Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα σας!

έχω ένα atos prime του 2007 και τις τελευταίες μέρες μου κάνει έναν περίεργο θόρυβο γκρ γκρ σαν να χτυπαει μεταλλο, σαν να χτυπαει το τηλεφωνο (ναι ναι ξερω οι περιγραφες ειναι θεικες! 😆 ). αυτόν τον θόρυβο ξεκινάει να τον κάνει όταν πατάω το γκάζι και είναι σε κίνηση το αμάξι, μόνο όμως από τη στιγμή που θα φτάσει στη μέση η θερμοκρασία του.

όπως καταλάβατε είμαι άσχετη και θέλω μια άποψη πριν το πάω στον μηχανικό και με καταστρέψει οικονομικά!

έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι? 

ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα φώτα σας!

Δημοσ.

το ειχα παει στα 117000 χλμ γ λαδια, φιλτρα κλπ και μ ειχε πει να του το παω ξανα στα 123...θελω 300 χλμ περιπου ακομα...

υπαρχει ελπιδα να ειναι κατι τοσο απλο???

Δημοσ.

Μπορείς να τα ελεγξεις και νωρίτερα.

Δεν είναι καθόλου απλό αυτό,η ζημια μπορεί να είναι  μεγάλη.Πρέπει να βρεις καποιον που ξέρει να τα δει.

Δημοσ.

εχει δικιο περι λιπαντικου

 

δες επισης και αν εχεις καπνο εξατμιση (αν εχεις ασπρο καπνο ή σου ερχεται μυρωδια απο μηχανη) αμεσως συνεργειο για να προλαβεις

 

αναμενουμε...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά! Ευχαριστώ για τις απαντησεις σας! Τελικα ειχε τρυπήσει μια αντλια νερου ελαχιστα και εχανε νερα! Το αστείο ειναι οτι δεν το εβρισκε ο μηχανικός και το βρηκε ενας συνάδελφος απο τη δουλειά και το πηγαμε σε αλλον μηχανικό! Το φτιάξαμε ολα καλά! Ευχαριστώ και πάλι! 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, giannos13 είπε

Μάλλον αυτό που άκουγες ήταν πειράκια επειδή ανέβαζε θερμοκρασία ο κινητήρας ...Αφού δεν το έκαψες πάλι καλά!

Νομίζω τα πιρακια έχουν να κάνουν με την αυτοαναφλεξη του καυσίμου και όχι με την θερμοκρασία 

Δημοσ.

Ένας λόγος για την αυτανάφλεξη είναι η υπερθέρμανση του κινητήρα. Όταν ο κινητήρας ζεσταίνεται, το μείγμα αέρα/καυσίμου αυτοαναφλέγεται καθώς συμπιέζεται και έχουμε πειράκια.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά από τα λίγα που διάβασα τα πιρακια είναι αποτέλεσμα προαναφλεξης και όχι αυταναφλεξης και Επίσης τα πιρακια δημιουργούν την υπερθερμανση του κινητήρα και όχι ο υπερθερμασμένος κινητήρας τα πιρακια..

Αυτό που ακούγονταν ήταν κάτι άλλο που δεν έχει σημασία πλέον αφού διορθώθηκε

Επεξ/σία από mak3don
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, mak3don είπε

Τελικά από τα λίγα που διάβασα τα πιρακια είναι αποτέλεσμα προαναφλεξης και όχι αυταναφλεξης και Επίσης τα πιρακια δημιουργούν την υπερθερμανση του κινητήρα και όχι ο υπερθερμασμένος κινητήρας τα πιρακια..

Αυτό που ακούγονταν ήταν κάτι άλλο που δεν έχει σημασία πλέον αφού διορθώθηκε

Offtopic αλλά τα πειράκια(ο θόρυβος που ίσως άκουγε το μέλος παραπάνω) μπορούν να δημιουργηθούν είτε από pre-ignition είτε από knocking(που περιλαμβάνει auto-ignition). Οπότε όπως και να έχει στο ίδιο καταλήγουμε.
 

Δημοσ.

τι να σας πω θα σας γελάσω! η θερμοκρασία ήταν πάντα στη μέση! ανέβηκε τέρμα μια στιγμή μόνο και το πήγα κατευθείαν μηχανικό! από ότι με ενημέρωσε βέβαια ο μηχανικός που τελικά το έφτιαξε ( 2ος μηχανικός) μπορεί να είχε ανέβει και άλλες φορές και να μην το είχε δείξει η βελόνα! λέτε να αλλάξω τον 1ον μηχανικό γενικά; 🤣

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...