Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, panos_90 είπε

Μήπως το αρχικό πρόβλημα ήταν ο εγκέφαλος και σου χρέωσε και τα γύρω γύρω ώστε να βγάλει καλό μεροκάματο;

Αυτό φοβάμαι και εγώ... 

  • Like 1
  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μετα απο επικοινωνια που ειχα μαζι του μου ειπε οτι αναφερετε στον εγκεφαλο της πολλαπλης που δινει ρευματα κλπ τον οποιο ο κατασκευαστης τον ειχε βαλει πανω στη μηχανη και με τη θερμοκρασια ελιωσε το πλαστικο γυρω γυρω. Δεν ξερω αν εχει καποια συγκεκριμενη ονομασια αυτο το πραγμα. 

Υπαρχει πιθανοτητα να επισκευαστη λεει γιατι αν βαλω αλλον πρεπει να τον στειλει για ξεκλειδωμα immobilizer κλπ. 

Σε ερωτηση μου γιατι αλλαξαμε ολα τα υπολοιπα μου ειπε οτι επρεπε να τα αλλαξουμε γιατι αυτα εφταιγαν απλα ο εγκεφαλος ηταν να χαλασει λογο κακης τοποθετησης του κατασκευαστη απλα ετυχε τωρα. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, FromDusk_TillDawn είπε

Καλησπερα σε ολους.
Αποφασισα να σας γραψω αυτα που περναω γιατι δε ξερω απο αυτοκινητα πολλα και φοβαμαι μηπως η πληρωνω αδικα η το αμαξι ειναι για πεταμα.
Πριν 10 μερες περιπου εμεινε το αμαξι(corsa 1.4 twinport 2004) και προσπαθησα να το βαλω μπροστα αλλα τιποτα, οκ λεω επειδη ηταν και η ωρα του για σερβις θα φερω τον μηχανικο που το παω κανα 7ρι χρονια τωρα.Το ρυμουλκησε φυσικα.
Αντλια βενζινης μου λεει και μιας και ηρθες αμα θες μου λεει να αλλαξουμε δισκοπλακες, τακακια, ενα γενικο σερβις και κατι φουσκες και κατι ντιζες μου λεει γιατι σου εχουν χαλασει συν κατι βαλβολινες ολο αυτο μου βγηκε 500 ευρω.
Προχωραμε του λεω, με παιρνει τηλεφωνο μου λεει δε παιρνει μπροστα θα φταιει ο ασθητηρας στροφαλου να τον αλλαξουμε και αυτον λεει γιατι το "κερναω" και παιρνει μπροστα, 70 ευρω ο αισθητηρας αλλαγη και αυτο.
Σημερα με παιρνει τηλεφωνο λεει παλι δε παιρνει εβαλα 2 διαγνωστικα και λεει βραχυκυκλωσε ο εγκεφαλος,ελιωσε λεει με τη θερμοκρασια κατι σαν ζελες που εχει εκει,και δε παιρνει ουτε αμα το "κερασω" εγω.

Ρε παιδια επειδη εχω δωσει χρηματα που δε μου περισσευουν ειναι δυνατον ολα αυτα να χαλασουν σε τοσες λιγες μερες η μηπως εγινε κατι που δε μου λεει?

Και εχω και μπονους μισοκαμενη φλατζα μεταλικη αλλα λεει αντεχει ακομα και θα το πηγαινα μετα το καλοκαιρι.

Σας παρακαλω τα φωτα σας.

Είχα ίδιο αμάξι με το Z12XE κράτησα ~300.000 . Όντως στήν αντλία καυσίμου έχουν ευαισθησια 2 φορές είχα αλλάξει και τη 2 η κατέβασα και το ρεζερβουάρ για καθάρισμα.

Στήν συγκεκριμένη γενιά των Corsa C θέλει προσοχή η βαλβίδα πίεσης λαδιού , εγω τήν είχα προλάβει και τήν άλλαξα με γνήσια ~20€ . Στάζει σιγά σιγά λάδι και περνάει στην πλεξούδα , εχω ακούσει πολλούς με το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Δισκόπλακες εάν είχαν ακόμη ζωή μπορούσες να μην τις άλλαζες. 

Αισθήτηρας στροφάλου δεν μου είχε βγάλει αλλά ειχε βγάλει πολλαπλασιαστή (70€) .

Δηλαδή του βγάζει κάποιο σφάλμα όταν το συνδέει, η επόμενη λύση ειναι να πάρεις όλο το σέτ εγκέφαλος απο μεταχειρισμένο μαζί με τα κλειδία, δεν ξέρω μήπως επισκεύαζεται ο δικός σε κάποιο ηλεκτρονικό , αναλόγως και τι πρόβλημα έχει.

Καθώς το είχα απο το 2003 μέχρι το 2014 πέρα απο αναλώσιμα δέν ζητησε 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Klausx είπε

Αν όπως είπες δεν έχει περάσει νερά στα λάδια(π.χ το δικό μου είχε 3 χρόνια καμένη χωρίς να γίνει αυτό) , υπάρχουν κιτ για έλεγχο καμένης φλάντζας μέσω του ψυγείου αλλιώς με μέτρηση καυσαερίων. (υπάρχουν και άλλοι τρόποι) βασικός κανόνας είναι να μην πέφτει ούτε λίγο η στάθμη του αντιψυκτικού.

Πάλι 100% δεν είναι τίποτα. Ειδικά με τα καυσαέρια δεν βλέπεις τίποτα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Είχα ίδιο αμάξι με το Z12XE κράτησα ~300.000 . Όντως στήν αντλία καυσίμου έχουν ευαισθησια 2 φορές είχα αλλάξει και τη 2 η κατέβασα και το ρεζερβουάρ για καθάρισμα.

Στήν συγκεκριμένη γενιά των Corsa C θέλει προσοχή η βαλβίδα πίεσης λαδιού , εγω τήν είχα προλάβει και τήν άλλαξα με γνήσια ~20€ . Στάζει σιγά σιγά λάδι και περνάει στην πλεξούδα , εχω ακούσει πολλούς με το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Δισκόπλακες εάν είχαν ακόμη ζωή μπορούσες να μην τις άλλαζες. 

Αισθήτηρας στροφάλου δεν μου είχε βγάλει αλλά ειχε βγάλει πολλαπλασιαστή (70€) .

Δηλαδή του βγάζει κάποιο σφάλμα όταν το συνδέει, η επόμενη λύση ειναι να πάρεις όλο το σέτ εγκέφαλος απο μεταχειρισμένο μαζί με τα κλειδία, δεν ξέρω μήπως επισκεύαζεται ο δικός σε κάποιο ηλεκτρονικό , αναλόγως και τι πρόβλημα έχει.

Καθώς το είχα απο το 2003 μέχρι το 2014 πέρα απο αναλώσιμα δέν ζητησε 

 

Μου λεει υπαρχει περιπτωση να επισκευαστει ο δικος μου γιατι αμα μπουμε στη διαδικασια για αλλον πρεπει να τον στελνουμε για ξεκλειδωματα και αλλες ιστοριες.

Στον δικο μου λεει εχουν λιωσει τα καουτσουκ/πλαστικα γυρω γυρω λογο κακης τοποθετησης του κατασκευαστη που τον ειχαν βαλει πανω στη μηχανη και μετα χρονια τα εφτυσε.

Τωρα τι ν πω..θα γλυτωσεις μου λεει αρκετα αν καταφερει  και επισκευαστει ο δικος σου.

Επεξ/σία από FromDusk_TillDawn
Δημοσ.
1 ώρα πριν, petaw-se-oneiro είπε

Πάλι 100% δεν είναι τίποτα. Ειδικά με τα καυσαέρια δεν βλέπεις τίποτα. 

Μάλλον ο μηχανικός που έχεις σου έχει πουλήσει τρελή παπάτζα, όχι θα αφήσω να μου ανοίξει καπάκι σε 200k αυτοκίνητο να δει ΑΝ έχει κάψει φλάντζα. Απλά για κάνα φιατ δεν παίρνει το συνεργείο εξοπλισμό και λύνει και δένει όλη μέρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Klausx είπε

Μην ξεχάσεις να γράψεις αξιολόγηση στο google αν έχει δηλαδή....μαϊμού μηχανικό τον κόβω.

 

3 ώρες πριν, JOHN ONLY είπε

Προβληματικοι (αν) εγκέφαλοι πολλοί εκεί έξω...

 

3 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Αυτό φοβάμαι και εγώ... 

Ρε παιδες στο αμαξι αλλαχτηκαν με καινουρια δισκοπλακες,τακακια,φουσκες αναρτησης και ντιζακια ζυγαριας που ηταν κατεστραμμενα συν ενα γενικο σερβις και κατι βαλβολινες συν την αντλια και την εργασια.

Και αν υποθεσουμε οτι εχασα 160 ευρω για την αντλια,πως γινεται μπροστα μου να μου εδειξε οτι δε στελνει βενζινη η τρομπα μεσα απο ενα σωληναριο που με εβαλε να δω εγω ο ιδιος και μετα την αλλαγη εστελνε,πριν αλλαξουμε αισθητηρα στροφαλου καθαρισε και τα μπεκ αλλα παλι δε πηρε.
Υπαρχει περιπτωση δηλαδη αν ειχε εγκεφαλο απο την αρχη να μην εστελνε καν βενζινη στο σωληνακι?Και πως γινεται μετα την αλλαγη αντλιας να περασε βενζινη απο κει.
Εκτος αν οντως ηταν ο εγκεφαλος ετοιμος για φουντο και αυτος εκει τον αποτελειωσε με το βαλε μπρος καθε τρεις και λιγο.
 

Επεξ/σία από FromDusk_TillDawn
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Klausx είπε

Μάλλον ο μηχανικός που έχεις σου έχει πουλήσει τρελή παπάτζα, όχι θα αφήσω να μου ανοίξει καπάκι σε 200k αυτοκίνητο να δει ΑΝ έχει κάψει φλάντζα. Απλά για κάνα φιατ δεν παίρνει το συνεργείο εξοπλισμό και λύνει και δένει όλη μέρα.

Χαχαχα οκ

Δημοσ.
2 ώρες πριν, FromDusk_TillDawn είπε

Μετα απο επικοινωνια που ειχα μαζι του μου ειπε οτι αναφερετε στον εγκεφαλο της πολλαπλης που δινει ρευματα κλπ τον οποιο ο κατασκευαστης τον ειχε βαλει πανω στη μηχανη και με τη θερμοκρασια ελιωσε το πλαστικο γυρω γυρω. Δεν ξερω αν εχει καποια συγκεκριμενη ονομασια αυτο το πραγμα. 

Υπαρχει πιθανοτητα να επισκευαστη λεει γιατι αν βαλω αλλον πρεπει να τον στειλει για ξεκλειδωμα immobilizer κλπ. 

Σε ερωτηση μου γιατι αλλαξαμε ολα τα υπολοιπα μου ειπε οτι επρεπε να τα αλλαξουμε γιατι αυτα εφταιγαν απλα ο εγκεφαλος ηταν να χαλασει λογο κακης τοποθετησης του κατασκευαστη απλα ετυχε τωρα. 

Τι είναι ο εγκέφαλος πολλαπλής;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φιλε μου αλλαξε μαστορα σε εχει φαει ηδη εγω την ειχα πατησει ετσι με το corsaki μου  εβαλα βενζινη  και εμεινε στο πρατηριο δεν επαιρνε την αλλαξα στα 30 ευρω  καινουργια και 20 περαστικα επισης ο εγκεφαλος δεξια δεν ειναι επανω απο το παγουρι για τους υηαλοκαθαριστηρες?δεν παιζει αυτο που σου λεει αν ειχε θεμα θα ρεταρε και δεν θα ανεβαζε στροφες πανω απο 2,500 χιλιαδες κατι που θα εδειχνε οτι ειχε θεμα ο μαφ η ο πολαπλασιαστης  ο μαφ μεταχειρεισμενος  εχει 30 ευρω της μπος επισης καινουργιος πολαπλασιαστης στα 150 .και μια συμβουλη οταν σε λεει καποιος για ανταλακτικα τα παιρνεις εσυ για να ξες τι σου γινεται,επισης ο εγκεφαλος ανακατασκευη επισκευη παει μεχρι 140 με προγραμα στον υπολογιστη ,αν σε πει καποιος μεταχειρεισμενο δεν αξιζει γιατι περναει το 300 με προγραματισμο κτλ κατι που δεν ευχομαι σε κανενα 

Επεξ/σία από tattoo17
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Υπάρχει εγκέφαλος για την πολλαπλή εισαγωγης;Για το twinport είναι;Τι ρευματα δίνει που λες;

Εγκεφαλο πολλαπλης μου ειπε και οτι εχει λιωσει το πλαστικο λογο κακης τοποθετησης στα τοτε οπελ της εποχης

Τα εβαζαν πανω στη μηχανη με αποτελεσμα λογο θερμοκρασιας να λιωνουν τα καλωδια και τα πλαστικα γυρω γυρω. Αυτα ξερω να σου πω. 

48 λεπτά πριν, tattoo17 είπε

φιλε μου αλλαξε μαστορα σε εχει φαει ηδη εγω την ειχα πατησει ετσι με το corsaki μου  εβαλα βενζινη  και εμεινε στο πρατηριο δεν επαιρνε την αλλαξα στα 30 ευρω  καινουργια και 20 περαστικα επισης ο εγκεφαλος δεξια δεν ειναι επανω απο το παγουρι για τους υηαλοκαθαριστηρες?δεν παιζει αυτο που σου λεει αν ειχε θεμα θα ρεταρε και δεν θα ανεβαζε στροφες πανω απο 2,500 χιλιαδες κατι που θα εδειχνε οτι ειχε θεμα ο μαφ η ο πολαπλασιαστης  ο μαφ μεταχειρεισμενος  εχει 30 ευρω της μπος επισης καινουργιος πολαπλασιαστης στα 150 .και μια συμβουλη οταν σε λεει καποιος για ανταλακτικα τα παιρνεις εσυ για να ξες τι σου γινεται,επισης ο εγκεφαλος ανακατασκευη επισκευη παει μεχρι 140 με προγραμα στον υπολογιστη ,αν σε πει καποιος μεταχειρεισμενο δεν αξιζει γιατι περναει το 300 με προγραματισμο κτλ κατι που δεν ευχομαι σε κανενα 

Δεν γνωριζω σχετικα με το σημειο που ειναι ο εγκεφαλος αυτα που εγραψα παραπανω μονο, αυριο θα σταλει στη Ροδο διπλα μου, εγω μενω Κω να δουμε αν επισκευαζετε. 

Οσον για την τρομπα δεν ξερω, 2 φορες εχω αλλαξει τρομπα στα χρονια που το εχω και της 2 φορες κατω απο 160 ευρω δεν επεσε η ταριφα. Μαρκα bosh και οι 2 σε διαφορετικους μαστορους. 

Επεξ/σία από FromDusk_TillDawn

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...