woods Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 Γεια σας . Εχω κανει νεα συνδεση απο τις 19 Δεκεμβριου με την vodafone . To πακετο ηταν ιντερνετ εως 24mbps , σταθερο τηλεφωνο , κινητο , nova sports . Ο ΟΤΕ ειχε απεργια μεχρι 12 Ιανουαριου . Περασε μια εβδομαδα καi δεν εγινε τιποτα απο τον ΟΤΕ η την vodafone . Ειχα κανει αιτηση για νεα γραμμη , νεο αριθμο . 27 Ιανουαριου ηρθε μηνυμα απο την vodafone ο ΟΤΕ εκανε την συνδεση . 3 ημερες αργοτερα ηρθε ο τεχνικος της vodafone να κανει την συνδεση στο κουτι του σπιτιου . Κανει μετρηση και μου λεει οτι η ταχυτητα ειναι στα 5.2 mbps . Του ειπα γιατι τοσο χαμηλα και μου απαντησε αυτη την ταχυtητα δινει ο οτε στην περιοχη μου . Του ειπα οτι πριν με οτε , forthnet , wind η ταχυτητα ηταν γυρω στα 9 με 11 mbps . Μου απαντησε οτι πριν ειχα καλυτερη καλωδιωση . Του ειπα οτι εχω βαλει πακετο με τηλεοραση και οτι με αυτη την ταχυτητα θα εχω σιγουρα θεματα . Του ειπα δεν μπορει να κανει κατι η vodafone για αυτο στον οτε . Οχι μου απαντησε , ουτε και τηλεοραση θα μπει . Εκεινη την στιγμη μου προτεινε για 50αρα . Του ειπα να μιλησουμε σαν οικογενεια και θα δω . Το μεσημερι εκεινη της ημερας εγραψα στο live chat το θεμα με την χαμηλη ταχυτητα . Εχω παρει και το key του ασυρματου απο τον γειτονα , ο οποιος μας το εδωσε απλα να μπαινουμε τις ωρες που δεν το χρησιμοποιει η λειπει . Εκανα μετρηση 11mbps μεσο ορο . ο γειτονας ειναι στην hol . Τους εγραψα πως γινεται ο γειτονας που ο τοιχος του ειναι διπλα , οι προηγουμενοι παροχοι να εχω μεσο ορο 9 με 11 και ο τεχνικος τους να μου λεει οτι τοσο δινει ο οτε στην περιοχη . Μου εγραψαν θα εξετασουν το θεμα και θα στειλουν τεχνικο . Με παιρνει τηλεφωνο ο ιδιος τεχνικος και μου λεει δεν γινεται τιποτα . Του λεω αν ειναι να ειμαι χειροτερα να παω να κανω διακοπη . Μου ξαναεκανε παλι προταση για 50αρα . Δεν δεχτηκα γιατι ειχε υφος ξυπνητζη οτεχνικος . Σαν να με εκβιαζε να δεχτω . Παω στο μαγαζι που εκανα την συνδεση και εκανα τα παραπονα για την ταχυτητα , για το τεχνικο , για την 50αρα που μου προτεινε . Η υπαλληλος μου ειπε δεν υπαρχει 50αρα στην περιοχη μου και να κανω υπομονη μπας και βελτιωθει η ταχυτητα του ιντερνετ . Αν μπορει να μου γραψει καποιος τι να κανω ;
TechnoState Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) ... αφού υπάρχει όντως η δυνατότητα να έχεις τουλάχιστον 11mbps κ αφού βλέπεις ότι δεν υπάρχει η διάθεση να λύσουν το πρόβλημα (απο την Vodafone) αλλά αντίθετα υπάρχει "εκβιαστική" ή "περιφρονητική" πρόθεση τότε, να κάνεις διακοπή . Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2020 από TechnoState
bill27 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 Γραψε μας τα στοιχεια του ρουτερ σου να εχουμε μια εικονα,μπορει το προβλημα να ειναι απο την δικη σου πλευρα και φερνοντας εναν ηλεκτρολογο να στο λυσει.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 Έχεις τον ίδιο αριθμό βρόχου με τους προηγούμενους παρόχους ; Ο αριθμός αναγράφεται στους λογαριασμούς.
bill2015 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 Συνήθως όταν αλλάζεις δεν αλλάζει ο αριθμός βρόχου Μόνο αν ο οτε κάνει αλλαγή καλωδίωσης η κάνεις αλλαγή διεύθηνσης
JohnnyDragon Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2020 Με την vodafone είχα και εγώ πρόβλημα με την ταχύτητα όταν έβαλα γραμμή στο νέο σπίτι πριν 5 χρόνια. Συγκεκριμένα ενώ στην πολυκατοικία ήξερα από κάποιους ότι είχαν ταχύτητες 8-11 mbps, εγώ με το ζόρι έβλεπα 5. Για να μην στα πολυλογώ τους έπαιρνα τηλέφωνο κάθε μέρα. Αυτοί μου λέγαν ότι αυτή είναι η ταχύτητα στην περιοχή μου. Εγώ από την άλλη τους είχα σπάει κυριολεκτικά τα νεύρα με τηλέφωνα κάθε μέρα. Ταυτόχρονα σε random στιγμές μέσα στην μέρα, κάθε μέρα, έβγαζα το καλώδιο της γραμμής από το router και το ξανακούμπωνα και 5 λεπτά μετά τους καλούσα και έλεγα "πάλι κόπηκε το internet". Αυτό συνεχίστηκε για περίπου 4 μήνες με τον τεχνικό τους να έρχεται καμιά δεκαριά φορές και εμένα να παίρνω και να σπάω καρύδια κάθε μέρα στην τεχνική υποστήριξη, ώσπου στο τέλος ο τεχνικός τους έκανε μια συνδυαστική επίσκεψη με τεχνικό του ΟΤΕ στην άλλη άκρη. Από εκείνη την ημέρα μέχρι σήμερα, δεν έπεσα ποτέ κάτω από 15mbps. Κοινώς, βολεύονται. Πατάνε στο ότι οι πιο πολλοί δέχονται το "αυτή είναι η ταχύτητα στην περιοχή σας" τα ρίχνουν και λίγο στον ΟΤΕ και σε πείθουν στο τέλος να πας σε vdsl. Και εμένα μου είπαν πολλές φορές για vdsl τότε.
Bourdoulas Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα γιατί πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει. Μπορεί ο γείτονας σου να πιάνει 11 mbps αλλά ο ΟΤΕ πλέον δεν δέχεται βλάβες για χαμηλές ταχύτητες πάνω από κάποιο όριο. Και αυτό το όριο είναι διαφορετικό από περιοχή σε περιοχή όχι μόνο. Οπότε στην περίπτωση σου αν το όριο είναι πχ 5 mbps και εσύ συγχρονιζεις στα 5.5 mbps, ο πάροδος δεν μπορεί να το δηλώσει βλάβη για χαμηλό συγχρονισμό, εκτός και αν έχεις κάποιο άλλο σύμπτωμα. Όχι επειδή δεν το θέλει. Άλλη όρεξη δεν έχουν να τους τα σπας κάθε μέρα, αλλά να σπας και τα δικά σου νεύρα. Τώρα αν έχεις χρόνο και όρεξη, κάνε αυτό που σου είπε ο Johnny. Πρήξιμο χωρίς έλεος και ίσως να το δηλώσουν για άλλο σύμπτωμα. Από ποιο ΑΚ παίρνεις γραμμή;
woods Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 2/2/2020 στις 8:07 ΠΜ, TechnoState είπε ... αφού υπάρχει όντως η δυνατότητα να έχεις τουλάχιστον 11mbps κ αφού βλέπεις ότι δεν υπάρχει η διάθεση να λύσουν το πρόβλημα (απο την Vodafone) αλλά αντίθετα υπάρχει "εκβιαστική" ή "περιφρονητική" πρόθεση τότε, να κάνεις διακοπή . Η υπάλληλος μου είπε να περιμένουμε μερικές μέρες , επειδή είναι νέα σύνδεση , μήπως στρώσει η ταχύτητα του ρούτερ . Θα περιμένω και αν συνεχίσει το ίδιο αίτηση για διακοπή . Το θέμα είναι μην ζητήσουν αποζημίωση που κατά την γνώμη μου δεν την δικαιούνται αφού από την αρχή δεν είμαι ικανοποιημένος . 22 ώρες πριν, bill2015 είπε Συνήθως όταν αλλάζεις δεν αλλάζει ο αριθμός βρόχου Μόνο αν ο οτε κάνει αλλαγή καλωδίωσης η κάνεις αλλαγή διεύθηνσης Όχι διεύθυνση δεν άλλαξα , ο τεχνικός της vodafone όταν τον ρώτησα για την ταχύτητα μου είπε ότι ΟΤΕ έβαλε χειρότερη καλωδίωση αυτήν την φορά και ότι το όριο στην περιοχή μου , στον Βόλο. Το όριο είναι 3 με 5. Ότι θα το ανέφερε σαν βλάβη αν ήταν κάτω από 3 . 4 ώρες πριν, Bourdoulas είπε Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα γιατί πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει. Μπορεί ο γείτονας σου να πιάνει 11 mbps αλλά ο ΟΤΕ πλέον δεν δέχεται βλάβες για χαμηλές ταχύτητες πάνω από κάποιο όριο. Και αυτό το όριο είναι διαφορετικό από περιοχή σε περιοχή όχι μόνο. Οπότε στην περίπτωση σου αν το όριο είναι πχ 5 mbps και εσύ συγχρονιζεις στα 5.5 mbps, ο πάροδος δεν μπορεί να το δηλώσει βλάβη για χαμηλό συγχρονισμό, εκτός και αν έχεις κάποιο άλλο σύμπτωμα. Όχι επειδή δεν το θέλει. Άλλη όρεξη δεν έχουν να τους τα σπας κάθε μέρα, αλλά να σπας και τα δικά σου νεύρα. Τώρα αν έχεις χρόνο και όρεξη, κάνε αυτό που σου είπε ο Johnny. Πρήξιμο χωρίς έλεος και ίσως να το δηλώσουν για άλλο σύμπτωμα. Από ποιο ΑΚ παίρνεις γραμμή; Στις 2/2/2020 στις 10:29 ΠΜ, bill27 είπε Γραψε μας τα στοιχεια του ρουτερ σου να εχουμε μια εικονα,μπορει το προβλημα να ειναι απο την δικη σου πλευρα και φερνοντας εναν ηλεκτρολογο να στο λυσει. Το ρούτερ είναι tp link w8960n v8 . Δεν έβαλα αυτό που μου έδινε η vodafone , ένα ,zte zxhn h108n που από κριτικές γράφανε για ένα κακό ρούτερ . Πριν που ήμασταν στο ΟΤΕ , forthnet , wind δεν υπήρχε κανένα θέμα με την ταχύτητα . Ήταν 10 με 11 με καλώδιο ethernet στον υπολογιστή . Το σπίτι είναι κτισμένο το 2003 . Δεν είναι θέμα του ρούτερ , ούτε καλωδίωσης . Εκτός και αν ο τεχνικός της vodafone πείραξε και μείωσε την ταχύτητα όταν άνοιξε το κουτί του τηλεφώνου . Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου 2020 από woods
vavoom Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Στις 3/2/2020 στις 2:31 ΜΜ, woods είπε Η υπάλληλος μου είπε να περιμένουμε μερικές μέρες , επειδή είναι νέα σύνδεση , μήπως στρώσει η ταχύτητα του ρούτερ . Θα περιμένω και αν συνεχίσει το ίδιο αίτηση για διακοπή . Το θέμα είναι μην ζητήσουν αποζημίωση που κατά την γνώμη μου δεν την δικαιούνται αφού από την αρχή δεν είμαι ικανοποιημένος . Όχι διεύθυνση δεν άλλαξα , ο τεχνικός της vodafone όταν τον ρώτησα για την ταχύτητα μου είπε ότι ΟΤΕ έβαλε χειρότερη καλωδίωση αυτήν την φορά και ότι το όριο στην περιοχή μου , στον Βόλο. Το όριο είναι 3 με 5. Ότι θα το ανέφερε σαν βλάβη αν ήταν κάτω από 3 . Το ρούτερ είναι tp link w8960n v8 . Δεν έβαλα αυτό που μου έδινε η vodafone , ένα ,zte zxhn h108n που από κριτικές γράφανε για ένα κακό ρούτερ . Πριν που ήμασταν στο ΟΤΕ , forthnet , wind δεν υπήρχε κανένα θέμα με την ταχύτητα . Ήταν 10 με 11 με καλώδιο ethernet στον υπολογιστή . Το σπίτι είναι κτισμένο το 2003 . Δεν είναι θέμα του ρούτερ , ούτε καλωδίωσης . Εκτός και αν ο τεχνικός της vodafone πείραξε και μείωσε την ταχύτητα όταν άνοιξε το κουτί του τηλεφώνου . 1) Σε ποιά περιοχή του Βόλου μένεις; 2) Αν σού έβαλαν VOIP γραμμή, έβαλες καινούργια spliter ή έχεις τα παλιά; Κοίταξέ το κι αυτό.
Drake27 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Στις 3/2/2020 στις 2:31 ΜΜ, woods είπε Η υπάλληλος μου είπε να περιμένουμε μερικές μέρες , επειδή είναι νέα σύνδεση , μήπως στρώσει η ταχύτητα του ρούτερ . Θα περιμένω και αν συνεχίσει το ίδιο αίτηση για διακοπή . Το θέμα είναι μην ζητήσουν αποζημίωση που κατά την γνώμη μου δεν την δικαιούνται αφού από την αρχή δεν είμαι ικανοποιημένος . Όχι διεύθυνση δεν άλλαξα , ο τεχνικός της vodafone όταν τον ρώτησα για την ταχύτητα μου είπε ότι ΟΤΕ έβαλε χειρότερη καλωδίωση αυτήν την φορά και ότι το όριο στην περιοχή μου , στον Βόλο. Το όριο είναι 3 με 5. Ότι θα το ανέφερε σαν βλάβη αν ήταν κάτω από 3 . Το ρούτερ είναι tp link w8960n v8 . Δεν έβαλα αυτό που μου έδινε η vodafone , ένα ,zte zxhn h108n που από κριτικές γράφανε για ένα κακό ρούτερ . Πριν που ήμασταν στο ΟΤΕ , forthnet , wind δεν υπήρχε κανένα θέμα με την ταχύτητα . Ήταν 10 με 11 με καλώδιο ethernet στον υπολογιστή . Το σπίτι είναι κτισμένο το 2003 . Δεν είναι θέμα του ρούτερ , ούτε καλωδίωσης . Εκτός και αν ο τεχνικός της vodafone πείραξε και μείωσε την ταχύτητα όταν άνοιξε το κουτί του τηλεφώνου . Για μενα καλο ειναι να βαλεις το ρουτερ της vodafone και θα σου εξηγησω γιατι στο λεω αυτο. Και εγω απο βολο ειμαι,πρωτα ειμουνα σε ενα σπιτι δεκαετιας '70 πανω απο το ασυλο,εχω nova,με το παλιο το ρουτερ της νοβα,ενα χαζο zte,δεν επιανα πανω απο 10-11mb,μου αλλαξαν το ρουτερ οταν ηταν να μπει η vdsl με το zte 267n και ξαφνικα η ταχυτητα της adsl πηγε στα 16mb,εβαλα το παλιο το ρουτερ επανω να δω τι παιζει,το παλιο ηταν στα 10800......και παρατηρησα το εξης πραμα......το ρουτερ της vdsl ειχε μεσα ενα προφιλ adsl το οποιο δεν το ειχε το παλιο και με αποτελεσμα να εχει παραπανω ταχυτητα,το ιδιο εγινε και τωρα που πηγα στο καινουργιο σπιτι που ειναι κοντα στον αγιο κωνσταντινο. Μου ηρθε η γραμμη ως adsl πρωτα,με το παλιο ρουτερ ειμουνα στα 11200 και το ρουτερ της vdsl 16800........... Οπως καταλαβαινεις πρεπει να εχουν αλλαξει τα προφιλ λογο dslam καμπίνων.
woods Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2020 Στις 5/2/2020 στις 11:01 ΠΜ, vavoom είπε 1) Σε ποιά περιοχή του Βόλου μένεις; 2) Αν σού έβαλαν VOIP γραμμή, έβαλες καινούργια spliter ή έχεις τα παλιά; Κοίταξέ το κι αυτό. Κοντα στο αστυνομικο τμημα . Το ρουτερ ειναι σε διαφορετικη μπριζα τηλεφωνου . Δεν ειναι μαζι με το σταθερο με splitter . Το φιλτρο ειναι καινουργιο , μισο χρονο .
vavoom Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2020 Προφανώς, δεν έχουν καλή υποδομή στην περιοχή σου. Είσαι και λίγο (πολύ) εκτός κέντρου. Αν η VODAFONE έσκαψε και έβαλε καινούργιες καμπίνες, τότε θα πρέπει να περιμένεις πότε θα τις θέσει σε λειτουργία. Όλοι έλεγαν πως τον Σεπτέμβριο 2019 θα λειτουργούσαν, αλλά μάλλον δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα