Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, koula25 είπε

Καλησπερα παιδια.. ειμαι 28 χρονων, ειμαι 1,75 υψος, και 65 κιλα.. και θα ηθελα σε κατι την γνωμη σας, θελω να αγορασω μια μηχανη, αλλα δεν εχω εμπειρια απο μηχανες, τοσα χρονια οδηγαω μονο παπια... 115,125 κτλ.. μαρεσουν τα naked και κατα προτιμησει τα Ζ της Kawasaki...

Μου εχουνε πει πολλες φορες, οτι σαν πρωτη μηχανη, καλο ειναι να ξεκινισω απο κατι πιο μικρο, και με τα χρονια να αναιβαινω κυβικα, απο την αλλη ομως μου λενε οτι αν παρω μια 300 η 400 θα της βαρεθω γρηγορα, και μετα θα θελω να παω σε μεγαλυτερη, και σκεφτομαι να παρω Ζ650, (Με το διπλομα δεν υπαρχει προβλημα μιας και ειμαι 28) ειναι πολλα τα 650 κυβικα ?? απευθυνομαι κυριως στους πιο εμπειρους, εννοειται οτι για μενα ειναι πολλα, αλλα επειδη δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να αλλαζω συνεχεια μηχανες, λεω σιγα σιγα και με προσοχη να αποκτησω εμπειρια με το Ζ650, μιας και δεν ειμαι γκαζακιας, συνηθως παω σιγα οτιδηποτε και αν ειναι αυτο, ειτε αυτοκινητο ειναι παπι, πολλη σπανια να τρεξω....

πηγα λοιπον σε μια αντιπροσωπια για να κοιταξω μηχανες, και ο καταστηματαρχεις, αν λεγονται ετσι, ο οποιος με ειδε σκεπτικο, μου λεει να παω σε Ζ900, και ας μην εχω εμπειρια, με προσοχη θα μαθω...
μου ειπε επισης οτι δεν προσπαθει να μου πουλησει, μιας και ξερει την οικονομικη μου κατασταση... Απλα η συμβουλει του ειναι, για να μην της αλλαζω στο μελλον, να παω κατευθειαν σε μεγαλο..
εκτος ομως απο τα χρηματα, κολλαω και σε κατι αλλο, θα μπορω εγω ενας τοσο κοντος και αδυνατος να οδηγησω μια μηχανη 219 κιλων ??

ειμαι πολυ μπερδεμενος, και θελω πολυ την βοηθεια σας..


Σας Ευχαριστώ πολυ

     Η μετάβαση από ιπποδύναμη άντε 10 ίππων σε 150 + γίνεται σταδιακά και μόνον , ιδιαίτερα σε δίκυκλο . Οτιδήποτε άλλο σαν σκέψη βρίσκεται στην κατηγορία " ναχαμε να λέγαμε " .

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

στον χειρισμο της μοτοσυκλετας δεν παιζουν ρολο μονο τα κιλα ειναι μια συναρτηση πραγματων

γνωμη μου ειναι να πας σε μια ενδιαμεση κατηγορια 250-400cc να συνηθισει ο εγκεφαλος τα επιπλεον  βαρος - ογκο - ταχυτιτα - και την διαχειριση της μηχανης γενικος , και αμεσα πας σε μια σχολη οδηγησης μοτοσυκλέτας  μην τσιγκουνευτης τα χρηματα ειναι το πιο μεγαλο δωρο που θα κανεις στον εαυτό σου , και το πιο ουσιαστικο πραγμα που θα κανεις για την μοτοσικλετιστήκη σου ζωη  

  • Like 3
Δημοσ.

Ουτε κι εγω θεωρω πως χρειαζεται ενδιαμεση μεταβαση. Αρκει βεβαια να εχεις τον απαραιτητο εξοπλισμο και την απαραιτητη σοβαροτητα, ωριμοτητα, πειθαρχια με το γκαζι και με την μηχανη γενικα. Μη πιστεψεις σε καμια στιγμη οτι ξερεις να οδηγας μια τετοια μηχανη 600+ κυβικων. Παρ'τη σιγα σιγα, πηγαινε σε παρκινγκς μαθε την συμπεριφορα της, μαθε τα φρενα της. Κανε εξασκηση σε φρεναρισμα εκτακτης αναγκης.

Εκανα την μεταβαση απο βεσπακι (μοναχα 8 μηνες το οδηγουσα) σε GSR600 τον Οκτωβρη.  Και το διπλωμα μου το εβγαλα εκεινον τον καιρο. Ακομη την μαθαινω την μηχανη. Φυσικα ομως την σεβομαι. Καμια δυσκολια δεν αντιμετωπισα. Κ ειμαι κι εγω το ιδιο αδυνατος.

Ο,τι αποφασισεις να εισαι προσεκτικος, και παρε καλο κρανος/μπουφαν/γαντια.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, george kesoglu είπε

στον χειρισμο της μοτοσυκλετας δεν παιζουν ρολο μονο τα κιλα ειναι μια συναρτηση πραγματων

γνωμη μου ειναι να πας σε μια ενδιαμεση κατηγορια 250-400cc να συνηθισει ο εγκεφαλος τα επιπλεον  βαρος - ογκο - ταχυτιτα - και την διαχειριση της μηχανης γενικος , και αμεσα πας σε μια σχολη οδηγησης μοτοσυκλέτας  μην τσιγκουνευτης τα χρηματα ειναι το πιο μεγαλο δωρο που θα κανεις στον εαυτό σου , και το πιο ουσιαστικο πραγμα που θα κανεις για την μοτοσικλετιστήκη σου ζωη  

Ναι θα πάω να κάνω έτσι και αλλιώς ώρες, θέλω να μάθω καλα.. Γιατι δεν έχω εμπειρία από μηχανές, αλλά μόνο από παπιά.. Μαρεσουν και τα 400ρια, αλλά λένε ότι θα την βαρεθβ γρήγορα, οπότε θεωρώ το 650 το ιδανικό για ταξιδακια με την γυναίκα μου, έχει και τα γκάζια του.. Η γνώμη μου βέβαια, δεν ξέρω αν είμαι κάπου λάθος 

1 ώρα πριν, hiimFred είπε

Ουτε κι εγω θεωρω πως χρειαζεται ενδιαμεση μεταβαση. Αρκει βεβαια να εχεις τον απαραιτητο εξοπλισμο και την απαραιτητη σοβαροτητα, ωριμοτητα, πειθαρχια με το γκαζι και με την μηχανη γενικα. Μη πιστεψεις σε καμια στιγμη οτι ξερεις να οδηγας μια τετοια μηχανη 600+ κυβικων. Παρ'τη σιγα σιγα, πηγαινε σε παρκινγκς μαθε την συμπεριφορα της, μαθε τα φρενα της. Κανε εξασκηση σε φρεναρισμα εκτακτης αναγκης.

Εκανα την μεταβαση απο βεσπακι (μοναχα 8 μηνες το οδηγουσα) σε GSR600 τον Οκτωβρη.  Και το διπλωμα μου το εβγαλα εκεινον τον καιρο. Ακομη την μαθαινω την μηχανη. Φυσικα ομως την σεβομαι. Καμια δυσκολια δεν αντιμετωπισα. Κ ειμαι κι εγω το ιδιο αδυνατος.

Ο,τι αποφασισεις να εισαι προσεκτικος, και παρε καλο κρανος/μπουφαν/γαντια.

Καλά κράνος μπουφάν γάντια, δεν το συζητώ, ακόμα και με το παπί...

Πόσο καιρό σου πήρε να συνηθήσεις την μηχανή ;; Το βάρος της, τα ξαπλωματα γενικά 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, koula25 είπε

Πόσο καιρό σου πήρε να συνηθήσεις την μηχανή ;; Το βάρος της, τα ξαπλωματα γενικά 

Θα έλεγα ότι την είχα συνηθίσει ήδη από τα μαθήματα οδήγησης. Τα μαθήματα βέβαια είναι σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Όσο την οδηγάς και αποκτάς εμπειρία τόσο την ανακαλύπτεις και την συνηθίζεις. Το βάρος δεν είναι τίποτα όσο οδηγάς. Το καταλαβαίνεις περισσότερο όταν η μηχανή είναι ακίνητη, η σε βραδυπορεία. Μία φορά πήγε να μου πέσει ακίνητη από δικό μου λάθος ενώ ήταν παρκαρισμένη σε κατηφόρα. Δεν είμαι ο πιο δυνατός άνθρωπος του κόσμου, αλλά την κράτησα. Με μεγάλη δυσκολία όμως. Αλλά όσο η μηχανή έχει ταχύτητα,  δε καταλαβαίνεις το βάρος της. It's physics.

  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, DOR1K1N said:

και τα BMW κινεζικα ειναι(ΟΛΟΚΛΗΡΑ).. εκτος οτι συγκεκριμενα το TRK,εχει αποδειξει οτι ειναι ενα VFM μηχανακι,με σοβαρη ελληνικη κοινοτητα..
το Tracer 700 ειναι πιο φθηνοκατασκευη οπως σωστα επισημανε και ο Spect~
Υγ. Street Triple μπορει να παρει μεταχειρισμενο και αξιζει.. Ειδικα του 2010 και μετα

Μα για αυτό δεν ανάφερα προσωπικά καθόλου BMW.  Πολλά από τα κινέζικα είναι VFM αλλά η εταιρεία πρέπει να είναι σοβαρή και ο εδώ αντιπρόσωπος επίσης. Δεν θα με σώσει καμιά κοινότητα αν το μηχανάκι δεν ειναι ποιοτικό. Για αυτό ειπα πως Benelli προσωπικά οχι ακόμα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, hiimFred είπε

Θα έλεγα ότι την είχα συνηθίσει ήδη από τα μαθήματα οδήγησης. Τα μαθήματα βέβαια είναι σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Όσο την οδηγάς και αποκτάς εμπειρία τόσο την ανακαλύπτεις και την συνηθίζεις. Το βάρος δεν είναι τίποτα όσο οδηγάς. Το καταλαβαίνεις περισσότερο όταν η μηχανή είναι ακίνητη, η σε βραδυπορεία. Μία φορά πήγε να μου πέσει ακίνητη από δικό μου λάθος ενώ ήταν παρκαρισμένη σε κατηφόρα. Δεν είμαι ο πιο δυνατός άνθρωπος του κόσμου, αλλά την κράτησα. Με μεγάλη δυσκολία όμως. Αλλά όσο η μηχανή έχει ταχύτητα,  δε καταλαβαίνεις το βάρος της. It's physics.

Τι μηχανή έχεις ;

Δημοσ.

Εφ οσον δεν εισαι πιτσιρικας-καγκουρας κ σεβεσαι την ιπποδυναμη της μηχανη, θεωρω οτι μπορεις να παρεις οτι μηχανη θελεις και να κυκλοφορησεις με ασφαλεια. Το προβλημα ειναι οτι τον πρωτο καιρο ΔΕΝ θα εχεις καμια ευχαριστηση απ τη μηχανη σου, αντιθετα θα εχεις πολυ αγχος και στη οδηγηση αλλα κ πως θα τη παρκαρεις (ωστε να μη χρειαστει μετα να τη σπρωξεις για να φυγεις). Βεβαια, μετα τους πρωτους (αρκετους) μηνες, η μεγαλη μηχανη θα σου δωσει πιο μεγαλη ευχαριστηση με το καλυτερο γκαζι της!!    

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ioannisto είπε

Εφ οσον δεν εισαι πιτσιρικας-καγκουρας κ σεβεσαι την ιπποδυναμη της μηχανη, θεωρω οτι μπορεις να παρεις οτι μηχανη θελεις και να κυκλοφορησεις με ασφαλεια. Το προβλημα ειναι οτι τον πρωτο καιρο ΔΕΝ θα εχεις καμια ευχαριστηση απ τη μηχανη σου, αντιθετα θα εχεις πολυ αγχος και στη οδηγηση αλλα κ πως θα τη παρκαρεις (ωστε να μη χρειαστει μετα να τη σπρωξεις για να φυγεις). Βεβαια, μετα τους πρωτους (αρκετους) μηνες, η μεγαλη μηχανη θα σου δωσει πιο μεγαλη ευχαριστηση με το καλυτερο γκαζι της!!    

Καλα ναι αγχος θα εχω σιγουρα, αλλα οχι λογο κυβικων, λογο συμπλεκτη, γιατι δεν εχω καθολου εμπειρια, τα κυβικα δεν με τρομαζουν, γιατι δεν κανω μ@λ@κιες, και δεν τρεχω...
και οντως το παρκινκ θα ειναι προβλημα, σιγα μην μπορω να κρατισω μηχανη 190κιλων σε μια κατηφορα πχ... Εκτος και αν το αφηνω με ταχυτητα, οπως στο αυτοκινητο που βαζουμε 1η η οπισθεν για ανηφορα η κατηφορα.. Βεβαια δεν ξερω ποσο καλο ειναι αυτο..

Δημοσ.
Στις 8/2/2020 στις 12:14 ΠΜ, koula25 είπε

Καλησπερα παιδια.. ειμαι 28 χρονων, ειμαι 1,75 υψος, και 65 κιλα.. και θα ηθελα σε κατι την γνωμη σας, θελω να αγορασω μια μηχανη, αλλα δεν εχω εμπειρια απο μηχανες, τοσα χρονια οδηγαω μονο παπια... 115,125 κτλ.. μαρεσουν τα naked και κατα προτιμησει τα Ζ της Kawasaki...

Μου εχουνε πει πολλες φορες, οτι σαν πρωτη μηχανη, καλο ειναι να ξεκινισω απο κατι πιο μικρο, και με τα χρονια να αναιβαινω κυβικα, απο την αλλη ομως μου λενε οτι αν παρω μια 300 η 400 θα της βαρεθω γρηγορα, και μετα θα θελω να παω σε μεγαλυτερη, και σκεφτομαι να παρω Ζ650, (Με το διπλομα δεν υπαρχει προβλημα μιας και ειμαι 28) ειναι πολλα τα 650 κυβικα ?? απευθυνομαι κυριως στους πιο εμπειρους, εννοειται οτι για μενα ειναι πολλα, αλλα επειδη δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να αλλαζω συνεχεια μηχανες, λεω σιγα σιγα και με προσοχη να αποκτησω εμπειρια με το Ζ650, μιας και δεν ειμαι γκαζακιας, συνηθως παω σιγα οτιδηποτε και αν ειναι αυτο, ειτε αυτοκινητο ειναι παπι, πολλη σπανια να τρεξω....

πηγα λοιπον σε μια αντιπροσωπια για να κοιταξω μηχανες, και ο καταστηματαρχεις, αν λεγονται ετσι, ο οποιος με ειδε σκεπτικο, μου λεει να παω σε Ζ900, και ας μην εχω εμπειρια, με προσοχη θα μαθω...
μου ειπε επισης οτι δεν προσπαθει να μου πουλησει, μιας και ξερει την οικονομικη μου κατασταση... Απλα η συμβουλει του ειναι, για να μην της αλλαζω στο μελλον, να παω κατευθειαν σε μεγαλο..
εκτος ομως απο τα χρηματα, κολλαω και σε κατι αλλο, θα μπορω εγω ενας τοσο κοντος και αδυνατος να οδηγησω μια μηχανη 219 κιλων ??

ειμαι πολυ μπερδεμενος, και θελω πολυ την βοηθεια σας..


Σας Ευχαριστώ πολυ

Κοίτα φίλε και εγώ είμαι 1.63 ύψος 70 κιλά ,πλέον 23 και έχω ρ6 του 2007 πηγα σε αυτό κατευθείαν από παπια καλά εννοείται είχα πάρει 7 -8 βόλτες από φίλους ένα cbr 600rr και ένα gsxr 600 μιλαμε για super sport μηχανές πολύ γκάζι και δεν είχα θέμα ποτέ επειδή απλά δεν κυνηγούσα την τύχη μ και σέβομαι αυτό που καβαλάω ούτως ή άλλως αν δεν το ανοίξεις δεν πάει οπότε άμα πιστεύεις οτι είσαι συγκρατημένος σαν άνθρωπος επειδή είσαι και ποιο ώριμος από εμένα πιστεύω δεν θα έχει θέμα για εμένα πάρε όποια μηχανή θες αλλά σεβασμό σε αυτό που οδηγας καλοτάξιδο ότι και αν διαλέξεις και πάντα όρθιος!!

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε μην πετάς τα λεφτά σου σε 300-400αρια γιατί βγαίνουν πολύ δύσκολα τα λεφτά πλέον. Αυτά είναι φτιαγμένα για δίπλωμα α2 για κάποιον που θα το κρατήσει δυο χρόνια το πολύ. Πάρε ενα 650, το kawasaki είναι πολύ καλό (τσέκαρε και το sv650 του 2020 όμως). Φιλικό μηχανάκι στον οδηγό, δεν είναι απόλυτο στον χειρισμό του ούτε στο "γκάζι" του όπως είναι οι ντενεκεδες τα ευρωπαϊκά που πρότειναν πιο πάνω. Μηχανάκια που κάνουν τα πάντα, αλλά τίποτα τέλειο, μηχανάκια για Ελλάδα. Η σέλα του kawasaki μην σε προβληματίζει, με 100€ την κάνεις ανατομική. Τα κιλά επίσης δεν είναι πρόβλημα. Για να βγάλω δίπλωμα έκανα βόλτες με z800 για να εξοικειωθώ λίγο (το οποίο αν θυμάμαι καλά είναι στα 240 κιλά), δεν ειχα κανένα πρόβλημα. Κατά την γνώμη μου ότι και να πάρεις θα υπολογίσει να κάνεις και μαθήματα σε σχολεία ασφαλους οδήγησης (σε ενα απο τα δύο γνωστά στην Αθήνα κατά την γνώμη μου) καθώς και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες, παντελόνι) με αυτή την σειρά. Ενα καλό site για να δεις πως κουμπώνεις πάνω στην μηχανή και πως πατάς κάτω κτλ είναι αυτο. Καλές αγορές, καλά χιλιόμετρα. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγω θα σου πω να παρεις κατι το οποιο να μην σε κουραζει .Εγω ειμαι 1.63 55 κιλα και για χρονια ειχα το cbf 600 και αργοτερα το er 6f,οποτε εσυ ανετα οδηγας το kawasaki,αλλα...Οι μηχανες αφηνουν κουσουρια,εγω εχω ενα προβλημα εδω και 9 χρονια το οποιο εχει την αιτια του στο βαρος της μηχανης.Οποτε παρε κατι που να μην σε ζοριζει το βαρος του,επισης συμφωνω να πας σε 650 και οχι στο 900.Καλες διαδρομες και παντα ορθιος.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, nyne είπε

Εγω θα σου πω να παρεις κατι το οποιο να μην σε κουραζει .Εγω ειμαι 1.63 55 κιλα και για χρονια ειχα το cbf 600 και αργοτερα το er 6f,οποτε εσυ ανετα οδηγας το kawasaki,αλλα...Οι μηχανες αφηνουν κουσουρια,εγω εχω ενα προβλημα εδω και 9 χρονια το οποιο εχει την αιτια του στο βαρος της μηχανης.Οποτε παρε κατι που να μην σε ζοριζει το βαρος του,επισης συμφωνω να πας σε 650 και οχι στο 900.Καλες διαδρομες και παντα ορθιος.

οταν λες κουσουρια, εννοεις την μεση σου ??

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...