί πέρα, που θα διαβάσουν service manυal. Ο μπαρμπα Μήτσος ο μηχανικός μου σε αντιπροσωπεια VW ξεκίνησε πριν πολλα χρόνια, και τώρα έχει δικό του συνεργείο και έχει πάρει όλη τη πελατεία + ότι κατεβαίνει από Βαλκάνια από εξακύλινδρα και πάνω τα πιάνει αυτός. Πάνε karenta, να σε βγάλουν κοστολογιο μέχρι το θεό και να μην μπορέσουν να λύσουν βλάβη. Εντωμεταξυ για το παράδειγμα που είπες για Citroen, τουλάχιστον στη πόλη μου η αντιπροσωπεία είναι ότι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα