Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμένα! Και εγώ το ίδιο θα σου πω με κάποιους από πάνω! Μην ασχολείσαι με μεσαία κατηγορία, θα την βαρεθείς εύκολα και δεν θα μπορείς να κάνεις ταξίδια. Πήγαινε κατευθείαν σε 600-900. Και εγώ από παπάκι με συμπλέκτη ξεκίνησα για να συνηθίσω τις ταχύτητες και μετά πήρα μεγάλη κατευθείαν! Αλλά ήμουν κύριος. Εξοπλισμό 2η μέρα, δεν έτρεχα ποτέ τον πρώτο χρόνο. Δηλαδή ακόμα και σε Εγνατία πάνω από 130-140 δεν πήγα σχεδόν ποτέ! Το γκάζι πάντα με μέτρο και ειδικά σε στροφές σταθερά γιατί δεν ξέρεις ποτέ πότε θα ξεσπάσει! 9 χρόνια τώρα δόξα το Θεό είμαι γερός χωρίς να έχω πάθει τίποτα και συνεχίζω! Και πάντα μα πάντα πολύ προσοχή τους γύρω σου!!

  • Like 1
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, NikosRocknRolla είπε

Καλησπέρα και από εμένα! Και εγώ το ίδιο θα σου πω με κάποιους από πάνω! Μην ασχολείσαι με μεσαία κατηγορία, θα την βαρεθείς εύκολα και δεν θα μπορείς να κάνεις ταξίδια. Πήγαινε κατευθείαν σε 600-900. Και εγώ από παπάκι με συμπλέκτη ξεκίνησα για να συνηθίσω τις ταχύτητες και μετά πήρα μεγάλη κατευθείαν! Αλλά ήμουν κύριος. Εξοπλισμό 2η μέρα, δεν έτρεχα ποτέ τον πρώτο χρόνο. Δηλαδή ακόμα και σε Εγνατία πάνω από 130-140 δεν πήγα σχεδόν ποτέ! Το γκάζι πάντα με μέτρο και ειδικά σε στροφές σταθερά γιατί δεν ξέρεις ποτέ πότε θα ξεσπάσει! 9 χρόνια τώρα δόξα το Θεό είμαι γερός χωρίς να έχω πάθει τίποτα και συνεχίζω! Και πάντα μα πάντα πολύ προσοχή τους γύρω σου!!

Ναι και εγω εχω εμπειρια μονο απο παπι, και επειδη δεν εχω την δυνατοτητα να αλλαζω μηχανες, λεω να παω σε 650, για να μην το βαρεθω οπως λενε και τα παιδια..

Δημοσ.

Όποιος υποστηρίζει οτι απο παπί μπορείς να πάς με ασφάλεια σε Z900, είναι εν δυνάμη δολοφόνος και προφανώς παντελώς άσχετος με τον χώρο της μοτοσυκλέτας. Τελεία και παύλα! 

Απο εκεί και πέρα, ναι μια καλή μεταβατική επιλογή είναι το Z650. Καταρχήν είναι δικύλινδρο, οπότε έχει πολύ λιγότερη δύναμη απο ένα εν σειρά 4κύλιδνρο, και πολύ πιο φιλικό στην ανταπόκριση και στην χρήση. Απο την στιγμή που του αρέσει κι όλας εμφανισιακά, δεν βρίσκω κανέναν λόγο να μην το προτιμήσει. Τα ~70hp που έχει, δεν είναι ούτε πολλά, αλλά ούτε και λίγα. Είναι μια χαρά για πρωτάρη και απο την στιγμή που όπως ο ίδιος λέει, δεν το "κυνηγά" το θέμα, δεν θα το βαρεθεί, εκτός και έπειτα θελήσει κάτι πιο σπορ και γκαζιάρικο, πράγμα που απο τα συμφραζόμενα δεν φαίνεται να θέλει.

 

  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Sorath είπε

Όποιος υποστηρίζει οτι απο παπί μπορείς να πάς με ασφάλεια σε Z900, είναι εν δυνάμη δολοφόνος και προφανώς παντελώς άσχετος με τον χώρο της μοτοσυκλέτας. Τελεία και παύλα! 

Έλα μωρέ εντάξει μη τα ισωπεδώνεις..Τι δολοφόνος τώρα..

Δηλαδή εκει που θα σκοτωθείς με το Ζ1000 δε σκοτώνεσαι με το 650?... Ας μην υπερβάλουμε.. Όλα στο μυαλό είναι και στον καρπό.

Το γκάζι είναι πάρα πολύ γλυκό πράγμα..μόνο αυτό έχω να πω εγώ..

 

Για την ιστορία..περίπου 2,5 δεκαετίες πριν πήγα από Astrea Grand σε NSR ξηροκάμπανο και μετά από ένα χρόνο σε Fireblade 900...και ακολούθησαν από εκεί και κάμποσες αλλαγές μετά. Όταν καβάλησα το NSR είδα τη ζωή αλλιώς :D ...

 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, eMike είπε

Δηλαδή εκει που θα σκοτωθείς με το Ζ1000 δε σκοτώνεσαι με το 650?... Ας μην υπερβάλουμε.. Όλα στο μυαλό είναι και στον καρπό.

Φίλε μου και με 50άρι παπί σκοτώνεσαι για πλάκα, δεν είναι καθόλου δύσκολο.

Αλλά άλλή αντίδραση (και χρόνο αυτης) ζητά μια μεγάλη γρήγορη/sport μηχανή, κι άλλη μια πιο ήπια. Εδώ ακόμη και σε έμπειρους αναβάτες γίονταν συστάσεις για καταλληλότητα μεταξυ GSXR600, 750 & 1000.

Δεν είμαι καθόλου υπερβολικός σε αυτό που λέω. Όσοι έχουν κάνει τέτοια μετάβαση, ή είναι υπερβολικά τυχεροί, ή ακόμα και μετά απο χρόνια, το 1000άρι το οδηγούν σαν 400άρι....

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Sorath είπε

Όποιος υποστηρίζει οτι απο παπί μπορείς να πάς με ασφάλεια σε Z900, είναι εν δυνάμη δολοφόνος και προφανώς παντελώς άσχετος με τον χώρο της μοτοσυκλέτας. Τελεία και παύλα! 

Απο εκεί και πέρα, ναι μια καλή μεταβατική επιλογή είναι το Z650. Καταρχήν είναι δικύλινδρο, οπότε έχει πολύ λιγότερη δύναμη απο ένα εν σειρά 4κύλιδνρο, και πολύ πιο φιλικό στην ανταπόκριση και στην χρήση. Απο την στιγμή που του αρέσει κι όλας εμφανισιακά, δεν βρίσκω κανέναν λόγο να μην το προτιμήσει. Τα ~70hp που έχει, δεν είναι ούτε πολλά, αλλά ούτε και λίγα. Είναι μια χαρά για πρωτάρη και απο την στιγμή που όπως ο ίδιος λέει, δεν το "κυνηγά" το θέμα, δεν θα το βαρεθεί, εκτός και έπειτα θελήσει κάτι πιο σπορ και γκαζιάρικο, πράγμα που απο τα συμφραζόμενα δεν φαίνεται να θέλει.

Αν επιτρέπεται εσύ με τι ξεκίνησες και τι έχεις τώρα; 

Δηλαδή με 130 άλλη αντίδραση ζητά ένα Ζ650 και άλλη ένα Ζ900; Στο τελευταίο μόνο που είπες συμφωνώ και ακολουθώ και εγώ του τύπου έχω 1000 αλλά πάω νορμάλ σαν 600 αλλά όποτε θέλω πάω και σαν 1000 αλλά μετά από 9 χρόνια!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, NikosRocknRolla είπε

Αν επιτρέπεται εσύ με τι ξεκίνησες και τι έχεις τώρα; 

50άρι δίχρονο --> 125cc δίχρονο --> 400cc τετρακύλινδρο και τα τελευταία 15 χρόνια είμαι με ένα 600άρι, συν ότι καθημερινά κυκλοφορώ με ένα 150άρι scooter.

Αν και σε  εκδρομές έχω οδηγήσει αρκετές 1000άρες με 150hp+ , και πάλι σε καμία περίπτωση δεν θα πήγαινα σε κάτι εξωπραγματικό με την μια. Κι ας έχω 25 χρόνια εμπειρίας. Και όχι δεν λέω, οτι χρειάζεσαι 25 χρόνια για να πας σε τούμπανο μοτοσυκλέτα, αλλά καλό είναι να ανέβεις σταδιακά.

 

3 ώρες πριν, NikosRocknRolla είπε

Δηλαδή με 130 άλλη αντίδραση ζητά ένα Ζ650 και άλλη ένα Ζ900

Δεν έχει να κάνει με την σταθερή ταχύτητα. Έχει να κάνει με τις δυνατότητες του γκαζιού. Με ένα Z900 είναι πολύ πιο δύσκολο να κρατηθείς και να κρατήσεις μια μέση ωριαία ταχύτητα μικρότερη απο ότι του Z650. Με λίγα λόγια, κινείσαι με υψηλότερες ταχύτητες, και χωρίς να έχειςεμπειρία, υπάρχει περίπτωση να θέσεις τον εαυτό σου σε επικύνδυνες καταστάσεις χωρίς καν να το καταλάβεις.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα; Μετά την διαδρομή Κορίνθου-Πατρών, πόσες μηχανές έχουν πέσει λίγα χιλιόμετρα μετά το Αντίριο, μόνο και μόνο γιατι ξαφνικά πέφτεις σε στροφιλίκι; Ή αντίστοιχα προς Επίδαυρο, μετά το Αθήνα-Κόρινθος;

Στις μεγάλες ιπποδυνάμεις, η παραμικρή κίνηση στο γκάζι, έχει ακαριαία αποτελέσματα. Ο χρόνος αντίδρασης μειώνεται σημαντικά. Κάποιος χωρίς καθόλου εμπειρία, ΔΕΝ μπορεί να διαχειριστεί αυτή την κατάσταση. Εδώ στα προηγούμενα ποστ, ο άλλος γράφει ότι δυσκολευόταν μέχρι και σταματημένος να κάνει ελιγμό.

Το παληκάρι που ρωτά, καλά καλά δεν έχει οδηγήσει μοτοσυκλέτα, δεν ξέρει καν πως φρενάρει μια μοτό, και θα το μάθει σε κατάσταση πανικού πάνω σε Ζ900;

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 4
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Sorath είπε

50άρι δίχρονο --> 125cc δίχρονο --> 400cc τετρακύλινδρο και τα τελευταία 15 χρόνια είμαι με ένα 600άρι, συν ότι καθημερινά κυκλοφορώ με ένα 150άρι scooter.

Αν και σε  εκδρομές έχω οδηγήσει αρκετές 1000άρες με 150hp+ , και πάλι σε καμία περίπτωση δεν θα πήγαινα σε κάτι εξωπραγματικό με την μια. Κι ας έχω 25 χρόνια εμπειρίας. Και όχι δεν λέω, οτι χρειάζεσαι 25 χρόνια για να πας σε τούμπανο μοτοσυκλέτα, αλλά καλό είναι να ανέβεις σταδιακά.

Δεν έχει να κάνει με την σταθερή ταχύτητα. Έχει να κάνει με τις δυνατότητες του γκαζιού. Με ένα Z900 είναι πολύ πιο δύσκολο να κρατηθείς και να κρατήσεις μια μέση ωριαία ταχύτητα μικρότερη απο ότι του Z650. Με λίγα λόγια, κινείσαι με υψηλότερες ταχύτητες, και χωρίς να έχειςεμπειρία, υπάρχει περίπτωση να θέσεις τον εαυτό σου σε επικύνδυνες καταστάσεις χωρίς καν να το καταλάβεις.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα; Μετά την διαδρομή Κορίνθου-Πατρών, πόσες μηχανές έχουν πέσει λίγα χιλιόμετρα μετά το Αντίριο, μόνο και μόνο γιατι ξαφνικά πέφτεις σε στροφιλίκι; Ή αντίστοιχα προς Επίδαυρο, μετά το Αθήνα-Κόρινθος;

Στις μεγάλες ιπποδυνάμεις, η παραμικρή κίνηση στο γκάζι, έχει ακαριαία αποτελέσματα. Ο χρόνος αντίδρασης μειώνεται σημαντικά. Κάποιος χωρίς καθόλου εμπειρία, ΔΕΝ μπορεί να διαχειριστεί αυτή την κατάσταση. Εδώ στα προηγούμενα ποστ, ο άλλος γράφει ότι δυσκολευόταν μέχρι και σταματημένος να κάνει ελιγμό.

Το παληκάρι που ρωτά, καλά καλά δεν έχει οδηγήσει μοτοσυκλέτα, δεν ξέρει καν πως φρενάρει μια μοτό, και θα το μάθει σε κατάσταση πανικού πάνω σε Ζ900;

Η πλάκα είναι ότι ένας επαγγελματίας που πουλούσε μηχανές, μου είπε να πάω κατευθείαν σε Ζ900, γτ λέει έχουν καλυτερη συμπεριφορά στο δρόμο, καλύτερα φρένα, έχουν σασί, και δεν τα παίρνει ο ανεμος σε περίπτωση που βγεις Εγνατία.. Τώρα εγώ που δεν έχω εμπειρία, τα βρήκα λογικά αυτά που μου είπε.. Για αυτό και ζήτησα γνώμες από έμπειρους εδώ, για να μάθω τι γίνεται..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάθε μοτοσυκλέτα (και όχημα γενικότερα) έχει αυτά που χρειάζεται για να ανταποκριθεί στις ανάγκες της. Εννοείται ότι έχει καλύτερα φρένα, σασί και αναρτήσεις μια 1000άρα, γιατί απλά τα χρειάζεται. Αυτό δεν σημαίνει οτι ένα μικρότερο, θα κινηθεί με λιγότερη ασφάλεια, θα είναι ανεπαρκές ή οτι θα σε πάρει ο αέρας στην Εγνατία!!! (ότι να 'ναι πραγματικά)

Λόγια πωλητή άκουσες. Αυτούνου που θέλει να πουλήσει, οπότε θα επιστρατεύσει το οτιδήποτε για να σε πείσει.

 

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Sorath είπε

50άρι δίχρονο --> 125cc δίχρονο --> 400cc τετρακύλινδρο και τα τελευταία 15 χρόνια είμαι με ένα 600άρι, συν ότι καθημερινά κυκλοφορώ με ένα 150άρι scooter.

Αν και σε  εκδρομές έχω οδηγήσει αρκετές 1000άρες με 150hp+ , και πάλι σε καμία περίπτωση δεν θα πήγαινα σε κάτι εξωπραγματικό με την μια. Κι ας έχω 25 χρόνια εμπειρίας. Και όχι δεν λέω, οτι χρειάζεσαι 25 χρόνια για να πας σε τούμπανο μοτοσυκλέτα, αλλά καλό είναι να ανέβεις σταδιακά.

Δεν έχει να κάνει με την σταθερή ταχύτητα. Έχει να κάνει με τις δυνατότητες του γκαζιού. Με ένα Z900 είναι πολύ πιο δύσκολο να κρατηθείς και να κρατήσεις μια μέση ωριαία ταχύτητα μικρότερη απο ότι του Z650. Με λίγα λόγια, κινείσαι με υψηλότερες ταχύτητες, και χωρίς να έχειςεμπειρία, υπάρχει περίπτωση να θέσεις τον εαυτό σου σε επικύνδυνες καταστάσεις χωρίς καν να το καταλάβεις.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα; Μετά την διαδρομή Κορίνθου-Πατρών, πόσες μηχανές έχουν πέσει λίγα χιλιόμετρα μετά το Αντίριο, μόνο και μόνο γιατι ξαφνικά πέφτεις σε στροφιλίκι; Ή αντίστοιχα προς Επίδαυρο, μετά το Αθήνα-Κόρινθος;

Στις μεγάλες ιπποδυνάμεις, η παραμικρή κίνηση στο γκάζι, έχει ακαριαία αποτελέσματα. Ο χρόνος αντίδρασης μειώνεται σημαντικά. Κάποιος χωρίς καθόλου εμπειρία, ΔΕΝ μπορεί να διαχειριστεί αυτή την κατάσταση. Εδώ στα προηγούμενα ποστ, ο άλλος γράφει ότι δυσκολευόταν μέχρι και σταματημένος να κάνει ελιγμό.

Το παληκάρι που ρωτά, καλά καλά δεν έχει οδηγήσει μοτοσυκλέτα, δεν ξέρει καν πως φρενάρει μια μοτό, και θα το μάθει σε κατάσταση πανικού πάνω σε Ζ900;

Για αυτό πάνω από όλα τονίζουμε το να έχεις μυαλό και να συμπεριφερθείς στην εκάστοτε μηχανή με βάση την εμπειρία που έχει ο καθένας.!! Πρέπει να έχεις το μυαλό σου εκεί και να πηγαίνεις πάντα ελεγχόμενα που δεν γίνεται τις περισσότερες φορές και για αυτό έχουμε ατυχήματα ακόμα και με σκούτερ γιατί τους βλέπω να παίρνουν κάτι στροφές λες και είναι supersport. 

Αυτό εξαρτάτε από τον καθένα πόσο θα διαχειριστεί μια τέτοια κατάσταση με βάση το γκάζι που έχει. Εγώ προσωπικά το διαχείριστηκα καλά γιατί τον πρώτο χρόνο την συμπεριφερόμουν την μηχανή σαν 200. μέχρι τον 5ο σαν 600 και από εκεί και πάνω κάποιες φορές σαν 1000 που είναι. Ποτέ δεν ήθελα να ξεφύγω παρόλου που πηγαίναμε βόλτες με φίλους και μου λέγανε άντε δώσε ρε συ τι θα γίνει; Μέχρι εκεί μπορούσα μέχρι εκεί πήγαινα. Έφτανα 2-3 λεπτά πιο αργά από τους άλλους οκ δεν έγινε κάτι.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/2/2020 στις 1:14 ΠΜ, koula25 είπε

Καλησπερα παιδια.. ειμαι 28 χρονων, ειμαι 1,75 υψος, και 65 κιλα.. και θα ηθελα σε κατι την γνωμη σας, θελω να αγορασω μια μηχανη, αλλα δεν εχω εμπειρια απο μηχανες, τοσα χρονια οδηγαω μονο παπια... 115,125 κτλ.. μαρεσουν τα naked και κατα προτιμησει τα Ζ της Kawasaki...

Μου εχουνε πει πολλες φορες, οτι σαν πρωτη μηχανη, καλο ειναι να ξεκινισω απο κατι πιο μικρο, και με τα χρονια να αναιβαινω κυβικα, απο την αλλη ομως μου λενε οτι αν παρω μια 300 η 400 θα της βαρεθω γρηγορα, και μετα θα θελω να παω σε μεγαλυτερη, και σκεφτομαι να παρω Ζ650, (Με το διπλομα δεν υπαρχει προβλημα μιας και ειμαι 28) ειναι πολλα τα 650 κυβικα ?? απευθυνομαι κυριως στους πιο εμπειρους, εννοειται οτι για μενα ειναι πολλα, αλλα επειδη δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να αλλαζω συνεχεια μηχανες, λεω σιγα σιγα και με προσοχη να αποκτησω εμπειρια με το Ζ650, μιας και δεν ειμαι γκαζακιας, συνηθως παω σιγα οτιδηποτε και αν ειναι αυτο, ειτε αυτοκινητο ειναι παπι, πολλη σπανια να τρεξω....

πηγα λοιπον σε μια αντιπροσωπια για να κοιταξω μηχανες, και ο καταστηματαρχεις, αν λεγονται ετσι, ο οποιος με ειδε σκεπτικο, μου λεει να παω σε Ζ900, και ας μην εχω εμπειρια, με προσοχη θα μαθω...
μου ειπε επισης οτι δεν προσπαθει να μου πουλησει, μιας και ξερει την οικονομικη μου κατασταση... Απλα η συμβουλει του ειναι, για να μην της αλλαζω στο μελλον, να παω κατευθειαν σε μεγαλο..
εκτος ομως απο τα χρηματα, κολλαω και σε κατι αλλο, θα μπορω εγω ενας τοσο κοντος και αδυνατος να οδηγησω μια μηχανη 219 κιλων ??

ειμαι πολυ μπερδεμενος, και θελω πολυ την βοηθεια σας..


Σας Ευχαριστώ πολυ

Καλησπέρα φίλε μου,

ένα πράγμα θα σου πώ , σαν πρώην κάτοχος Ζ650 (2017).

Μή το σκέφτεσαι ΚΑΝ. Το μηχανάκι είναι παιχνίδι, ελαφρύ, και με ΦΡΕΝΑΡΕΣ για την κατηγορία, ιδανικό για εμάς τους "κοντούληδες", όπου θα πατάς και με τα 2 πόδια κάτω με ασφάλεια.

Δύναμη υπάρχει αρκετή και για χαζομάρες μέσα στα πλαίσια της λογικής. Το 900 είναι άλλο μηχανάκι, 4κύλινδρο, με δύναμη ψηλά, και με άλλη κατανάλωση.

Θα σου πρότεινα το 650 με κλειστά τα μάτια.

 

edit : με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ γυμνό μηχανάκι, ο αέρας πάνω απο τα 130 σε κάνει οτι θέλει σε μεγάλους δρόμους, οπότε δεν έχει σημασία αν είναι 900 ή 1200 ή 650..

Επεξ/σία από gerokost
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 8/2/2020 στις 1:14 ΠΜ, koula25 είπε

Καλησπερα παιδια.. ειμαι 28 χρονων, ειμαι 1,75 υψος, και 65 κιλα.. και θα ηθελα σε κατι την γνωμη σας, θελω να αγορασω μια μηχανη, αλλα δεν εχω εμπειρια απο μηχανες, τοσα χρονια οδηγαω μονο παπια... 115,125 κτλ.. μαρεσουν τα naked και κατα προτιμησει τα Ζ της Kawasaki...

Μου εχουνε πει πολλες φορες, οτι σαν πρωτη μηχανη, καλο ειναι να ξεκινισω απο κατι πιο μικρο, και με τα χρονια να αναιβαινω κυβικα, απο την αλλη ομως μου λενε οτι αν παρω μια 300 η 400 θα της βαρεθω γρηγορα, και μετα θα θελω να παω σε μεγαλυτερη, και σκεφτομαι να παρω Ζ650, (Με το διπλομα δεν υπαρχει προβλημα μιας και ειμαι 28) ειναι πολλα τα 650 κυβικα ?? απευθυνομαι κυριως στους πιο εμπειρους, εννοειται οτι για μενα ειναι πολλα, αλλα επειδη δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να αλλαζω συνεχεια μηχανες, λεω σιγα σιγα και με προσοχη να αποκτησω εμπειρια με το Ζ650, μιας και δεν ειμαι γκαζακιας, συνηθως παω σιγα οτιδηποτε και αν ειναι αυτο, ειτε αυτοκινητο ειναι παπι, πολλη σπανια να τρεξω....

πηγα λοιπον σε μια αντιπροσωπια για να κοιταξω μηχανες, και ο καταστηματαρχεις, αν λεγονται ετσι, ο οποιος με ειδε σκεπτικο, μου λεει να παω σε Ζ900, και ας μην εχω εμπειρια, με προσοχη θα μαθω...
μου ειπε επισης οτι δεν προσπαθει να μου πουλησει, μιας και ξερει την οικονομικη μου κατασταση... Απλα η συμβουλει του ειναι, για να μην της αλλαζω στο μελλον, να παω κατευθειαν σε μεγαλο..
εκτος ομως απο τα χρηματα, κολλαω και σε κατι αλλο, θα μπορω εγω ενας τοσο κοντος και αδυνατος να οδηγησω μια μηχανη 219 κιλων ??

ειμαι πολυ μπερδεμενος, και θελω πολυ την βοηθεια σας..


Σας Ευχαριστώ πολυ

Προσωπικά θα έλεγα ναι στην σταδιακή μετάβαση. Τα απότομα άλματα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες για κακό αποτέλεσμα. 

Η δική μου πορεία ήταν Transalp 60hp, VStrom 650 με ~70hp, Vstrom 1000, BMW gs (105), BMW K (180), Honda xx1100 (160). 

Χρειάστηκε αρκετός καιρός ώσπου να καταλήξω (αλλά και να ανακαλύψω τι μου πηγαίνει καλύτερα αφού όλα τα παραπάνω ήταν καλά μηχανάκια με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά το καθένα). 

Ανεξάρτητα αν υπάρχουν χρήματα ή οχι, καλό είναι να μην ανοιχτείς υπερβολικά εξαρχης. 

Δωσε στον εαυτό σου χρονο προσαρμογής ξεκινώντας από το 650. 

Προσωπικά βέβαια θα προτιμούσα κάτι με φαιριγκ αλλά αυτό μπορεί να αλλάζει λόγω ύψους (185).

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, gerokost είπε

Καλησπέρα φίλε μου,

ένα πράγμα θα σου πώ , σαν πρώην κάτοχος Ζ650 (2017).

Μή το σκέφτεσαι ΚΑΝ. Το μηχανάκι είναι παιχνίδι, ελαφρύ, και με ΦΡΕΝΑΡΕΣ για την κατηγορία, ιδανικό για εμάς τους "κοντούληδες", όπου θα πατάς και με τα 2 πόδια κάτω με ασφάλεια.

Δύναμη υπάρχει αρκετή και για χαζομάρες μέσα στα πλαίσια της λογικής. Το 900 είναι άλλο μηχανάκι, 4κύλινδρο, με δύναμη ψηλά, και με άλλη κατανάλωση.

Θα σου πρότεινα το 650 με κλειστά τα μάτια.

edit : με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ γυμνό μηχανάκι, ο αέρας πάνω απο τα 130 σε κάνει οτι θέλει σε μεγάλους δρόμους, οπότε δεν έχει σημασία αν είναι 900 ή 1200 ή 650..

μαρεσει παρα πολυ το Ζ650, και ειναι μια χαρα για το υψος μου, ειμαι 175, ακουμπαω κανονικα στο Ζ900 ακομα και στο Η2, που ειχα την τυχη να ανεβω...
απο οτι καταλαβα, τα Ζ ειναι πιο κοντα μηχανακια, και πιο σημαζεμενα, δηλαδη δεν εχουν ογκο οσο τα ninja 

3 ώρες πριν, xx1100 είπε

Προσωπικά θα έλεγα ναι στην σταδιακή μετάβαση. Τα απότομα άλματα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες για κακό αποτέλεσμα. 

Η δική μου πορεία ήταν Transalp 60hp, VStrom 650 με ~70hp, Vstrom 1000, BMW gs (105), BMW K (180), Honda xx1100 (160). 

Χρειάστηκε αρκετός καιρός ώσπου να καταλήξω (αλλά και να ανακαλύψω τι μου πηγαίνει καλύτερα αφού όλα τα παραπάνω ήταν καλά μηχανάκια με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά το καθένα). 

Ανεξάρτητα αν υπάρχουν χρήματα ή οχι, καλό είναι να μην ανοιχτείς υπερβολικά εξαρχης. 

Δωσε στον εαυτό σου χρονο προσαρμογής ξεκινώντας από το 650. 

Προσωπικά βέβαια θα προτιμούσα κάτι με φαιριγκ αλλά αυτό μπορεί να αλλάζει λόγω ύψους (185).

τι ειναι αυτο το φαιρινγ που λες ?

Επεξ/σία από koula25
Δημοσ.
18 ώρες πριν, xx1100 είπε

Προσωπικά θα έλεγα ναι στην σταδιακή μετάβαση. Τα απότομα άλματα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες για κακό αποτέλεσμα. 

Η δική μου πορεία ήταν Transalp 60hp, VStrom 650 με ~70hp, Vstrom 1000, BMW gs (105), BMW K (180), Honda xx1100 (160). 

Χρειάστηκε αρκετός καιρός ώσπου να καταλήξω (αλλά και να ανακαλύψω τι μου πηγαίνει καλύτερα αφού όλα τα παραπάνω ήταν καλά μηχανάκια με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά το καθένα). 

Ανεξάρτητα αν υπάρχουν χρήματα ή οχι, καλό είναι να μην ανοιχτείς υπερβολικά εξαρχης. 

Δωσε στον εαυτό σου χρονο προσαρμογής ξεκινώντας από το 650. 

Προσωπικά βέβαια θα προτιμούσα κάτι με φαιριγκ αλλά αυτό μπορεί να αλλάζει λόγω ύψους (185).

Ετσι για την ιστορια...τα αλογα αδερφε ειναι εξωπραγματικα που γραφεις γι αυτα τα μηχανακια..ειδικα το transalp ,το k κ το xx που ειναι ταφοι

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Ετσι για την ιστορια...τα αλογα αδερφε ειναι εξωπραγματικα που γραφεις γι αυτα τα μηχανακια..ειδικα το transalp ,το k κ το xx που ειναι ταφοι

Δες το καινούριο ΖΗ2, σκέτη καύλα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...