Προς το περιεχόμενο

Νέος ΚΟΚ κατατάσσει τα ηλεκτρικά πατίνια σε τρεις κατηγορίες


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Με συγχωρείς αλλά μάλλον και αυτά που γράφεις εσύ είναι ενας αχταρμάς. Πρώτον να σταματήσει η ηλιθια γενικευση ότι όποιος είναι Ελληνας έχει αυτοκίνητο, αυτομάτως δεν οδηγάει σωστά ότι ο δρόμος του ανήκει, θεωρεί τους άλλους έτσι γιουβέτσι και διάφορες άλλες καραμέλες, τα ίδια μπορεί να ισχυριστεί και ο πρώτος για τους υπόλοιπους με μηχανάκια ποδήλατα πατινια κτλ. 

Δεύτερον, όσο πίστος στον ΚΟΚ και να είναι κάποιος οδηγός αυτοκινήτου, το γεγονός ότι ο μεν πρώτος βρίσκεται μέσα σε ένα όχημα πολύ μεγαλύτερου όγκου, μάζας, και ταχύτητας κάποιες φορές από όλα τα υπόλοιπα, ενώ οι υπόλοιποι απλά καβαλανε το άλλο μέσον, αυτομάτως δημιουργεί πολύ μεγαλύτερο ρίσκο και χαμηλό βαθμό ασφαλείας για τους δεύτερους. Είναι κάτι σαν να υπάρχει ένας αγώνας ταχύτητας για αλογα και μέσα σε αυτα να μπει να τρέξει και ενας άνθρωπος. Αν ο οδηγός του αυτοκινήτου πρέπει να έχει τα μάτια του 14 για να μην χτυπήσει κάποιον, ο μοτοσυκλετιστης πρέπει να τα έχει 24 μην χτυπηθεί, ο ποδηλάτης 114 και αυτός με το πατινι 1114. Το ίδιο ισχύει και για την σύγκριση αυτοκινήτου με νταλίκα η λεωφορείο. 

Δεν ειμαι υπέρ των απαγορευσεων κυκλοφορίας άλλων μέσων ούτε υπέρ της μη τήρησης του ΚΟΚ των νόμων και της ψευτομαγκιας. Αλλα ακόμα δεν έχουνε καταλάβει πολλοί ότι και θεός να είναι αυτός που οδηγεί, η επιλογή τους για χρήση συγκεκριμένου μέσου έναντι των άλλων αυτομάτως δημιουργεί υψηλότερη βαρυτητα ατυχήματος λόγω συνθηκών και χαρακτηριστικών του οχήματος. 

Θεωρώ επίσης ξεφτίλα να μην έχουν δημιουργήσει ποδηλατοδρομους σε όλες τις μεγάλες οδικές αρτηρίες στο κέντρο της Αθήνας. 

Όσο για το χαζό σχόλιο κάποιου γιατί να κάτσει να προσέχει τον άλλον που θα πέσει επάνω του αφού ο άλλος κυκλοφορεί λάθος με ανασφαλές μέσον κτλ. Η απάντηση ειναι πως η αβλεψία η παρανομία και η αμέλεια του δεύτερου δεν δικαιολογεί την αμέλεια του πρώτου. Καλό ειναι σε περιπτώσεις ατυχηματων ο καθενας να αναλάβει τις ευθύνες του να δηλώσει με ειλικρίνεια στις αρχές τι συνέβη ώστε αν γίνει δικαστηριο η απόφαση να βγει ευκολότερα και να ειναι δίκαιη, διαφορετικά οι ζημιές του δεύτερου δεν επιφέρουν κατ' ανάγκη συνέπειες στον πρώτο και το αντίστροφο μέχρι να αποδειχτεί τι έγινε, ο καθενας θα πρέπει να αποδείξει το τι θα υποστηρίξει ενώ ενδιάμεσα θα πρέπει να τα έχουν σκάσει σε δικηγόρους σε εμπειρογνωμονες και με χαμένα μεροκάματο για τρέξιμο στις αρχές συλλογή αποδεικτικού υλικού και πολλά άλλα. 

Ποιος σου είπε ότι θα ξεκουμπιστει το αυτοκίνητο αν κυκλοφορησουν περισσότερα πατινια και ποδήλατα; Ας φτιάξει διόδια ο δήμος στο κέντρο της Αθήνας για να καταστεί ασύμφορη η κυκλοφορία του αυτοκινήτου στο κέντρο. Με τα χάλια ΜΜΜ που έχουμε δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ το αυτοκίνητο από τους δρόμους. 

Καμία γενίκευση δεν έκανα. Καυστηρίασα τη νοοτροπία που λέει πως οι δρόμοι ανήκουν στα αυτοκίνητα και που νομίζει πως το επιβάλει κι ο ΚΟΚ αυτό. 

Έχω 2 αυτοκίνητα, 1 μηχανή κι ένα σκούτερ ενώ επιδιώκω να κινούμαι σχεδόν καθημερινά με το ποδήλατο για ψώνια ή για βόλτες ακόμη και διακοπές.

Συνεπώς έχω εικόνα με όλα τα μέσα μετακίνησης εντός κι εκτός της χώρας έχοντας ταξιδέψει κι οδηγήσει σε όλη την Ευρώπη και σε πολλές άλλες χώρες.

Όσο πιο πάτος είναι μια χώρα σε πολιτισμό, τόσο πιο κυρίαρχο είναι το αυτοκίνητο ως μέσο μετακίνησης.

Τέλος, έχεις πολύ δίκιο για τα ΜΜΜ. Αν το δίκτυο δεν γίνει πυκνό και αξιόπιστο, το αυτοκίνητο δεν θα το γλιτώσουμε από τις πόλεις μας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, spyros00007 είπε

Εδω δεν νοιαζεται αυτός για την ζωη του και βγαίνει ΠΑΡΑΝΟΜΟΝΤΑΣ  με το ποδηλατο στον κηφησο ΕΓΩ γιατι να φταιω φταιω  δηλαδη????????????????

Δεν ξέρεις τι θα συμβεί αν και όταν υπάρξει ατύχημα με κάποιον. Αν ο άλλος δηλώσει ότι φταις εσύ, το πιθανότερο σενάριο δηλαδή, τότε πρέπει να αποδείξει ότι φταις. Όμως επειδή σε τέτοια δικαστήρια με ατυχήματα και τραυματισμους μιλάμε για αποζημιώσεις πολλών χιλιάδων ευρώ που σου παίρνουν. και τα σωβρακα θα μπεις και εσύ στο τρυπακι να αποδείξεις ότι δεν φταις. Απόψεις του στυλ εγώ δεν θα κάτσω να σκάσω επειδή ο άλλος ήταν παράνομος απλά επιδεινωνουν την θέση σου ασχέτως αν θα τις δηλώσεις στο δικαστήριο, δεν ξέρεις από που μπορεί να καταπιαστει ο άλλος και τι στοιχείο θα βρει ειδικά από κάμερα και μετά θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, punky είπε

Έχω 2 αυτοκίνητα, 1 μηχανή κι ένα σκούτερ ενώ επιδιώκω να κινούμαι σχεδόν καθημερινά με το ποδήλατο για ψώνια ή για βόλτες ακόμη και διακοπές.

Σε δρόμους οπου δεν υπαρχει καμια υποδομη  και προβλεψη  για ποδηλατα αφηνωντας την ασφαλεια σου στον οδηγο του αυτοκινητου απο πισω που ουτε καθρεφτη δεν έχεις για να τον δεις.ΟΚ δικια σου ειναι  ζωη οτι θελεις την κανεις............

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, punky είπε

Καμία γενίκευση δεν έκανα. Καυστηρίασα τη νοοτροπία που λέει πως οι δρόμοι ανήκουν στα αυτοκίνητα και που νομίζει πως το επιβάλει κι ο ΚΟΚ αυτό. 

Έχω 2 αυτοκίνητα, 1 μηχανή κι ένα σκούτερ ενώ επιδιώκω να κινούμαι σχεδόν καθημερινά με το ποδήλατο για ψώνια ή για βόλτες ακόμη και διακοπές.

Συνεπώς έχω εικόνα με όλα τα μέσα μετακίνησης εντός κι εκτός της χώρας έχοντας ταξιδέψει κι οδηγήσει σε όλη την Ευρώπη και σε πολλές άλλες χώρες.

Όσο πιο πάτος είναι μια χώρα σε πολιτισμό, τόσο πιο κυρίαρχο είναι το αυτοκίνητο ως μέσο μετακίνησης.

Τέλος, έχεις πολύ δίκιο για τα ΜΜΜ. Αν το δίκτυο δεν γίνει πυκνό και αξιόπιστο, το αυτοκίνητο δεν θα το γλιτώσουμε από τις πόλεις μας.

Το αρχικό σχόλιο με τις γενικευσεις δεν το είπα προς εσένα. Για αυτό που έθιξες ανέφερα για τα ΜΜΜ. Δεν έχω αυτοκίνητο λόγω θεμάτων με την όραση μου αλλά μακάρι να είχα. Χρησιμοποιω μόνο ΜΜΜ αλλά η κατάσταση γίνεται ανυπόφορη ακόμα και σε μέτρο η ηλεκτρικό, για λεωφορεία ούτε λόγος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Δεν ξέρεις τι θα συμβεί αν και όταν υπάρξει ατύχημα με κάποιον. Αν ο άλλος δηλώσει ότι φταις εσύ, το πιθανότερο σενάριο δηλαδή, τότε πρέπει να αποδείξει ότι φταις. Όμως επειδή σε τέτοια δικαστήρια με ατυχήματα και τραυματισμους μιλάμε για αποζημιώσεις πολλών χιλιάδων ευρώ που σου παίρνουν. και τα σωβρακα θα μπεις και εσύ στο τρυπακι να αποδείξεις ότι δεν φταις. Απόψεις του στυλ εγώ δεν θα κάτσω να σκάσω επειδή ο άλλος ήταν παράνομος απλά επιδεινωνουν την θέση σου ασχέτως αν θα τις δηλώσεις στο δικαστήριο, δεν ξέρεις από που μπορεί να καταπιαστει ο άλλος και τι στοιχείο θα βρει ειδικά από κάμερα και μετά θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. 

Εχω ασφαλεια με καλυπτει απολυτα και την πληρωνω για αυτο τον λογο σε αντιθεση με αυτον που κυκλοφορει ξεβράκωτος στα αγκουρια.Ας παει να βρει την ακρη μαζι της.Αμα θες εγω θα κανω και θετικη δηλωση απο την αρχη αλλα μην εισαι και τοσο σιγουρος οτι η σαφαλεια θα τον πληρωσει .Αυτος θα τρεχει ετσι και αλλιως(ελπιζω να μπορει) οχι εγω

Επεξ/σία από spyros00007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, spyros00007 είπε

Εχω ασφαλεια με καλυπτει απολυτα και την πληρωνω για αυτο τον λογο.Ας παει να βρει την ακρη μαζι της.Αμα θες εγω θα κανω και θετικη δηλωση απο την αρχη .Αυτος θα τρεχει(ελπιζω να μπορει) οχι εγω

Οκ εσύ ξέρεις τι παίζει με την ασφαλιστική. 

Είχα συμμαθητη μου που το 2007 έχασε την ζωη του με μηχανακι. Τράκαρε με ένα φορτηγάκι. Το μηχανάκι το οδηγούσε δίχως άδεια. Δεν ξέρω τι έγινε από πλευράς αποζημιώσεων αλλά θυμάμαι που ο οδηγός από το φορτηγάκι έμεινε κρατητήριο δύο εβδομάδες περίπου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ChrisN.S. είπε

πήγαινε ξαναδιάβασε τον κοκ, αν τον έχεις διαβάσει ποτέ γιατί δεν στα είπανε καλά.

γιατί έχει δίπλωμα οδήγησης και έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια 

Με ανησυχεί το γεγονός ότι ενώ ο zaratustra αναφέρει τους κανόνες του κ.ο.κ σωστά, εσύ μάλλον διαφωνείς. Το λέω σοβαρά, ξανά διάβασε λίγο τον κ.ο.κ. πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Σε περίπτωση που κάτι έχει αλλάξει, ενημέρωσε μας και εξήγησε μας γιατί διαφωνείς. 
Επίσης το επιχείρημα για τα τέλη κυκλοφορίας δεν έχει κανένα νόημα. Τι γίνεται αν έχω αμάξι και πληρώνω κανονικά, αλλά επιλέγω να κινούμαι με ποδήλατο, μηχανή ή οτιδήποτε άλλο.

Επεξ/σία από theodoro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε συ ελεος το παιδι εχασε την ζωη του και ο οδηγος εμεινε δυο βδομαδες μεσα.ΤΙ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ.Ασε που δεν εινα ολα τα περιστατικα ιδια αλλα ουτε και αυτο ειναι  το θεμα μας.

Απλα οταν οδηγάς ποδηλατο  και ακομα χειρότερα πατίνι στη ζουγλα της Αθηνας ανασφάλιστος και ξεβράκωτος παίρνεις ενα περιτο ρισκο εν γνωση σου.Ε να εισαι έτοιμος και για τις συνέπειες οποιες και αν εινα αυτες.

Απο οτι γνωριζω ο ΚΟΚ απαγορεύει την κίνηση ποδηλατων σε δρόμους ταχειας κυκλοφορειας επιτρεπεται η κινηση μονο σε παραδρομους τερμα δεξια και ο ενας πισω απο τον αλλον ωστε να μπορουν τα αυτοκινητα να προσπερνουν με ασφαλεια να σεβονται την σημανση  και αλλα πολλα..............

Και σαφως και καλως  οριζει οτι οφειλουμε να προφυλασουμε τούς ποδηλατες και οχι να τούς τρωμε σαν το πακμαν αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι το ποδηλατο αυτόματος εχει παντα   δικιο σε περιπτωση ατυχηματος.

30 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Οκ εσύ ξέρεις τι παίζει με την ασφαλιστική. 

Είχα συμμαθητη μου που το 2007 έχασε την ζωη του με μηχανακι. Τράκαρε με ένα φορτηγάκι. Το μηχανάκι το οδηγούσε δίχως άδεια. Δεν ξέρω τι έγινε από πλευράς αποζημιώσεων αλλά θυμάμαι που ο οδηγός από το φορτηγάκι έμεινε κρατητήριο δύο εβδομάδες περίπου. 

 

Επεξ/σία από spyros00007
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα αργο οχημα , ειναι ενα επικινδυνο οχημα    .

Γιατι ειναι αψυχολογιτο προς τους αλλους , και γιατι δεν μπορει να κανει αποφυγη με επιταχυνση.

Επιπλεον , θεωρω παρανομο ενα οχημα , οποιοδηποτε καν ειναι αυτο , να κινειται σε δρομο οπου υπαρχουν αλλα οχηματα , χωρις να εχει καθρεπτες και εννοειται φωτα . 

πχ ο ποδηλατης που γυρισε το κεφαλι του 180 μοιρες , και δεν ειδε το φρεναρισμα του μπροστινου . (καλα μηχανακια χωρις καθρεπτες , απειρα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, spyros00007 είπε

Ρε συ ελεος το παιδι εχασε την ζωη του και ο οδηγος εμεινε δυο βδομαδες μεσα.ΤΙ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ.Ασε που δεν εινα ολα τα περιστατικα ιδια αλλα ουτε και αυτο ειναι  το θεμα μας.

Απλα οταν οδηγάς ποδηλατο  και ακομα χειρότερα πατίνι στη ζουγλα της Αθηνας ανασφάλιστος και ξεβράκωτος παίρνεις ενα περιτο ρισκο εν γνωση σου.Ε να εισαι έτοιμος και για τις συνέπειες οποιες και αν εινα αυτες.

Απο οτι γνωριζω ο ΚΟΚ απαγορεύει την κίνηση ποδηλατων σε δρόμους ταχειας κυκλοφορειας επιτρεπεται η κινηση μονο σε παραδρομους τερμα δεξια και ο ενας πισω απο τον αλλον ωστε να μπορουν τα αυτοκινητα να προσπερνουν με ασφαλεια να σεβονται την σημανση  και αλλα πολλα..............

Και σαφως και καλως  οριζει οτι οφειλουμε να προφυλασουμε τούς ποδηλατες και οχι να τούς τρωμε σαν το πακμαν αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι το ποδηλατο αυτόματος εχει παντα   δικιο σε περιπτωση ατυχηματος.

Τι συγκρίσεις κάνω; Αν είναι μια φορά εύκολο να πεθάνεις από ατύχημα σε μηχανάκι. Με το ποδηλατο είναι 10 και με το πατίνι 100. Αυτό δεν αλλάζει κάτι ασχέτως αν μιλάμε για διαφορετικό συμβάν. 

Τις συνέπειες και το ρίσκο που έχεις όταν κυκλοφορείς με αυτά τα μέσα το ανέφερα και εγώ. Αυτά δεν αναιρούν ότι συνέπειες μπορεί να υπάρξουν και για εσένα. Η ασφαλιστική όταν κληθεί να πληρώσει θα ψάξει το περιστατικό από την κορυφή ως τα νύχια για ψιλά γράμματα και δεδομένα που μπορεί να την κάνουν να αποφύγει να πληρώσει η να χρειαστεί να τρέχεις εσύ μετά την ασφαλιστική για να σε πληρώσει. Δες το συμβόλαιο σου μέχρι τι ύψος καλύπτουν τις επιδικασμενες αποζημιώσεις. 

Η σωστή λογική για εμένα είναι να κυκλοφορούμε προσπαθώντας να αποφύγουμε καθε ατύχημα με τον οποιοδήποτε. Κι αν δεν καταφέρουμε να το αποφύγουμε τότε εκεί υπάρχει η ασφαλιστική για να δούμε τι μπορεί να κάνει. 

Επίσης ασφάλεια έπρεπε να υπήρχε υποχρεωτικά για ποδηλάτες, πατινια και το οτιδήποτε κυκλοφορεί. Τώρα πως θα γίνει αυτό είναι άλλο θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/1/2020 στις 9:22 ΜΜ, Sabeas είπε

μπορεις να ενημερώσεις και την δημοτικη στην Θεσσαλονικη που με εγραψε τις προαλλες για παρκαρισμα εντος 5 μετρων απο γωνια? 

Τα ίδια και σε μένα φίλε μου, αλλά στους Αμπελοκήπους στην Αθήνα. Ήμουν 3 περίπου μέτρα από την γωνία και έφαγα κλήση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/1/2020 στις 9:22 ΜΜ, Sabeas είπε

μπορεις να ενημερώσεις και την δημοτικη στην Θεσσαλονικη που με εγραψε τις προαλλες για παρκαρισμα εντος 5 μετρων απο γωνια? 

Από τι ξέρω η δημοτική αστυνομία δεν μπορεί να βεβαιώσει τροχαιες παραβάσεις, μόνο για ελεγχόμενη στάθμευση. Αν κάνω λάθος διορθώστε με...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κακα τα ψεμματα, το ποδηλατο και το πατινι βολευουν σε μεγαλες πολεις. Και οχι μονο τον χρηστη τους, βολευουν ΟΛΟΥΣ μας γιατι διευκολυνουν την κινηση, αν λαβει κανεις υποψην οτι καταλαμβανουν ελαχιστο χωρο στον δρομο και λογω ευελιξιας δεν κολλανε πουθενα την κινηση, δεν εχουν ρυπους, δεν χρειαζονται χωρο για παρκαρισμα κτλ.

Στην θεωρια, μια πολη με αξιοπιστο δικτυο ΜΜΜ που να καλυπτει ολη την πολη ολη τη μέρα, σωστη οδηγικη παιδεια για ολους (δηλαδη κρανος, φωτα, εφαρμογη νομων ΚΟΚ για ολους τους χρηστες του δρομου) και σωστη υποδομη (π.χ. ποδηλατοδρομοι να καλυπτουν καθε περιοχη), θα μας επετρεπε να μην χρειαζομαστε ΙΧ για μετακινηση στην πολη. Μονο λεοφωρεια, επαγγελματικα και ταξι στο κεντρο. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την τσεπη μας, τα νευρα μας, την ποιοτητα του αερα που αναπνεουμε κτλ.

Στην πραξη, απεχουμε πολυ απο αυτο, αλλα αυτες οι αλλαγες δεν γινονται απο την μια μερα στην αλλη. Ομως η δημιουργια νομου για τα ποδηλατα και τα πατινια σιγουρα ειναι ΘΕΤΙΚΟ βημα, και μαλιστα αν εφαρμοστει αμεσα θα ειμαστε απο τις πρωτες χωρες στον κοσμο που το κανουν. 

Φυσικα θα υπαρχει κοσμος που θα πει οτι αυτα ειναι κολπα του Σωρος να μαζευουν λεφτα οι ασφαλιστικες και οι Μπλιντερμεργκ

Φυσικα και καποιο στοκοι που θελουν SUV να πανε τα παιδια τους στο διπλα τετραγωνο ωρα αιχμης, θα πουνε οτι οι ποδηλατες ειναι αναγωγοι και πρεπει να περνανε ΚΤΕΟ και να βαλουν πινακιδες και καλα να παθουν αν πεθανουν κτλ κτλ.

Και φυσικα θα περασει καιρος μεχρι η πλειοψηφια απο ποδηλατες και πατινακιδες, θα φορανε κρανος, θα σταματανε στα φαναρια και δεν θα προκαλουν εγκεφαλικα σε ολους γυρω τους.

Αυτα δεν ειναι προβληματα που εχουμε μονο στην Ελλαδα, ΠΑΝΤΟΥ παιζουν!

Επεξ/σία από DisRaptor
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, ChrisN.S. είπε

πήγαινε ξαναδιάβασε τον κοκ, αν τον έχεις διαβάσει ποτέ γιατί δεν στα είπανε καλά.

γιατί έχει δίπλωμα οδήγησης και έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια 

Δεν μου είπες όμως με ποιο από τα γραφόμενα μου διαφωνείς  σύμφωνα με τον κ.ο.κ.

1) Με το δικαίωμα χρήσης του οδικού δικτύου από οχήματα πέραν των ΙΧ;

2) Με την προτεραίοτητα των πεζών σε παλλόμενο φανάρι ή σε διάβαση χωρίς φανάρι;

Αυτά τα 2 ανέφερα. Για πες, εσύ που ξέρεις καλά τον κ.ο.κ. , με ποιο διαφωνείς.

Ή μήπως διαφωνείς με τον σεβασμό στους άλλους και την προσεκτική οδήγηση. Γιατί μου φαίνεται αυτό δεν σου κάθεται καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...