Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδια.. ειμαι 28 χρονων, ειμαι 1,75 υψος, και 65 κιλα.. και θα ηθελα σε κατι την γνωμη σας, θελω να αγορασω μια μηχανη, αλλα δεν εχω εμπειρια απο μηχανες, τοσα χρονια οδηγαω μονο παπια... 115,125 κτλ.. μαρεσουν τα naked και κατα προτιμησει τα Ζ της Kawasaki...

Μου εχουνε πει πολλες φορες, οτι σαν πρωτη μηχανη, καλο ειναι να ξεκινισω απο κατι πιο μικρο, και με τα χρονια να αναιβαινω κυβικα, απο την αλλη ομως μου λενε οτι αν παρω μια 300 η 400 θα της βαρεθω γρηγορα, και μετα θα θελω να παω σε μεγαλυτερη, και σκεφτομαι να παρω Ζ650, (Με το διπλομα δεν υπαρχει προβλημα μιας και ειμαι 28) ειναι πολλα τα 650 κυβικα ?? απευθυνομαι κυριως στους πιο εμπειρους, εννοειται οτι για μενα ειναι πολλα, αλλα επειδη δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να αλλαζω συνεχεια μηχανες, λεω σιγα σιγα και με προσοχη να αποκτησω εμπειρια με το Ζ650, μιας και δεν ειμαι γκαζακιας, συνηθως παω σιγα οτιδηποτε και αν ειναι αυτο, ειτε αυτοκινητο ειναι παπι, πολλη σπανια να τρεξω....

 

πηγα λοιπον σε μια αντιπροσωπια για να κοιταξω μηχανες, και ο καταστηματαρχεις, αν λεγονται ετσι, ο οποιος με ειδε σκεπτικο, μου λεει να παω σε Ζ900, και ας μην εχω εμπειρια, με προσοχη θα μαθω...
μου ειπε επισης οτι δεν προσπαθει να μου πουλησει, μιας και ξερει την οικονομικη μου κατασταση... Απλα η συμβουλει του ειναι, για να μην της αλλαζω στο μελλον, να παω κατευθειαν σε μεγαλο..
εκτος ομως απο τα χρηματα, κολλαω και σε κατι αλλο, θα μπορω εγω ενας τοσο κοντος και αδυνατος να οδηγησω μια μηχανη 219 κιλων ??

 

ειμαι πολυ μπερδεμενος, και θελω πολυ την βοηθεια σας..


Σας Ευχαριστώ πολυ

Επεξ/σία από koula25
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, koula25 είπε

Καλησπερα παιδια.. ειμαι 28 χρονων, ειμαι 1,75 υψος, και 65 κιλα.. και θα ηθελα σε κατι την γνωμη σας, θελω να αγορασω μια μηχανη, αλλα δεν εχω εμπειρια απο μηχανες, τοσα χρονια οδηγαω μονο παπια... 115,125 κτλ.. μαρεσουν τα naked και κατα προτιμησει τα Ζ της Kawasaki...

Μου εχουνε πει πολλες φορες, οτι σαν πρωτη μηχανη, καλο ειναι να ξεκινισω απο κατι πιο μικρο, και με τα χρονια να αναιβαινω κυβικα, απο την αλλη ομως μου λενε οτι αν παρω μια 300 η 400 θα της βαρεθω γρηγορα, και μετα θα θελω να παω σε μεγαλυτερη, και σκεφτομαι να παρω Ζ650, (Με το διπλομα δεν υπαρχει προβλημα μιας και ειμαι 28) ειναι πολλα τα 650 κυβικα ?? απευθυνομαι κυριως στους πιο εμπειρους, εννοειται οτι για μενα ειναι πολλα, αλλα επειδη δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να αλλαζω συνεχεια μηχανες, λεω σιγα σιγα και με προσοχη να αποκτησω εμπειρια με το Ζ650, μιας και δεν ειμαι γκαζακιας, συνηθως παω σιγα οτιδηποτε και αν ειναι αυτο, ειτε αυτοκινητο ειναι παπι, πολλη σπανια να τρεξω....

πηγα λοιπον σε μια αντιπροσωπια για να κοιταξω μηχανες, και ο καταστηματαρχεις, αν λεγονται ετσι, ο οποιος με ειδε σκεπτικο, μου λεει να παω σε Ζ900, και ας μην εχω εμπειρια, με προσοχη θα μαθω...
μου ειπε επισης οτι δεν προσπαθει να μου πουλησει, μιας και ξερει την οικονομικη μου κατασταση... Απλα η συμβουλει του ειναι, για να μην της αλλαζω στο μελλον, να παω κατευθειαν σε μεγαλο..
εκτος ομως απο τα χρηματα, κολλαω και σε κατι αλλο, θα μπορω εγω ενας τοσο κοντος και αδυνατος να οδηγησω μια μηχανη 219 κιλων ??

ειμαι πολυ μπερδεμενος, και θελω πολυ την βοηθεια σας..


Σας Ευχαριστώ πολυ

δεν ειναι θεμα κυβικων, αλλα ποσο επιθετικο ειναι με το γκαζι. να σου πω την αληθεια δεν εχω ιδεα πως συμπεριφερεται το Ζ, απ τη κατηγορια των μοντερνων γυμνων ομως νομιζω πως το SV ειναι το πιο "μαλακο". για πρωτη μηχανη παντως και εγω συμφωνω οχι 70+ αλογα. δε σου λεω οτι θα εισαι καγκουρας, αλλα ακομα μαθαινεις και πχ σε μια στροφη πως θα μπεις οταν ακομα δεν εχεις μαθει να ελεγχεις το γκαζι σου? θα πας σαν αμαξι? πως θα μαθεις τοτε να οδηγας τη μηχανη? το καλο με τα μικρα ειναι οτι μπορουν να ανεχτουν καλυτερα τις οποιες "υπερβολικες" κινησεις κανεις με τους χειρισμους της μηχανης. ενα ηρεμο μηχανακι ειναι σχολειο, μια μηχαναρα που δε κρατιεται δε θα σ αφηνει να μαθεις γιατι θα σε οδηγαει αυτη αντι να την οδηγας εσυ.

τα κιλα δεν ειναι τοσο θεμα αμα πατας με ολο το πελμα κατω. στην κινηση ειτε 180 κιλα ειτε 220 δεν κανει οσο μεγαλη διαφορα οση ακουγεται. πιο πολυ σημασια εχει τα ελαστικα και το στησιμο της μηχανης.

καλα για Ζ900 κλπ δε θα το συζητησω, τετοιοι "επαγγελματιες" που για να πουλησουν δεν τους νοιαζει αμα σκοτωθεις θελουν ξυλο.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

δεν ειναι θεμα κυβικων, αλλα ποσο επιθετικο ειναι με το γκαζι. να σου πω την αληθεια δεν εχω ιδεα πως συμπεριφερεται το Ζ, απ τη κατηγορια των μοντερνων γυμνων ομως νομιζω πως το SV ειναι το πιο "μαλακο". για πρωτη μηχανη παντως και εγω συμφωνω οχι 70+ αλογα. δε σου λεω οτι θα εισαι καγκουρας, αλλα ακομα μαθαινεις και πχ σε μια στροφη πως θα μπεις οταν ακομα δεν εχεις μαθει να ελεγχεις το γκαζι σου? θα πας σαν αμαξι? πως θα μαθεις τοτε να οδηγας τη μηχανη? το καλο με τα μικρα ειναι οτι μπορουν να ανεχτουν καλυτερα τις οποιες "υπερβολικες" κινησεις κανεις με τους χειρισμους της μηχανης. ενα ηρεμο μηχανακι ειναι σχολειο, μια μηχαναρα που δε κρατιεται δε θα σ αφηνει να μαθεις γιατι θα σε οδηγαει αυτη αντι να την οδηγας εσυ.

τα κιλα δεν ειναι τοσο θεμα αμα πατας με ολο το πελμα κατω. στην κινηση ειτε 180 κιλα ειτε 220 δεν κανει οσο μεγαλη διαφορα οση ακουγεται. πιο πολυ σημασια εχει τα ελαστικα και το στησιμο της μηχανης.

καλα για Ζ900 κλπ δε θα το συζητησω, τετοιοι "επαγγελματιες" που για να πουλησουν δεν τους νοιαζει αμα σκοτωθεις θελουν ξυλο.

Οταν λες αμα παταω πελμα, εννοεις αν φτανω στο πατωμα με τα ποδια ??

Δημοσ.
Μόλις τώρα, koula25 είπε

Οταν λες αμα παταω πελμα, εννοεις αν φτανω στο πατωμα με τα ποδια ??

ναι

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Lezantas26 είπε

ναι

καλα αυτο δεν ειναι θεμα, μιας και αυτες οι μηχανες τουλαχιστον της Kawasaki Z ειναι χαμηλες, 820mm πανω κατω υψος σελας... γιατι απο περιεργεια ανεβικα και σε ενα τερας που λεγεται Νinja Η2, και εκει παταω...
Ο επαγγελματιας αυτος μου προτεινε την Ζ900, με τα εξεις επιχηρηματα, λεει οτι οι μεγαλες μηχανες εχουν σασι, εχουν καλυτερα φρενα, κανεις λεει πιο ευκολα προσπερασεις, και οταν εισαι πχ στην εγνατια, δεν θα σου φευγει η μηχανη απο τον αερα... ΑΑ και ενα αλλο, οτι οταν πας πχ με μια νορμαλ ταχυτητα, δεν θα πιεζεται η μηχανη οπως μια με μικροτερο κινιτηρα, και θα σταματαει πιο ευκολα οταν πατας φρενα, επειδη εχει καλυτερα φρενα...  

 

Δημοσ.

Πόσα χρόνια οδηγάς παπιά; Αν είσαι αρκετά χρόνια οδηγός σε δίκυκλα και θεωρείς ότι μπορείς να διαχειριστείς τον δεξί σου καρπό και να οδηγάς την μοτοσικλέτα και όχι να σε οδηγάει το Ζ650 με τον δικυλινδρο κινητήρα είναι νομίζω καλή επιλογή.

Μην κοιτάς το Ζ900, είναι "πολύ" για να πας σε αυτό έχοντας εμπειρία μόνο από παπιά.

Έχοντας οδηγήσει στα 22+ χρόνια του μοτοσυκλετικου μου βίου μηχανές από 5 έως 200 ίππων , φιλικά σου το λέω οτιδήποτε πάνω από 100 ίππους δεν διαχειρισιμα για άτομα με έλλειψη εμπειρίας, ένα άνοιγμα να κάνεις (που θα το κάνεις) δεν θα καταλάβεις για πότε θα σου έρθει η επόμενη στροφή και εσύ κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είσαι σε θέση να το διαχειριστείς... Και με το καλό ότι και να πάρεις ΚΡΑΝΟΣ και ΜΠΟΥΦΑΝ ΠΑΝΤΑ, να σου γίνουν συνήθεια.

  • Like 8
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, jimzak είπε

Πόσα χρόνια οδηγάς παπιά; Αν είσαι αρκετά χρόνια οδηγός σε δίκυκλα και θεωρείς ότι μπορείς να διαχειριστείς τον δεξί σου καρπό και να οδηγάς την μοτοσικλέτα και όχι να σε οδηγάει το Ζ650 με τον δικυλινδρο κινητήρα είναι νομίζω καλή επιλογή.

Μην κοιτάς το Ζ900, είναι "πολύ" για να πας σε αυτό έχοντας εμπειρία μόνο από παπιά.

Έχοντας οδηγήσει στα 22+ χρόνια του μοτοσυκλετικου μου βίου μηχανές από 5 έως 200 ίππων , φιλικά σου το λέω οτιδήποτε πάνω από 100 ίππους δεν διαχειρισιμα για άτομα με έλλειψη εμπειρίας, ένα άνοιγμα να κάνεις (που θα το κάνεις) δεν θα καταλάβεις για πότε θα σου έρθει η επόμενη στροφή και εσύ κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είσαι σε θέση να το διαχειριστείς... Και με το καλό ότι και να πάρεις ΚΡΑΝΟΣ και ΜΠΟΥΦΑΝ ΠΑΝΤΑ, να σου γίνουν συνήθεια.

Οδηγαω παπια σχεδον 10 χρονια.. οταν λες να διαχειριστώ τον δεξι καρπο, εννοεις το γκαζι ?? Γενικα δεν τρεχω... Και ναι γαντια κρανος παντα, ακομα και με το παπι

Δημοσ.
Μόλις τώρα, koula25 είπε

καλα αυτο δεν ειναι θεμα, μιας και αυτες οι μηχανες τουλαχιστον της Kawasaki Z ειναι χαμηλες, 820mm πανω κατω υψος σελας... γιατι απο περιεργεια ανεβικα και σε ενα τερας που λεγεται Νinja Η2, και εκει παταω...
Ο επαγγελματιας αυτος μου προτεινε την Ζ900, με τα εξεις επιχηρηματα, λεει οτι οι μεγαλες μηχανες εχουν σασι, εχουν καλυτερα φρενα, κανεις λεει πιο ευκολα προσπερασεις, και οταν εισαι πχ στην εγνατια, δεν θα σου φευγει η μηχανη απο τον αερα... ΑΑ και ενα αλλο, οτι οταν πας πχ με μια νορμαλ ταχυτητα, δεν θα πιεζεται η μηχανη οπως μια με μικροτερο κινιτηρα, και θα σταματαει πιο ευκολα οταν πατας φρενα, επειδη εχει καλυτερα φρενα...  

 

στα οχηματα καθε στιγμη ασκουνται δυναμεις, το θεμα ειναι πως τις διαχειριζεται αυτες. αμα οδηγας σε λογικα πλαισια το 650 μια χαρα φρενα και ροπη και σταθεροτητα εχει. αμα τωρα θες να το παρεις και να εισαι συνεχεια με 200+ εκει αλλαζει το πραμα, αλλα απ οτι μας λες δεν θες κατι τετοιο

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Lezantas26 είπε

στα οχηματα καθε στιγμη ασκουνται δυναμεις, το θεμα ειναι πως τις διαχειριζεται αυτες. αμα οδηγας σε λογικα πλαισια το 650 μια χαρα φρενα και ροπη και σταθεροτητα εχει. αμα τωρα θες να το παρεις και να εισαι συνεχεια με 200+ εκει αλλαζει το πραμα, αλλα απ οτι μας λες δεν θες κατι τετοιο

ναι δεν μαρεσει το γκαζι, καλα εννοειται πως θα κανεις και ανοιγμα καμμια φορα... και μου αρεσει πολυ το Ζ650

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, koula25 είπε

Οδηγαω παπια σχεδον 10 χρονια.. οταν λες να διαχειριστώ τον δεξι καρπο, εννοεις το γκαζι ?? Γενικα δεν τρεχω... Και ναι γαντια κρανος παντα, ακομα και με το παπι

Ναι το γκάζι εννοώ, το 650 θα σου τα κάνει όλα και πολύ πιο οικονομικά από το 900 , αν δεν έχεις βλέψεις για ταξίδια στο εξωτερικό δικαβαλος/φορτωμένος (που δεν νομίζω αλλιώς δεν θα κοίταζες για γυμνό) ή θέλεις να ταξιδεύεις με 200 και πανω το 650 είναι πολύ τίμιο.

Πέρα από τα τυπικά σέρβις που πάνω κάτω είναι τα ίδια, στο 900 υπολόγισε ότι θα καίει αρκετά παραπάνω, θα χρειάζεσαι λάστιχα στα μισά χιλιόμετρα, πιο γρήγορα αλλαγή σε αλυσίδα/γρανάζια και το σημαντικότερο αν θέλεις να κινείσαι αρκετά μέσα σε πόλη, ο τετρακύλινδρος δεν είναι ότι καλύτερο, θα νιώθεις να δυσανασχετεί και θα κυκλοφορείς με το βεντιλατερ σχεδόν μόνιμα αναμμένο.

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, koula25 είπε

ναι δεν μαρεσει το γκαζι, καλα εννοειται πως θα κανεις και ανοιγμα καμμια φορα... και μου αρεσει πολυ το Ζ650

τοτε αγορασε το. η αληθεια ειναι προσωπικα θα προτεινα ενα ενδιαμεσο σταδιο (πχ z300 ή cb500) για να μαθεις πιο ευκολα αλλα καταλαβαινω οτι ειναι δυσκολες εποχες και δεν γινεται να αλλαζουμε συνεχεια μηχανες. δεν ξερω ποσο επιθετικο ειναι το Ζ650, αλλα δεν νομιζω να ειναι μη διαχειρισιμο. γνωστος ειχε παει απ ευθειας σε versys 650 και δεν εχω ακουσει κατι δυσαρεστο.

επισης κοιτα για μεταχειρισμενο αμα μπορεις να βρεις ενα σχετικα καινουργιο και να γλυτωσεις κανα 1000ικο

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

τοτε αγορασε το. η αληθεια ειναι προσωπικα θα προτεινα ενα ενδιαμεσο σταδιο (πχ z300 ή cb500) για να μαθεις πιο ευκολα αλλα καταλαβαινω οτι ειναι δυσκολες εποχες και δεν γινεται να αλλαζουμε συνεχεια μηχανες. δεν ξερω ποσο επιθετικο ειναι το Ζ650, αλλα δεν νομιζω να ειναι μη διαχειρισιμο. γνωστος ειχε παει απ ευθειας σε versys 650 και δεν εχω ακουσει κατι δυσαρεστο.

επισης κοιτα για μεταχειρισμενο αμα μπορεις να βρεις ενα σχετικα καινουργιο και να γλυτωσεις κανα 1000ικο

Το Ζ650 αν δεν κάνω λάθος είναι ο αντικαταστάτης του er-6  που φορούσε το ίδιο μοτέρ του versys 650 με κάποιες μικροδιαφορές.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, jimzak είπε

Ναι το γκάζι εννοώ, το 650 θα σου τα κάνει όλα και πολύ πιο οικονομικά από το 900 , αν δεν έχεις βλέψεις για ταξίδια στο εξωτερικό δικαβαλος/φορτωμένος (που δεν νομίζω αλλιώς δεν θα κοίταζες για γυμνό) ή θέλεις να ταξιδεύεις με 200 και πανω το 650 είναι πολύ τίμιο.

Πέρα από τα τυπικά σέρβις που πάνω κάτω είναι τα ίδια, στο 900 υπολόγισε ότι θα καίει αρκετά παραπάνω, θα χρειάζεσαι λάστιχα στα μισά χιλιόμετρα, πιο γρήγορα αλλαγή σε αλυσίδα/γρανάζια και το σημαντικότερο αν θέλεις να κινείσαι αρκετά μέσα σε πόλη, ο τετρακύλινδρος δεν είναι ότι καλύτερο, θα νιώθεις να δυσανασχετεί και θα κυκλοφορείς με το βεντιλατερ σχεδόν μόνιμα αναμμένο.

εγω το θελω πιο πολλη για να παρω την γυναικα μου για καμμια εκδρομουλα, να εχει το γκαζακι του, να πηγαινω και στην πολη, γιατι μενω σε βουνο, γεματο στροφες, μαρεσει και το Ζ400, αλλα το θεωρω σχετικα μικρο και πιστευω κουραστικο για πιο μεγαλες αποστασεις, και με δευτερο ατομο πανω...

3 λεπτά πριν, jimzak είπε

Το Ζ650 αν δεν κάνω λάθος είναι ο αντικαταστάτης του er-6  που φορούσε το ίδιο μοτέρ του versys 650 με κάποιες μικροδιαφορές.

ναι ιδιος κινητηρας

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, koula25 είπε

εγω το θελω πιο πολλη για να παρω την γυναικα μου για καμμια εκδρομουλα, να εχει το γκαζακι του, να πηγαινω και στην πολη, γιατι μενω σε βουνο, γεματο στροφες, μαρεσει και το Ζ400, αλλα το θεωρω σχετικα μικρο και πιστευω κουραστικο για πιο μεγαλες αποστασεις, και με δευτερο ατομο πανω...

ναι, θα σ αλλαξει τα φωτα σε δικαβαλο στο βουνο. οχι οτι ειναι κακο ή αργο μηχανημα, αλλα θα σαι ολη την ωρα "ανεβα κατεβα" στο κιβωτιο. καλυτερα το 650 αρκει καπου να προπονηθεις με ασφαλεια για το πως να παιρνεις τις στροφες. στο βουνο δεν εχεις δευτερη ευκαιρια αμα γινει η στραβη

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Lezantas26 είπε

ναι, θα σ αλλαξει τα φωτα σε δικαβαλο στο βουνο. οχι οτι ειναι κακο ή αργο μηχανημα, αλλα θα σαι ολη την ωρα "ανεβα κατεβα" στο κιβωτιο. καλυτερα το 650 αρκει καπου να προπονηθεις με ασφαλεια για το πως να παιρνεις τις στροφες. στο βουνο δεν εχεις δευτερη ευκαιρια αμα γινει η στραβη

καλα ναι, ετσι και γινει καμμια στραβη, παει... και να θελω να τρεξω δεν μπορω... ακομα και με το παπι δεν τρεχω..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...