Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσπαθώ να δημιουργήσω τους πίνακες για την εξής βάση:

Έχουμε ένα σύνολο μαθητών (πίνακας ΜΑΘΗΤΕΣ )

Ένα σύνολο καθηγητών-εξεταστών (πίνακας ΕΞΕΤΑΣΤΕΣ)

Από το σύνολο των μαθητών, κάθε χρονιά ένας αριθμός μαθητών θα λαμβάνει μέρος στις εξετάσεις.

Από το σύνολο των εξεταστών 2 (ή και παραπάνω θα το δω αργότερα) θα εξετάζουν κάθε χρονιά (και η βαθμολογία θα βγαίνει από το μέσο όρο τους αλλά αυτό δε μας απασχολεί)

Στις εξετάσεις κάθε χρονιάς οι μαθητές που θα συμμετάσχουν θα εξετάζονται πάντα σε 3 μαθήματα και για το καθένα θα έχουν 2 διαφορετικές βαθμολογίες (από τους 2 εξεταστές)

Με ποιον τρόπο θα ήταν καλύτερα να φτιάξω τους πίνακες;

tables.png.b6ce2c00c89be50e9abc0b7597d50c42.png

Που είναι το λάθος;

Εκτός των άλλων δε πρέπει στον ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ να εισάγω 2 φορές τον ίδιο μαθητή στην ίδια ημερομηνία εξέτασης. Πράγμα που δε γίνεται.

Να βάλω το πεδίο ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ στον πίνακα ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ; Έχω σκεφτεί διάφορες παραλλαγές αλλά δε ξέρω τι είναι σωστό 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, masteripper είπε

Βάση της εικόνας σου απλώς βάλε στο "ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ" διπλό κλειδί στα "ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ" & "ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗ"

αν το κάνω αυτό θα έχω θέμα με τις σχέσεις, εξάλλου ο κάθε μαθητής θέλω να μπορεί να λάβει μέρος και σε άλλη εξέταση άλλης χρονιάς. απλά να μην εισάγεται 2 φορές για την ίδια χρονια

Untitled.png.6d58fab94524797cc8395aae861dc5ab.png

Επεξ/σία από shine
Δημοσ.

Δυστυχως χωρίς δεδομένα δεν μπορώ να κάτσω να το εξετάσω όπως πρέπει(θέλει και λίγη δουλίτσα)

Έκανες PK το "ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗ" στο "ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ" ? (2πλο κλειδί με το ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ)

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, masteripper είπε

Δυστυχως χωρίς δεδομένα δεν μπορώ να κάτσω να το εξετάσω όπως πρέπει(θέλει και λίγη δουλίτσα)

Έκανες PK το "ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗ" στο "ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ" ? (2πλο κλειδί με το ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ)

ναι το έκανα.

βασικά δεν έχω καταλάβει αν είναι θέμα ρύθμισης κλειδιών ή θέλει να αλλαχτεί η δομή του πίνακα

Δημοσ.
16 ώρες πριν, masteripper είπε

Βάση της εικόνας σου απλώς βάλε στο "ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ" διπλό κλειδί στα "ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ" & "ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗ"

δε θα πετύχει αυτό διότι όπως είναι η βάση σε κάθε εξεταζόμενο που μπαίνει στις εξετάσεις αντιστοιχεί κι ένας κωδικός εξέτασης.

δηλαδή ο κωδικός εξέτασης δεν αφορά όλη την εξέταση. αν ήταν έτσι ναι, το διπλό κλειδί θα έδινε τη λύση.

νομίζω χρειάζεται κι άλλος πίνακας ή κάπως να ήταν κλειδί ο κωδικός μαθητή με την ημερομηνία/έτος. έτσι ο ίδιος μαθητής δε θα μπορούσε να συμμετέχει 2 φορές στο ίδιο έτος. ούτε μπορεί ςνα βάλεις όμως 3πλο κλειδί.

οπότε μάλλον κι άλλος πίνακας αλλά δε ξέρω πως ακριβώς

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η γνώμη μου είναι 4  πίνακες Μαθητής, εξεταστής,  εξέταση. Εξεταστής και μαθητής καμία σχέση,  ίσως πρέπει ο εξεταστής να έχει και την ιδιότητα μάθημα. ώστε να εξετάζει  στο αντίστοιχο μαθημα. Η εξέταση τώρα περιέχει ένα μάθημα, εξεταστής 1  και εξεταστής 2 και ημερομήνία. Μετά θα κάνεις τον πίνακα εξέταση-μαθητής  που θα έχει id mathiti id ejetasis και τις 2 βαθμολογίες.

Με βάση αυτά που έχεις ήδη ο πίνακας εξετάζεται μετονομάζεται σε μαθητής εξέταση η ημερομηνία φέυγει και μπαίνουν η δύο βαθμολογίες

Ο πίνακας εξέταση παίρνει δύο εξεταστές και ημερομηνία και 1 μάθημα.

Επεξ/σία από k33theod
Δημοσ.
Στις 1/2/2020 στις 12:20 ΠΜ, k33theod είπε

Η γνώμη μου είναι 4  πίνακες Μαθητής, εξεταστής,  εξέταση. Εξεταστής και μαθητής καμία σχέση,  ίσως πρέπει ο εξεταστής να έχει και την ιδιότητα μάθημα. ώστε να εξετάζει  στο αντίστοιχο μαθημα. Η εξέταση τώρα περιέχει ένα μάθημα, εξεταστής 1  και εξεταστής 2 και ημερομήνία. Μετά θα κάνεις τον πίνακα εξέταση-μαθητής  που θα έχει id mathiti id ejetasis και τις 2 βαθμολογίες.

Με βάση αυτά που έχεις ήδη ο πίνακας εξετάζεται μετονομάζεται σε μαθητής εξέταση η ημερομηνία φέυγει και μπαίνουν η δύο βαθμολογίες

Ο πίνακας εξέταση παίρνει δύο εξεταστές και ημερομηνία και 1 μάθημα.

βοήθησε το ποστ σου και έκανα κάποιες αλλαγές. Δεν είμαι στον υπολογιστή για να ανεβάσω screenshot όμως.

Πέτυχα πάντως στην κάθε εξέταση να μην εισάγεται 2 φορές ο ίδιος μαθητής. Είναι απλό και κάνω βλακείες.

το θέμα είναι ότι θέλω όλοι οι εξεταστές να εξετάζουν υποχρεωτικά σε όλα τα μαθήματα και όχι κάθε εξεταστής στο μάθημα του. άρα ο εξεταστής δε χρειάζεται την ιδιότητα μάθημα.

Δηλαδή αν έχω 3 μαθήματα και 2 εξεταστές θα έχουμε συνολικά 6 βαθμολογίες για τον κάθε μαθητή (2 από κάθε εξεταστή).

Οι βαθμολογίες φαντάζομαι πρέπει να είναι σε άλλον πίνακα, μαζί με τον κωδικό του εξεταστή, του μαθητή και κάπως πρέπει να τον συνδέσω ώστε να εισάγονται μόνο μαθητές-εξεταστές που έχουν περαστεί σε συγκεκριμένη εξέταση και μόνο.

Δημοσ.

Νόμιζω αν κάνεις κι άλλο πίνακα θα έχεις διπλοεγγραφές.

Από τον τελευταίο πίνακα που σου είπα που είναι ο μαθητής -  εξέταση μπορείς διαλέγοντας μαθητή να σου βγάλει τις εξετάσεις που συμμετείχε μαζί με τις αντιστοιχες βαθμολογίες, αν ρωτήσεις για μάθημα θα σου βγάλει όλους τους μαθητές που συμμετείχαν σε εξέταση στο συγκεκριμενό μάθημα και τις βαθμολογίες τους. Αν τώρα θες να ξέρεις ποιος καθηγητής έκανε την συγκεκριμένη εξέταση αυτό μπορείς να το δεις από τον πίνακα εξέταση που έχει ιδιότητες εξεταστής1 και 2.

Δημοσ.
Στις 6/2/2020 στις 11:25 ΠΜ, k33theod είπε

Νόμιζω αν κάνεις κι άλλο πίνακα θα έχεις διπλοεγγραφές.

Από τον τελευταίο πίνακα που σου είπα που είναι ο μαθητής -  εξέταση μπορείς διαλέγοντας μαθητή να σου βγάλει τις εξετάσεις που συμμετείχε μαζί με τις αντιστοιχες βαθμολογίες, αν ρωτήσεις για μάθημα θα σου βγάλει όλους τους μαθητές που συμμετείχαν σε εξέταση στο συγκεκριμενό μάθημα και τις βαθμολογίες τους. Αν τώρα θες να ξέρεις ποιος καθηγητής έκανε την συγκεκριμένη εξέταση αυτό μπορείς να το δεις από τον πίνακα εξέταση που έχει ιδιότητες εξεταστής1 και 2.

έκανα κάποιες δοκιμές με διάφορες παραλλαγές αλλά κάπου "χτυπούσε". Οπότε τα παίρνω πάλι από την αρχή

Με το παρακάτω έχω εξασφαλίσει ότι κάθε διαγωνιζόμενος συμμετέχει σε μια εξέταση καθώς και κάθε εξεταστής. Αυτό είναι εντάξει δουλεύει.

Από το σύνολο των διαγωνιζομένων περνάω όσους θέλω σε συγκεκριμένη εξέταση και από το σύνολο των εξεταστών περνάω όσους θέλω σε συγκεκριμένη εξέταση

Από εκεί και πέρα, σε κάθε εξέταση ο κάθε εξεταζόμενος εξετάζεται σε 3 μαθήματα τα οποία στη συνέχεια ίσως τα αυξήσω, (μάθημα1, μάθημα2, μάθημα3). τα μαθήματα θα είναι ίδια για όλους

Οι εξεταστές είναι 2 (και αυτοί ίσως αυξηθούν στη συνέχεια θα δω) και οι 2 βαθμολογούν σε όλα τα μαθήματα.

Πως θα υλοποιηθεί τώρα αυτό;

πως θα περάσω τα μαθήματα και τις βαθμολογίες των εξεταστών;

 

 

 

access.png.e76f1b734f61600c467ef630be918e98.png

Δημοσ.
18 ώρες πριν, shine είπε

έκανα κάποιες δοκιμές με διάφορες παραλλαγές αλλά κάπου "χτυπούσε". Οπότε τα παίρνω πάλι από την αρχή

Δεν καταλαβαίνω τη σημαινεί αυτό

18 ώρες πριν, shine είπε

Με το παρακάτω έχω εξασφαλίσει ότι κάθε διαγωνιζόμενος συμμετέχει σε μια εξέταση καθώς και κάθε εξεταστής. Αυτό είναι εντάξει δουλεύει.

Εάν ο κάθε μαθητής μπορεί να συμμετέχει σε μία μόνο εξέταση, τότε η σχέση είναι 1 το many, (1 εξέταση έχει πολλούς μαθητές, κάθε μαθητής έχει μόνο μία εξέταση) και δεν υλοποιείται με ξεχωριστό πίνακα αλλά βάζοντας στον πίνακα μαθητής ένα πεδίο που έχει τον κωδικό της εξέτασης. Αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, γιατί κάποιος να μην μπορεί να συμμετέχει σε άλλες εξετάσεις.

 

18 ώρες πριν, shine είπε

Από το σύνολο των διαγωνιζομένων περνάω όσους θέλω σε συγκεκριμένη εξέταση και από το σύνολο των εξεταστών περνάω όσους θέλω σε συγκεκριμένη εξέταση

Εάν το υλοποιήσεις όπως είπα παραπάνω δεν χρειάζεται το μαθητής - εξέταση. Εφόσον έχεις 2 εξέταστες κάθε φορά δεν υπάρχει λόγος (κατά τη γνώμη μου) να κάνεις πάλι καινούργιο πίνακα.

Η σχέση είναι πάλι 1 to many αντίστροφα αυτή τη φορά (1 καθηγητής (1 ζευγάρι) μπορεί να συμεττέχει(επιτηρεί) πολλές εξετάσεις αλλά κάθε εξέταση έχει μόνο 1 ζευγάρι εξεταστών) και υλοποιείται βάζοντας στον πίνακα εξέταση εξεταστής 1 και εξεταστής 2.

18 ώρες πριν, shine είπε

Από εκεί και πέρα, σε κάθε εξέταση ο κάθε εξεταζόμενος εξετάζεται σε 3 μαθήματα τα οποία στη συνέχεια ίσως τα αυξήσω, (μάθημα1, μάθημα2, μάθημα3). τα μαθήματα θα είναι ίδια για όλους

Γιατί το κάθε μάθημα δεν είναι ξεχωριστή εξέταση;H γνώμη μου είναι να θεωρήσεις τη εξέταση κάθε μαθήματος ξεχωριστή.

Ο τρόπος υλοποίησης των  σχέσεων των αντικειμένων είναι συγκεκριμενός, 1 προς 1, προσθήκη αντίστοιχων κλειδιών και στους δύο πίνακες, 1 πολλά,  όπως σου είπα, πολλά-πολλά,  ξεχωριστός πίνακας.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, k33theod είπε

Δεν καταλαβαίνω τη σημαινεί αυτό

Εάν ο κάθε μαθητής μπορεί να συμμετέχει σε μία μόνο εξέταση, τότε η σχέση είναι 1 το many, (1 εξέταση έχει πολλούς μαθητές, κάθε μαθητής έχει μόνο μία εξέταση) και δεν υλοποιείται με ξεχωριστό πίνακα αλλά βάζοντας στον πίνακα μαθητής ένα πεδίο που έχει τον κωδικό της εξέτασης. Αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, γιατί κάποιος να μην μπορεί να συμμετέχει σε άλλες εξετάσεις.

Εάν το υλοποιήσεις όπως είπα παραπάνω δεν χρειάζεται το μαθητής - εξέταση. Εφόσον έχεις 2 εξέταστες κάθε φορά δεν υπάρχει λόγος (κατά τη γνώμη μου) να κάνεις πάλι καινούργιο πίνακα.

Η σχέση είναι πάλι 1 to many αντίστροφα αυτή τη φορά (1 καθηγητής (1 ζευγάρι) μπορεί να συμεττέχει(επιτηρεί) πολλές εξετάσεις αλλά κάθε εξέταση έχει μόνο 1 ζευγάρι εξεταστών) και υλοποιείται βάζοντας στον πίνακα εξέταση εξεταστής 1 και εξεταστής 2.

Γιατί το κάθε μάθημα δεν είναι ξεχωριστή εξέταση;H γνώμη μου είναι να θεωρήσεις τη εξέταση κάθε μαθήματος ξεχωριστή.

Ο τρόπος υλοποίησης των  σχέσεων των αντικειμένων είναι συγκεκριμενός, 1 προς 1, προσθήκη αντίστοιχων κλειδιών και στους δύο πίνακες, 1 πολλά,  όπως σου είπα, πολλά-πολλά,  ξεχωριστός πίνακας.

ok, ίσως σε μπέρδεψα. Εδώ μπερδεύτηκα εγώ.

φαντάσου την κάθε εξέταση σαν τις εξετάσεις αγγλικών.  όπου η συνολική εξέταση αποτελείται από speaking, writing, listening, reading.....  στα προφορικά όπως ξέρουμε έχουμε 2 εξεταστές. Εγώ όμως θέλω σε κάθε ενότητα να έχω από 2 ή και παραπάνω εξεταστές, μπορεί να βάλω 2 ή 4 θα δω. Γι αυτό δε θεωρώ την κάθε ενότητα ξεχωριστή εξέταση. Ίσως είναι λάθος και πρέπει η κάθε ενότητα να θεωρηθεί ξεχωριστή εξέταση.

όταν έγραψα ότι χτυπούσε εννοούσα ότι όλο και κάτι δε δούλευε σωστά. πχ στην αρχή το είχα λάθος και δηλωνόταν ο ίδιος μαθητής πολλές φορές στην ίδια εξέταση (όχι ότι δε θέλω να δηλωθεί σε διαφορετική). δε το το έγραψα καλά.

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, masteripper είπε

ΑΝ δεν βάλεις sample....δεν θα βγει άκρη απο τα Screenshot.

τελικά έκανα αυτό που ήθελα απλά δεν ξέρω αν υπήρχε καλύτερος-εξυπνότερος τρόπος.

Θα ανεβάσω μόλις είμαι στον υπολογιστή

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...