jimzak Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 1 λεπτό πριν, koula25 είπε εγω το θελω πιο πολλη για να παρω την γυναικα μου για καμμια εκδρομουλα, να εχει το γκαζακι του, να πηγαινω και στην πολη, γιατι μενω σε βουνο, γεματο στροφες, μαρεσει και το Ζ400, αλλα το θεωρω σχετικα μικρο και πιστευω κουραστικο για πιο μεγαλες αποστασεις, και με δευτερο ατομο πανω... ναι ιδιος κινητηρας Ακόμα καλύτερα θα σε βολέψει το 650 , ο δικυλινδος είναι πιο γραμμικός και με καλή ροπή από χαμηλά μέχρι το όριο, οι τετρακυλινδροι αποδίδουν καλύτερα στις υψηλές στροφές.
koula25 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Μόλις τώρα, jimzak είπε Ακόμα καλύτερα θα σε βολέψει το 650 , ο δικυλινδος είναι πιο γραμμικός και με καλή ροπή από χαμηλά μέχρι το όριο, οι τετρακυλινδροι αποδίδουν καλύτερα στις υψηλές στροφές. απο την εμπειρια σου, παιζει ρολο το βαρος του αναβατη ?? δηλαδη εγω που ειμαι 65 κιλα, θα μπορω να καβαλησω μια μηχανη 180-200 κιλα οπως ειναι η Ζ650 και η Ζ900 ??
jimzak Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, koula25 είπε απο την εμπειρια σου, παιζει ρολο το βαρος του αναβατη ?? δηλαδη εγω που ειμαι 65 κιλα, θα μπορω να καβαλησω μια μηχανη 180-200 κιλα οπως ειναι η Ζ650 και η Ζ900 ?? Δεν θα έλεγα ότι παίζει ρόλο, αρκεί να φτάνεις να πατάς έστω και στις μύτες τα πόδια σού κάτω. Όταν ξεκινήσει η μοτοσυκλέτα δεν παίζει κανένα ρόλο αν είσαι ψηλός η κοντός. Το μεγαλύτερο πρόβλημα αν δεν πατάς καλά, είναι όταν είσαι καβάλα και θέλεις να την μετακινήσεις προς τα πίσω, εκεί αν δεν πατάς καλά κάτω, θα χρειαστεί να κατέβεις ,να την τραβήξεις και μετά να την καβαλήσεις να φύγεις. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2020 από jimzak 2
koula25 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, jimzak είπε Δεν θα έλεγα ότι παίζει ρόλο, αρκεί να φτάνεις να πατάς έστω και στις μύτες τα πόδια σού κάτω. Όταν ξεκινήσει η μοτοσυκλέτα δεν παίζει κανένα ρόλο αν είσαι ψηλός η κοντός. Το μεγαλύτερο πρόβλημα αν δεν πατάς καλά, είναι όταν είσαι καβάλα και θέλεις να την μετακινήσεις προς τα πίσω, εκεί αν δεν πατάς καλά κάτω, θα χρειαστεί να κατέβεις ,να την τραβήξεις και μετά να την καβαλήσεις να φύγεις. Μετά από πόσα χρόνια οδηγικής εμπειρίας θα μπορούσα να ανέβω κατηγορία ; Δηλαδή να μπορέσω να πω, εντάξει είμαι έτοιμος να πάρω μεγαλύτερη
jimzak Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 6 λεπτά πριν, koula25 είπε Μετά από πόσα χρόνια οδηγικής εμπειρίας θα μπορούσα να ανέβω κατηγορία ; Δηλαδή να μπορέσω να πω, εντάξει είμαι έτοιμος να πάρω μεγαλύτερη Αυτό δεν μπορεί να σου το απαντήσει κανείς. Θα το καταλάβεις απο μόνος σου. Μην νομίζεις ότι είναι μικρό το 650. Τα τελευταία 10 χρόνια είχα supersport πιο παλιά έκανα enduro και αυτή την στιγμή έχω ένα vstrom 650 και ένα crypton της γυναίκας μου. Την τελευταία βόλτα που πήγαμε με την παρέα ένα διήμερο γύρω στα 500 χιλιόμετρα, δεν ένιωσα να μου λείπει κάπου το γκάζι, και προέρχομαι από μηχανή με πάνω από τους διπλούς ίππους από αυτή που έχω τώρα. 1
StormGr Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Μην κολλάς με το ύψος και τα κιλά σου. Όταν ξεκινήσεις δεν θα καταλαβαίνεις διαφορά είτε η μηχανή ήταν 130 κιλά είτε 230. Το θέμα είναι σταματημένος ότι θες προσοχή. Γιατί το παπί αν πάει να πέσει το κρατάς. Τη μηχανή όχι. 1
fuz10n Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 καλημερα δε θα συμφωνησω με ολα οσα διαβαζω δυστυχως... αποψη μου το βαρος της μηχανης για αρχαριο ειναι το δυσκολοτερο. πηγα και εγω απευθειας τοτε σε Ζ750, 220 κιλα, επεσα αρκετες φορες σε αναστροφες, αργες πορειες, φρενα που δε φρεναρα καλα και με παρεσυρε το βαρος. και ειμαι 1.80, 80-90 κιλα συνηθως και τοτε γυμνασμενος. θα σου προτεινα να πας σε κατι ελαφρυ και ας ειναι δυνατο. μπορει να μη συμφωνεις για αλλους λογους, αλλα δες και κατι απο τα γυμνα της ducati. ειναι τοσο καλα στημενα για αρχαριο που θα νομιζεις οτι καβαλας ποδηλατο. δεν εχω ασχοληθει με αλλες μαρκες, αλλα σιγουρα τα καβα ειναι βαρια μηχανακια γενικα. 2
crash banticoot Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) https://www.bikeit.gr/naked-sm-ktm/item/14203-test-ktm-250-duke https://www.mototriti.gr/newbikes/compare/compare_3_ShowResult.asp?basic_id=370&OLOI=yes Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2020 από crash banticoot
PCAPTURES Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Επίσης να προσθέσω οτι το Ζ για δικάβαλο και και ορεινές διαδρομές που το θές δεν ειναι ιδανικό...στην ουσία έχει ένα τριγωνο μαξιλαράκι (ο θεός να το κάνει κάθισμα)για τον συνεπιβάτη και επίσης ειναι αρκετα σκληρο όχι μόνο για ορεινούς επαρχιακούς δρόμους αλλά ακόμα και εντός πόλης (έτσι όπως ειναι οι δρόμοι μας). Μιλάω εκ πείρας όντας κάτοχος tdm σε ταξίδια που κάναμε 3 άτομα τον δεύτερο της παρέας τον είχα πάντα εγώ γιατι στο Ζ του άλλου της παρέας δεν άντεχε ουτε 30χλμ...και μιλάμε για εθνική οδό! Βέβαια σαν οδική συμπεριφορά το Ζ ηταν αρκετά πιο ήπιο και γραμμικό στις επιταχύνσεις σε σχέση με δικύλινδρο tdm που πραγματικά ηταν πολύ νευρικό...Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αλλά και εγώ θα σου πρότεινα να κοιτάξεις προς versys μερια που κατά τη γνώμη μου ειναι οτι πρέπει για αυτό που ζητάς! Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2020 από PCAPTURES 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Moderators Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δεν είμαι υπερ της ενδιάμεσης μηχανής μέχρι να "μάθεις" ειδικά απο τη στιγμή που οδηγάς παπιά τόσα χρόνια. Εγώ οδηγούσα σκούτερ για πολλά χρόνια, με τις ταχύτητες δεν το είχα πολύ, δηλαδή δεν ηταν κάτι να οδηγήσω με ταχύτητες απλά δεν ειχα συνηθίσει. Είχα οδηγήσει με ταχύτητες λιγότερο απο 10 φορές και με συμπλέκτη 1-2 και για λιγότερο απο 5 λεπτα. Μετά το κενό απο μηχανές που ειχα μεταξύ 2014-2017, το ΄17 αγόρασα BMW F650GS Dakar. Οπως καταλαβαίνεις πήγα απο σκουτερ και καθόλου εμπειρία σε συμπλέκτη σε μηχανή κοντα 50 ίππους, με συμπλέκτη που πατούσα στις μύτες. Δυο χρόνια μετα πηγα στο Tiger 800 με 95 ίππους. Ολα αυτα τα χρόνια δεν εχω πέσει ποτέ και δεν ειχα ποτε ατυχημα κλπ. Και οι δυο μηχανες ψηλές με 190+ κιλα τουλαχιστον. Οποτε για μενα αγόρασε αυτο που σου αρεσει και σε καλύπτει. Αναλόγα το που είσαι, τι χρηση θα κανεις κλπ πάρε και τα αναλογα κυβικά. Βασικη προυποθεση ομως ειναι οτι οταν θα πιασεις το γκαζι και ειδικα μεχρι να το μαθεις να μην κανεις ταρζανιες.. Μεχρι να μαθεις το γκαζι της νεας μηχανης θελει απαλές κινησεις και να μην το φοβασαι.. Αν εισαι γκαζοφωνιας και με το που πιανεις τιμονι ο καρπος σπαει απο το τερμα γκαζι τοτε ειτε παπακι ειτε χαγιαμπουσα παλι θα σακατευτεις 50 λεπτά πριν, fuz10n είπε καλημερα δε θα συμφωνησω με ολα οσα διαβαζω δυστυχως... αποψη μου το βαρος της μηχανης για αρχαριο ειναι το δυσκολοτερο. πηγα και εγω απευθειας τοτε σε Ζ750, 220 κιλα, επεσα αρκετες φορες σε αναστροφες, αργες πορειες, φρενα που δε φρεναρα καλα και με παρεσυρε το βαρος. και ειμαι 1.80, 80-90 κιλα συνηθως και τοτε γυμνασμενος. θα σου προτεινα να πας σε κατι ελαφρυ και ας ειναι δυνατο. μπορει να μη συμφωνεις για αλλους λογους, αλλα δες και κατι απο τα γυμνα της ducati. ειναι τοσο καλα στημενα για αρχαριο που θα νομιζεις οτι καβαλας ποδηλατο. δεν εχω ασχοληθει με αλλες μαρκες, αλλα σιγουρα τα καβα ειναι βαρια μηχανακια γενικα. Δεν συμφωνω τοσο για το βαρος ειδικά για κάποιον ψηλό που πατάει ανετα κάτω. Οπως εγραψα και πριν και οι δυο μου "μεγαλες" μηχανές 190+ κιλα με υψος σελας αρκετο ωστα να παταω στις μυτες και εγω να ειμαι στο 170 80-85 κιλα δεν ειχα ποτε θεμα πουθενα. 1
DOR1K1N Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Για naked κοιτάς με τυχαία σειρά: Mt07,z650,sv650,Triumph Triple Street 675,Benelli 502 Για εκδρομισια κοιτάς με τυχαια σειρά: Benelli Trk502,Versys 650,Vstrom650. Για παραπάνω κυβικα υπάρχουν περισσοτερες επιλογές
VonLoutsos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Just now, DOR1K1N said: Για naked κοιτάς με τυχαία σειρά: Mt07,z650,sv650,Triumph Triple Street 675,Benelli 502 Για εκδρομισια κοιτάς με τυχαια σειρά: Benelli Trk502,Versys 650,Vstrom650. Για παραπάνω κυβικα υπάρχουν περισσοτερες επιλογές Το Street Triple πολυ ωραίο μηχανάκι(πλέον δεν υπάρχει στα 675cc βγήκε αντικαταστάτης, μονο μτχ) αλλά το παντρεύεσαι. Στα πιο ψηλά μπορείς να βάλεις και το Tracer 700 που ειναι αρκετά ωραίο και νομιζω καλό. Benelli δεν θα πρότεινα γιατί απλά πλέον ειναι κινέζικα και περιμένω να αποδείξουν οτι δεν έχουν βγει τα κινεζακια για αρπαχτή και κυρίως αξιοπιστία. Στην κόντρα z650 vs z900 το πρωτο ειναι πιο απλό ως μηχανακι που σημαινει και πιο ευκολοδηγητο και λιγοτερα εξοδα σερβις κτλ αλλά το δεύτερο έχει περισσότερο γκάζι. Και τα δύο για ταξίδια θα ειναι ψιλοχάλια λόγω έλλειψης φαιρινγκ και γενικά λόγω ελάχιστης αεροδυναμικής προστασίας.
Moderators Spect~ Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Moderators Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 51 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε Το Street Triple πολυ ωραίο μηχανάκι(πλέον δεν υπάρχει στα 675cc βγήκε αντικαταστάτης, μονο μτχ) αλλά το παντρεύεσαι. Στα πιο ψηλά μπορείς να βάλεις και το Tracer 700 που ειναι αρκετά ωραίο και νομιζω καλό. Benelli δεν θα πρότεινα γιατί απλά πλέον ειναι κινέζικα και περιμένω να αποδείξουν οτι δεν έχουν βγει τα κινεζακια για αρπαχτή και κυρίως αξιοπιστία. Στην κόντρα z650 vs z900 το πρωτο ειναι πιο απλό ως μηχανακι που σημαινει και πιο ευκολοδηγητο και λιγοτερα εξοδα σερβις κτλ αλλά το δεύτερο έχει περισσότερο γκάζι. Και τα δύο για ταξίδια θα ειναι ψιλοχάλια λόγω έλλειψης φαιρινγκ και γενικά λόγω ελάχιστης αεροδυναμικής προστασίας. Σε Tracer 700 που ειχα ανεβει εγω μου φανηκε σαν φτηνοκατασκευη. Δεν αναφερομαι μηχανικα κλπ αλλα καθαρα για την αισθηση που μου εδωσε 1 1
VonLoutsos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Just now, Spect~ said: Σε Tracer 700 που ειχα ανεβει εγω μου φανηκε σαν φτηνοκατασκευη. Δεν αναφερομαι μηχανικα κλπ αλλα καθαρα για την αισθηση που μου εδωσε Δεν γνωρίζω απλα το εχω δει και επειδη μοιαζει με το 900 το προτεινα. Αφου το έχεις δει απο κοντά και δεν σε ικανοποιει δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω
DOR1K1N Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε Το Street Triple πολυ ωραίο μηχανάκι(πλέον δεν υπάρχει στα 675cc βγήκε αντικαταστάτης, μονο μτχ) αλλά το παντρεύεσαι. Στα πιο ψηλά μπορείς να βάλεις και το Tracer 700 που ειναι αρκετά ωραίο και νομιζω καλό. Benelli δεν θα πρότεινα γιατί απλά πλέον ειναι κινέζικα και περιμένω να αποδείξουν οτι δεν έχουν βγει τα κινεζακια για αρπαχτή και κυρίως αξιοπιστία. Στην κόντρα z650 vs z900 το πρωτο ειναι πιο απλό ως μηχανακι που σημαινει και πιο ευκολοδηγητο και λιγοτερα εξοδα σερβις κτλ αλλά το δεύτερο έχει περισσότερο γκάζι. Και τα δύο για ταξίδια θα ειναι ψιλοχάλια λόγω έλλειψης φαιρινγκ και γενικά λόγω ελάχιστης αεροδυναμικής προστασίας. και τα BMW κινεζικα ειναι(ΟΛΟΚΛΗΡΑ).. εκτος οτι συγκεκριμενα το TRK,εχει αποδειξει οτι ειναι ενα VFM μηχανακι,με σοβαρη ελληνικη κοινοτητα.. το Tracer 700 ειναι πιο φθηνοκατασκευη οπως σωστα επισημανε και ο Spect~ Υγ. Street Triple μπορει να παρει μεταχειρισμενο και αξιζει.. Ειδικα του 2010 και μετα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα