Προς το περιεχόμενο

Νέος ΚΟΚ κατατάσσει τα ηλεκτρικά πατίνια σε τρεις κατηγορίες


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, nekrik είπε

Να δούμε τώρα τι θα γίνουν οι άνθρωποι που πήραν πατίνια με το προηγούμενο καθεστώς για να τα έχουν χωρίς πινακίδες, άδειες, μπλα μπλα για ταχύτητες <50 χμλ/ω

Ποτέ δεν ίσχυε κάτι τέτοιο, μέχρι 25 ήταν το όριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα μηχανάκια στη Θεσσαλονίκη μάλλον υπάγονται στην πρώτη κατηγορία;
Πεζοδρόμια check,
Αντίθετα της κατεύθυνσης check,
Μέσα σε πλατείες check.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, n4sleep said:

Μιλάω πάντα για τον ίδιο σεβασμό στον ΚΟΚ και από τους 2 οδηγούς. Δεν συγκρίνω έναν υπεύθυνο με έναν ανεύθυνο. Οπότε το επιχείρημα με τα συστήματα ασφαλείας του Volvo ειναι εντελώς άτοπο. Εγώ μιλάω από πλευράς επιβαρύνσης του περιβάλλοντος και των δίπλα, με καυσαέρια, με θόρυβο με κατανάλωση ορυκτών πόρων και φυσικα την ζημιά μπορεί να προξενήσει σαν ατύχημα. Πάντως να ξέρεις ότι ό,τι και τα F 16 έχουν πολύ εξελιγμένα ραντάρ, πολύ καλύτερα από το Volvo μήπως να πετάγαμε και τέτοια στην Αθήνα. Τα leopard εντοπίζουν ανθρώπους και οχήματα με θερμικές κάμερες!

Ένας "καμένος" εγκέφαλος πάνω σε πατίνι/ποδήλατο/πεζός, μολύνει με "τοξικότητα" περισσότερο κι απο ένα ...F16! :) 

Κατά τα άλλα, ο νόμος πολύ καλά κάνει και προβλέπει υποχρεώσεις γενικότερα όσων κυκλοφορούν σε δημόσια μέρη είτε είναι πάνω σε ποδήλατα, πατίνια, μηχανάκια, αυτοκίνητα είτε πεζοί! Αν και θα ήθελα ένα ακόμη πιο αυστηρό πλαίσιο...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, ChrisN.S. είπε

πήγαινε ξαναδιάβασε τον κοκ, αν τον έχεις διαβάσει ποτέ γιατί δεν στα είπανε καλά.

γιατί έχει δίπλωμα οδήγησης και έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια 

 

Τι ακριβώς νομίζεις πως λέει ο ΚΟΚ δηλαδή; Πως οι δρόμοι φτιάχτηκαν για τα αυτοκίνητα αποκλειστικά;

Βαρεθήκαμε σε αυτή τη χώρα τους μίζερους και τους μπουχέσες που τίποτα δεν θέλουν να αλλάξει και νομίζουν πως οι κουβάδες τους είναι η κανονικότητα.

Δεν τολμάνε να βγουν οι ποδηλάτες στους δρόμους, ακούμε "μα αφού δεν υπάρχει ζήτηση για ποδηλατόδρομους γιατί να μειώσουμε το χώρο των αυτοκινήτων;"

Βγαίνουν οι ποδηλάτες στους δρόμους (όπως δικαιούνται από τον ΚΟΚ), ακούμε παπαριές του τύπου "μα γιατί επιτρέπουν στα ποδήλατα να κυκλοφορούν;"

Δεν έχω καβαλήσει ποτέ ηλεκτρικό πατίνι και παρά την κακή χρήση που έχω δει να γίνεται στους αθηναϊκούς δρόμους, συνεχίζω να πιστεύω πως είναι θετικό το ισοζύγιο της παρουσίας τους στην πόλη. Και μακάρι να ξεκουμπιστεί το αυτοκίνητο σιγά-σιγά από αυτή μπας και ζήσουμε ανθρώπινα.

  • Like 6
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πλεονεκτηματα του ηλεκτρικού πατινιού σε συγκριση με ένα μηχανάκι είναι πολλά.Είναι οικονομικα και πιο φθηνα.Μπορείς να βάλεις και να κάνεις ότι μοντα θες για κάποιους που λένε δεν πέρνει καλαθι,δεν έχει δυνατά φώτα δεν έχει καθισμα κτλ..υπάρχουν τα πάντα!..δεν καις βενζινη..θα μου πεις ακριβη ειναι; για το μηχανάκι όχι και τόσο αλλά είναι ένα έξοδο..για παραδειγμα δίνεις 5 με 12 ευρώ στη βενζίνη στο ηλεκτρικό πατινι μια πλήρη φόρτηση από το 0 έως 100% δηλαδη είναι 0,06 λεπτά του ευρώ..το μόνο μειονέκτημα είναι ότι δεν μπορείς να πάρεις και δεύτερο άτομο στο ηλεκτρικό πατίνι.Και προστατεύεις και το περιβάλλον αλλά ποιος χέστηκε ( θα ακούσεις...εγώ θέλω να τρέχω και να ακούω τον ήχο της μηχανης) τα γνωστα καγκουρια..βάλε τηλεκαρτα!..και όσο για την ταχύτητα υπάρχουν διάφορες κατηγορίες όπως και στα μηχανάκια..έχω δει μέχρι 100 χιλ τελική για ηλεκτρικό πατινι...φαντάζομαι θα ανέβει κι άλλο τα επόμενα χρόνια οπότε το λύσαμε και το θέμα της ταχυτητας..και στις ανηφόρες τις πολυ απότομες ανηφόρες έχουν προς το παρόν ένα θεματάκι αλλά στα επόμενα 2 χρόνια θα έχει λυθεί και αυτό..Στην τελική προσφέρει οικονομια εξοικονομιση χώρου,μπορείς να το φορτίσεις από οπουδήποτε..μεγάλη αυτονομία με μια φόρτιση..Μόνο θετικά έχω να πώ για αυτό το μέσω.Και πάντα κρανάκι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, atrwtos είπε

Τα πλεονεκτηματα του ηλεκτρικού πατινιού σε συγκριση με ένα μηχανάκι είναι πολλά.Είναι οικονομικα και πιο φθηνα.Μπορείς να βάλεις και να κάνεις ότι μοντα θες για κάποιους που λένε δεν πέρνει καλαθι,δεν έχει δυνατά φώτα δεν έχει καθισμα κτλ..υπάρχουν τα πάντα!..δεν καις βενζινη..θα μου πεις ακριβη ειναι; για το μηχανάκι όχι και τόσο αλλά είναι ένα έξοδο..για παραδειγμα δίνεις 5 με 12 ευρώ στη βενζίνη στο ηλεκτρικό πατινι μια πλήρη φόρτηση από το 0 έως 100% δηλαδη είναι 0,06 λεπτά του ευρώ..το μόνο μειονέκτημα είναι ότι δεν μπορείς να πάρεις και δεύτερο άτομο στο ηλεκτρικό πατίνι.Και προστατεύεις και το περιβάλλον αλλά ποιος χέστηκε ( θα ακούσεις...εγώ θέλω να τρέχω και να ακούω τον ήχο της μηχανης) τα γνωστα καγκουρια..βάλε τηλεκαρτα!..και όσο για την ταχύτητα υπάρχουν διάφορες κατηγορίες όπως και στα μηχανάκια..έχω δει μέχρι 100 χιλ τελική για ηλεκτρικό πατινι...φαντάζομαι θα ανέβει κι άλλο τα επόμενα χρόνια οπότε το λύσαμε και το θέμα της ταχυτητας..και στις ανηφόρες τις πολυ απότομες ανηφόρες έχουν προς το παρόν ένα θεματάκι αλλά στα επόμενα 2 χρόνια θα έχει λυθεί και αυτό..Στην τελική προσφέρει οικονομια εξοικονομιση χώρου,μπορείς να το φορτίσεις από οπουδήποτε..μεγάλη αυτονομία με μια φόρτιση..Μόνο θετικά έχω να πώ για αυτό το μέσω.Και πάντα κρανάκι!

ωχ θεε μου σε λιγο θα το παρουσιαζουμε ως την νεα πρωτοποριακη λυση για να λυθει το κυκλοφοριακο μεχρι να εχουμε τους πρωτους νεκρους, που θα την δουνε ιπποτες της ασφαλτου. Μοδα ειναι θα περασει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, spectaculator είπε

Πάντως είτε πατίνι, ποδήλατο, μηχανή, ΙΧ, νταλίκα ή βαπόρι, αν η νοοτροπία στους δρόμους δεν αλλάξει μια ζωή για κλάματα θα είναι όλα.

Διαβεβαιώνω όλους ότι από τη δεκαετία του '80 η νοοτροπία και η συμπεριφορά στους δρόμους των νέων οδηγών (κάτω των 40) έχει ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ τις τελευταίες δεκαετίες. Μόνο όσοι έχουν ζήσει εκείνη την εποχή μπορούν να πούνε για τη ΖΟΥΓΚΛΑ που επικρατούσε στους δρόμους 1980-2000 με το 80% (SIC) των οδηγών με "δίπλωμα από το στρατό", το υπόλοιπο 80% (SIC) με "δίπλωμα με φακελάκι" και ό,τι περισσεύει με κανονικό δίπλωμα (με 5΄ εξέταση). Όλα στους δρόμους είναι καλύτερα σήμερα (μακράν βέβαια ακόμη από το καλά) και μην ακούτε τους γέρους να σας παραμυθιάζουν διαφορετικά.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γίνεται να κυκλοφορούν οχήματα στον δρόμο που δεν πληρούν τα βασικά; Ότι ισχύει για τα μεγάλα μηχανοκίνητα πρέπει να ισχύει και για τα λοιπά οχήματα. Είναι δρόμος, κρίνονται ζωές. Πρέπει να κριθεί ο οποιοσδήποτε από ελεγχόμενα κρατικά μέσα, πρέπει να πιστοποιείται η ικανότητα και η καλή λειτουργία του και να είναι σε κοινή θέα η ταυτότητα του οχήματος. Ακριβώς οτι απαιτείται από τα τετράτροχα/μηχανοκίνητα δίκυκλα πρέπει να εφαρμόζεται, το ίδιο αυστηρά και στα ποδήλατα και οποιουδήποτε είδους πατίνια.

Επεξ/σία από seithan
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εχει οδηγησει κανεις? Εγω δοκιμασα μερικες φορες και ειναι ΣΚΟΤΩΣΤΡΑ!

Ο κυριοτερος λογος ειναι οτι δεν εχει αναρτησεις (ή εχει με διαδρομη 1-2 εκατοστων), αρα δεν μπορουν να περασουν μια λακουβα με διαμετρο 20εκ. Γιατι ακινητοποιειται η μπροστινη ροδα!! Καμια σχεση με τη μηχανη που την περνουν οι αναρτησεις.

Δλδ, αν δεν τα εχει 400 ο οδηγος να αποφυγει καθε μία λακουβα, μπορει απλα να σου πεσει μπροστα, απο αντιθετο ρευμα, κτλ...

Ετσι σκοτωθηκε και η αλλη στην αγγλια..

Χωρις να κρινω τους ελληνες οδηγους, αυτα τα πραγματα ειναι φτιαγμενα να κινουνται σε δρομους χωρις αυτοκινητα και μηχανες γιατι πεφτουν για πλακα και απο ορθιος το κεφαλι σου βρισκεται στις ροδες του (μηχανοκινητου) οχηματος..

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' εμέ, για να χρησιμοποιείς δρόμο με οποιοδήποτε τροχοφόρο, πρεπει να έχεις δωσει σήματα. Ας το κάνουν υποχρεωτικό στα σχολεία, οι μαθητες σε ηλικία 14 χρονών να εχουν δωσει εξετάσεις για σήματα για να μπορουν να δωσουν μετα στα 18 για οδήγηση χωρις τα σήματα. Ο "κακός" στην προκειμένη περιπτωση, δεν ειναι το τροχοφόρο αλλά ο ουρακοτάγκος που το χρησιμοποιεί χωρίς να γνωρίζει κανόνες κυκλοφορίας. Ας έχει μια βεβαιωση σαν δίπλωμα που να αναγνωρίζει την ικανότητα του να εχει γνωση τους κανόνες κυκλοφορίας και μια τυπική ασφάλεια γιατι κινείται σε δρόμο και εν δυναμει μπορει να προκαλέσει ζημιές, και μετα να βγει στον δρόμο. Αν πέσει με φορα στο οχημα σου και σου κάνει ζημιές, η χειρότερα πάρει σβαρνα κανα πεζο και τον αφησει στον τόπο, τι νομικό πλάισιο υπάρχει? Φταιει το κρατος που δεκαετίες ρυθμίζει καιροσκοπικά χωρίς να θετει υγιείς βάσεις, φταινε και κλάσμα των πολιτών που ειναι ούγκανοι και σταρχιδιστές. Αποτελεσμα να τους παίρνει η μπάλα όλους.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, cp5120 είπε

Διαβεβαιώνω όλους ότι από τη δεκαετία του '80 η νοοτροπία και η συμπεριφορά στους δρόμους των νέων οδηγών (κάτω των 40) έχει ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ τις τελευταίες δεκαετίες. Μόνο όσοι έχουν ζήσει εκείνη την εποχή μπορούν να πούνε για τη ΖΟΥΓΚΛΑ που επικρατούσε στους δρόμους 1980-2000 με το 80% (SIC) των οδηγών με "δίπλωμα από το στρατό", το υπόλοιπο 80% (SIC) με "δίπλωμα με φακελάκι" και ό,τι περισσεύει με κανονικό δίπλωμα (με 5΄ εξέταση). Όλα στους δρόμους είναι καλύτερα σήμερα (μακράν βέβαια ακόμη από το καλά) και μην ακούτε τους γέρους να σας παραμυθιάζουν διαφορετικά.

Ναι αμε! Κάνε μια βόλτα με ποδήλατο και πες μου πόσο χρονών θα είναι αυτός που θα σε κόψει (ειδικά ο νέος με το μαλλί πήχτρα στο τζελ και δίχως κράνος πάνω στην μηχανάρα). Ο βλάχος άγιος κι αν γενεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, ChrisN.S. είπε

Γιατί θα τρέχεις στα δικαστήρια να αποδείξεις το αυτονόητο και θα πληρώσεις και την ζημιά που θα σου κάνει στο όχημά σου.

Πουθενα δεν θα τρεχω καθώς οπως ειπα μιλω για συνθηκες απολυτης νομιμοτητας απο την μερια  του οδηγου Αναλαμβανει η ασφαλιστικη .ΔΕΝ ειπα να τον πατήσω και εξεπίτηδες.Και μην εισαι τοσο σιγουρος οτι δεν θα πληρωσει το ποδηλατο.Το σιγουρο ειναι οτι ο ποδηλατης η αυτός που καβαλαει το πατινι, στην Ελλαδα τουλαχιστον, παιζει την ζωη του κορονα γραμματα ,κατοπιν δικής του επιλογης και εν γνωση των συνεπειων........

Επεξ/σία από spyros00007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, IT chef είπε

Μάρκετινγκ της Τέσλα..εθισε τα από νωρίς στην ηλεκτροκίνηση.

Ως συνήθως,ένας αχταρμας τα σχόλια...

Αφου λύσαμε το θέμα με τα πατίνια,πιασαμε μοτοκρός,ποδηλατα, και...ηλεκτρικά για νήπια που πάνε με 3 χλμ σε κηπους και μπαλκόνια..

Ο άλλος δε,αναρωτιέται γιατί να νοιαστεί για το άλλον που θα σκάσει πάνω του.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Αλλά σόρρυ,δεν είσαι άνθρωπος,είσαι Ελληνας.

Παίρνεις αυτοκίνητο για να πας στο περίπτερο,βρίζοντας για τους φόρους στην βενζίνη και κοροϊδεύοντας τον βλάκα με το πατίνι,μέχρι που το καβαλάς και εσύ και πας ανάποδα όπου σε βολεύει,γιατί τι σε νοιάζει άμα θα σκάσεις πάνω σε κάποιον.Ε;Όχι;

Με συγχωρείς αλλά μάλλον και αυτά που γράφεις εσύ είναι ενας αχταρμάς. Πρώτον να σταματήσει η ηλιθια γενικευση ότι όποιος είναι Ελληνας έχει αυτοκίνητο, αυτομάτως δεν οδηγάει σωστά ότι ο δρόμος του ανήκει, θεωρεί τους άλλους έτσι γιουβέτσι και διάφορες άλλες καραμέλες, τα ίδια μπορεί να ισχυριστεί και ο πρώτος για τους υπόλοιπους με μηχανάκια ποδήλατα πατινια κτλ. 

Δεύτερον, όσο πίστος στον ΚΟΚ και να είναι κάποιος οδηγός αυτοκινήτου, το γεγονός ότι ο μεν πρώτος βρίσκεται μέσα σε ένα όχημα πολύ μεγαλύτερου όγκου, μάζας, και ταχύτητας κάποιες φορές από όλα τα υπόλοιπα, ενώ οι υπόλοιποι απλά καβαλανε το άλλο μέσον, αυτομάτως δημιουργεί πολύ μεγαλύτερο ρίσκο και χαμηλό βαθμό ασφαλείας για τους δεύτερους. Είναι κάτι σαν να υπάρχει ένας αγώνας ταχύτητας για αλογα και μέσα σε αυτα να μπει να τρέξει και ενας άνθρωπος. Αν ο οδηγός του αυτοκινήτου πρέπει να έχει τα μάτια του 14 για να μην χτυπήσει κάποιον, ο μοτοσυκλετιστης πρέπει να τα έχει 24 μην χτυπηθεί, ο ποδηλάτης 114 και αυτός με το πατινι 1114. Το ίδιο ισχύει και για την σύγκριση αυτοκινήτου με νταλίκα η λεωφορείο. 

Δεν ειμαι υπέρ των απαγορευσεων κυκλοφορίας άλλων μέσων ούτε υπέρ της μη τήρησης του ΚΟΚ των νόμων και της ψευτομαγκιας. Αλλα ακόμα δεν έχουνε καταλάβει πολλοί ότι και θεός να είναι αυτός που οδηγεί, η επιλογή τους για χρήση συγκεκριμένου μέσου έναντι των άλλων αυτομάτως δημιουργεί υψηλότερη βαρυτητα ατυχήματος λόγω συνθηκών και χαρακτηριστικών του οχήματος. 

Θεωρώ επίσης ξεφτίλα να μην έχουν δημιουργήσει ποδηλατοδρομους σε όλες τις μεγάλες οδικές αρτηρίες στο κέντρο της Αθήνας. 

Όσο για το χαζό σχόλιο κάποιου γιατί να κάτσει να προσέχει τον άλλον που θα πέσει επάνω του αφού ο άλλος κυκλοφορεί λάθος με ανασφαλές μέσον κτλ. Η απάντηση ειναι πως η αβλεψία η παρανομία και η αμέλεια του δεύτερου δεν δικαιολογεί την αμέλεια του πρώτου. Καλό ειναι σε περιπτώσεις ατυχηματων ο καθενας να αναλάβει τις ευθύνες του να δηλώσει με ειλικρίνεια στις αρχές τι συνέβη ώστε αν γίνει δικαστηριο η απόφαση να βγει ευκολότερα και να ειναι δίκαιη, διαφορετικά οι ζημιές του δεύτερου δεν επιφέρουν κατ' ανάγκη συνέπειες στον πρώτο και το αντίστροφο μέχρι να αποδειχτεί τι έγινε, ο καθενας θα πρέπει να αποδείξει το τι θα υποστηρίξει ενώ ενδιάμεσα θα πρέπει να τα έχουν σκάσει σε δικηγόρους σε εμπειρογνωμονες και με χαμένα μεροκάματο για τρέξιμο στις αρχές συλλογή αποδεικτικού υλικού και πολλά άλλα. 

4 ώρες πριν, punky είπε

Τι ακριβώς νομίζεις πως λέει ο ΚΟΚ δηλαδή; Πως οι δρόμοι φτιάχτηκαν για τα αυτοκίνητα αποκλειστικά;

Βαρεθήκαμε σε αυτή τη χώρα τους μίζερους και τους μπουχέσες που τίποτα δεν θέλουν να αλλάξει και νομίζουν πως οι κουβάδες τους είναι η κανονικότητα.

Δεν τολμάνε να βγουν οι ποδηλάτες στους δρόμους, ακούμε "μα αφού δεν υπάρχει ζήτηση για ποδηλατόδρομους γιατί να μειώσουμε το χώρο των αυτοκινήτων;"

Βγαίνουν οι ποδηλάτες στους δρόμους (όπως δικαιούνται από τον ΚΟΚ), ακούμε παπαριές του τύπου "μα γιατί επιτρέπουν στα ποδήλατα να κυκλοφορούν;"

Δεν έχω καβαλήσει ποτέ ηλεκτρικό πατίνι και παρά την κακή χρήση που έχω δει να γίνεται στους αθηναϊκούς δρόμους, συνεχίζω να πιστεύω πως είναι θετικό το ισοζύγιο της παρουσίας τους στην πόλη. Και μακάρι να ξεκουμπιστεί το αυτοκίνητο σιγά-σιγά από αυτή μπας και ζήσουμε ανθρώπινα.

Ποιος σου είπε ότι θα ξεκουμπιστει το αυτοκίνητο αν κυκλοφορησουν περισσότερα πατινια και ποδήλατα; Ας φτιάξει διόδια ο δήμος στο κέντρο της Αθήνας για να καταστεί ασύμφορη η κυκλοφορία του αυτοκινήτου στο κέντρο. Με τα χάλια ΜΜΜ που έχουμε δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ το αυτοκίνητο από τους δρόμους. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Ο άλλος δε,αναρωτιέται γιατί να νοιαστεί για το άλλον που θα σκάσει πάνω του.

IT chef

Εδω δεν νοιαζεται αυτός για την ζωη του και βγαίνει ΠΑΡΑΝΟΜΟΝΤΑΣ  με το ποδηλατο στον κηφησο ΕΓΩ γιατι να φταιω  δηλαδη????????????????Και ναι εγω ειμαι άνθρωπος και αυτός ανεγεφαλος.

Επεξ/σία από spyros00007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...