trellakias Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 Καλημέρα σε όλα τα παιδιά εδώ! Καλώς σας βρήκα. Πρώτο μου ποστ εδώ σαν καινούριο μέλος θέλω να καταθέσω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με ένα σκούτερ που έχω. Είναι ένα Aprilia Atlantic 200 κυβικά μοντέλο του 2004.Δεν είναι το πρώτο σκούτερ που έχω καθώς είχα και ένα nexus 250 αρι και παλιότερα μηχανές. Το βρήκα καλή τιμή στο 1000αρικο από ένα έμπορο στην Καβάλα και επειδή είχα δώσει το nexus είπα να το πάρω. Το πήρα τέλος Αυγούστου. Σε αρκετά καλή κατάσταση εξωτερικά με 30000 χλμ. Μόνο το κοντέρ έχει κάνα δυο θεματακια σε κάτι λαμπάκια και στα ημερήσια χιλιόμετρα αλλά δεν έδωσα σημασία. Όλα καλά λοιπόν μέχρι τον Οκτώβριο όπου ένα πρωί δεν έπαιρνε μπρος και απ τις μιζιες η μπαταρία πάει.. Την βγάζω πάω σ ένα συνεργείο λέω βαλτην να φορτίσει μου λέει είναι τελειωμένη. Του λέω ότι δεν επερνε μπρος κλπ και μου κάνει η μπαταρία φταίει. Λέω ας πάει στα κομμάτια το πρώτο 65αρι. Παίρνω την καινούργια τη κοτσαρω πάνω 1,2,3 μιζιες πήρε.. Εκεί ψιλλιαστικα ότι δεν είναι η μπαταρία αλλά αφού έγινε έτσι τι να κάνουμε. Μετά από αυτό κάθε πρωί μιζια τσαφ έσβηνε 2-3 συνεχομενες επερνε από κει και πέρα δν είχε θέμα την υπόλοιπη μέρα επερνε με τη πρώτη. Κάθε πρωί μόνο. Να σημειωθεί ότι πολλές φορές στο δρομο όταν επιτάχυνα και έκλεινα γκάζι απ την εξάτμιση ακουγόταν κάτι σαν σφύριγμα βαθύ. Σταματάω σ ένα συνεργείο στο δρόμο τυχαίο το κάνει μια γύρα μου λέει τα διαφράγματα απ την εξάτμιση είναι δεν έχεις θέμα. Οκ φεύγω. Φτάνουμε στο σήμερα συγκεκριμένα μέχρι πριν 3 βδομάδες πάω ένα πρωί να το βάλω μπρος τσαακ τσακ τσακ παίρνει σβήνει. Ξανά μιζιες τσαακ μπρουμ σβήσιμο. Μετά ο Θεός να κατέβαινε κάτω δεν έπαιρνε με τίποτα. Η μίζα μια χαρά χτυπούσε.. Η μπαταρία εξελιγωθει.. Νευρίασμενος το τσουλαω και το πάω σ ένα συνεργείο κοντά μου. Του τα λέω μου λέει το κλασικό άστο να το δω. Με παίρνει μετά από κάνα δυωρακι μου λέει το Βάλα μπρος αλλά έχει πρόβλημα ο ανορθωτής είναι μισοχαλασμενος. Να τονίσω δε ότι μου είπε ότι καθάρισε το καρμπυρατέρ, έβαλε παραφλου, καθάρισε το φίλτρο και άλλαξε μπουζί σύνολο 60 ευρώ! Λέω οκ δεν γίνετε μέσα σε πόσο καιρό πάλι τόσα χρήματα. Μου λέει να παραγγείλω έναν ανορθωτή του λέω άσε θα το δούμε τις επόμενες μέρες. Τον ρώτησα γιατί ζητάει τόσα πολλά μου λέει έβγαλα πλαστικά έλυσα εδώ εκεί μπλα μπλα αέρα. Το παίρνω το πάω σε ένα άλλο συνεργείο του λέω μέτρησε μου τον ανορθωτή αν χρειαζετε άλλαγμα. Μπροστά μου βάζει πολυμετρο με γκάζια έπιανα τα 14 βολτ δουλεύοντας. Μου λέει ο ανορθωτής είναι οκ. Πεπεισμένος ότι μου την έφερε ο άλλος το κατάπια.. Προχτές ενώ έπαιρνε όπως έπαιρνε μπρος δεν ξαναπαίρνει με τίποτα. Μιζιες αβέρτα η μπαταρία ξελιγωθηκε την φορτισα σπίτι την ξαναέβαλα να δοκιμάσω κανει κάπου κάπου να πάρει και σβήνει. Βενζίνη έχει κανονικά. Παρατήρησα τα εξής κι εδώ θέλω τα φώτα σας. Όσο προσπαθούσα να το βάλω μπρος σε μια φάση έκλεισα με το χέρι μου την τρύπα της εξάτμισης και πήρε. Δούλεψε 10 Δευτέρα μόλις άνοιξα λίγο το γκάζι έσβησε τελείως. Εν το μεταξύ σε κάθε απόπειρα να πάρει και σβήνει μυρίζει σαν βενζίνη ακαφτη απ την εξάτμιση. Η μπαταρία για άλλη μια φορά ξανά φόρτιση για να μπορώ να το βάλω μπρος. Σήμερα λέω θα το λύσω όσο μπορώ να δω μήπως φτιάξω κάτι που φαινετε. Ανοίγω ένα καπάκι μέσα στη σέλα και από κάτω έχω πιάτο το καρμπυρατέρ κάτι σωληνάκια και καλώδια. Δεν επειχηρησα να βγάλω κάτι μην κάνω ζημιά. Προς έκπληξη ο συνεργειας ο πρώτος που μ είπε καθάρισε καρμπυρατέρ έβαλε παραφλου κλπ δεν έκανε τίποτα από αυτά! Το παραφλου νερό και το καρμπυρατέρ μέσα στη βρώμα εξωτερικα! Απατεώνας δηλαδή! Μου ήρθε η ιδέα να ανοίξω το καπάκι του φίλτρου στο πλάι. Πάλι προσεκτικά μην κάνω καμιά ζημιά το ψιλό άνοιξα αλλά δεν το βγαλα τελείως έδωσα μιζιες πήρε... Δυστυχώς για λίγο πάλι καθώς μόλις πήγα σταδιακά να ανοίξω γκάζι ένω δούλεψε κάνα μισό λεπτό σβήνει πάλι και ακούγετε μια πιστόλια απ την εξάτμιση. Παρατήρησα δε να έχει σταλεί σταγόνα λάδι στο μέρος που το έχω και από ότι είδα έτρεξε από το λαιμό της εξάτμισης εκεί που ενώνει με το κινητήρα. Παιδιά σας έπρηξα το ξέρω αλλά μια βοήθεια το τι μπορεί να συμβαίνει. Δεν θέλω να τα σταξω πάλι και να με δουλέψουν προτιμώ να βρω την άκρη όσο μπορώ μόνος. Σας ευχαριστώ για την ώρα σας
Ioannisto Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Φιλε μου, αυτες οι βλαβες, που δεν εχουν προφανη αιτια, θελουν εξειδικευμενο συνεργειο. Πολυ δυσκολα θα βρεις μονος σου κατι. Ειναι κ παλιο το σκουτερ, οποτε θα αρχισει να βγαζει βλαβες. Συμβουλη μου, αν θες να το κρατησεις, πηγαινε στο εξουσιοδοτημενο της περιοχης σου.
ALMPANIS Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Στις 9/2/2020 στις 3:21 ΜΜ, trellakias είπε Καλημέρα σε όλα τα παιδιά εδώ! Καλώς σας βρήκα. Πρώτο μου ποστ εδώ σαν καινούριο μέλος θέλω να καταθέσω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με ένα σκούτερ που έχω. Είναι ένα Aprilia Atlantic 200 κυβικά μοντέλο του 2004.Δεν είναι το πρώτο σκούτερ που έχω καθώς είχα και ένα nexus 250 αρι και παλιότερα μηχανές. Το βρήκα καλή τιμή στο 1000αρικο από ένα έμπορο στην Καβάλα και επειδή είχα δώσει το nexus είπα να το πάρω. Το πήρα τέλος Αυγούστου. Σε αρκετά καλή κατάσταση εξωτερικά με 30000 χλμ. Μόνο το κοντέρ έχει κάνα δυο θεματακια σε κάτι λαμπάκια και στα ημερήσια χιλιόμετρα αλλά δεν έδωσα σημασία. Όλα καλά λοιπόν μέχρι τον Οκτώβριο όπου ένα πρωί δεν έπαιρνε μπρος και απ τις μιζιες η μπαταρία πάει.. Την βγάζω πάω σ ένα συνεργείο λέω βαλτην να φορτίσει μου λέει είναι τελειωμένη. Του λέω ότι δεν επερνε μπρος κλπ και μου κάνει η μπαταρία φταίει. Λέω ας πάει στα κομμάτια το πρώτο 65αρι. Παίρνω την καινούργια τη κοτσαρω πάνω 1,2,3 μιζιες πήρε.. Εκεί ψιλλιαστικα ότι δεν είναι η μπαταρία αλλά αφού έγινε έτσι τι να κάνουμε. Μετά από αυτό κάθε πρωί μιζια τσαφ έσβηνε 2-3 συνεχομενες επερνε από κει και πέρα δν είχε θέμα την υπόλοιπη μέρα επερνε με τη πρώτη. Κάθε πρωί μόνο. Να σημειωθεί ότι πολλές φορές στο δρομο όταν επιτάχυνα και έκλεινα γκάζι απ την εξάτμιση ακουγόταν κάτι σαν σφύριγμα βαθύ. Σταματάω σ ένα συνεργείο στο δρόμο τυχαίο το κάνει μια γύρα μου λέει τα διαφράγματα απ την εξάτμιση είναι δεν έχεις θέμα. Οκ φεύγω. Φτάνουμε στο σήμερα συγκεκριμένα μέχρι πριν 3 βδομάδες πάω ένα πρωί να το βάλω μπρος τσαακ τσακ τσακ παίρνει σβήνει. Ξανά μιζιες τσαακ μπρουμ σβήσιμο. Μετά ο Θεός να κατέβαινε κάτω δεν έπαιρνε με τίποτα. Η μίζα μια χαρά χτυπούσε.. Η μπαταρία εξελιγωθει.. Νευρίασμενος το τσουλαω και το πάω σ ένα συνεργείο κοντά μου. Του τα λέω μου λέει το κλασικό άστο να το δω. Με παίρνει μετά από κάνα δυωρακι μου λέει το Βάλα μπρος αλλά έχει πρόβλημα ο ανορθωτής είναι μισοχαλασμενος. Να τονίσω δε ότι μου είπε ότι καθάρισε το καρμπυρατέρ, έβαλε παραφλου, καθάρισε το φίλτρο και άλλαξε μπουζί σύνολο 60 ευρώ! Λέω οκ δεν γίνετε μέσα σε πόσο καιρό πάλι τόσα χρήματα. Μου λέει να παραγγείλω έναν ανορθωτή του λέω άσε θα το δούμε τις επόμενες μέρες. Τον ρώτησα γιατί ζητάει τόσα πολλά μου λέει έβγαλα πλαστικά έλυσα εδώ εκεί μπλα μπλα αέρα. Το παίρνω το πάω σε ένα άλλο συνεργείο του λέω μέτρησε μου τον ανορθωτή αν χρειαζετε άλλαγμα. Μπροστά μου βάζει πολυμετρο με γκάζια έπιανα τα 14 βολτ δουλεύοντας. Μου λέει ο ανορθωτής είναι οκ. Πεπεισμένος ότι μου την έφερε ο άλλος το κατάπια.. Προχτές ενώ έπαιρνε όπως έπαιρνε μπρος δεν ξαναπαίρνει με τίποτα. Μιζιες αβέρτα η μπαταρία ξελιγωθηκε την φορτισα σπίτι την ξαναέβαλα να δοκιμάσω κανει κάπου κάπου να πάρει και σβήνει. Βενζίνη έχει κανονικά. Παρατήρησα τα εξής κι εδώ θέλω τα φώτα σας. Όσο προσπαθούσα να το βάλω μπρος σε μια φάση έκλεισα με το χέρι μου την τρύπα της εξάτμισης και πήρε. Δούλεψε 10 Δευτέρα μόλις άνοιξα λίγο το γκάζι έσβησε τελείως. Εν το μεταξύ σε κάθε απόπειρα να πάρει και σβήνει μυρίζει σαν βενζίνη ακαφτη απ την εξάτμιση. Η μπαταρία για άλλη μια φορά ξανά φόρτιση για να μπορώ να το βάλω μπρος. Σήμερα λέω θα το λύσω όσο μπορώ να δω μήπως φτιάξω κάτι που φαινετε. Ανοίγω ένα καπάκι μέσα στη σέλα και από κάτω έχω πιάτο το καρμπυρατέρ κάτι σωληνάκια και καλώδια. Δεν επειχηρησα να βγάλω κάτι μην κάνω ζημιά. Προς έκπληξη ο συνεργειας ο πρώτος που μ είπε καθάρισε καρμπυρατέρ έβαλε παραφλου κλπ δεν έκανε τίποτα από αυτά! Το παραφλου νερό και το καρμπυρατέρ μέσα στη βρώμα εξωτερικα! Απατεώνας δηλαδή! Μου ήρθε η ιδέα να ανοίξω το καπάκι του φίλτρου στο πλάι. Πάλι προσεκτικά μην κάνω καμιά ζημιά το ψιλό άνοιξα αλλά δεν το βγαλα τελείως έδωσα μιζιες πήρε... Δυστυχώς για λίγο πάλι καθώς μόλις πήγα σταδιακά να ανοίξω γκάζι ένω δούλεψε κάνα μισό λεπτό σβήνει πάλι και ακούγετε μια πιστόλια απ την εξάτμιση. Παρατήρησα δε να έχει σταλεί σταγόνα λάδι στο μέρος που το έχω και από ότι είδα έτρεξε από το λαιμό της εξάτμισης εκεί που ενώνει με το κινητήρα. Παιδιά σας έπρηξα το ξέρω αλλά μια βοήθεια το τι μπορεί να συμβαίνει. Δεν θέλω να τα σταξω πάλι και να με δουλέψουν προτιμώ να βρω την άκρη όσο μπορώ μόνος. Σας ευχαριστώ για την ώρα σας Εμένα μου τα έκανε αυτά γιατί είχε πιάσει βρομιά από την βενζίνη βγάλε και καθάρισε το καλμπηλατερ , εγώ θα σου πρότεινα να καθαρίσει και την εξάτμιση και θ δεις ότι θα πάρει ανάσα το μηχανάκι
trellakias Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Καλημέρα φίλε μου. Την εξάτμιση πως να την καθαρίσω? Αν έχει διαφράγματα μέσα που έχουν σπάσει?
thanasisxask Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Άλλαξε όλα τα σωληνάκια γιατί μπορεί να έχουν τρύπες( ότι λεπτό βλέπεις είναι σωληνάκι υποπιεσης, αυτό που πάει στο καρμπυρατερ είναι σωληνακι καυσιμου, άλλαξε το και αυτό και το φίλτρο βενζίνης) επίσης και το σωληνακι των αναθυμιάσεων μπορεί να είναι κομμένο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα